23.1.2019 | Svátek má Zdeněk



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

Babiš, dotace a Agrofert



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 1911, poslední: 17.12.2018 6:56, přehled diskusí

Závistivý Neff:
Autor: I. Novotný Datum: 17.12.2018 6:56

Milý Astone,

zdá se mi, že začínáš být kapku mimo. Lidé chtějí mít za premiéra především schopného manažera, kterým Babiš nepochybně je a ne nějakého kecálka, kterými náš parlament překypuje. Babiš tady změstnává desetitisíce lidí a platí tady daně na rozdíl od desítek, ne-li stovek těch, kteří se schovávají v daňových rájích a taky berou dotace. Peníze do Agrofertu jsou tady lépe využity než podpora Palestinců a různých nepřizpůsobivých ekonomických migrantů.

Dobrou. :-):-):-):
Autor: P. Vandas Datum: 16.12.2018 22:47

Re: Dobrou. :-):-):-):
Autor: I. Kellner Datum: 16.12.2018 22:49

:-)

pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: R. Brzák Datum: 16.12.2018 22:33

totiž o diskuzi vedenou ad rem, na libovolné témata, mezi mými spoluobčany, jimiž jste zde všichni.

Jako překážku k mému cíli jasně rozpoznávám strach (projevující se slovní agresivitou mnoha zdejších - a není jiný důvod být slovně agresivní, než vláda strachu na myslí dotyčného). Proto, na základě vlastní zkušenosti (se svým vlastním fungováním pod vlivem strachu - vycházím z toho, že jsem z 99,9 % stejný, jako kdokoliv zdejší) se snažím při volných chvílích (o příležitosti se nemusíme bavit, vyskytují se nepřetržitě) na tento faktor (pro mne příčinu drtivé většiny mezilidských neštěstí) své bližní, tedy Vás, upozorňovat.

Prosím zároveň kohokoliv, aby mne upozorňoval na chvíle, kdy budu zřetelně já tím, kdo je pod vlivem strachu. Protože připustit si to je první krok k přijetí strachu s láskou jako svůj dobrý nástroj - a s tím vědomím jde zamezit mu ve vládě nad svým rozpoznáváním.

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: V. Čermák 376 Datum: 16.12.2018 22:36

Já vás upozorním obratem, až zase začnete posílat premiéra Babiše do vězení....

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: R. Brzák Datum: 16.12.2018 22:50

Pane Čermáku, Vám patří dík - uznávám, že v jednom případě jsem při svém zkoumání (po VAšem upozornění se vždy zamyslím, nemáte-li náhodou pravdu) skutečně zjistil, že jsem na chvíli strachu podlehl - a dopustil jsem se slovní agrese. Jen tak dál! Já Vám budu samozřejmě i nadále dělat stejnou službu.

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: V. Čermák 376 Datum: 16.12.2018 22:53

Slovní agrese se tady dopouští kdekdo. Horší je Propagandování, Pokrytectví, Vědomé lhaní, Mlžení, Závist a samozřejmě Nenávist. Klidně se zamyslete, co se týká Vás osobně...

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: R. Brzák Datum: 16.12.2018 22:59

Ano. A jsem ochoten v osobním rozhovoru s kýmkoliv zde se takto projevujícím rozebrat příčiny toho jevu o něho až k nejhlubší příčině - a tím bude na 99% strach.

Závist, nenávist, vědomé lhaní, pokrytectví - to vše jsou jen projevy strachu.

Propaganda je přímo nástroj strachu - a se strachem také pracuje. Propagandu využíváme tehdy, když se obáváme, že naše pravda by mohla být poražena (sic!). Tedy opět projev strachu.

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: V. Čermák 376 Datum: 16.12.2018 23:34

To je Slovíčkaření. Strach, že bych musel přiznat, že pravdu má ten druhý je pouhá hloupá Ješitnost a Mně osobně se rozhodně neýká. A s Pravdou bych tady vůbec nešermoval, protože jsme pořád ve vývoji. Spíš bych řešil Lepší a horší, užitečnější či vyloženě špatný názor v daném čase. Dříve, či později to může být zcela jiné. Takže Babiš Teď je Správný Člověk ve správný čas na správném místě. Minulost ani Budoucnost na tom nic nemění...

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: R. Brzák Datum: 16.12.2018 23:43

Já sice možná hodně mluvím - ale trvám na tom, že zmíněné jevy jsou opět projevem podléhání strachu.

Co se pravdy týče - právě proto, že si uvědomuji zbytečnost jí šermovat, nepodléhám snahám o propagandu a klam.

Vaši víru v Babiše nesdílím - a jak už jsem dříve Vám psal, doufám, že se nemýlíte...budu se rád mýlit.

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: M. Prokop Datum: 16.12.2018 23:50

Mýlí se. :-)

Obvykle agresivně. Jestli je to strachem, nevím.

