27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

A co Obst?

Kauza Čunek - aspoň ta původní - je, zdá se, ukončena a zatímco opoziční politici zuří a novináři nešetří slovy o pachuti v ústech či politické manipulaci, vláda Mirka Topolánka má slovy premiérovy tiskové mluvčí konečně nám tak dobře známý "klid na práci".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
clay 10.8.2007 20:56

Re: Re: Re: Re: Pekny vecer :-)

já jen že dneska jsem slyšel, že budou rozmrazovat další várku zachráněných knih;-)

JJ 10.8.2007 20:12

Re: Pekny vecer :-)

u nas je vyjimecne slunecno a prijemne.:-)

Starý J. 10.8.2007 19:22

Dobrou dobrým lidem

Chodím ze slepicema.

PetrH 10.8.2007 19:28

Re: Dobrou dobrým lidem

Za slepicema?

clay 10.8.2007 21:30

Re: Dobrou dobrým lidem

nejste přemrštěně kritickej?;-)

čtenář 10.8.2007 19:18

A co Obst ? Mají si kde hrát ?

obst 10.8.2007 19:24

Re: A co Obst ? Mají si kde hrát ?

mučeníčko, mučeníčko, to je moje potěšeníčko

celeron 10.8.2007 18:29

Nechme komentování prkotin - konečně něco proběhlo absolutně korektně a hned z toho má kdekdo kopřivku.

Čunek jako věřící a dokonce praktikující křesťan přece nelže a když prohlásil, že nic nekorektního neudělat, tak to prostě sedí.  Předvolávat jako svědka jeho zpovědníka není možné (zpovědní tajemství). Všechny bezvěrce se nakonec podařilo z celé kauzy eliminovat a pravda se (byť lopotně) potvrdila. Žádné podléhání mediálním blábolům a tlakům lživých politiků (viz. bezvěrec Gross ). Prostě neochvějně věřit a víra tvá Tě nakonec zachrání !!

Nyní zbývá jen do pekla svrhnout sluhy ďábla - Obsta, jeho šéfa, šéfa jeho šéfa. Další státní zástupce, kteří tvrdí, že nepravda je pravdou. Policisty, kteří uvěřili, že hříšná  Magdaléna by případně mohla mít pravdu, ....... Možná se o to inkvizitoři pokusí.

Bohužel Čunku ale asi nakonec budeš ukřižován !

Starý J. 10.8.2007 18:38

Re: Nechme komentování prkotin - konečně něco proběhlo absolutně korektně a hned z toho má kdekdo kopřivku.

Pravdu máte jen v té poslední větě.

Křesťan také hřeší, proto se zpovídá, na rozdíl od bezvěrců.Také lže, proto se zpovídá. Jde jen o to, zda suma věřících má na krku víc malérů a sviňstev, než suma bezvěrců!

Lea 10.8.2007 20:19

Re: Re: Nechme komentování prkotin - konečně něco proběhlo absolutně korektně a hned z toho má kdekdo kopřivku.

na tom nesejde. Nikdo se nerodí s tím,že se sám chce vidět ve špatném světle. Tu omluvu,proč činí zle,si najde věřící i bezvěrec.

Starý J. 10.8.2007 18:21

Dag Badman

17.41...přičemž se má za to, že pronásledoval signatáře Charty77.....

18.03...Takže máte za to, že Salichov nebyl komunistický prokurátor? ....

Ale prvně jste tvrdil, že se má za to, že pronásledoval signatáře Charty77 (a to jste měl dokazovat) a ne, že se má za to, že byl komunistcký prokurátor. Navíc je rozdíl být komunistickým prokurátorem a prokurátorem za komunistů!

Dag Badman 10.8.2007 18:23

Re: Dag Badman

Jo, ten rozdíl je jak prašť a uhoď.

"se má za to" jsem doložil tvrzením toho architekta, takže minimálně ten má za to ;-P

Ladislav N. 10.8.2007 18:30

Re: Re: Dag Badman - třesky plesky

Přestaňte plácat blbosti. Nedoložil jste nic, co by mělo jakoukoli průkaznost.Rv(Y)

Dag Badman 10.8.2007 18:55

Re: Re: Re: Dag Badman - třesky plesky

Od toho se říká "se má za to", asi proto, že to nejde dokázat.

Ladislav N. 10.8.2007 19:56

Re: Re: Re: Re: Dag Badman - třesky plesky

To říkají akorát pitomci, kteří potřebují mít alibi, že blbost, kterou šíří, nemusí dokládat a ověřovat.

Ostatní používají slovo "údajně" (tedy neověřeno, ale šířeno dál).

