26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

EVROPA: Antisemitismus jako zlé idiotství

Zdá se, že i přes zkušenost holocaustu je antisemitismus stále živý a že je opět na vzestupu. V jednotlivých zemích Evropy, ale nejen v ní, se liší jen mírou svých projevů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Stary 25.11.2018 20:39

Zidi ve Svycarsku.

Lide s zidovskymi koreny sehrali ve Svycarsku dulezitou roli a prispeli k jejimu bohatstvi. Jednu z centralnich osob sehral Sigi Feigel. Ten definoval pomer Zidu ke svycarsku nasledovne. Pro Zidy zijici ve Svycarsku je Svycarsko otcina a Izrael je pro ne marerska zeme. Mam zato, ze s obcany s zidovskymi koreny zijicimi v Ceske republice to neni odlisne. To je nutne si uvedomit.

M. Zima 25.11.2018 21:41

Re: Zidi ve Svycarsku.

Určitě, Židé ve Švýcarsku to měli fajn, vymysleli si tam na ně označování razítkem "J" a aby se podívali do světa, tak je vraceli jako Češi. Některým se podařilo odtamtud utéct do fašistické Italie, tam to pro ně bylo bezpečnější.

R. Stary 26.11.2018 18:48

Re: Zidi ve Svycarsku.

Pane Zima o vasich udajich se da s uspechem pochybovat. Stempl J vymysleli Nemci. Ve Svycarsku meli Zide azyl a s azylem museli sedet ve Svycarsku, protoze mimo Svycarsko azyl nemeli. Mimo Svycarsko taky zadny pas nepotrebovali. O rasovych zakonech v Italii jste necetl? Prisly pres to, ze spousta Zidu se hlasilo k fasismu. Kdyz prisli Nemci do Itale prvni bylo ze pronasledovali Zidy. Takze tam muselo byt pro Zidy bezpeci. Z Rima byli Zide transportovani do Osvetimi. To taky nevite. Nez zacnete psat, tak si radeji neco prectete vy historiku.

M. Prokop 25.11.2018 21:58

Re: Zidi ve Svycarsku.

No a?

J. Nový 25.11.2018 16:46

Buď

proti někomu budete bojovat přímo nebo se budete tvářit jako jeho přítel, ale zároveň budete podporovat jeho nepřátele.

Přesně takto pokrytecky a prolhaně se chová Evropa k Izraeli.

J. Jurax 25.11.2018 18:16

Ne Evropa. EU.

M. Zima 25.11.2018 9:52

Jako uragán

vpadne dnes King Miloš s dvěma airbusy českých vlastenců a ochránců evropské kultury do Israele. Nechá nastoupit, nahodí rolátor a s výkřikem Za mnou se vyrazí na Araba. Zítra se v projevu pokusí zastrašit palestinské obyvatele nekvalifikovanými výhrůžkami a (v)tipy česko-strategického rázu. Z radosti hostitelů nad tím, že už zase pojede, dostane následně čestný doktorát v hodnotě 65.40 Euro (klobouk a rámeček inkl.) Palestinci dostanou oficiální překlad Milošova výstupu a vydají se po cvičení s pohyblivými cíly hledat české vojáky -- Aktivní mírová mise, po česku..

M. Prokop 25.11.2018 16:19

Re: Jako uragán

Jo.Jedna z mála věcí, které dělá v zásadě dobře (umělecký dojem nehodnotím).

M. Zima 25.11.2018 21:50

O Milošově stolici nebyla řeč,

jinak dělá všechno, bez vyjímky vyloženě blbě, až debilně.

M. Prokop 25.11.2018 21:59

Re: O Milošově stolici nebyla řeč,

Bojíte se konkurence? On tím blbnutím alespoň upoutá nějakou pozornost.

J. Fridrich 25.11.2018 6:12

" Izrael je rakovinný nádor, prohlásil íránský prezident

Dnes na Novinkách je výrok šéfa země, kde vládne náboženství míru, že, pane Halík -

" Izrael je rakovinný nádor, prohlásil íránský prezident Hasan Rúhání " - tento vůdce barbarské středověké a zaostalé země a jeho výroky jen zvýrazňují ten rozdíl mezi Židy-Israelem a muslimy. Také je vidět, že USA pod vedením nového presidenta Trumpa dělá správné kroky k ochraně tohoto malého ostrůvku civilizace proti moři zaostalé NENÁVISTI... EU se svým nynějším vedením podporuje celoživotní " profesionální " teroristy - Palestince, kteří desítky let napadají Israel a jejich civilní občany, ženy a děti..

