Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ARCHITEKTURA: Devastované stavby I.
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Novák 2.5.2007 8:48Re: krásná usedlost Kajetánka!? Stačí nahlédnout do katastru nemovitostí, parcela 610, 611/1 Břevnov a zjistíte vlastníka: BOZNER s.r.o.,Fügnerovo náměstí 1806/1, Praha, Nové Město, 120 00. Problém bych viděl v tom, že dotčená s.r.o již měla být x-krát pokutována a v případě nevymahatelnosti mohla být už dávno exekucí Kajetánka zpět státní a mohlo se s ní něco dělat. Takhle se čeká, až spadne a potom tam někdo postaví superdrahý hotel. |
BERAN 2.5.2007 8:40Pokaváď budu v Praze náčelníkem, tramvajáka dělat nebudu Pravil kdysi jistý soudruh náčelník pražského oddílu Severozápadní dráhy. Že by se od té doby změnil přístup železničářů (změnou názvu z ČSD na ČD) na zapojení do pražské dopravy nehrozí ani náhodou. Nějaké germanizmy, jako je například S-Bahn přeci do Prahy nepatří. Ještě by pak chtěli využívat taková nádraží či zastávky, jako je to vyšehradské, nebo Vinohradské. Za vyústěním vinohradského tunelu. |
šakal 2.5.2007 8:37Kajetánka!? katastr Břevnov, parc. č. 610, č. pop. 2393 číslo listu vlastnictví 1941 nemovitá národní kulturní památka, vlastnické právo: BOZNER s. r. o., Fügnerovo nám. 1806/1, Praha, Nové město, 120 00 |
šakal 2.5.2007 8:28...Tady to jako výmluva opravdu zní... ...To byla skutečně naše vlastní blbost. Ajznbónové někdy v polovině 60. let pravili, že nádraží nesmějí být do oblouku, aby si fíra viděl na dveře soupravy. Tak to nádraží prostě zrušili a šmytec. Pravda, ono nebývalo moc frekventované, ale je ho škoda. Dneska, když se uvažuje o posílení významu železnice v rámci městské hromadné dopravy, by přišlo k užitku. Takhle se to u nás zkrátka dělá - vždycky nějaká "huráakce" typu: zrušíme trolejbusy, zrušíme vyšehradské nádraží, zbouráme těšnovské nádraží... A pak všichni čumíme na drát! |
mahulena 2.5.2007 8:21krásná usedlost Kajetánka!? Ráda bych upozornila na neutěšený stav usedlosti Kajetánka na Břevnově. Mým odchadem tipuji, že pokud tento stav bude trvat i nadále, Praha ztratí další krásnou usedlost. Při tom by mmohla sloužit nejen bezdomovcům a narkomanům, ale všem. (Nedávno dokonce málem i vyhořela.) Ráda bych se zeptala, komu Kajetánka patří. Jestli městu, tak je to teda přinejmenším pěkná ostuda. |
MB. 2.5.2007 7:56Zatacka? S tou zatackou je to nejaka stupidni vymluva. Bruselske nadrazi "Central" je take do zatacky (oblouk dost podobny Vysehradu), kazde 2 minuty tam zastavuje nejaky vlak a nezda se, ze by to bylo proti predpisum EU.... |
pepe 2.5.2007 7:41Památkáři Památkáři jsou v některých případech zabedněnci.To raději nechají budovu spadnout,než by ustoupili od svých požadavků. |
Medved 2.5.2007 1:56Re: ...No...ono to prý odporuje i našim směrnicím... Oni jsou takovi protoze jsou to ti "druzi" (pravnici, dopravni policiste, bezpecaci, revizaci ..) kteri nam "prvnim" otravuji zivot kvuli nesmyslnym predpisum. |
doxa 2.5.2007 1:29Plány a dokumentace všech nádraží dokončených před 1918 jsou v Haus-, Hof- und Staatsarchiv ve Vídni. Takže odhalit architekta by neměl být problém. |
šakal 2.5.2007 0:30...No...ono to prý odporuje i našim směrnicím... ...Oni jsou ti dopravní inženýři ledaskdy padlí na hlavu nejenom v EU, nýbrž i u nás. Ve světle zlušeností, které jsem udělal za poslední rok s "dopraváky" (tedy s dopravními inženýry), pravím následující: - je to dílem svoloč darebná, idioti s lineárním způsobem uvažování podle vzoru: Čím víc asfaltu a čím víc prostorových rezerv (tedy, čím více ještě dalšího asfaltu navíc) tím lépe! - a nebo jsou to lidé slušní, ovšem zlomení, kteří se hnusí svých kolegů, potichu na ně nadávají a k výsledkům jejich práce se nechtějí znát
|