Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ROZHOVOR: Katedrála v muslimské čtvrti...
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M. Koutný 20.4.2019 14:11Re: Jasné a výstižné. Ale svoboda JAKÉHOKOLI vyznání končí tam, kde jeho praxe odporuje obecně platným zákonům a veřejné mravnosti. Mohu se klidně hlásit k adamitům, ale nesmím chodit po městě nahý. Muslimové tato pravidla neustále porušují. Souhlasím s vámi ovšem v tom, že řešením není zákaz islámu; řešením je zákaz veškerých jeho takovýchto projevů a jejich nemilosrdné trestání. A samozřejmě je nutné zabránit tomu, aby do našeho kulturního prostoru nekontrolovaně a po statisících proudili lidé, kteří už dopředu deklarují, že naše pravidla nehodlají respektovat. |
J. Kanioková 20.4.2019 14:47Ano, souhlas
|
M. Moravcová 20.4.2019 16:50Re: Jasné a výstižné. přesně |
L. Popovský 20.4.2019 17:17Re: Jasné a výstižné. Nezapomeňte prosím na Káhirskou deklaraci lidských práv v islámu - https://ihned.cz/c1-63944160-kahirska-deklarace-lidskych-prav-v-islamu-z-roku-1990 Např. článek 10: "Islám je náboženství skutečné nezkažené přirozenosti. Je zakázáno využívat jakékoli formy nátlaku na člověka nebo zneužívat jeho chudoby a nevzdělanosti k tomu, aby přešel od jednoho náboženství k druhému nebo k ateismu". Velmi zajímavý dokument. Doporučuji vám si jej prostudovat. |
V. Kotas 20.4.2019 11:54Re: Jasné a výstižné. Jo ! Islám to nezná. |
J. Lepka 20.4.2019 16:32Re: Jasné a výstižné. Nám jo, milá Sybille, ale muslimům ne. Dokonce k tomu mají i kuchařku v té své svaté knize. Takže se svobodou vyznání, slovy klasika, pláčete sice hezky, ale na špatném hrobě. |
Z. Čábelka 20.4.2019 18:47Re: Jasné a výstižné. Ten vůči vše ostatním tento princip ctí? :o)))) Muslimský náboženský fanatismus se se svobodou naprosto míjí. Logicky si tato barbarská ideologie domáhající se práva silnějšího demokratických svobod nezaslouží. Tím, že budete mlátit hlavou o koberec i desetkrát denně pravdu nevytlučete! Pouze jste si vytloukla z hlavy logiku chápající rozum a zůstal vám v ní muslimský smradlavý zeleno hnědý špenát prolezlý skrz knihu, bachor a slez. |
J. Vintr 20.4.2019 19:58Re: Jasné a výstižné. A říká něco "svoboda vyznání" muslimů? Když si třeba nějaký muslim řekne, že se mu víc líbí jiné náboženství? |
V. Vérosta 21.4.2019 20:36Re: Jasné a výstižné. Svoboda spočívá v tom, že ho prostě podříznou za zradu a je po ptákách! |
J. Pokoutný 22.4.2019 11:20Re: Jasné a výstižné. Nechtěla jste spíš říci politicky nekompatibilní systém, maskovaný za náboženství? |
L. Severa 20.4.2019 10:54Souhlasím, s výhradou tvrzení, že neexistuje "islamofobie". Statika nás učí, že proti akci musí působit reakce. |
V. Kotas 20.4.2019 11:33Re: Souhlasím, A vždy bude. |
V. Pavelka 20.4.2019 10:19No Upadek západu jde rychle , ještě se tančí na palubě, ještě se bude opravovat "Matka boží" v paříži ... |
P. Lenc 20.4.2019 10:48Re: No Ano, přitom už horní palubu olizují vlny... |
E. Kačírková 20.4.2019 10:14pan Tomsky nezná historii Francouzští králové byli tradičně pohřbíváni v katedrále Saint Denis Kačírková |
L. Popovský 20.4.2019 10:20Re: pan Tomsky nezná historii Paní Kačírková, pan Tomský evidentně mluví o bazilice Saint-Denis. V Notre-Dame byla pohřbena pouze Isabela Henegavská. Je to tady nešťastně naformulováno. |
