Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ČESKÁ TELEVIZE: Bulvárem k relevanci
P. Dvořák 29.6.2024 20:37
|
V. Kučer 30.6.2024 13:02Pokud stát potřebuje ČT měl by ji platit ze státního rozpočtu a daně se platí státu. |
J. Jurax 30.6.2024 15:23Ono máte fuk, platíte-li extra či přes daně nebo u komerčnich TV přes náklady na reklamu rozpuštěné v cenách propagovaného tovaru či služeb. Platíte furt. |
M. Kocián 1.7.2024 7:31No, pořád se mluví o zjednodušování daňového systému a snižování nákladů na výběr daní. Tohle vážně není krok správným směrem. |
J. Štětina 29.6.2024 13:01Nejde se bránit jiným způsoben, než se přidat k populaci, nesouhlasící s poplatky pro "veřejno- právní média " tak, aby jednotný nesouhlas vyzněl politickým tlakem společnosti na vládu, která tento připravovaný předpis chystá ve sněmovně nechat scválit. Existuje nějaká platforma na soc.sítích, která tyto, nespokojence sdružuje? Rád se přidám. |
F. Navrátil 29.6.2024 12:25Politický aktivismus České televize dosahuje takového stupně, že by koncesionářské poplatky měly být započítány do nákladů na volební kampaň Pětikolky! |
V. Mokrý 29.6.2024 12:29
|
J. Majzlík 29.6.2024 14:02Neměli by nakonec její zaměstnanci - majitelé a speciálně okruh agitátorů, soustředěných vůkol Václava Moravce platit bolestné nebo náhrady za újmy, vyvolané na našem duševním rozpoložení? |
J. Jaakubi 29.6.2024 11:24Proti televizním a rozhlasovým poplatkům v podstatě nic nemám. Osobně se dívám jen na pořady ČT. Co mě sejří je to, že v čase zveřejněného zahájení programu musím 5 - 8 min. čekat, až se odvysílají reklamy a upoutávky na vlastní programy. To by nešlo tento balast odvysílat před plánovaným zahájením programu? Korunou přehlíživého postoje k divákovi je oznámení ve smyslu: Veškeré výnosy z reklam posíláme do ... nějakého státního kulturního fondu. Nešlo by výnosy nevytvářet a diváka reklamou a vlastními upoutávkami neobtěžovat - když už platíme ty poplatky? |
O. Kaucký 29.6.2024 12:21Jste člověk hodný obdivu, já se dívat na ČT nevydržím, dělá se mi z ní špatně. |
V. Mokrý 29.6.2024 12:32TAK ONO SE NEDÁ koukat neustále na žádnou tv stanici - člověk si musí umět vybrat, nebo použít to tlačítko/zavřít přístroj, že |
O. Kaucký 29.6.2024 13:11
|
D. Polanský 29.6.2024 12:22Já jenom obvykle tah sportky. Jinak co tam? |
J. Majzlík 29.6.2024 14:05Naprostý souhlas, nemám chuť jim platit jejich sefpromotion. |
J. Majzlík 29.6.2024 14:07. . . selfpromotion. |
J. Housa 30.6.2024 8:25Jste podivný člověk. Vaše chování je pro mne nepochopitelné. Sám jsem vlastnil TV přijímač pouze rok svého života, pak se ho zbavil a již 33 let žiji bez televize a jakéhokoliv TV vysílání. Nevím, neznám, nepotřebuji. Mé dospělé děti tedy vyrostli zcela bez televize. Ostatně, mí rodiče také televizi desítky let neměli. Co vás vlastně k té perverzi (koukání se na českou televizi) vede? Je to nějaká genetická mutace? Nebo je to z moderních potravin? Nebo z toho očkování? |
P. Sykora 30.6.2024 11:05Děti vyrostli....? Možná byste se sledováním TV více vzdělal... |
