4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Nebojme se vícerychlostní Unie

Komentátoři, kteří se ještě před deseti dny rozplývali nad socialistickým kandidátem Fransem Timmermansem, dnes chrlí superlativy na paní Ursulu von der Leyenovou z CDU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Mikulec 12.7.2019 22:22

Les miserables

http://ateo.cz/f/images/g/gavroche.jpg

S. Netzer 12.7.2019 22:32

Re: Les miserables

Misérables êtes vous, klausoïdes.

:-P

P. Aron 12.7.2019 18:45

Já hlavně

už delší dobu nechci být součástí Západu. Většině lidí uniká, že to čemu říkají Západ, je už nějakou dobu něco úplně jiného než o čem jsme snili v roce 1989.

Denně máte spoustu příkladů. Pašeračka lidí je v Německu za hrdinku. Ve Švédsku odsouzen muž za znásilnění z nepozornost. V Německu policejní razie za názory na FB. Místo tatínka a maminky rodič 1 a rodič 2. Zabíjení, islamizace, znásilňování. Cenzura.

Multikulturní výchova. Levice ovládající téměř vše. J.C.Juncker dosavadní šéf Evropské komise odhalující sochu Marxe. Mogherini,bývalá komunistka, Barroso, bývalý komunista. Vládne generace, která v roce 1968 stála na barikádách s hesly : Marx, Mao, Marcuse. Lidi jste slepí ?

M. Prokop 12.7.2019 20:32

Re: Já hlavně

https://www.novinky.cz/komentare/510314-komentar-rozvrat-zapadu-alexander-tomsky.html

S. Netzer 12.7.2019 22:34

Re: Já hlavně

Jak byste taky mohl, ruský švábe?

J. Honců 13.7.2019 0:01

Re: Já hlavně

Vidím, že už i na Psu exhibují duševní mrzáci.

D. Mach 13.7.2019 0:14

Re: Já hlavně

Máte pravdu. Zeman bývalý komunista, Babiš bývalý komunista a donašeč státní bezpečnosti, Filip bývalý i současný komunista ... vládne nám tu hrozná pakáž.

I. Koreň 12.7.2019 18:21

Kategorie

Evropa se nedělí na země první a druhé, ale na země, které spolu chtějí spolupracovat (ještě) víc, a (ještě) míň. Je to naše rozhodnutí, kam patříme. Jen se nesmíme divit, že náš vliv na rozhodování o společných věcech bude úměrný ochotě spolupracovat s ostatními.

Podle článku to vypadá, že si pan Zahradil myslí, že nespolupráce náš vliv posílí. Bojím se, že se velice mýlí.

M. Mařák 12.7.2019 18:32

Re: Kategorie

Mu jeho dlouhodobý byznys mírné kritiky v mezích zákona slušně a dlouhodobě sype. Byl by blázen, kdyby měnil strategii, která funguje.

E. Derat 12.7.2019 19:44

Re: Kategorie

Tak to máte pravdu, a má to logiku. Vy ovšem píšete ty své euagitky zdarma, tedy aspoň předpokládám.

M. Prokop 12.7.2019 20:36

Re: Kategorie

To se (v lepší případě) mýlíte. EUnie se dělí na země, které chtějí spolupracovat a na země, které chtějí poroučet.Dlouho to byli Francouzi, pak je nahradili Němci, dnes je to tandem a občas pár přicmrdálků.

D. Mach 12.7.2019 17:49

Vícerychlostní EU nevadí.

Pane Zavadile, vícerychlostní Evropská unie mi nevadí. jen bych byl rád v té vysokorychlostní části a ne na chvostu. Proto jsem nevolil vás, ale ty, kteří se na tom budou podílet.

E. Derat 12.7.2019 18:08

Re: Vícerychlostní EU nevadí.

Otázka je koho jste vůbec volil, když ani nevíte, že je to pan Zahradil.

P. Aron 12.7.2019 18:40

Re: Vícerychlostní EU nevadí.