J. Kopis 25.11.2018 8:49

Re: " Izrael je rakovinný nádor, prohlásil íránský prezident

Z příspěvku Rúháního se Mogheriniová musela udělat hned několikrát!

J. Sova 24.11.2018 17:47

Ad A. B. Bartoš

Jeho články přetiskuje na svých stránkách Václav Klaus.

https://www.klaus.cz/clanky/3462

Bartošovy seznamy osob označil za geniální.

J. Kanioková 25.11.2018 16:11

No A ? Kolik jich "přetiskl" ?

J. Urban 24.11.2018 16:46

Pane Vodvářko, to máte jednoduché. Židé

jsou v naprosté většině vzdělaní, ambiciozní, solidární, pracovití. A proto taky povětšinou úspěšní. Proto jsou neschopnými nenáviděni. A může to být třeba líným a neúspěšným čalouníkem Schickelgruberem, který pro ně se svými soukmenovci zřídil plynové komory. Nebo to také může být jistou Merkel, která si na ně do Německa fikaně pozvala jejich odvěké nepřátele (líné, hloupé a nevzdělané) - uctívače pedofila. Aby se postarali o jejich vyhnání či přímo likvidaci.

V. Petr 24.11.2018 19:27

Uvědomte si, že antisemitismus je mimo jiné i špinavou

formou KONKURENČNÍHO BOJE. Významným antisemitou byl svého času i schopný a úspěšný starosta Vídně Karl Lueger. Mimochodem, ten ovlivnil i toho Hitlera.

R. Fiala 24.11.2018 16:19

Antisemitismus je evergreen našich médií

člověka přitom napadne, zda to zaklínání se nutností bojovat proti tomuto zlu není spíš kouřovou clonou, jež má zakrýt daleko palčivější zdejší problémy. Také tento boj nějak nejde dohromady s nám vnucovaným pochopením pro islám a podporou masové invaze asijských a afrických muslimů do Evropy. A vlastně ani s neutuchající kampaní proti Zemanovi, který je - jak známo - velkým zastáncem Izraele. Takových rozporů usvědčujících různé aktivistické kampaně včetně té multikulti, genderistické, politickokorektní či menšinofilní ze lživosti a falše je víc. Vypadá to, že když se moc nedaří získat lidi pro jimi hlásanou ideologii jde o to je aspoň dezorientovat a zmást. O polenském případu se mnoho psalo, mluvilo, dělaly pořady a točily filmy. Varianta rituální vraždy se zdá být opravdu nesmyslná, vyšetřování zpackané a hysterická antisemitská kampaň kolem procesu s Hilsnerem odsouzeníhodná. Pochybnosti ovšem zůstávají, jedinou jistotou je sama vražda (oběti se dnes už pozornost moc nevěnuje). Nebyl to zásah shůry, čin geniálního ďábelského zločince z románů či snad sebevražda - někdo z masa a kostí to tedy musel udělat. Jenže kauza A. Bartoše ukazuje, že je dost nebezpečné kolem případu spekulovat či do něj šťourat a tak si musíme počkat na další výročí.

M. Prokop 24.11.2018 16:29

Re: Antisemitismus je evergreen našich médií

Antisemitismem netrpím, ale co se Zemana týče, dělal, dělá a dělat bude tolik špatností, že to jeho (správná) podpora Izraele zdaleka nemůže vyvážit.

V. Klepetko 24.11.2018 17:47

Re: Antisemitismus je evergreen našich médií

Zajímavá logická konstrukce :-)))). Evokuje totiž s logickou neúprosností, že "kdybys trpěl ansemitismem, tak špatnosti které Zeman dělal, dělá a dělat bude, budou pro tebe bohatě vyváženy (správnou) podporou Izraele". Což je naprosto absurdní, to jistě uznáš, Milane!

:-)))))))

Dobře to ilustruje skutečný (možná podvědomý) význam všech sdělení, která začínají slovním obratem : "Antisemitismem sice netrpím, ALE ... ... ..."

V. Petr 24.11.2018 19:23

Píše se, že se k vraždě na smrtelné posteli přiznal bratr

Anežky Hrůzové, který se s ní nechtěl dělit o dědiství. On ale ÚMYSLNĚ čin maskoval tak, aby to vypadalo jako rituální vražda.

