5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

A Česko jde k soudu

Kvůli uprchlíkům posílá Evropská komise Visegrád k soudu, jen Slovensko se ulilo chytrou kličkou, protože jich na své území šestnáct přijalo. Ministr v demisi Zaorálek ujišťoval v rozhlase posluchače, že o nic nejde, že se to potáhne a kdo ví, jak to dopadne. Nicméně hodně koktal, když měl odpovědět na otázku, zdali odmítnutím neporušilo Česko uzavřené dohody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Polanský 8.12.2017 6:47

Lisabonská smlouva

Ale podepsal. Nikdo jej nemučil, nevyhrožoval odvoláním z funkce, jenom mu někteří nadávali. Církev by ho za svatého neuznala.

J. Schwarz 8.12.2017 8:14

Re: Lisabonská smlouva

Ale vyhrožovali! Pro velezradu chtěli žalovat a dokonce na dálku diagnostikovali psychickou poruchu...

S. Donát 8.12.2017 9:00

Re: Lisabonská smlouva

Nevyhrožovali? Máte špatnou paměť. Někteří už sháněli palivové dřevo na hranici....

J. Fridrich 8.12.2017 6:33

V dnešní době je moderní páchání sebevražd - tu páchá

V dnešní době je moderní páchání sebevražd - tu páchá Evropa a celý Západní svět a nás chtějí strhnout s sebou. Ono je třeba již konečně vůdcům Evropy otevřít oči a ukázat jim REALITU - ty statisíce valících se převážně mladých muslimů do Evropy NEUTÍKAJÍ PŘECE PŘED VÁLKOU a ani se nejdou do Evropy integrovat a nejdou k nám ani pracovat - oni nás jdou rozvrátit a opanovat a v lepším případě jdou někteří z nich se nechat živit.. Islám je mírumilovný, jak tvrdí šílení multi-kulti levicoví experimentátoři.. Oni ale vraždí nejen nás " křest'anské psy " v Evropě a na Západě, ale vraždí se i sami mezi sebou navzájem. Tedy je to náboženství míru a tolerance ? Nynější levicoví multi-kulti experimentátoři kteří na Západě ovládli média a politická vedení svých zemí jsou NEDEMOKRATÉ, tedy totalitáři - oni prostě označují ty, co mluví a píší pravdu o vývoji dnešního světa všemi těmi dehonestujícími a nesmyslnými označeními S CÍLEM JE ZNEMOŽNIT.. Do mozaiky obohacování Evropanů muslimskými imigranty jedno další hezké obohacení z Berlína - " Mladý Syřan se na dětské farmě v Berlíně ukájel na poníkovi " - tedy k již známým teroristickým útokům na civilní obyvatele, ženy, děti v zemích, které je přijali bez platných dokumentů a velmi dobře je živí a vydržují přibývají další jejich " hezké zvyky ", např. vtrhnout do ženských šaten na koupalištích, vykonávat potřebu-tedy močit a provádět velkou potřebu na veřejnosti na náměstí, ulici, v obchodním domě a pod. Je toho opravdu hodně, čím nás Evropany mohou " obohatit ".

Oni - vůdci opravdu neví co se děje v zemích Západní Evropy, v Americe, Africe a na Středním Východě - tedy tam kde je rozšířen Islám a také tam, kam se tlačí ? Neví o celých částech měst kde již domorodí obyvatelé nemohou normálně žít a kam se bojí chodit i policie ? Také si asi nevšimli, že teroristické útoky muslimů na civilní obyvatele v mnoha Západních zemích nějak " zhoustly " z roků na měsíce, týdny a nyní již dny ?

D. Polanský 8.12.2017 6:45

Jak se otvírají vůdcům Evropy oči?

Ale bez dlouhých litánií!

P. Maleček 8.12.2017 6:27

ANO - Babiš to zvrátí. Ale my budem zvracet!

"Andrej Babiš bude o věci v Bruselu jednat už v pondělí a oznámil, že se o zvrat bude všemožně zasazovat".

Ano, v zájmu další maximalizace svého dojení EU dotací zvrat zařídí. Tím, že všem těm čmoudům, co se jich ti, co o EU dotacích rozhodují potřebují zbavit, okamžitě ČR dveře otevře.

On to zvrátí a my se z toho pozvracíme - jak z jeho prý skvělých kosteleckých uzenin.

V. Kotas 8.12.2017 6:42

Re: ANO - Babiš to zvrátí. Ale my budem zvracet!

Když se ti líbí jednání většiny států EU, tak se do některého odstěhuj a můžeš tam kamarádit s islámskými " uprchlíky ".

P. Manda 8.12.2017 6:46

Re: ANO - Babiš to zvrátí. Ale my budem zvracet!

Kotas ??

