16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Novák 2.5.2007 8:48

Re: krásná usedlost Kajetánka!?

Stačí nahlédnout do katastru nemovitostí, parcela 610, 611/1 Břevnov a zjistíte vlastníka: BOZNER s.r.o.,Fügnerovo náměstí 1806/1, Praha, Nové Město, 120 00. Problém bych viděl v tom, že dotčená s.r.o již měla být x-krát pokutována a v případě nevymahatelnosti mohla být už dávno exekucí Kajetánka zpět státní a mohlo se s ní něco dělat. Takhle se čeká, až spadne a potom tam někdo postaví superdrahý hotel.

BERAN 2.5.2007 8:40

Pokaváď budu v Praze náčelníkem, tramvajáka dělat nebudu

Pravil kdysi jistý soudruh náčelník pražského oddílu Severozápadní dráhy.

Že by se od té doby změnil přístup železničářů (změnou názvu z ČSD na ČD) na zapojení do pražské dopravy nehrozí ani náhodou. Nějaké germanizmy, jako je například S-Bahn přeci do Prahy nepatří.

Ještě by pak chtěli využívat taková nádraží či zastávky, jako je to vyšehradské, nebo Vinohradské. Za vyústěním vinohradského tunelu.

šakal 2.5.2007 8:37

Kajetánka!?

katastr Břevnov, parc. č. 610, č. pop. 2393

číslo listu vlastnictví 1941

nemovitá národní kulturní památka,

vlastnické právo: BOZNER s. r. o., Fügnerovo nám. 1806/1, Praha, Nové město, 120 00

šakal 2.5.2007 8:28

...Tady to jako výmluva opravdu zní...

...To byla skutečně naše vlastní blbost. Ajznbónové někdy v polovině 60. let pravili, že nádraží nesmějí být do oblouku, aby si fíra viděl na dveře soupravy. Tak to nádraží prostě zrušili a šmytec. Pravda, ono nebývalo moc frekventované, ale je ho škoda. Dneska, když se uvažuje o posílení významu železnice v rámci městské hromadné dopravy, by přišlo k užitku.

Takhle se to u nás zkrátka dělá - vždycky nějaká "huráakce" typu: zrušíme trolejbusy, zrušíme vyšehradské nádraží, zbouráme těšnovské nádraží... A pak všichni čumíme na drát! :-/

mahulena 2.5.2007 8:21

krásná usedlost Kajetánka!?

Ráda bych upozornila na neutěšený stav usedlosti Kajetánka na Břevnově. Mým odchadem tipuji, že pokud tento stav bude trvat i nadále, Praha ztratí další krásnou usedlost. Při tom by mmohla sloužit nejen bezdomovcům a narkomanům, ale všem. (Nedávno dokonce málem i vyhořela.) Ráda bych se zeptala, komu Kajetánka patří. Jestli městu, tak je to teda přinejmenším pěkná ostuda.  

MB. 2.5.2007 7:56

Zatacka?

S tou zatackou je to nejaka stupidni vymluva. Bruselske nadrazi "Central" je take do zatacky (oblouk dost podobny Vysehradu), kazde 2 minuty tam zastavuje nejaky vlak a nezda se, ze by to bylo proti predpisum EU....

pepe 2.5.2007 7:41

Památkáři

Památkáři jsou v některých případech zabedněnci.To raději nechají budovu spadnout,než by ustoupili od svých požadavků.

Medved 2.5.2007 1:56

Re: ...No...ono to prý odporuje i našim směrnicím...

Oni jsou takovi protoze jsou to ti "druzi" (pravnici, dopravni policiste, bezpecaci, revizaci ..) kteri nam "prvnim" otravuji zivot kvuli nesmyslnym predpisum.

doxa 2.5.2007 1:29

Plány a dokumentace všech nádraží dokončených před 1918

jsou v Haus-, Hof- und Staatsarchiv ve Vídni. Takže odhalit architekta by neměl být problém.

šakal 2.5.2007 0:30

...No...ono to prý odporuje i našim směrnicím...

...Oni jsou ti dopravní inženýři ledaskdy padlí na hlavu nejenom v EU, nýbrž i u nás. Ve světle zlušeností, které jsem udělal za poslední rok s "dopraváky" (tedy s dopravními inženýry), pravím následující:

- je to dílem svoloč darebná, idioti s lineárním způsobem uvažování podle vzoru: Čím víc asfaltu a čím víc prostorových rezerv (tedy, čím více ještě dalšího asfaltu navíc) tím lépe!

- a nebo jsou to lidé slušní, ovšem zlomení, kteří se hnusí svých kolegů, potichu na ně nadávají a k výsledkům jejich práce se nechtějí znát

;-P (Y)