16.7.2019 | Svátek má Luboš



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


ROZHOVOR: Katedrála v muslimské čtvrti...



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 147, poslední: 22.4. 2019 11:29, přehled diskusí

Re: Bravo Tomský,:
Autor: S. Netzer Datum: 20.4.2019 9:50

Kdyby si zjistil, jak se jmenuje vrchní konzervátorka baziliky Saint Denis, tak by ho asi ranila mrtvice. https://www.francetvinfo.fr/culture/patrimoine/l-orgue-de-la-basilique-de-saint-denis-degrade-une-enquete-ouverte_3293251.html

Spíše bychom se měli ptát Francouzů, jak:
Autor: V. Kotas Datum: 20.4.2019 9:06

je možné, že tento její symbol, je dnes v muslimské čtvrti - křesťanském státě/regionu.

Když chce radní něco darovat, tak přece:
Autor: V. Kotas Datum: 20.4.2019 7:25

může, ale ze svého, plat na to má dost vysoký ( a nejen on ). Nabídnout může odborníky, na opravu, pokud takové má.

Je to až úsměvné.:
Autor: J. Cyrany Datum: 20.4.2019 7:09

Za všechny chyby může levice. Pokud by to vzala do rukou pravice jako mávnutím proutku by bylo po problémech...

Re: Je to až úsměvné.:
Autor: L. Popovský Datum: 20.4.2019 7:20

Není pravice jako pravice. Nicméně jen o tom to samozřejmě není.

Re: Je to až úsměvné.:
Autor: J. Pokoutný Datum: 20.4.2019 7:40

otázkou ovšem je, jaká pravice. Zda ta, která studovala na týchž neomarxismem prolezlých VŠ a k pravici se dala pouze pouze kvůli konkurenci v levicovém hnutí (viz DS v USA), nebo nějaká nová, pravdivější verze. A než mi někdo vynadá, upozorňují, že jak fašismus tak nacismus chápu jako formy socialismu.

Re: Je to až úsměvné.:
Autor: J. Cyrany Datum: 20.4.2019 7:48

Takže nacismus není krajní pravice , jak se uvádí snad ve všech encyklopediích a to cizojazyčných ? No ještě , že sleduju diskuze na NP. Asi proto byli vedle židů prvními obětmi nacistů a fašistů, komunisté a socdemáci. Ale vy my určitě odpovíte , že je vnímali jako konkurenci. Pravice jim nevadila jen levičáci...

Re: Takže nacismus není krajní pravice:
Autor: B. Volarik Datum: 20.4.2019 7:54

Velmi správně sa vyjadril sůdruh z okresu...

Fašismus i nacismus jsou ideologie krajně levicové. Musollini byl původně marxista.

Re: Takže nacismus není krajní pravice:
Autor: J. Cyrany Datum: 20.4.2019 8:11

Já jsem byl původně hezký mladý a perspektivní muž. Ano nacisté měli v názvu socialistický (i ODS má v názvu demokratický a přesto vyhazuje své členy), ale jejich skutečná povaha se "odkopala" po Noci dlouhých nožů. V té byl zlikvidovaný Ernst Röhm zástupce soc. revoluce, který chtěl znárodnit kartely,zisky firem chtěl dělit mezi nezaměstnané prostě se chovat jako pravý socialista. To však vadilo pravici , která Hitlera podporovala a proto musel být koncept socialismu opuštěn.

Re: Takže nacismus není krajní pravice:
Autor: Z. Čábelka Datum: 20.4.2019 19:24

:o))))) Vy jste vyznáním anarchista s přívlastkem a z kliniky?

Z Rohma chcete udělat svatouška? :o)))))

Je vám ideologicky a kouzlem osobnosti nějak blízký a sympatický? Proč vlastně?

Je vidět, že trubek vaše typu se společnost má proč stále chránit.

PS: Takové hlouposti dosud nevytáhli ani ti, co "spáchali deset" :o) atentátů na Hitlera a s ostatními Němci celou válku "stříleli jen do vzduchu". :o))))

Re: Takže nacismus není krajní pravice:
Autor: I. Vermis Datum: 21.4.2019 9:09

Nacismus - levicové hnutí, podporované velkokapitálem!

Re: Je to až úsměvné.:
Autor: P. Grigar Datum: 20.4.2019 8:14

.. domnělá pravicovost nacionálního socialismu a fašismu je poválečná klička, kterou se komunisté a socialisté snažili zastřít skutečnost, že se do sebe vražedně zakously levicové ideologie. U levičáků je vzájemné vybíjení se naprosto běžné i v rámci jednotlivých stran.

Re: Je to až úsměvné.:
Autor: J. Lukavsky Datum: 20.4.2019 8:16

"Takže nacismus není krajní pravice, jak se uvádí snad ve všech encyklopediích a to cizojazyčných ?" No když se něco jmenuje "Nacionálně socialistická německá dělnická strana" tak tam ta levice je hned 2x (socialismus, dělník). To, že se nacismus začal škatulkovat do pravice je dílem komunistů (internacionální socializmus) aby zamaskovali, že se s Hitlerem velice kamarádili, než je podrazil a napadl. A že Hitler komunisty posílal do koncentráků je také celkem logické, v rodině se to nejvíc pere.

J.L.