R. Fiala 24.11.2018 22:46

Re: Píše se, že se k vraždě na smrtelné posteli přiznal bratr

To jsem zaslechl taky, nejde mi jen do hlavy, proč tehdejší jinak poctivá a důvěryhodná policie a justice po této stopě důsledněji nešla. Vždyť tam muselo být plno stop zjistitelných i při dobově omezenější kriminalistické technice. Nebo tam snad nebyly? Také je nepřehlédnutelný druhý podobný případ, jenž se nablízku před časem stal, ten by ale "bratrskou" verzi trochu zpochybňoval. Leda jako inspirace, ale to se zdá na venkovské poměry příliš rafinované. Prostě v té kauze zůstávají četné pochybnosti a rozpory. Je třeba také dodat, že Židé v tehdejším Rakousku zdaleka nepředstavovali jen opovrhované nuzáky z okraje společnosti ale i významnou část hospodářské, průmyslové, finanční, intelektuální a kulturní elity.

L. David 24.11.2018 15:18

Jednou dojde na to, že ty zrůdně osoby, které nenávidí Židy

a Izrael, začnou vyučovat satanští muslimové o tom, že také ony jsou méněcenou rasou, kterou je třeba pokořit a vyhubit.

V. Klepetko 24.11.2018 13:17

Antisemitismus - to je opravdu zlé idiotství. Ale nejen to..

Mezi antisemity je ale (bohužel) kromě zlých idiotů i celá řada dobře vzdělaných chytráků, kteří antisemus verbálně odsuzují, ale Židy přitom iracionálně a z celé duše zuřivě nenávidí ...

Ta naše diskuze to dobře ilustruje!

V. Klepetko 24.11.2018 13:20

Re: Antisemitismus - to je opravdu zlé idiotství. Ale nejen to..

"kteří antisemitismus verbálně odsuzují"...

L. Kubeš 24.11.2018 13:35

Re: Antisemitismus - to je opravdu zlé idiotství. Ale nejen to..

Souhlas s panem Klepetkem, v diskusi je to jasně vidět !

H. Lukešová 24.11.2018 13:39

Re: Martin Luther King, antisemitismus/antisionismus

Ano, to můžeme vidět na všech neomarxistických/neonacistických a propalestinských internetových stránek a autorů, někteří i zdejší diskutéři hájí islám a neonacismus.

V čem se liší takový Adam B.Bartoš od Daniela Veselého z jednoho nejmenovaného serveru, který nemůžu napsat, protože to filtr NP nepropustí. Oba dva zběsile nenávidí Stát Izrael. Nenávist k Židům se často přetransformovala k nenávisti k Izraeli. Antisionismus je totožný s antisemitismem.

Kdyby Luis Farrakham či Tamika Mallory si vzpomněli na vznešeného černocha, bojovníka za občanská práva Martina Luthera Kinga, který byl zastánce Židů, filosemita. Ten nemluvil o Židech jako o švábech a termitech. Bohužel i řada jiných černochů zapomněla na bojovníka právě za práva černochů zmíněného Martina Luthera Kinga.

Jasně řekl, "když lidé kritizují sionisty, myslí tím Židy, mluvíte antisemitsky!"

B. Rybák 24.11.2018 15:31

Re: Martin Luther King, antisemitismus/antisionismus

Souhlasím s Vámi paní Lukešová!

S. Netzer 24.11.2018 13:49

Re: Antisemitismus - to je opravdu zlé idiotství. Ale nejen to..

Máte s prověřováním smýšlení nějaké delší profesionální zkušenosti, Klepetko?

Jediné, co zdejší "diskuse dobře ilustruje" je, že je to jak u blbejch.

Jakýsi "antisionista" zde žvaní o sionacistech a hysterická samozvaná sionistka o islamonacistech.

H. Lukešová 24.11.2018 13:54

Re: Antisemitismus - to je opravdu zlé idiotství. Ale nejen to..

Jenomže islamonacisté jsou skuteční, drtivou většinu Židů usmrtí právě muslimové a nacisté a Hitler jsou u muslimů velmi velmi populární. Palestinští Arabové když uslyší o Němcích jsou nadšeni. A víte proč? Protože první, co jim vytane u Němců právě na mysli jsou Hitler a nacisté. Takže si své rozumy vykládejte u svých spřízněných neomarxistů.

M. Prokop 24.11.2018 15:51

Re: Antisemitismus - to je opravdu zlé idiotství. Ale nejen to..

No a jaký je tedy přístup islámu a jeho vyznavačů k Židům, kteří nejsou jejich poddaní? Normální, rovný s rovným?