27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

PRÁVO: Cenzura internetu

Václav Klaus junior představil záměr trestat mazání příspěvků na sociálních sítích. Proti tomu se postavili „úředníci a žalobci“, jak ve svém komentáři píše Jan Horák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Richter 20.2.2019 12:32

Re: Jak moc bych musel být blbý, abych uvěřil

Tys dobrý stalker Langere. Tebe něco trápí kluku, svěř se mi, třeba ti pomohu :-)

R. Langer 20.2.2019 12:47

Re: Jak moc bych musel být blbý, abych uvěřil

Jo, do hrobu, to známe... :-D

J. Richter 20.2.2019 13:19

Re: Jak moc bych musel být blbý, abych uvěřil

To ne, tebe si nechám. Byl bych nesvůj bez nějakého nýmanda, který mi okopává kotníky.

R. Langer 20.2.2019 19:48

Re: Jak moc bych musel být blbý, abych uvěřil

Ty dostáváš rovnou do kebule, a podle toho ty tvoje žblebty taky vypadají. :-D

J. Uzel 20.2.2019 8:57

Je možné

založit nějaký "prostor" na principu Hyde parku, že si tam může každý žvanit, co chce a každý, kdo si to poslechne, činí tak s vědomím, že poslouchá kraviny? Nějaký otevřeně "dezinformační" diskuzní prostor.

J. Svoboda 20.2.2019 9:23

Re: Je možné

Existují např. Parlamentní listu na tomto principu. A diskusní webovky nebo síť si může založit každý. Dokonce i tisk vlastních novin nebo letáků. Strašná cenzura v té EU!! :-DDD

J. Vintr 20.2.2019 10:27

Re: Je možné

Dezinformačním prostorem jsou především oficiální média.

J. Kanioková 20.2.2019 10:54

Přesně !

K. Salajka 20.2.2019 20:13

Re: Je možné

Přesně. Nejlepší způsob dezinformace je prostě skuteční zprávy vypustit.

I. Polák 20.2.2019 8:46

Jakékoliv mazání je censura.

Víc není co dodat.

Snad jen to, že výměna zpráv v uzavřené skupině na FB nápadně připomíná klasickou papírovou poštu a tam platí listovní tajemství a jeho porušování je trestné!

J. Richter 20.2.2019 9:01

Re:

Tak když začne někdo barvitě popisovat, jak mu chutnala sousedovic čtyřletá vnučka, předpokládám, že se s radostí zapojíte do diskuze.

J. Schwarz 20.2.2019 9:04

Re:

Nepůjdu to poslouchat a je věcí policie aby prověřila, nepátrá-li po ztraceném čtyřletém dítku. Pátrá-li, má možného podezřelého.

J. Cyrany 20.2.2019 9:07

Re:

To je přece nesmysl. Právo na mazání příspěvků porušujících zákon zůstává nedotčeno.

R. Langer 20.2.2019 10:19

Re:

Hm, a co se vám na tom jako nezdá?

J. Cyrany 20.2.2019 8:37

Nejde jen o samotný FB.

Pod mnoha diskuzemi jsou "připojeny" příspěvky jen těch kteří mají na FB účet. To je další kontrola, a především možnost "zlobivé" umravnit. Po mě chtěli náhle po letech podobenku . Tu jsem samozřejmě po mnoha únicích dat z FB odmítl poskytnout (mimochodem by mě velmi zajímalo , jak poté dochází ke ztotožnění) a FB mě za to zablokoval, přestože jsou všude vidět desítky a stovky přispěvovatelů bez podobenek.Pokud máte ty správné názory ani chybějící podobenka nevadí...mu he he he Tím chci říct , že nejen FB ,ale i provozovatelé medií by měly mít , pokud poskytují široké veřejnosti přístup (podobně jako je upraven režim na veřejně přístupných místech, ačkoli jsou jinak v soukromých rukou) do diskuzí obecně daná pravidla. Pokud provozovatel nechce širokou svobodnou diskuzi není problém přístup omezit ,jako to např. udělali na ECHU , kde jsou diskuze přístupné jen předplatitelům, a tím logicky veškerá diskuze pojde , protože není opozičních názorů(a teď se tam ti dva , tři sami bojí).

