10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

ARCHITEKTURA: Předmostí Hlávkova mostu zbourat!

Takzvanou Severojižní magistrálu, budovanou dle zastaralého schématu v sedmdesátých letech minulého století, byl Praze čert dlužen. Rozřízla centrum, z kdysi velkoměstských tříd se stromy – Sokolské a Legerovy – udělala dopravní stoku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Vrána 8.1.2019 17:10

Re: Plný souhlas.

Tak pro změnu nesouhlas. Tehdy se to tak dělalo: roštové řešení= 3 + 2 komunikace přes Prahu (a nedodělalo). Měly se zbourat Bubny a pak z Hlávkáče rovnou na Barikádníky. Jenomže rudejm došly prachy. Většina, co tam teď jezdí jsou Pražáci z Prahy do Prahy. Ostatně kopíruje to metro C.

Stejně je to v háji. V roce 2018 přibylo v Praze asi 15 tisíc aut. To nám asi v budoucnosti nepomůže ani Městský okruh. Jedině snad rudozelený, když zakážou auta.

L. Vrána 8.1.2019 16:59

Re: Napřed dokončete vnitřní a vnější okruh a PAK TEPRVE

Souhlas.

P. Urban 8.1.2019 15:46

Mě to tak strašné nepřipadá

Těmi místy jsem procházel několikrát. Minimálně jednou jsem také zabloudil, to je pravda, ale depresivní pocit jsem z toho nikdy neměl. Je ale pravda, že jsem tam nikdy nikoho nepotkal.

A. Starý 8.1.2019 12:23

Vltavská

Nějak si nedovedu představit technické řešení v oblasti stanice metra Vltavská. Až by se zase zasypalo, co bylo vyhloubeno, tak by tam musely tramvaje hučet z kopce, teď tam jedou po rovině. Tedy celá stanice Vltavská by se musela nějak kompletně přebudovat směrem vzhůru.

V. Petr 8.1.2019 10:21

Napřed dokončete vnitřní a vnější okruh a PAK TEPRVE

se můžeme bavit dál! Zatím naopak dokončit průjezd Holešovicemi!

Z. Lapil 8.1.2019 10:17

A pak že v Praze nejsou no go zóny

Bez legrace. Auta jsou tam povětšinou aspoň nahoře, ale pro pěšáka, i pro takového, který se nebojí kroku navíc, je při cestě z jedné tramvajové zastávky na druhou - pro neznalé: na dohled za rohem, nějakých 100m kdoví jestli - pěší cesta až tou druhou volbou. Aspoň já tam mám tendenci spíš počkat na tramvaj.

Jedině bych v článku namítl proti slovu zabloudit. To slovo je naprosto nedostatečné, zabloudit lze pouze tam, kde existuje nějaká apriorní představa, jak se dostat k cíli. Tohle je spíš myší bludiště; sice s několika východy, ale bez jediného kousku navigačního sejra.

Š. Hašek 8.1.2019 9:02

Re: Plný souhlas.

Souhlas.

D. Stirský 8.1.2019 8:28

Plný souhlas.

To poničení pohledu na budovu DP je opravdu úděsné. A za SJ magistrálu by snad měl být uložen nějaký trest, jsou-li ještě na živu, ti, co o tom rozhodli.