28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

A co když řeknou ne?

Ministr Heger uzavřel s odboráři LOK návrh dohody, kterou, jak se zdá, vlastně nikdo nechce. ODS ji vnímá jako kapitulaci a v tom se shodne s krajskými odborářskými reprezentanty, ti to vidí stejně, pozoruhodná shoda!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vandas 16.2.2011 11:49

Re: TLTV. Naposledy ! Builíci, Vandasem počínaje...

 Co máte k věci? Nic? Tak jděte do ......

I. Kudrnová 16.2.2011 10:35

a co když řeknou ne

V roce 1992 jsem byla po prvé v Americe. Chování jiné, než u nás ,všichni se s Vámi chtěli domluvit, i ve velkých městech.Ptali se co potřebujeme. To je ale  jiná .Byli jsme na návštěvě v rodině lékaře, který měl svůj obvod, soukromý lékař . V noci mu zapípali z nemocnice, šel okamžitě k telefonu a zavolal , setra mu řekla, že jeho pacientovi se přitížilo že asi potřebuje prášek na bolest.Doktor vstal jel do nemocnice, nevím jak to bylo daleko asi 5 km, nevím. Pacientovi předepsal prášek a jel domů. Ráno šel na svůj obvod. Když jeho pacient potřebuje  operaci, nebo jiné specializované vyšetření, domluví se specialistou a on mu jeho pacienta ošetří.Ale pořád je to jeho pacient a on se o něho stará.

K. Janyška 16.2.2011 10:38

Re: a co když řeknou ne

Tak jsem si to hned po převratu já představoval. Bohužel v socialistické zdravotnictví je občan až poslední ! Dzp.

J. Anděl 16.2.2011 10:40

Re: a co když řeknou ne

Občan (pacient) není v socialistickém zdravotnictví poslední. Ještě za ním jsou krysy a vzduch.

K. Janyška 16.2.2011 10:42

Re: a co když řeknou ne

..tak nějak ! Dzp.

J. Anděl 16.2.2011 10:42

Re: a co když řeknou ne

Ale pozor, toto neplatí pro každého jednotlivého lékaře. Jen pro zdravotnictví jako takové. Neplést!

P. Boublíková 16.2.2011 11:09

Re: a co když řeknou ne

Vzadu jsem vám psala něco o příčinách expanze některých nemocí ale někdy http://www.lidovky.cz/hrozba-jmenem-alzheimer-leceni-bude-stat-miliardy-korun-pjh-/ln_domov.asp?c=A101015_221842_ln_domov_ani někdy je jedinou prozatím odhalitelnou příčinou prodlužující se doba dožití.

Euthanasie se jako řešení se vám taky líbít nebude - tak co s tím, nevím:-)

I. Gellner 16.2.2011 11:18

Re: a co když řeknou ne

Euthanasie je z mnoha důvodů blbost, a nebezpečná! Jsou věci, které si člověk musí vyřešit sám! Nevím, jestli je vině pseudohumanismus, nebo křesťanský pohled na sebevraždu, ale zbytečné přežívání v nemoci a bezmoci je vydáváno jako povinnost.

J. Anděl 16.2.2011 11:24

Re: a co když řeknou ne

Jé, tam jsem si asi nezaškrtl "zasílat reakce", tak nevím, jestli to najdu :-(.

Máte pravdu, jsou i takové případy. Ale je tu jedno velikánské ale. My žijeme opravdu příšerný životní styl (duševně i fyzicky). My nemáme vůbec ponětí o tom, které nemoci bychom nemuseli mít. Nemusí to souviset jen s prodlužujícím se dožitím.

Ale co uznávám, je toto - realita je, že tak žijeme, tak se tomu musíme přizpůsobit. A zdravotnictví, jak ho známe, je formou tohoto přizpůsobení se.

