18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

60 let od povstání Maďarska

Před šedesáti lety povstali Maďaři proti komunistickému režimu ve své zemi. Výročí je široce vzpomínáno i u nás, připomíná se i poznaňské povstání z června téhož roku. Je škoda, že se nepřipomíná plzeňské povstání z 1. června 1953.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Balzám 24.10.2016 22:48

Re: Klára tvrdí, že Herman nerozumí psanému textu.

Klára je blbka, Herman nikde neřekl, že dospěl k názoru na udělení vyznamenání na základě dopisu. Od začátku jak Herman, tak hlavně pan Brody jasně říká, že panu Brodymu volali z hradní kanceláře. Takže zase jenom demagogie, nic víc.

A. Trick 24.10.2016 22:55

Re: Klára tvrdí, že Herman nerozumí psanému textu.

Nejenom Brodymu. Forejt to na DVTV vysvětluje.

Herman nikde NEŘEKL ... tak blbej zase není.

P.S. S tvrzením o demagogii souhlasím.

H. Balzám 24.10.2016 23:02

Re: Klára tvrdí, že Herman nerozumí psanému textu.

Forejt samozřejmě nevysvětluje, ale zalhává do autu jako všechna ostatní hradní prasata. Stejně jako lhal ohledně vlastního vzdělání, je to pořád stejnej všivák. I pokud pan Brody jako starší člověk špatně pochopil Forejtův telefonát, pořád to nic nemění na tom, že Samková jenom lže jako vždy a že se o ten dopis nejedná, neprojevuje se jako blbec poprvé.

V. Čermák 24.10.2016 23:07

Re: Klára tvrdí, že Herman nerozumí psanému textu.

Já se Kláry nechci nijak zastávat, ale v tomto případě ona za blbce nebude. Za blbce nakonec bude, pro mě bohužel, zneužitý pan Brody. Zneužitý svými příbuznými, zejména ctižádostivým Hermanem.

A. Trick 24.10.2016 23:19

Re: Klára tvrdí, že Herman nerozumí psanému textu.

Herman to pomotal až se do toho zamotal.

Tvrdil, že mu Zeman vyhrožoval a že má svědky. Jenže svědkové mu to nepotvrdili.

H. Balzám 24.10.2016 23:24

Re: Klára tvrdí, že Herman nerozumí psanému textu.

Ona za blbce nebude, ale už je. Nikdo totiž netvrdil, že vyznamenání bylo slíbeno na základě toho dopisu, jak se snaží Samková tvrdit. Samozřejmě že jakémukoliv jednání o vyznamenání předcházel nejprve dopis potvrzující přijetí návrhu. Snaží se na tom akorát zase zviditelnit, jako vždycky.

V. Čermák 24.10.2016 23:35

Re: Klára tvrdí, že Herman nerozumí psanému textu.

Klára není důležitá. Podstatní jsou Herman, Brody a Zeman. A taky celá Pražská lumpenkavárna.

A. Trick 24.10.2016 23:17

Re: Klára tvrdí, že Herman nerozumí psanému textu.

Máte naprosto jasno ... protože Zeman.

H. Balzám 24.10.2016 23:25

Re: Klára tvrdí, že Herman nerozumí psanému textu.

Tak to je přece jasné, každý normální člověk si názor na zemana udělal už dávno, právě proto, jak se chová.

A. Trick 24.10.2016 23:30

Re: Klára tvrdí, že Herman nerozumí psanému textu.

Ano, kádrováci to tak mají.

J. Matuška 24.10.2016 22:27

Dva hysterici v Událostech, komentářích...

Mimo jiné tři na jednoho?

J. Kombercová 24.10.2016 22:28

Re: Dva hysterici v Událostech, komentářích...

:)) Poslouchám, pane Matuško. Je hezké, že se zase s těmi komunisty domluvíte, je to taková klidná síla.

J. Matuška 24.10.2016 22:38

Re: Dva hysterici v Událostech, komentářích...

Komentátor Korecký mě příjemně překvapil...

