4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Politizace internetu

V březnu Evropská komise - nevolený výkonný orgán Evropské unie - informovala společnosti vlastnící sociální média o nutnosti odstranění nezákonného online teroristického obsahu během jedné hodiny - nebo budou čelit riziku, že tuto oblast vyřeší legislativně sama EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schwarz 31.10.2018 20:33

Re: No jo,

Ve středověku dokázala církev svatá s láskou člověka dokonce i upálit! Dokážete si představitta duševní muka mravně vyspělého věřícího, když musel poslat na hranici svého bližního? Ovšem v zájmu záchrany jeho nesmrtelné duše - tedy něčeho neskonale cennějšího než časově omezený život - to bylo nutné. Takový kacíř nedokázal pochopit, že se pro něho inkviziční soudce vlastně obětoval a sám se odsoudil k prožití nekonečně větších vnitřních muk než mu hrozilo během těch pár minut ztrávených na hranici. Jak vidno, stačí vyjít z ideologického nesmyslu a pak už je možné páchat sebevětší zvěrstva "z lásky". A nejen komunisti na to mají patent.

J. Fridrich 31.10.2018 5:42

Re:

Ano, v naší podivné době je za idol zločinec typu Kajínka..

Třeba ho pomatené ženy dostanou na náš Hrad..

J. Jurax 30.10.2018 21:52

Re: Pokud tedy veřejně prohlásím, že nenávidím..

Přistupujete k problému křenové omáčky špatně.

Nejprve musíte založit neziskovku, vydojit od státu dotace a ty vrazit do masivní a agresivní kampaně proti křenu obecně a křenové omáčce speciálně.

Křen je přirozeně rozšířen v mírném pásu Eurasie, nikoliv v Africe. Už tím je protičernošský a rasistický. Dále hlasitě tvrďte, že černoši křen nesnášejí a mají po něm průjem (není to sice pravda, ale budete-li to tvrdit často a hlasitě, pravdou se to stane, neboť dost hňupů to bude v dobré víře šířit), je tedy křen projevem arogantní nadvlády bílého muže a je tedy rasistický tuplem. Dále tvrďte, že křen nechutná ženám, kdežto muži si na něm pochutnávají zejména k ovaru, takže je sexistický; je též afrodiziakem a vyjadřuje tak brutální nadvládu muže nad ženou. Tím máte pokryty antirasistické aktivisty, gender bojovnice a feministky. Když ještě dodáte, že chutná neonacistům a pravicovým extrémistům, kdežto homosexuálové si jej oškliví, pokryjete antifa a LGBT aktivisty.

Nalezne se dostatek bojovníků proti rasismu a pravicovému extrémismu, lidskoprávních a gender aktivistů i feministek, jež se toho chopí a budou to hlasitě šířit dál - blbí jsou na to dost. Vznikne kampaň za zákaz křene, politikové budou v TV popírat, že jej kdy vzali do úst, ve škole se bude vtloukat dětem do hlavy, že požívat křen je znamením barbarského úpadku, restaurantům, v nichž si odváží křen podávat budou vytlučena okna, uvědomělí zelináři jej přestanou nabízet a aktivisté budou polévat křenové plantáže ředěnou kyselinou sírovou. Pak se toho chopí EU, obstará si dobrozdání různých kapacit, sociologických i lékařských, a křen v EU prostě zakáže.

A tak do deseti let to máte doma. Křenovovou si Vás už nikdo nedovolí urazit, protože pokuta by ho zruinovala a aktivisté z Antify by mu rozbili hubu jako pravicovému extrémistovi. Koneckonců jestliže tato omáčka nechutná Vám, nemá co chutnat komukoliv jinému - jde o v EU osvědčený princip (rtuťové teploměry, žárovky, "hate" názory na netu a takové podobné)

R. Brzák 30.10.2018 21:39

Re: No jo,

Já se toho nebojím. Protože ve skutečnosti lze kohokoliv a cokoliv kritizovat s láskou - a dokonce je povinností mojí, pokud miluji bližního svého, mu jasně a kriticky vyslovit, v čem dělá chybu - je to v jeho nejbytostnějším zájmu! Já takhle uvažovat dokáži (téměř ke všem lidem).

Je to celkem jednoduché - stačí si uvědomit svůj strach - a ten se projevuje tím, že mám potřebu někoho nikoliv kritizovat, ale hanět. Vulgárně a osobně urážet. Jakmile se mi to stane - vím, že mne má strach v drápech. Prozkoumám ho - zaregistruji informaci, kterou nese (to je důležité funkce strachu, informovat mne) a pak mohu s láskou a zcela nekompromisně sdělit, co je podstatou našeho sporu.

R. Brzák 30.10.2018 21:34

Re: Je to přírodní zákon?

Vzhledem k tomu, že jste zcela pominul základní roli rodiny pro vývoj jedince (tu nikdy nemůže stát nahradit) dokonce roli jediného garanta jeho bezpečí (protože jen rodina je do určitého věku oprávněná nahlížet svého člena jako součást svého vlastnictví a tak jako jediná může vyhodnotit dostatečně přesně, co všechno je případným ohrožením rostoucího slabšího jedince), bych s klidem prokázal asociálnost Vaši. Společnost je totiž založena na svobodných a neoddělitelně i zodpovědných jedincích, kteří zakládají své rodiny a ve prospěch jejich prosperity vytvářejí vztahy s dalšími takovými samostatnými jednotkami (člověk je tvor společenský, proto sobecky potřebuje další lidi ke své prosperitě). Stát je jen službou, kterou si takové jednotky společně zřizují - a bohužel, pod vlivem svých obav (strachu) mu ve prospěch svého hypotetického bezpečí odevzdávají svou moc nad svým životem - kompetence a peníze. Strachu, že se dostatečně dobře s dalšími takovými jednotkami nedohodnou v každodenní interakci - obchodu. Problém však nastává okamžitě i dlouhodobě.A to na obou stranách vztahu jedince + jeho rodiny - a státu. Stát jsou totiž zas jen lidé - kteří vlivem moci rovněž podléhají svému strachu (zjednodušeně o onu moc). Jak jste správně napsal, lidé se rodíme jako závislí - a jsme jen velmi neochotně schopni procesu zbavování se závislosti - učení se zodpovědnému chování - tedy žití (alternativou je přežívání, které je charakteristické závislostmi mnoha druhů). Což vede k tomu, že se velmi rychle stáváme (či si udržujeme stávájící) závislosti na těch službách, které nám stát poskytuje - a dokonce i jen na pocitu, že nějakou službu skutečně dostáváme.