P. Khail 20.2.2019 9:55

Re: Nejde jen o samotný FB.

Na Echu nejsou diskuze přístupné jen předplatitelům, pokud tedy máte na mysli Echo24.

M. Valenta 20.2.2019 8:34

Je to jednoduché autore.

To fiasko vzniklo proto, že mladý Klaus neposlouchal tátu, když mu vyprávěl o soukromém vlastnictví a zákonech trhu. A já dodávám pro nechápavé. Velký web má stejná práva jako malý web - nechat na svých stránkách to co uzná za vhodné, stejně tak jak to na těch svých dělá V.K. ml.

J. Vintr 20.2.2019 8:46

Re: Je to jednoduché autore.

Jestli jste si náhodou neráčil všimnout, ta vedení EU nutí FB a podobné sítě pod hrozbou astronomických pokut mazat "nevhodné" příspěvky. Co je nevhodné je navíc definováno velmi vágně, takže se samozřejmě raději maže víc než míň. A o to těm šmejdům z Bruselu jde. Oni si nemusí "špinit ruce" cenzurou. Udělají to za ně "soukromé" subjekty.

M. Valenta 20.2.2019 9:00

Re: Je to jednoduché autore.

Kdyby jen EU, ale ono i se někdy přihlásí, světe div se, i vlastní svědomí, z něhož je dnes komodita jedna z nejvágnějších.

J. Uzel 20.2.2019 9:04

Re: Je to jednoduché autore.

Svědomí kontrolované Bruselem:-)

J. Schwarz 20.2.2019 9:31

Re: Je to jednoduché autore.

Vlastní svědomí UI na Facebooku - ve kterém filmu jste to viděl?

R. Langer 20.2.2019 10:21

Re: Je to jednoduché autore.

Čí že svědomí? Vaše vlastní?

J. Uzel 20.2.2019 9:02

Re: Je to jednoduché autore.

Tak. To propojení socialistů s velkokapitálem je zjevné.

J. Svoboda 20.2.2019 9:30

Re: Je to jednoduché autore.

Vám chybí "pravdivé informace" přímo od Islámského státu nebo teroristů z okupovaného Donbasu? Popírání zvěrstev komunistických diktatur? Vyvolávání poplašných zpráv?

J. Vintr 20.2.2019 9:46

Re: Je to jednoduché autore.

Pokud věřím svému rozumu, tak se ani v nejmenším nemusím bát nějakých "škodlivých" nebo "nebezpečných" informací ani mne nemůže absolutně nic "urazit". Uráží se jen blbec.

R. Langer 20.2.2019 10:21

Re: Je to jednoduché autore.

Přesně tak.

R. Langer 20.2.2019 10:23

Re: Je to jednoduché autore.

Můžete je svobodně vyvracet. Zatím. Než vám například řeknou, že na pravdivé informace od Islámského státu mají muslimové nárok, protože je to přece jejich kultura a tradice. Pak už ne. :-P

J. Vintr 20.2.2019 10:30

Re: Je to jednoduché autore.

A proč bych je vyvracel? Ať si každý píše co chce a já si sám vyberu co budu číst a čemu budu věřit.

R. Langer 20.2.2019 10:33

Re: Je to jednoduché autore.

No však ano, to také nepíšu vám. ;-)

Š. Hašek 20.2.2019 8:26

Lidovky jsou velice často "mimo".

Žádné Klausovo fiasko se nekonalo. Někdo tady má jen strach z volného šíření informací.

Zajímavé je, jak se vrchnost brusele chytla myšlenky "informovanosti a uvědomělosti občanů"!!! Je zajímavé sledovat bratrabrusele Kalouska, kterak pláče/upozorňuje, že "občané jsou stále více ve vleku dezinformačních webů a my tomu uděláme přítrž".

Budeme číst jen něco a sledovat jen některé televize!