Vy chcete do té p.dele, kam směřuje Západ co nejrychleji ? Jste vážně slepý ? ̈

Denně máte spoustu příkladů. Pašeračka lidí je v Německu za hrdinku. Ve Švédsku odsouzen muž za znásilnění z nepozornost. V Německu policejní razie za názory na FB. Místo tatínka a maminky rodič 1 a rodič 2. Zabíjení, islamizace, znásilňování. Cenzura.

V. Čermák 12.7.2019 18:54

Re: Vícerychlostní EU nevadí.

Je to Milionchvilkař, ten má Jasno....

D. Mach 13.7.2019 0:12

Re: Vícerychlostní EU nevadí.

A proč vy komunisti neemigrujete na východ, tam do těch slastných oblastí plných klidu, míru a komunismu?

K. Janyška 12.7.2019 15:41

EU musí stát na negativní smlouvě, tedy na principu

já pán - ty pán, jinak 3 velká negativa, tedy mír, svoboda a spravedlnost v Evropě neposílí a nedovolí existenci EU.

Pitomci s tituly i bez, vy to fakt nevíte ? Lidský svět řídí nás, ne my lidský svět.. Dzp.

D. Mach 12.7.2019 17:50

Re: EU musí stát na negativní smlouvě, tedy na principu

Proč dáváte tak okatě najevo, že jste nikdy neměl na to nějakého titulu dosáhnout?

I. Mertl 12.7.2019 18:34

Re: EU musí stát na negativní smlouvě, tedy na principu

Maje vlastní teorii světa a všeho titulu netřeba.

M. Prokop 12.7.2019 20:38

Re: EU musí stát na negativní smlouvě, tedy na principu

Taková Venezuela Maláčová má titulů dost. :-P

K. Janyška 12.7.2019 21:23

Re: EU musí stát na negativní smlouvě, tedy na principu

Není moje. Jsem jeh jejím znalcem. Bohužel, jediným tu i jinde... Dzp.

K. Janyška 12.7.2019 21:22

Re: EU musí stát na negativní smlouvě, tedy na principu

Byl jsem přímo za mistry a ti mi řekli, že vy s tituly s marxistických škol jste absolutně nepoužitelní pro pochopení kompozitivní teorie a že jste jen oboroví specialisté. To je strašně málo, maloučko. Jsem moc rád, že ti kteří zblbli vás, nezblbli i mě... Dzp.

F. Kroupa 12.7.2019 15:19

"Někteří „východní“ politici sice tuto rétoriku snaživě imitují (ať už z oportunismu, či ze snobismu), příliš věrohodně to ale nezní a velkou voličskou odezvu to také nemá." ======= Já bych naopak řekl, že odezva je velká, tzv. zavedené strany míří do propadliště dějin.

J. Kanioková 12.7.2019 13:38

Lepší a férovější projekt bylo EHS

EU = RVHP 2.o., a stejně blbě dopadne.

M. Mařák 12.7.2019 14:39

Re: Lepší a férovější projekt bylo EHS

Souhlas. Nebylo tam V4.

M. Prokop 12.7.2019 14:46

Re: Lepší a férovější projekt bylo EHS

A na koho sváděli vlastní průsery? Nebo že by tehdy nebyly?

M. Mařák 12.7.2019 15:48

Re: Lepší a férovější projekt bylo EHS

Mně se v EU líbí, to jen ten váš klub zhrzených ikonek chce pořád pryč. No problem, dveře jsou otevřeny...

M. Prokop 12.7.2019 16:05

Re: Lepší a férovější projekt bylo EHS

Já už jsem svůj názor na odchod psal skoro tolikrát, jako vy o své perverzní lásce k zeleně socialistické EU.

Dokud se to nerozpadne vlastními chybami samo, nemá odchod význam, pro stát naší ekonomické a politické síly, navíc se socialisticky myslícím a jednajícím obyvatelstvem.

Takže místo držení dveří se račtež soustředit na problémy přeslavné EU, má jich požehnaně a centralizací a byrokratizací jich přibývá.

D. Mach 12.7.2019 17:53

Re: Lepší a férovější projekt bylo EHS

Už jste někdy viděl někoho emigrovat na východ?

M. Mařák 12.7.2019 18:29

Re: Lepší a férovější projekt bylo EHS

Dean Reed, no a v době postmoderní možná paní Kanioková i s celým klubem zhrzených ikonek.