24.3.2019 | Svátek má Gabriel



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

GLOSA: Evropská unie nevzkvétá



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 32, poslední: 19.2.2019 22:34, přehled diskusí

Evropská unie nevzkvétá.:
Autor: M. Pivoda Datum: 19.2.2019 20:54

Stále jsem ale nepochopil, co autor navrhuje, po zničení Evropské unie. A hlavně, co bude potom vzkvétat?

Zatím zde, na Neviditelném psovi, vzkvétá demagogie.

Re: Evropská unie nevzkvétá.:
Autor: M. Mikulec Datum: 19.2.2019 21:28

Co je špatného na národních státech, které budou spolupracovat jako rovný s rovným? Nemáte kapku fantazie a všechno vám musí navrkat brusel?

Pro M. Mikulec:
Autor: M. Pivoda Datum: 19.2.2019 21:44

Mně Brusel nic nenavrkal.

V minulosti evropské státy spolu válčily. Dvě války velkého rozsahu! A to byl hlavní důvod, proč vznikla EU.

M. Mikulec má asi nadbytek fantazie, když si představuje úžasnou spolupráci rovného s rovným, po kýženém rozpadu EU.

Milostivá paní Mikulec, zde diskutujete s pamětníkem, nikoliv s nedospělým studentem bez životní zkušenosti. Své pohádky vyprávějte doma svým dětem nebo vnukům.

S Evropským svazem jak s jedovatým plazem!:
Autor: A. Alda Datum: 19.2.2019 17:21

Z EU musíme co nejrychleji vypadnout.

Čím dřív, tím líp.

Musíme co nejrychlejí vypadnout. Kam ale?:
Autor: M. Pivoda Datum: 19.2.2019 20:56

Alda chce zřejmě vypadnout do hrobu.

V tom mu přece nikdo nebrání.

:
Autor: J. Jurax Datum: 19.2.2019 21:53

Mýlíte se. Pan Alda si toliko nepřeje sklouznout do hrobu s Evropskou unií. A v tom mu brání sama EU.

Stačilo EHS.:
Autor: J. Kanioková Datum: 19.2.2019 22:34

EU = RVHP 2.o a stejně blbě dopadne.

Nastává konec evropského projektu.:
Autor: P. Zinga Datum: 19.2.2019 15:01

Angličtináři, pocvičte se v angličtině. Získáte dvojí prospěch: mimo lepší angličtiny získáte i lepší rozhled.

https://gefira.org/en/2018/12/21/european-project-comes-to-an-end/

Re: Nastává konec evropského projektu.:
Autor: K. Janyška Datum: 19.2.2019 16:15

Ano, to však samo... Dzp.

No comment :
Autor: I. Hendrych Datum: 19.2.2019 13:41

Český švajneraj EU určitě nevyřeší...nicméně aspoň svoji ubohost máme na koho hodit.

Kopnout si do Unie je tak snadné.

Re: No comment :
Autor: M. Mikulec Datum: 19.2.2019 13:50

To prave není: ta je nedotknutelné bozstvo, rozhodující daleko od lidi. Ti nevoleni gauneri si dělají absolutně, co chtějí a navíc se jich nezbavite.

Re: No comment :
Autor: P. Han Datum: 19.2.2019 15:21

Ani ČR nevyřeší unijní švajneraj. Co byste tedy navrhoval?

A mimochodem, když ten váš výkřik není komentář, co je to vlastně?

Re: No comment :
Autor: M. Prokop Datum: 19.2.2019 15:50

Ano. Kopnout do nastrčené a holé prdele je snazší, než do prdele oblečené a pilně pracující.

EU je taková holá prdel, ke kopání přímo vybízející.

Český švajneraj je ze značné části import nebo ještě hůře, příkaz EU.

:
Autor: J. Jurax Datum: 19.2.2019 21:55

Snadné? Ne. Jen oprávněné konáním one unie.

Evropě jsme to neosladili. Evropa to osladila nám. :
Autor: P. Harabaska Datum: 19.2.2019 11:17

Proto bylo v Česku zrušeno tolik cukrovarů a nejen jich. Z relativně soběstačné země stali jsme se odběratelem snad všeho, co lze rozumně u nás vyrobit. A krom toho také dojnou krávou pro všechny ty nadnárodní monopoly. Myslíte si, že by se ten opěvaný tatíček Masaryk nerozplakal?

Re: Evropě jsme to neosladili. Evropa to osladila nám. :
Autor: M. Mikulec Datum: 19.2.2019 11:31

Presne. Proto mě vytáčeji ty trapné ekologické amatérské pokusy zlepšit životní prostředí, když se nastavila globalizace a dovoz základních potravin přes půl světa. Pak chtějí předstírat ekologii, když zničili místní produkci?

Re: Evropě jsme to neosladili. Evropa to osladila nám. :
Autor: P. Grigar Datum: 19.2.2019 19:23

.. Masaryk by neplakal. Jeho krédem bylo: "Je třeba sedlat!"

Evropská unie:
Autor: M. Mikulec Datum: 19.2.2019 10:20

je jako islám: vstoupit můžete, ale odpadlictví se tresta smrti. V Británii zombie Tony Blair jedna s kamarády v EU jen za sebe a své vlastní zájmy, a takových individuálních akci je mnoho. Jak jednou pracovali pro Brusel,mají nárok na pěknou doživotní finanční výsluhu. Brexit ji ohrozil. S voliči si opět, jak je v Evropě již zvykem, vytírají rohozku.

