27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

A co Obst?

Kauza Čunek - aspoň ta původní - je, zdá se, ukončena a zatímco opoziční politici zuří a novináři nešetří slovy o pachuti v ústech či politické manipulaci, vláda Mirka Topolánka má slovy premiérovy tiskové mluvčí konečně nám tak dobře známý "klid na práci".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
PetrH 10.8.2007 19:28

Re: Re: Re: Re: Dag Badman

Jistě, za komunistů byli jen komunističtí prokurátoři, komunističtí soudci, komunističtí lumpové... jedl jste komunistické rohlíky a pil komunistickou vodu. Já jsem pracoval u komunistické firmy na komunistické stavbě jako komunistický technik. Vy jste byl v jaké komunistické funkci?

Dag Badman 10.8.2007 19:29

Re: Re: Re: Re: Re: Dag Badman

No, já tedy vidím jistý rozdíl mezi komunistickým prokurátorem a komunistickým technikem. Vy ne?

PetrH 10.8.2007 19:33

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dag Badman

Jo, vidím. Takže pokud dělal pouze kriminální případy, jak tvrdí, tak všichni zloději byli vlastně antikomunisti.:-)

Dag Badman 10.8.2007 19:36

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dag Badman

No, když to říkáte...

Nicméně odpůrce režimu často nesoudili za protistátní činy, ale za vykonstruované kriminální. Takže těžko říct...

Ladislav N. :-))) 10.8.2007 20:27

Re: ..všichni zloději byli vlastně antikomunisti. ... Re: Dag Badman

 ;-D;-D;-DR^

clay 10.8.2007 18:40

Re: Re: Dag Badman

Dagu vy jste ukrutnej lhář

AndyO 10.8.2007 18:29

Re: Dag Badman

no, tento rozdíl bych, pane Starý ( a víte, že s vámi většinou souhlasím) zrovna moc velký neviděla. 

clay 10.8.2007 18:42

Re: Re: Dag Badman

no to bych se docela dohadoval, znal jsem hned dva prokurátory za komoušů a oba to byli poctiví chlapi a s kumunistama nešpásovali...

PetrH 10.8.2007 19:37

Re: Re: Re: Dag Badman

Já jsem nějakou chvíli pospával s jednou vyšetřovatelkou obvodní prokuratury... tuším někdy v 1974 nebo tak. Totálně ulítávala na Hutkovi, byla na každém koncertě. A ne služebně! A vyprávěla pěkné zkazky o svých nadřízených, tedy prokurátorech. Jaké měli problémy s policajty a co to stálo úsilí, aby nemuseli žalovat lidi z politických deliktů.:-)

Starý J. 10.8.2007 18:47

Re: Re: Dag Badman

V tom jsem mírný optimista (nejde teď o Salichova), ne všichni si zadali. Byli i tací, co vykonávali jen povolání. Ovšem tlaky na ně byly tvrdé! A tak je to nejen u státních zástupců, ale ve všech povoláních, snad krom lopaty.

clay 10.8.2007 18:51

Re: Re: Re: Dag Badman

akorát dělasové, ti je mohli posílat do (Y) kolik chtěli

Starý J. 10.8.2007 18:05

strejda

......Přidejte si k tomu ještě, že Čunek byl za socialismu bezpečnostním technikem ve zbrojovce. Ti lidé byli extra prověřováni a donášení bylo jejich pracovní povinností....

Tak Vy jste o fabriku v životě nezavadil! Zřejmě vrátný z okresního KSČ. Víte co je funkce "bezpečnostního technika"? To jako je někdo od Veřejné bezpečnosti? A víte, co bylo "Zvláštní oddělení"? Můžete si někde zjistit, proč by měl být "bezpečnostní technik" zvláště prověřenej a pověřenej donášením?

Ble, ble, ble, aniž o tom něco víte! Zřejmě Vás zarazila ta Zbrojovka, takže jste se polekal a vymyslel kravinu.

Neztrapňujte se a nepiště do diskuze, když o tom nic nevíte.

AndyO 10.8.2007 18:16

Re: strejda

bezpečnostní technik ve zbrojovce jistě byl prověřená osoba, na druhou stranu, vzhledem k tomu,že se narozdíl od různých účetních z pojišťoven a referentů z pézetek nestal generálním ředitelem dotyčné zbrojovky hovoří jasně o tom, že nebyl nic moc a dobré známosti neměl.

PetrH 10.8.2007 18:22

Re: Re: strejda

Prověřený byl určitě. Ale jako lidovec se dostal tak nejvýš, kam mohl. Ne každý člen oněch dvou trpěných pidistran se stával náměstkem jako někdo.

rezy 10.8.2007 18:25

Re: Re: strejda

bezpečák v podstatě hlídal, aby byli všade tabulky typu Louže klouže a Noste hlelmu. A když někoho bacila kolejnice tak se hned kontrolovalo, jestli tam byla ta tabulka vymezující prostor a jestli měl bacenej zápis v zápisníku bezpečnosti práce.