Re: Je to až úsměvné.:
Autor: S. Kalužík Datum: 20.4.2019 14:02

No, ono "podrazil a napadl" není úplně přesné, on to Stalin měl v plánu učinit cca o čtrnáct dnů později, takže spíš jeden podrazák byl o trochu pomalejší, než druhý podrazák :)

Re: Je to až úsměvné.:
Autor: Z. Lapil Datum: 20.4.2019 9:03

"Národně socialistická strana pracujících" vám zní jako název pravicové strany?

Re: Je to až úsměvné.:
Autor: M. Koutný Datum: 20.4.2019 9:25

Ne, není. Stačí nespoléhat na wikipedii a něco si zjistit. Nacismus je extrémem nacionální levice, stejně jako komunismus je krajní polohou levice internacionální. Fašismus pak je v nacionálně levicové linii blízký středu, asi na urovni sociálních demokratů mezi internacionalisty.

Největším Stalinovým politickým vítězstvím bylo zmatení pojmů nacismus a fašismus a jejich nesmyslné zařazení na pravici.

Re: Je to až úsměvné.:
Autor: M. Prokop Datum: 20.4.2019 9:30

Zajisté není. Pokud se něco jmenuje národní socialismus, chová jako národní socialismus, tak to asi je národní socialismus, nacismus.

Tu ruskou (sovětskou) teorii o "pravicovém fašismu v Německu" šíříte z hlouposti, nebo za peníze?

Re: Je to až úsměvné.:
Autor: J. Jurax Datum: 20.4.2019 23:59

Nacismus je nacionální socialismus. A ovšem co socialista, to jistě echt pravičák! Nacionální, internacionální, i ten s lidskou tváří, samá pravice!

Re: Je to až úsměvné.:
Autor: M. Prokop Datum: 20.4.2019 9:33

Jistěže. Nacismus, jak už jeho název praví, socialismus nacionální, fašismus socialismus korporativní.

Re: Je to až úsměvné.:
Autor: S. Kalužík Datum: 20.4.2019 13:54

Ano, a ještě zbývá dodat, že jejich kamarád - komunismus - je socialismus internacionální :) A protože nacismus příliš připomínal předválečný kamarádčoft, zavedl Stalin a používali všichni komanči pojem německý fašismus - germanskie fašisty :)

Re: Je to až úsměvné.:
Autor: P. Jaroš Datum: 20.4.2019 8:43

A ještě jedna poznamka: podívejte se na filmové týdeníky, které šly v našich kinech v letech čtyřicátých a padesátých - stěží najdete rozdíl, všude rozjásanī dělníci při budování nové společnosti nebo na kolektivní dovolené...

Re: Je to až úsměvné.:
Autor: J. Lepka Datum: 20.4.2019 9:18

To je prosté, milý Cyrany, většina populace naší planety jsou lidé pravorucí, tedy jejich pravá ruka je obratnější. Jste li pravák, zkuste levičkou třeba uříznout prkno a celkem rychle zjistíte, že opravdu za tu chybu v řezu může levice.

" EVROPA: Kostely poničené, pokálené nebo podpálené:
Autor: J. Fridrich Datum: 20.4.2019 6:58

" MÉDIA: Už máme instrukce, co si myslet o Notre-Dame " - správně píše včera na NP paní Šichtářová - " Krátce po začátku požáru Notre-Dame jsme ještě pořádně ani nevěděli, co se děje, zda se budova celá zřítí či ne, ale už jsme „věděli“, že pravděpodobně šlo o důsledek opravy. Přesněji – média to věděla. " EVROPA: Kostely poničené, pokálené nebo podpálené. Mnoho kostelů v západní Evropě je nyní dennodenně cíleně poškozováno. Ve Francii jsou podle německého webu PI-News každý den znesvěceny v průměru dva kostely. V roce 2018 ve Francii proběhlo 1 063 útoků na kostely a křesťanské symboly jako jsou kříže, obrazy a sochy. Kdo je za tento rostoucí počet útoků na kostely zodpovědný? Německá zprávanapovídá: „Zpřerážené kříže, zničené oltáře, podpálené výtisky Bible, převrácené křtitelnice a dveře kostela jsou počmárané islámskými výrazy jako třeba ‚Alláhu Akbar‘.“

http://neviditelnypes.lidovky.cz/evropa-kostely-ponicene-pokalene-nebo-podpalene-fu4-/p_zahranici.aspx?c=A190416_203753_p_zahranici_wag

Re: " EVROPA: Kostely poničené, pokálené nebo podpálené:
Autor: S. Netzer Datum: 20.4.2019 9:29

Škoda, že jste ve svém elaborátu neuvedl ty poničené horské kříže.

Ty také zaručeně poničili ONI. :-/

Re: " EVROPA: Kostely poničené, pokálené nebo podpálené:
Autor: J. Fridrich Datum: 20.4.2019 9:33

Děkuji za upozornění, drahá Netzer - ale já to všechno nestíhám.. Musíte mi pomoci..

Re: " EVROPA: Kostely poničené, pokálené nebo podpálené:
Autor: B. Hančl Datum: 20.4.2019 10:38

Kdy nám sem blbko začneš cpát po ránu Aláh akbar?

Pane Tomský, děkuji za Vaše názory.:
Autor: F. Žůrek Datum: 20.4.2019 4:38

Že islám na západě prosazuje levice, to je pro mne důležitý poznatek. Nepracovat, brát si ze společného a dělat nepořádek... To trochu snad již známe.