P. Maleček 8.12.2017 6:46

Re: ANO - Babiš to zvrátí. Ale my budem zvracet!

O mě nejde, ale mám obavu, že nás Babiš v zájmu svého dojení EU dotací nemilostrdně obětuje.

V. Kotas 8.12.2017 7:11

Re: ANO - Babiš to zvrátí. Ale my budem zvracet!

Ty máš snahu obětovat se sám, bez jakékoliv cizí pomoci.

K. Novák 8.12.2017 6:16

Nemůžu si pomoct,

ale uniknout soudu přijetím 16 imigrantů mi připadá jako nesmysl. Slovensko není k soudu hnáno nejspíš proto, že má Euro a EU nechce pro neposlušnost trestat člena Eurozóny. Myslím, že všechny 4 státy dopadnou stejně, jen v případě Slovenska to bude bez velkohubého soudu a nebude se o tom mluvit. Jestli byl lepší postup Slovenska nebo Česka, Polska a Maďarska, ukáže až čas.

Imigranti jsou taháni do Evropy aby se na nich vydělalo (tj. aby jedna skupina velkopodnikatelů a velkofinančníků přetáhla peníze jiné skupině nebo veřejnému sektoru) a když jde o peníze, korporace půjdou přes mrtvoly a nic je nezastaví. Takže imigranti nám budou cpáni tak dlouho, dokud bude vedení EU fungovat jako sbor poskoků nadnárodních korporací, které vidí, že na EU lze vydělat (na rozdíl od např. Sýrie, Iránu, Ruska, Číny aj.). A budou vydělávat i za cenu zničení EU. Lisabonská smlouva a celá EU nehraje roli. Kdyby nebyla, korporace by si našly jiný mechanismus nátlaku. Hlavní je to, že jsou to korporace, kdo vlastně vládne.

Schulz je hlupák a jeho výkřiky němá smysl komentovat.

M. Rubáš 8.12.2017 5:54

Peklo

Je to opravdu peklo. Navíc Juncker otevřeně řekl, že migrace bude prostě pokračovat, že to Evropu obohacuje. Kombinace Diblin 4 + Sociální pilíř + Juncker a jemu podobní se rovná naprosté zkáze. Je potřeba to rázně odmítnout.

http://www.epshark.cz/video/109/juncker-migrace-bude-pokracovat

M. Mařák 8.12.2017 5:52

Schulz dává všem čexitistům jedinečnou šanci,

pokud se mu ideál federace podaří rozjet, je to přece pro ně naprosto skvělá možnost splnění snu o opuštění socialistické říše zla, nebo co.

Měli by jásat a ono nic...

R. Sorge 8.12.2017 6:37

Re: Schulz dává všem čexitistům jedinečnou šanci,

Souhlas, byla by to příležitost opustit socialistickou říši zla. Jásat budu, až to nastane, zatím Schulz jen blábolí.

P. Čech 8.12.2017 5:48

Řešení existuje.

A je asi jen jedno. Dát v EU jasně najevo, že ČR od své suverenity v této věci nehodlá ustoupit a to v ž á d n é m p ř í p a d ě . Pakliže bude následně EU trvat na svém a hrozit nějakým trestem, okamžitě vyvolat v ČR referendum o odchodu z EU. Jak by ono referendum dopadlo je nasnadě. Následný odchod ČR z EU. Mám za to, že by nás pak rychle následovalo mnoho dalších států. Německo, Francie a Itálie by si potom mohly jen nechat zdát o ovládnutí Evropy k čemuž mají tendenci již od dob Napoleona, Hitlera a Musoliniho.

V. Kotas 8.12.2017 6:08

Re: Řešení existuje.

Vypadá to, že nyní je politická konstalace, podle výsledků voleb, taková, že tomu vámi uváděnému, by nemělo nic bránit. Ještě to chce vítězství M. Zemana v prezidentských volbách ( nejlépe už v 1.kole ).

T. Hraj 8.12.2017 7:51

Re: Řešení existuje.

? Jak to myslíte? Vždyť Babiš zeurodotací do značné míry žije.

P. Čech 8.12.2017 10:02

Re: Řešení existuje.

Do značné míry? Co je to, podle Vás ona "značná míra"? Babiš žije především ze zisku podniku Agrofert. Ten ovšem nefunguje jen na základě dotací. Pokud by tomu tak bylo, bylo by provozování takového podniku značným rizikem. Podle mne se Agrofert klidně obejde bez dotací a přesto bude úspěšně fungovat. Předpokládám, že jste tento Váš názor pochytil od nejlepšího ministra financí Kalouska.