AndyO 10.8.2007 18:28

Re: Re: Re: strejda

ale já vím, co to byl bezpečák. Zato nevím, přátelé, co měl za úkol Útvar vnitřní ochrany v nemocnici v Motole, bylo to pár kanceláří na ředitelství a když jsem v roce1990 na schůzi OF, kde brečel říďa, že nemá prachy na provoz navrhla, aby zrušili inzerát na pokladní stravenek a šel to dělat někdo z toho tajuplného útvaru,tak mne musel Bojar chránit vlastním ( hubeným) tělem, aby mne šedé myši nezmasakrovaly:)) Nevíte, co takový útvar mohl dělat ?

rezy 10.8.2007 18:37

tvar vnitřní ochrany

to nevím, asi poslouchali pacoše jestli neremcaj,

Starý J. 10.8.2007 18:26

Re: Re: strejda

Ale Andy, existuje technik bezpečnosti práce, což žádné prověření nepotřebuje, spíše školení. Ten dohlíží na dodržování BOZP (Bezpečnosti a ochrany zdraví při práci) a vyšetřuje úrazy a podobné věci. To je bezpečnostní technik! A Čunek byl jistě tímto technikem, jako lidovec a chodící do kostela, by nemohl dělat na Zvláštním oddělení, kde jde o bezpečnost fabriky jako takové a špehování, kde byly opravdu ty nejtvrdší kádry mimo jiné povolující výjezdy do zahraničí, dohlížející na dodržování utajení, evidence vojáků záložáků, sledování, odposlechy a podobně.

AndyO 10.8.2007 18:31

Re: Re: Re: strejda

ve zbrojovce ? Já přeci neříkám, že šmíroval, kdo se ošklíbá nad rytinami Lenina na nábojích.

A popravdě je mi to fuk, hádat se kvůli tomu nebudu. Čunek mi ve vládě vadí od první vteřiny, nemá na to, jeho osudy před sameťákem mi jsou volné už úplně.

Starý J. 10.8.2007 18:43

Re: Re: Re: Re: strejda

Andy, chtěl jsem to jen upřesnit, aby zde někteří nepletli bezpečnostního technika se zvláštním oddělením, se kterým mám svoje bohaté zkušenosti a dělali z Čunka to, co není, jen aby si plivli. A je jedno, jestli ho mám rád, nebo ne. Mně byl nesympatickej od chvíle, kdy skočil Paroubkovi na špek (zřejmě v euforii z postupu) a jednal s ním před tím, než dostal funkce a Paroubek si pochvaloval jeho vstřícnost. Navíc je fakt, že je jen okresní formát a na ministra nemá. Na druhé straně si myslím, že je to poctivec, ale trochu "pomalejší v rozjezdu"!

AndyO 10.8.2007 18:49

Re: Re: Re: Re: Re: strejda

no, mne jen popudilo, že by mne někdo podezíral, že si pletu bezpečnostního technika s nějakým firemním "estébákem":)) Vůbec o nic nejde. Bohužel, Čunek je plod lidoveckého vydírání a nedovedu si představit, jak to asi ten Topolánek má podle místních prdů vyřešit ( pokud pomineme řešení, že má předat vládu Paroubkovi s Filipem a jít se utopit).

Starý J. 10.8.2007 19:13

Re: Re: Re: Re: Re: Re: strejda

Teď si nejsem zcela jist, zda mně na tom postu ministra vadí víc politik okresního formátu nebo ŠÍBR evropského formátu. Ten mě prudí ze všeho nejvíc.

Ladislav N. 10.8.2007 18:33

Re: Re: Re: strejda

Přesně! Bezpečnost práce. Nic víc... Nošení ochranných pomůcek, rukavic, školení pracovníků... ;-)

čtenář 10.8.2007 17:58

Už jen to,

že se tu přebíjíme tím, jestli jednal správně Obst nebo Salichov o něčem vypovídá. když evidentně jeden stojí za 18 a druhý bez 2 za 20. Co se minulosti jejich figur týká.

AndyO 10.8.2007 17:59

Re: Už jen to,

na druhou stranu- KSCM by se za ně mohla zaručit, její předchůdkyně KSČ podle racka brala jen ty nejlepší z nejlepších ( viz Muži v černém).

Modrý pták 10.8.2007 18:04

A pak se divte,

že s ním nemám mezidruhovou solidaritu. Kromě toho jsem strašně konzervativní (od pasu nahoru) a neschvaluji plýtvání omezenými zdroji - odprásknout :-))

AndyO 10.8.2007 18:17

Re: A pak se divte,

já jsem pro humánnější metody, kromě toho z vašeho radikálního řešení zase bude mít Taraszátaras rok obst-ipaci;-)

PetrH 10.8.2007 18:25

Re: Re: A pak se divte,

Nechme samet sametem, pánové a dámy, buďto s nimi zametem, nebo oni s námi! Bohužel se to nepodchytilo včas...

Modrý pták 10.8.2007 18:29

Andy,

myslíte, že dát rackovi rohlík namočený v lepidle je humánnější metoda? Já bych řekl, že je sofistikovanější, ale humánnější určitě ne :-))

AndyO 10.8.2007 18:32

Re: Andy,

aspoň by se najed...;-)