EU ani vzkvétat nemůže. Kdyby to bylo možné, byl by :
Autor: K. Janyška Datum: 19.2.2019 9:07

dnes SSSR rájem na Zemi. Dirigování hloupých chytrým nemůže fungovat a navíc jakékoliv dirigování komukoliv nefunguje. Lidská mysl to nedovolí. To nevadí, že to lidé nevědí, na nic se jich "to" neptá a brání a brání socialismu. Vždyť lidská mysl byla vyvinuta kulturní evolucí jako kontaktní a adaptační uzel spontánního řádu lidské interakce a lidského světa, ne jako součástka řízeného stroje... Dzp.

Re: EU ani vzkvétat nemůže. Kdyby to bylo možné, byl by :
Autor: M. Mikulec Datum: 19.2.2019 10:15

Přesně tak. Regulovat z brusele každy lísteček na stromě opravdu vede k zahube.

Re: EU ani vzkvétat nemůže. Kdyby to bylo možné, byl by :
Autor: P. Harabaska Datum: 19.2.2019 11:19

A přesně tu centrální regulaci naši pokrokoví demokraté na komunismu tak bouřlivě kritizovali a zatracovali.

Re: EU ani vzkvétat nemůže. Kdyby to bylo možné, byl by :
Autor: M. Mikulec Datum: 19.2.2019 12:43

Tak. Trnitou cestou od socialismu k socialismu. Václav Klaus přesně tohle věděl už před čtvrt stoletím.

Re: EU ani vzkvétat nemůže. Kdyby to bylo možné, byl by :
Autor: J. Schwarz Datum: 19.2.2019 19:30

A co teprve řízení chytrých hloupými - to je teprve terno! Maláčová by mohla vyprávět!

Marne cekat na kvet.:
Autor: J. Chodur Datum: 19.2.2019 7:16

Myslenka sjednocene Evropy mozna zacala nevinne, mozna ne. Definitivne se to nehezky zvrhlo a ted je tezke neco z toho zachranit, navic kdyz ani nevime, jestli zle plany byly jenom z taktickych duvodu od zacatku maskovany. Pokud se pouze jednalo o soucast globalistickych planu tak neni co zachranovat. Myslenka otevrenych hranic uvnitr Evropy byla lakava, velmi lakava. NATO s tim nemelo co delat i kdyz se divam s hlubokym podezrenim. NATO melo skutecnou funkci zabezpeceni Zapadni Evropy pred vpadem Sovetu. Ted je jeho funkce mozna stale nutna vzhledem k vyvijejici se situaci v Rusku. Turecko je dalsi potencialni nebezpeci, co dela situaci zajimavou je, ze jsou Turci soucasti NATO a paktuji se s Rusy, muze byt vas velky zajem v budoucnosti protoze maji velke ambice a sni o slavne minulosti a jeste vetsi budoucnosti.

Jedine co zacina rasit je dalsi levicova totalita spise fasistickeho typu. Italie podnikla kroky proti centralni bance a smerem ke kontrole zlatych rezerv. To muze byt dalsi zeme po VB, ktera bude chtit ven z pevneho objeti EU. Evropsky bankovni system vypada zle, velmi zle. Francie se bouri a neni jasne co z toho vznikne, navic se toho jejich fesaka tyce, nepohodl se s Nemci a on tak potrebuje aby ho mel nekdo rad.

Podle informaci, vysoka byrokratka VB Victoria Billing se vyslovila otevrene na tajnem setkani (protizakonne setkani, to nemela delat) s cleny EU kde se jim hrde sverila, jak podvedli britske volice, to co planovala PM May bylo neco, co ta byrokratka prirovnavala ke Kit-Kat (obdoba ceskych Minonek), na povrchu cokolada pro britskou verejnost a uvnitr skryte vrstvy navazani na EU. Jsem zvedavy co z toho bude ale je to bomba. Nevim jestli to k vam proniklo. Zde je link, ktery dali na You Tube 13. unora, mluvi se o zrade naroda (dalsi jmeno ktere padlo je Alastair Brockbank, cabinet officer):

https://www.youtube.com/watch?v=6uggLsHDEk4 Zde je dalsi link:

https://www.thesun.co.uk/news/5822727/whitehall-brexit-brussels-secret-tapes/

Re: Marne cekat na kvet.:
Autor: J. Chodur Datum: 19.2.2019 7:25

Jenom bych upresnil, ve druhem odstavci se zminuji a rasici totalite fasistickeho typu (jinymi slovy "Socialismus s lidskou tvari", kde podniky nejsou znarodnene ale zato dukladne statem kontrolovane) a tim jsem myslel EU "stat", ne Italii, ktera se jenom pripravuje na financni krizi a chce kontrolovat sve zlato, protoze povazuji system centralni banky za zkorumpovany a nemaji k nemu duveru.

Re: Marne cekat na kvet.:
Autor: P. Lenc Datum: 19.2.2019 9:40

Říká se tomu, co prorůstá EU korporátní socialismus.To, co zavedl Benito v Itálii a Adolf, jeho obdivovatel ho následoval.I když takové Švédsko nebo Norsko mají k tomuto socialismu v Evropě nejblíž.

"Stát nemusí podniky kontrolovat, stačí je ovládat":
Autor: V. Petr Datum: 19.2.2019 15:45

Z knihy "Mírová politiika Adolfa Hitlera..."

Re: "Stát nemusí podniky vlastnit, stačí je ovládat":
Autor: V. Petr Datum: 19.2.2019 15:46

Taky si myslím, že setrvávat ke spolku,:
Autor: J. Pospíšil 402 Datum: 19.2.2019 4:14

který se chová tak nepřátelsky ke členovi, který chce jen odejít, je důvodem k tomu, v tom spolku nebýt.

Re: Taky si myslím, že setrvávat ke spolku,:
Autor: K. Janyška Datum: 19.2.2019 16:17

Spolek postavený na příkaznických základech je záklaním problémem, ne jeho chování k někomu cizímu. To je jen důsledkem... Dzp.