J. Jurax 30.6.2024 15:13No, kurz češtiny by zde neškodil, ale gramaticky správnou češtinu v TV nenaleznete. |
J. Ticháček 1.7.2024 0:25Na podobné gramatické drobnosti jsem resignoval už v dobách T9. Víte, člověk si dá záležet na tom, aby se vyjádřil korektně. Systém to za něho přepíše podle toho, jak se v minulosti vyjádřila většina, a i když si jazykový purista dá tu práci a pečlivě si text opraví, po odeslání přijde na řadu další jazykový modul, který si to upraví opět nikoliv podle pravidel pravopisu, ale podle statistik. Osobně jsem zde zažil, že se mi věta: „děcka byla ráda“ změnila na „ děcka byli rádi“. A rozhořčené reakce puristů. Které byly že stejného důvodu poněkud pomršené. Ovšem ve Vašem případě to bude trochu jinak. Zkuste přemýšlet nad tím, jakého prohřešku jste se dopustil (ony jsou tam tři, ale dva z nich bych byl ochoten pominout jako hovorovou češtinu). Ale ten hlavní nelze omluvit ani automatickou opravou. |
P. Diviš 30.6.2024 8:59Jo, to mne taky sere. |
J. Jurax 30.6.2024 15:10No jo no, pro mne jedinými koukatelnými stanicemi je ČT2, ČT24 a večer ČTart. A pak ještě Prima ZOOM a semtam i Mystery. Ostatní jen vyjímečně a občas, když se tam objeví film či seriál dle mého vkusu. Koneckonců podstatná část vysílacího času komerčních televizí i ČT1 jsou furt dokola recyklované pořady, po mém soudu debilní sitcomy, seriály a limonády. |
J. Nevrkla 29.6.2024 10:41Taková je pravda, bohužel. |
L. Hančar 29.6.2024 5:49Zítra se pohodlně posadím ve svém pivovarském pubu do křesla, natočím si čerstvý ejl Mikeš 11 za 1,70 Kčs a strávím podvečer v příjemné nostalgii s Nemocnicí na kraji chalupářů. To byly tehdá časy, kdy se holky neholily a nemobily. A dávaly nám. Vědět o radostech těla a někdy i ducha. Svatého. Amen. |
V. Mokrý 29.6.2024 7:36PODLE TĚCH, co nejsou jako oni - všechno to bylo špatně, že |
P. Diviš 30.6.2024 9:01Všechno ne, ale dost jo. Dokonce většina jo. |
R. Langer 29.6.2024 5:37
|
V. Mokrý 29.6.2024 5:25Bulvár na ČT - nelze se divit, když už delší dobu je to tam samej vyučenec na tv NOVA/V. Železný, že |
P. Dvořák 29.6.2024 3:37Na ČT2 se dají najít pořady, které rozhodně nejsou bulvár. ČT art je pro opravdu náročné nebo menšiny. Co mě ale opravdu nasr...., když jsem si v archivu vyhledal pořady natáčené pro ČT, vysílané na ČT2, ale nejsou přehrát z jakýchsi "licenčních důvodů". Upozorňuji, že se nejednalo o politiku, ale pořady o přírodě, které bych nazval "vědecko - populární". Otázka zní: K čemu je zablokovaný archiv pořadů, který sice financují, ale je nedosažitelný? Zcela pomíjím, že jsou zcenzurované a zamčené do trezoru pořady, jako reportáž s názvem "Termiti", který pojednával o systému podzemních chodeb v okolí budovy Poslanecké sněmovny. Kdyby to tam bylo provrtáno již za komunistů, to by měla Nora F. nebo Marek W. již nejméně pět pořadů na dané téma. |
V. Mokrý 29.6.2024 5:23
|
R. Langer 29.6.2024 5:39Oni ho ani nefinancují, FINANCUJEME HO MY, přímo a OSOBNĚ, to je na tom to nejhorší. |
P. Dvořák 29.6.2024 20:36Jistě. Tak jsem to myslel. |