6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

200 K na Letné

Dvěstětisícové shromáždění zažila pražská Letenská pláň v neděli večer. Demonstraci namířenou proti premiéru Babišovi a ministryni spravedlnosti Benešové svolal spolek Milión chvilek pro demokracii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Pavelka 24.6.2019 8:45

No

Celá politika stála a stojí na kšeftu ,jenom část politiky je srozumitelná přehledná a smysluplná..

K. Janyška 24.6.2019 8:50

Re: No

No, moc jste toho neřekl. Vlastně nic... Dzp.

I. Širůček 24.6.2019 8:52

Re: No

Naopak, řekl všechno!

K. Janyška 24.6.2019 8:54

Re: No

Aha, no někomu to stačí. Ale tomu, kdo strávil 20 let v profesionální celostátní politice, jako já, ne... Dzp.

J. Svoboda 24.6.2019 9:21

Re: No

Tak to pamatujete Lájoše Bácze, Pepu z Honkongu i Radjiva Sinhu. Tam o prachy vůbec nešlo :o)

Pěkný den.

P. Hlosta 24.6.2019 8:52

Re: No

Nic objevného. Za totáče se taky dostávali k moci jen ziskuchtiví. Třeba jen pro výhodičky jako pomeranče o Vánocích a lepší maso i v dny, kdy na pultě nebylo lautr nic. Být člen KSČ znamenalo především ekonomickou výhodu pro něj. Jen málokterý byl takový naiva, aby bez ziskuchtivosti se k nim dal. Třeba jen kvůli možnosti studia vysoké školy se vstupovalo, což byl start k "elitě". Dnes je to to samé. Zákon společnosti.

K. Janyška 24.6.2019 8:55

Re: No

Marxáne... Dzp.

P. Hlosta 24.6.2019 9:00

Re: No

Vy, jak nevíte kudy kam, nadáváte do levicových extrémistů. Nejste šáhnutý jako Hájková?

K. Janyška 24.6.2019 9:16

Re: No

Ne. Vy. Marxismem. Používáte jeho terminologii... Dzp.

J. Chaloupka 24.6.2019 9:07

Takový byl třeba můj děda, co umřel v r. 1958.

I díky němu měli v obci novou školu.

P. Hlosta 24.6.2019 9:13

Re: Takový byl třeba můj děda, co umřel v r. 1958.

To neospravedlňuje diktátorský systém. Ona byla i jedna velká lež o tom, že je to diktát proletariátu.

R. Vacek 24.6.2019 8:40

Milion chvilek prostě přitahuje

frustrované lidi všeho druhu. Jakmile by se nějakým způsobem vyjádřil, většina frustrátů by zjistila, že patří do jiné skupiny stěžovatelů.

H. Omar 24.6.2019 8:42

Re: Milion chvilek prostě přitahuje

Pravda. Ovšem ne na demonstraci, ale ke komentářům...

J. Schořík 24.6.2019 8:42

Re: Milion chvilek prostě přitahuje

Zajděte. Spousta spokojených slušných, nekonfliktních, dobře oblečených lidí i s dětmi. Jediná jejich frustrace je náš nedůstojný premiér..

P. Hlosta 24.6.2019 8:47

Re: Milion chvilek prostě přitahuje

Nedůstojný premiér, nedůstojný prezident - důvod ke frustraci to být může a to i přes to, že prezident byl přímo volený občany v řádné volbě a tak samo premiér svým hnutím ANO vyhrál volby na celé čáře. Mně frustruje, že volby pro Realisty byly propadák. Protože byl, tak opozice je ani nenapadá a není frustrovaná z Realistů. ;-))

J. Schořík 24.6.2019 8:48

Re: Milion chvilek prostě přitahuje

To je každfého věc co ho frustruje. Těchto 250 000 zrovna náš premiér. Pokud se nerabuje a nevěší, tak vážně netuším co na tom komu vadí.. Tedy kromě standardního nadávání na všechno a pořád..

K. Janyška 24.6.2019 8:52

Re: Milion chvilek prostě přitahuje

Bylo to velmi civilizované a krásné. Až na ty levičácké projevy tam... Dzp.

J. Schořík 24.6.2019 8:53

Re: Milion chvilek prostě přitahuje

I na mne byly některé projevy přes čáru. Ale holt nic není dokonalé. Jinak civilizovaný a extrémně positivní protest..