Z. Válek 16.2.2011 11:11

Re: a co když řeknou ne

Kdysi jsem četl zajímavou knížku. Jmenovala se Doktor z hor. Jeden lékař v ní popisuje  svůj profesní život v Železné rudě před válkou. Vlastníce automobil, své pacienty zásadně objížděl. Když se probil závějemi k rodičce někde na pasekách, které utekl chlap do Raichu, musel nejprve rozsekat plot, zatopit a pak teprve rodil. Kolik mu asi pacienti platili?

J. Anděl 16.2.2011 11:32

Re: a co když řeknou ne

Co myslíte, dělal to jako byznys? Nebo žil prostě svůj život, jak si ho zvolil?

K. Janyška 16.2.2011 10:26

Je nutno ucpat díry, navrtané zloději v systému zdravotnictví ! Pak budou i výborné přátelské zdravotní služby i vysoké platry ! Musí začít šéfovat občan a to může jen přes TLTV, založeným na soukrormých ZP a soukromých zdravotních službách ! Dzp.

J. Jílek 16.2.2011 10:24

Holub je zkrátka pitomec a ptáci mu to baští

V nemocnicích je podle ministra 18 213 lékařů, celkem tak přijde na mzdové náklady 2,003 miliardy korun.

Ministrův výpočet má však chybu, v nemocnicích tolik lékařů není. Asociace českých a moravských nemocnic odhaduje jejich počet nejvýš na 15 tisíc.

ono je to totiž tak, že tarifní zvýšení se promítne do všech úvazků, do všech přesčasů, tudíž do přepočtených stavů lékařů. Heger má recht...

F. Doušek 16.2.2011 10:36

Re: Holub je zkrátka pitomec a ptáci mu to baští

A kdy mi Jílku odpovíte na dotaz - z jakého zdroje čerpáte údaj o skokovém nárůstu nákladů na praktické lékaře v loňském roce o 157%, kterým zde OPAKOVANĚ operujete?

J. Jílek 16.2.2011 10:40

Re: Holub je zkrátka pitomec a ptáci mu to baští

už jsem ho tu dával, teď jdu ale na tenis a nemám čas se tu kvůli vám opět opakovat. Je to ze statistiky pojišťovny VZP za rok 2010.

J. Jílek 16.2.2011 10:40

Re: Holub je zkrátka pitomec a ptáci mu to baští

a není to o 157% ale index nárůstu je 157%, tedy nárůst o 57%, negramote....

F. Doušek 16.2.2011 11:03

Re: Holub je zkrátka pitomec a ptáci mu to baští

To jste mně utřel, Jílku. Jen ta statistická ročenka VZP je na webu nejnovější za rok 2009. Tak nevím, nevím ...

J. Jílek 16.2.2011 12:27

Re: Holub je zkrátka pitomec a ptáci mu to baští

ÚZIS ČR, Aktuální informace č. 60/2010

Index vývoje nákladů ZP na zdravotní péči dle jednotlivých segmentů

(rok 2005 = 100) 2009 157% spolu se ZZS 76%) suverenně nejvyšší nárůst

P. Vandas 16.2.2011 10:24

Tak když nedáte pokoj, pane Janyško s tou TLTV, tak Vám to řeknu, bez jakýchkoli zábran.

Proč jsem proti TLTV? Proč nesouhlasím, aby zdravotní pojištění, nemohli spravovat sopukromé pojišťovny? Proč trvám na tom, aby je spravoval pouze stát? Nuže, Vy jste u mne prosťáček, který si přečetl knížku o kapitalismu a má pocit, že ví všechno a to natolik, že máte nutkání se o to moudro dělit s jinými. Chybí vám však jakákoli kreativita pro nakládání s přečteným. Ta však nechybí mně. K věci. Pokud budou do systému zavedeny soukromé pojišťovny s příjmy založenými na  povinných odvodech z mých daní, zajisté začnou hospodařit efektivněji, než stát. Já se stanu klientem podle svého výběru Vaší soukromé pojišťovny s názvem " Soukromá pojišťovna.Člověk, člověku vlkem" no a já tam budu povinně odvádět docela dost, neb dost vydělávám. Pojišťovna si mne bude hýčkat, budu mít dennodenně plnou schránku reklamní pindů a i jinak mne bude mít ráda. Mé osobní konto v pojišťovně poroste. Až tam bude pár milionů, onemocním, zchudnu, přestanu platit a budu se těšit na to jaké pěkné a nákladné léčení v soukromých sanatoriích mi moje pojišťovna poskytne. Poskytne, ale nerada, a protože je v zákoně, že když umřu zbytek mého naditého soukromého účtu je pojišťovny, zkuste zapřemýšlet, co si moje pojišťovna bude přát. Mé nekonečné a drahé léčení a nebo rychlý konec? Co když však budu provokativně zdráv? To na můj účet též sáhnout nemúže, protože to kontroluji. Ale oni ten můj účet určitě potřebují! Řešení se nabízí, za prvé zjistit, jak to vlastně se mnou je, jak je to možné, že se mi pořád nechce zhebnout? Nedalo by se s tím něco dělat? Věřte, že dalo.