I. Dekyský 8.12.2017 5:36

Ještě nedávno

tady někdo hlupácky psal že toto nesmí být hlavním tématem žádných voleb. A co tedy Astone, když ne muslimská invaze, eurobolševici v Bruselu a tuzemské kolaborantské krysy? Plivat vám všem do ksichtů, kopat vás do zadků a když to nepomůže klidně i...

P.S. A samozřejmě pryč ze Čtvrté říše, ta se nikdy nezmění, bude jen horší a horší, už by Vám to všem mohlo konečně dojít...

J. Vobr 8.12.2017 5:18

A KALOUSEK MLČÍ !!!

Tu-ááá.

P. Sulc 8.12.2017 5:09

Pokud jsou obcane rozumni a solidarni

s vlastnim statem a jeho obyvateli, vydupou si, vydemonstruji, vyrvou referendum o dalsim clenstvi v EU. Jenze tech rozumnych asi tak moc neni, pivo a TV jim zatemnilo rozum. Takze na svoji netecnost doplati. Tvrde.

Z. Rychlý 8.12.2017 4:55

Nový Dublin hladce projde

hlasovací mašinerií ojposlanců, sqěle placených, aby za kyselý drops udělali hops. Včetně většiny našich českých ojposlanců především z TOP09 a KDU. Ti jedou po úřednických funkcích v Bruseli tak okatě, že to až bolí, a vlezou komisi až do dutiny ústní. Zezadu.

Schulzův návrh se mi zdá vynikající - nic lepšího, než aby nás z EU vyhodili, si nemůžu přát. Není to sice nijak hrdinský únik z klubu šílenců, ale lepší, než se stát předmětem pomstychtivosti věrchušky EU v případě, kdyby proběhlo referendum o Čexitu. Viz Brexit.

M. Richter 8.12.2017 2:28

Solidarita není povinnost

Solidarita a humanita se nijak nekryje s povinností. Nikde se nepíše o povinnosti států přijímat migranty, natož proti jejich státní vůli. Solidarita nemůže nerespektovat státní suverenitu. Kdo to vynucuje, si hraje na mocipána, resp. pána Boha. Tohle jeho rouhání se mu dřív nebo později vymstí, neboť to není křesťanské. Miluj bližního svého má zcela jiný rozměr, než zpotvořenou aroganci evropských,nabobsky úchylných elit v EP a EK. Ten evropský soud proti Česku, Polsku a Maďarsku bude velice prospěšný k tomu, aby byla před soudní stolicí obžalována a vykřičena nestydatost představitelů EU, kterým naprosto nejde o lidi Evropy, ale o jejich subordinaci, ponížení až zotročení. Není třeba mít ze soudu strach, ale naopak jej přimět k satisfakci.

Z. Rychlý 8.12.2017 4:33

Re: Solidarita není povinnost

Hezká slova do hezkého počasí. Zeptejte se však nějakého sosana, či levičáka, co si myslí o solidaritě. Vždy se dozvíte, že je to POVINNOST dobře situovaných podělit se s "potřebnými". Přičemž potřebný je každý, kdo natáhne dlaň, a dobře situovaný je každý, kdo pracuje. A levičáků tu máme mraky. O křesťanech nemluvě, ti to mají v popisu práce. Zelení? Darmo mluvit.

Soudu bych se nebál, jenže tu máme obrovskou pátou kolonu, která si solidaritu vykládá jako povinnost, a připrchlíci se na téhle vlně svezou.

V. Kotas 8.12.2017 6:17

Re: Solidarita není povinnost

Ale to tam před ten soud musí jet takoví obhájci/ne obžalovaní/ suverenity, kteří na to budou mít.

J. Vintr 8.12.2017 2:10

Kdyby náš stát zastupovali politici

kteří by upřednostnili zájmy občanů této země před úplatky z Bruselu, tak je tohle pro ně důvod k okamžitému vypovězení naší podřízenosti EU. Bez nějakých pitomých vyjednávání. U občanů by zaručeně měli většinovou podporu.

M. Richter 8.12.2017 2:35

Re: Kdyby náš stát zastupovali politici

Velmi s vaším názorem souhlasím. Bohužel nejspíš ani tyto volby s lokajstvím našich bruselských bařtipánů českou pozici nevylepší.

J. Skála 8.12.2017 1:02

Raději půjdeme sami, ne?

Už včerabylo pozdě!

V. Kotas 8.12.2017 6:19

Re: Raději půjdeme sami, ne?

Za současného stavu EU, rozhodně.

I. Koreň 8.12.2017 0:53

Pan Zdechovský, europoslanec,

je členem výboru LIBE, který schvaluje mj. taky Dublin IV. Píše o tom, kromě jiného, tady: https://www.info.cz/svet/kvuli-okamurovi-mi-slo-o-zivot-tisice-lidi-mi-vyhrozovaly-smrti-tvrdi-europoslanec-zdechovsky-20349.html