K. Janyška 24.6.2019 8:57

Re: Milion chvilek prostě přitahuje

Positivní, tedy zločinecký, neboť socialistický ? Vy určitě víte, že positus nebo positivus je latinský překlad starořeckého statoveno zákonem. Tedy příkaz... Dzp.

J. Schořík 24.6.2019 9:02

Re: Milion chvilek prostě přitahuje

Ano., Ale v hovorové řeči to ten význam zpravidla nemá (s výjimkou HIV positivní).

J. Schořík 24.6.2019 9:03

Re: Milion chvilek prostě přitahuje

Když o tom přemýšlím, to hovorové "pozitivní" bude nejspíš převzaté z angličtiny..

J. Pospíšil 24.6.2019 14:30

Re: Milion chvilek prostě přitahuje

Nikoli, agličtina má mnohá slova přejatá z latiny a řečtiny. Bývaly doby, kdy byli angličtí vzdělanci vzdělaní klasicky.

P. Hlosta 24.6.2019 8:59

Re: Milion chvilek prostě přitahuje

Vždyť nemám nejmenší důvod tu demonstraci jakkoliv odsuzovat za její uskutečnění. Jen já bych demonstrovat tam nešel, protože věřím na podstatně správnější postupy pomocí parlamentní demokracie a se svými demokratickými zástupci. Ten čtvrt milion lidí už nevěří na své demokratické zástupce a celkový systém parlamentní demokracie u nás? A jestli Babiš je, byl, či bude zločincem, je úplně jedno. Volení zástupci se mají povinnost postarat, aby tomu tak nebylo.

Nevěřit v demokratický systém já považuji za těžkou frustraci!

J. Schořík 24.6.2019 9:01

Re: Milion chvilek prostě přitahuje

Spojovat si právo demonstrovat svůj pohled na věc s frustrací a nedůvěrou v demokratický systém můžete jen Vy :). K demokracii patří i demonstrace :).

M. Prokop 24.6.2019 8:53

Re: Milion chvilek prostě přitahuje

Zvolení občany důstojnost nevytvoří.

J. Anděl 24.6.2019 8:50

Re: Milion chvilek prostě přitahuje

Pane Vacku, tak je to u všech protestních hnutí. Bylo to tak zpočátku i u voličů ANO.

Nejsou ale úplně všeho druhu. Třeba IVK jsou taky frustrovaní a tohle hnutí nepodporují.

K. Janyška 24.6.2019 8:53

Re: Milion chvilek prostě přitahuje

IVK ať jdou i se Zemanem do prdele. Rusáci, podporující zločin... Dzp.

R. Vacek 24.6.2019 9:04

Re: Milion chvilek prostě přitahuje

To samozřejmě ano (s malým "A"). A protože na rozdíl od ANO (s velkým "A") téměř jistě nemají nic podstatného, co by je spojovalo, tak z nich žádná úspěšná strana, nebo hnutí nemůže vzniknout.

J. Anděl 24.6.2019 9:11

Re: Milion chvilek prostě přitahuje

Já osobně mám panu Babišovi za "zlé" (je to relativní, proto uvozovky) hlavně to, že taky nemá nic podstatného, že se čemukoliv takovému úspěšně vyhýbá. A skutečně úspěšně, o tom žádná. Úspěšně staví na ahojlidování, stěžování si na kluky, co mu hážou klacky pod nohy, a likvidaci kohokoliv, koho nemá rádo dost lidí.

Kdyby byl úplně dokonalý populista, zlikvidoval by i Babiše, kdyby to jen trochu šlo zařídit tak, aby při tom nepřišel o moc :-).

R. Vacek 24.6.2019 9:24

Re: Milion chvilek prostě přitahuje

Na úspěšnost politika má značný vliv to, jak se daří ekonomice - a té naší se daří ve srovnání s dalšími státy EU velmi dobře. Což vláda samozřejmě prohlašuje za svou zásluhu a což může být i pravda. Omáčka o demokracii, rozkrádání, STB je pro voliče jen podružná. Proto může existovat teokracie typu Saudské Arábie, která občanům zajišťuje vysoký životní standard a tak ti moc neremcají.