P. Grigar 20.4.2019 12:52Re: pan Tomsky nezná historii .. jo, v tom je dnešní potíž obecně. Jak necháte v textu sebemenší "škvírku", okamžitě se jí někdo zmocní a začne na ní tančit, jenom aby diskusi dostal do jiných pozic. Snad by paní Kačírkové pomohl odkaz na článek z archivu NP: FRANCIE: Saint-Denis,23.9.2011, L.Zemánek.; aby si dala potřebné do souvislostí. |
V. Církva 20.4.2019 22:13Re: pan Tomsky nezná historii Třeba to paní Kačírková jenom doplnila. Jinak máte naprostou pravdu, hnidopištví, je asi nějaká technika kterou učí na škole mladých neomarxistů. Je na tom postaven demagog.cz i komentáře modernistů. Zaměří se na nepodstatné detaily na kterých zpochybňují celkovou informaci a její podstatu a odvádějí od tématu. Pokud jde ale jen o upozornění a zpřesnění, nic nenamítám. |
P. Grigar 21.4.2019 18:38Re: pan Tomsky nezná historii .. dle mého paní Kačírkové nešlo o nějaké doplnění, ale o snížení autorových vědomostí, uhnutí na jinou kolej. Myšleku p.Tomského jsem na první dobrou pochopil i já, nevzdělaný venkovan, čecháčkovské Sus scrofa, jak mě druhdy označila jiná výhybkářka - Sybéllie Přemoudrá. Začínám na tyto diskutéry být alergický. |
J. Lepka 20.4.2019 9:20Pokud by se prokázal žhářský čin... Tak se stejně nic nedozvíme, protože představa, že sirky držel v rukou islamistický fanatik, či jen příznivec, je pro sluníčkáře tak děsivá, že budou lhát a nalhávat si až do vlastního sebezničení. |
S. Netzer 20.4.2019 9:26Re: Pokud by se prokázal žhářský čin... Nejpravděpodobnější příčinou požáru byl sice podle vyšetřovatelů elektrický zkrat, ale vy bojovníci proti islámu víte své. |
M. Prokop 20.4.2019 9:32Re: Pokud by se prokázal žhářský čin... Pokud je nějaký barák opravován, je chyba pracovníků skutečně nejpravděpodobnější. Problém je, že EUnijní establishment (a jeho národní podporovatelé) lže tak často a tak blbě, že už mu spousta lidí nevěří ani tam, kde (dle dosavadních poznatků) možná ani nelže. |
S. Netzer 20.4.2019 9:39Re: Pokud by se prokázal žhářský čin... Co má požár katedrály společného s "EUnijním establishmentem" víte asi jen vy sám. |
M. Koutný 20.4.2019 9:49Re: Pokud by se prokázal žhářský čin... Mnohé. Například to, že jeho neustálé lži způsobí, že mnoho lidí pak nevěří ani tomu, co je náhodou pravda. Pro blbé a paní Netzer (to je vyšší level, proto odděluji): Kdyby levičáci tak tvrdošírně nepopírali zločiny machometánů, nehrozil by právě se naplňující scénář. Tedy že příčina požáru bude (třeba i správně) shledána v technické závadě nebo šlendriánu stavební firmy, ale stejně tomu nikdo nebude věřit. |
S. Netzer 20.4.2019 9:52Re: Pokud by se prokázal žhářský čin... Jste si jistý, že "nikdo"? |
J. Lepka 20.4.2019 16:35Re: Pokud by se prokázal žhářský čin... Přirozeně. Právě vám diplomaticky naznačil, že jste "nikdo". |
M. Prokop 20.4.2019 11:10Re: Pokud by se prokázal žhářský čin... Nejen já. Spíš asi vy jste jedna z mála těch, kdo neví. |
V. Kotas 20.4.2019 9:40Re: Pokud by se prokázal žhářský čin... Tak jest. |
J. Jurax 20.4.2019 23:50Re: Pokud by se prokázal žhářský čin... Nekrmte trolla |
J. Vintr 20.4.2019 10:22Re: Pokud by se prokázal žhářský čin... Kdo má něco společného s elektrikou ví, že vznik požáru od elektriky je velmi nepravděpodobný. Izolace kabelů i všechny součásti elektrických zařízení se vyrábějí z plastů, které nevzplanou plamenem. Od pouhého tepla se dřevo zapálí dost těžko. |