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: P. Vandas Datum: 16.12.2018 22:43

Žádný strachy nejsou potřeba k vysvětlení prostého vzdoru. :-):-):-)

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: I. Kellner Datum: 16.12.2018 22:48

B I N G O U !!!!

____________

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: V. Čermák 376 Datum: 16.12.2018 22:50

Ano, ale u pana Brzáka se jedná o Panický Strach z toho, že Andrej Babiš je úspěšný premiér...

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: R. Brzák Datum: 16.12.2018 22:55

Panický strach se projevuje útěkem. To by v diskuzi mohlo znamenat odvádění od tématu (ale uznávám, že panický strach je na diskuzním fóru těžko k vidění, protože je obvykle doprovázen fyzickou reakcí organismu (a to člověk těžko bude bušit do klávesnice...).

Představujete si to velmi naturalisticky - ale já popisuji procesy jemné, kterých si spíše nepovšimnete - ale které nás ovlivňují a dají se vysledovat podle vedlejších projevů, z nichž nejzřetelnějším je slovní agrese.

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: V. Čermák 376 Datum: 16.12.2018 23:40

Pouhé Okecávání faktu, že Babiš TEĎ je Správný Člověk ve správný čas na správném místě. Prokazatelně vykonal spoustu dobrých skutků pro spoustu lidí v ČR i pro ČR celou, např zahraniční politika, migrace a další. Ale od vás jsem ještě neslyšel jediné slůvko chvály. Tedy jasný Strach přiznat, že jste Neměl pravdu před volbami.....

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: P. Vandas Datum: 16.12.2018 23:45

Přesně jste to pojmenoval pane Čermáku.Díky. :-):-):-)

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: M. Prokop Datum: 16.12.2018 23:52

JežíšMarjá, on už se zbláznil nejen 376, ale i Ty?

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: P. Vandas Datum: 16.12.2018 23:55

Ale kdež. Má pravdu. :-):-):-)

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: R. Brzák Datum: 16.12.2018 23:49

Nečtete vše, co píši - což je logické. I dnes jsem ho jednou chválil - a uvedl jsem to slovy - má u mně malé plus... Vzpomínám si, že za poslední tři čtyři měsíce jsem ho chválil tak dvakrát - a minimálně dvacetkrát kritizoval. To je přesně to, co jakožto zodpovědný občan musím - nedůvěřivě sledovat své mocné...

Co by bylo, kdyby Babiš nevyhrál, nevíme. Takže nelze říci, jestli jsem se mýlil svou nevolbou Babiše...Pokdu budete tvrdit, že víte , co by se stalo - pak to bude dosti nesoudné...

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: R. Brzák Datum: 16.12.2018 22:51

Vzdoru jistě ne.

Ovšem slovní agrese, která je jakékoliv debaty překážkou, jistě ano.

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: I. Mertl Datum: 16.12.2018 22:55

No vidíte, pane Brzáku! Skutečná diskuze ad rem je na tomto webu možná snad o jídle nebo popu. Jinak brzy narazíte na agresi z kterékoli strany. A když začnete diskuzního partnera přesvědčovat o jeho podléhání strachu, určitě narazíte. Tedy doporučuji diskuzi z očí do očí v hospodě nebo kavárně (ne pražské!), i když tam zase hrozí brachiální násilí - doba vede k nesnášenlivosti. Dobrou noc.

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: P. Vandas Datum: 16.12.2018 22:57

Měl jste přijít na Lišku a poznal byste, že nemáte pravdu, ani Vy, ani pan Brzák. :-):-):-)

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: R. Brzák Datum: 16.12.2018 23:00

Souhlas ve všech bodech.

Ale já se narážení nebojím - je to zde jen virtuální realita.

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: P. Jirkovský Datum: 16.12.2018 22:56

Začínáte mít podivnej sloh, něco jako pan Hlosta. Já mám strach, že bych moíh mít strach, počítá se to taky?

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: R. Brzák Datum: 16.12.2018 23:01

Ano - a je to tentýž strach, který je mou nemesis.

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: P. Jirkovský Datum: 16.12.2018 23:03

A můžu mít velice intimní dotaz? Kdy žijete?

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: R. Brzák Datum: 16.12.2018 23:11

Žiju? Nebo přežívám? Tyto dva stavy se vzájemně vylučují, ale zároveň se často střídají. A podléhání strachu má samozřejmě v tomto procesu zásadní roli.

Jak to mám já, je intimní natolik, že o tom hovořím jen s přáteli - a na netu jsme přáteli pouze virtuálními...

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: P. Jirkovský Datum: 16.12.2018 23:16

Vy jste musel bejt v minulým životě vynálezcem frází a floskulí. Na minulý životy jsem zase dobrej já, nechcete se tam podívat?

Re: pro pana Jirkovského - jde mi o důvod sem chodit - :
Autor: R. Brzák Datum: 16.12.2018 23:22

Tomu věřit nepotřebuji.