Dag Badman 10.8.2007 19:59

Re: Re: Re: Re: Re: Dag Badman - třesky plesky

Takže kdybych tam napsal "údajně", tak budete nadšeně souhlasit?

Ladislav N. 10.8.2007 20:25

Re: Dag Badman - třesky plesky

"Údajně" je na první pohled jasně nevěrohodné. Takže kdo s tímhle  bude chtít někde argumentovat, nutně bude za vola i bez dalších komentářů... ;-P

Dag Badman 10.8.2007 20:30

Re: Re: Dag Badman - třesky plesky

Ne, není to nevěrohodné, je to jenom nedokazatelné. To je rozdíl.

Ladislav N. 10.8.2007 20:32

Re: Re: Re: Dag Badman - třesky plesky

Když je to nedokazatelné, tak to sem netahejte. Blábolivých blbů sem píše dostatek.Rv

Dag Badman 10.8.2007 20:34

Re: Re: Re: Re: Dag Badman - třesky plesky

Tak to by tady bylo prázdno. Kubiceho zpráva je celá nedokazatelná a přitom se tady o ní namlelo tolik, že darmo mluvit.

PetrH 10.8.2007 18:33

Re: Re: Dag Badman

Doložil jste, že jeden redaktor Lidovek napsal, že NN před 10 lety napsaly, že on to řekl.

Dag Badman 10.8.2007 18:58

Re: Re: Re: Dag Badman

No tak vidíte. Mám vám sem nascanovat vydání NN z před deseti lety, nebo co?

PetrH 10.8.2007 19:25

Re: Re: Re: Re: Dag Badman

Já vám věřím, že to NN mohly napsat. Napsaly kdeco. Např. tohle: Pokud čtyři české tajné služby nedokázaly za 18 let postavit před soud ani jednoho ruského agenta, pak to může znamenat pouze dvě věci: 1) Žádní ruští agenti u nás nejsou a nikdy nebyli... 2) Ve vedení našeho státu byli a jsou pouze ruští agenti! S dovolením... jak se říká takovému tvrzení? A podobně jsou koncipovány veškeré jejich články. Takže promiňte - běžně by každá zpráva měla být ověřena ze dvou nezávislých zdrojů. Ale v případě NN bych ještě minimálně jeden přidal.

Dag Badman 10.8.2007 19:28

Re: Re: Re: Re: Re: Dag Badman

Kdepak, autorem toho článku je sám ten architekt. Ne, že někdo napsal, že architekt řekl.

PetrH 10.8.2007 19:31

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dag Badman

OK, ani mi to nescanujte. Zmínil nějaká jména? Nechci se zastávat Salichova, ale pokud dělal takové případy, divím se, že se za celá ta léta nezmínil jediný z poškozených.

Ladislav N. 10.8.2007 19:59

Re: Salichov

Nedělal takové případy a nedávno to sám veřejně prohlásil (napsal) tuším v Lidovkách.

Dag Badman 10.8.2007 20:32

Re: Re: Salichov

Jasně, ještě se tím bude chlubit, na to jste přišel sám?

Starý J. 10.8.2007 18:34

Re: Re: Dag Badman

Ne každý byl nasazen na nepřátele režimu. Někdo také dělal zlodějny. Takže rozdíl v tom byl. Copak nevíte, že na vnitřního nepřítele byli zvláště nasazení? To tedy moc nevíte! Nevím, co byl Salichov, v celostránkovém rozhovoru v MfD tvrdí, že ty zlodějny, ale je fakt že může mlžit. To mě ale neopravňuje k tomu, abych o něm napsal, že byl nejtemnějším komunistou jako "strejda", nebo že byl komunistický prokurátor, když chybí důkazy. Jenže na DŮKAZY" SE V NAŠEM STÁTĚ UŽ SKORO DVA ROKY NEHRAJE. Dnes se jen šermuje bez důkazů s "Pyrotechnikou". A můžete hádat, od kdy tento stav nastal. Ta hranice je naprosto jasná - příchod toho s vyšším pověřením pro nás pracovat.

clay 10.8.2007 18:45

Re: Re: Re: Dag Badman

dohadujete se s debílkem, on to stejně zase převrátí

Dag Badman 10.8.2007 19:17

Re: Re: Re: Dag Badman

A co po mně konkrétně chcete? Napsal jsem, že byl komunistický prokurátor, takže se můžeme dohadovat, jestli je komunistický prokurátor to samé jako prokurátor za komunistů. Na druhou stranu si můžeme třeba všimnout, že Ladislav N. ho označil za "právníka za komunistů", což je taky celkem příznačné pro obhájce s klapkami na očích.

Nic o temném, temnějším a nejtemnějším jsem nepsal, tak se obracejte na autora, ne na mne.