K. Janyška 16.2.2011 10:28

Re: Tak když nedáte pokoj, pane Janyško s tou TLTV, tak Vám to řeknu, bez jakýchkoli zábran.

PV, a hned po prvních třech řádcích vidím, že Vy jste ko kot ! Dzp.

K. Janyška 16.2.2011 10:29

Re: Tak když nedáte pokoj, pane Janyško s tou TLTV, tak Vám to řeknu, bez jakýchkoli zábran.

...levicový ! Dzp.

K. Janyška 16.2.2011 10:31

Re: Tak když nedáte pokoj, pane Janyško s tou TLTV, tak Vám to řeknu, bez jakýchkoli zábran.

..a navíc zcela popletený ! Dzp.

P. Vandas 16.2.2011 10:35

Re: Tak když nedáte pokoj, pane Janyško s tou TLTV, tak Vám to řeknu, bez jakýchkoli zábran.

 K věci, pane Janyško. Pindy si nechte pro jiné.

K. Janyška 16.2.2011 10:41

Re: Tak když nedáte pokoj, pane Janyško s tou TLTV, tak Vám to řeknu, bez jakýchkoli zábran.

PV, samozřejmě, že to bylo k věci ! Vždyť Vy pořád melete jakési kraviny, které si cucáte z Vašeho prstu, ne z mého ! A navíc se domníváte, že mně nějak urážíte nebo likvidujete nebo co ! Prdjals ! Takových už bylo... Dzp.

I. Gellner 16.2.2011 10:43

Re: Tak když nedáte pokoj, pane Janyško s tou TLTV, tak Vám to řeknu, bez jakýchkoli zábran.

Vy se už drahná léta, sedíc celý den u kompu, likvidujete sám.

R. Tesařík 16.2.2011 11:06

Re: Tak když nedáte pokoj, pane Janyško s tou TLTV, tak Vám to řeknu, bez jakýchkoli zábran.

naučte se přechodníky.

I. Gellner 16.2.2011 11:27

Re: Tak když nedáte pokoj, pane Janyško s tou TLTV, tak Vám to řeknu, bez jakýchkoli zábran.

přechodních přítomný, j.č.., vy vole

http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=sed%C3%ADc&Hledej=Hledej

I. Gellner 16.2.2011 10:39

Re: Tak když nedáte pokoj, pane Janyško s tou TLTV, tak Vám to řeknu, bez jakýchkoli zábran.

pindy, pindy....

M. Vondráček 16.2.2011 11:19

Re: Tak když nedáte pokoj, pane Janyško s tou TLTV, tak Vám to řeknu, bez jakýchkoli zábran.

tako přechodník nevypadá ...

J. Slanina 16.2.2011 10:39

Re: Tak když nedáte pokoj, pane Janyško s tou TLTV, tak Vám to řeknu, bez jakýchkoli zábran.

Kajane, zatím jsem tě tu bral coby místního maskota, sloužícího k obveselení obecenstva. Ale po tomto tvém výlevu na konto perfektní analýzy pana Vandase se mi derou pro tvé označení do klávesnice pouze samá nepřípustná slova. Vyber si sám ze své jistě velmi bohaté zásoby těchto.