A. Trick 24.10.2016 22:26

Klára

Ministru kultury Danielu Hermanovi přislíbil kancléř prezidenta Vratislav Mynář, že se hlava státu bude zabývat ministrovým návrhem na vyznamenání pana Jiřího Bradyho. Znění dopisu uveřejnila na sociální síti Facebook Klára Samková a obratem doporučila lidovcům, aby Hermana poslali do kurzu čtení s porozuměním, protože dopis tohoto znění nelze považovat za sdělení, že pan Brady vyznamenání opravdu dostane.„Pan Herman by se měl omluvit jednak panu prezidentovi, jednak panu Bradymu a pak by měl odstoupit...

A. Trick 24.10.2016 22:05

Ostatně soudím,

že nejen mnoho zdejších diskutérů, ale i ministr kultury nerozumí psanému textu.

M. Prokop 24.10.2016 22:15

Re: Ostatně soudím,

No jo, indikovat umí málokdo.

J. Vobr 24.10.2016 22:16

HOJSINDŽDR INDIKUJE !!!

:-)))

:-)))

J. Kombercová 24.10.2016 22:19

Re: Ostatně soudím,

Zeman je špína chlap a vy, jeho rohožky, to nezachráníte.

J. Kombercová 24.10.2016 22:21

Re: Ostatně soudím,

..ale stůjte si za svým, komunisti vás podrží. :))

A. Trick 24.10.2016 22:23

Re: Ostatně soudím,

Dočkejte času jako husa klasu. Věčně se lhát nedá.

J. Kombercová 24.10.2016 22:25

Re: Ostatně soudím,

Přesně tak.

A. Trick 24.10.2016 22:27

Re: Ostatně soudím,

Dívejte se na zítřejší TK s Forejtem.

J. Kombercová 24.10.2016 22:30

Re: Ostatně soudím,

Pokud si vzpomenu, tak si poslechnu.

Vlastně jsem Forejtka ještě neslyšela, bude to pro mne novum,obávám se, abych neslyšela jen obehranou píseň.

Jo, s Hůlkou taky prý Hrad hovořil jen telefonicky.

A. Trick 24.10.2016 22:42

Re: Ostatně soudím,

Prý, prý, prý ...

Podívejte se na DVTV a dozvíte se jak je s těmi hovory.

M. Mařák 24.10.2016 21:35

Hrad by měl být muzeem

a prezidentům republiky by se podle mne někde v Praze mělo postavit nějaké vznostné a reprezentační sídlo.

Na genia loci onoho sídla českých králů nejsou prezidentští parvenu z paneláku a podobně nejen dostatečně vychováni, ale ani rodovou tradicí připraveni, řekl bych.

H. Balzám 24.10.2016 21:52

Re: Hrad by měl být muzeem

A ani moc vznosné by být nemuselo.

M. Mařák 24.10.2016 22:00

Re: Hrad by měl být muzeem

Mohlo by být klidně obložené zlatem, to by bylo v pohodě, no problem.

P. Rajman 24.10.2016 22:02

Re: Hrad by měl být muzeem

Ano,reprezentativních budov je na Starém Městě i Malé Straně dost. Na Hradě "miláčci lidu" zapomínají,že jsou jen prostí občané jejichž funkce dříve či pozdĕji skončí.

J. Růžička 24.10.2016 21:59

Re: Hrad by měl být muzeem

V první řadě je třeba si položit otázku, zda vůbec Česká republika potřebuje prezidenta. Za sebe říkám, že nepotřebuje. Další otázkou je, zda prezident demokratické republiky, musí sídlit na hradě. Na pražském Hradě, sídle českých králů. Lépe řečeno, potomků feudálních rodů, které mnohdy ani českými nebyli. A jen tak na okraj. Zlatí cizí feudálové na pražském Hradě, proti této současné sestavě.

M. Prokop 24.10.2016 22:17

Re: Hrad by měl být muzeem

Dovedete si představit, jak by teď dopadlo překopání Ústavy?