Proto je nutné, aby svobodný a odpovědný jedinec, ve prospěch své cesty ke štěstí (cesty svobodných voleb ve všem, co potká) neustále se svým státem vedl boj - aby nedovolil státu zmocňovat se dalších kompetencí nad svým životem - moci. Aby ji naopak umenšoval. A je to štěstí jedince, které se sčítá ve šťastnou společnost.

K. Janyška 30.10.2018 21:31

Re: No jo,

Jako Rusákům v SSSR... Dzp.

J. Jurax 30.10.2018 21:14

Re: Princip subsidiarity podle EU

Ano.

V EU jsou si všichni soudruzi rovni, ale někteří jsou si rovnější.

A podřízené gubernie je potřeba volat k pořádku a umravnit. Holoubkům se svobody internetu zachtělo, svoloč jakási ...

EU si rozvracet nedáme! S EU na věčné časy a ani o chvilku dýl!

J. Jurax 30.10.2018 21:09

Re: Hmm, Politizace internetu ? Jenom ?

Ehm - jednak se musí vymezit proti konkurenci, tedy katolíkům, kteří vyjma jednoho potróblého pátera smlouvu kritizují, jednak - kolik je českobratrských církevníků?

J. Jurax 30.10.2018 21:06

No jo,

jak to tak čtu, tak díky aktivitám euroblbečků z brusele si tady na Psu budeme moci diskutovat tak leda o pěstění petržele - pokud v tom dohližitelé neshledají něco nenávistného nebo tak. Vím já, jestli není petržel něčeho nepřípustného symbol?

Chtělo by to konzultaci s odborníky na fake news, zneužívání dětí, lidská práva, islám, gender a v neposlední řadě s feministkami.

No co, byl jsem před internetem a sociálními sítěmi, budu i po nich ... :-)

Ale těm hňupům z brusele tohle vymýšlejícím přeju, aby jim mráz roztrhnul perdel naštorc ...

R. Brzák 30.10.2018 21:06

Re:

Já bych s Vámi i souhlasil - jenže problém se tímto zákazem nevyřešil - popírači jsou o to populárnější, že jejich blbé nesmysli nikdo nevyvrací, neb nejsou vůbec připuštěni do veřejné diskuze - a tak jsou v diskuzi neveřejné, které se zúčastní mladý pitomec a protože bude zrovna v období vzdoru, přijde mu zakázané ovoce sladké...

Nebezpečné jsou ta slova, která zakážeme - ony nezmizí, jen si seberete možnost o nich seriózně diskutovat...

K. Janyška 30.10.2018 20:40

Internet je pouhá kvalitnější a rychlejší pošta !

Musí tam platit stejná pravidla jako u ní... Dzp.

J. Vintr 30.10.2018 20:17

Re: Paní je právnička

Moje svoboda končí tam, kde začíná svoboda jiného. Tedy každý ať má svobodu napsat si co ho napadne a já mám zase svobodu to nečíst.

J. Kopis 30.10.2018 20:13

Re: Hmm, Politizace internetu ? Jenom ?

PÁTÁ KOLONA!!!

https://zpravy.aktualne.cz/domaci/ceskobratrska-cirkev-podporila-prijeti-istanbulske-umluvy/r~9358aa82dc7011e8a9cf0cc47ab5f122/

J. Fridrich 30.10.2018 19:46

Re:

Neměl jsem na mysli - " aby někdo zavedl zákaz ošklivých slov jako preventivní opatření " - ale například daleko závažnější LŽI typu popírání holokaustu nebo milionů nevinných obětí komunismu v Ruských gulazích...

J. Kanioková 30.10.2018 19:04

Přesně !

J. Kanioková 30.10.2018 18:51

Hmm, Politizace internetu ? Jenom ?

že na vymýšlení největších kráčovin jsou borci v OSN. Šéf OSN říká, že migrace v Evropě je nezastavitelná, tvrdí, že politici by měli ignorovat voliče - https://sux.cz/aa0a ... "Musíme Evropany přesvědčit, že migrace je nevyhnutelná a že jsou to právě multietnické společnosti, které jsou multikulturní a multi-náboženské, kdo vytváří bohatství [...] nemyslím si, že by to vzhledem k veřejnému mínění bylo snadné.“ řekl politickým činitelům v Evropě, že "migrace není problém, ale řešení" a řekl, že politici by měli voliče ignorovat! (blb)

"Největší péče k Paktu OSN pro přistěhovalectví!" - https://www.krone.at/1798692

A Rakousko? Již koncem září se redakce v kanceláři kancléře zeptala, jak federál. vláda souhlasí se smlouvou. Hned se ukázalo, že Rakousko má zvláštní význam jak pro Kurze, tak pro Stracheho.

Příklad by měl být vzat od USA. To, že cíle smlouvy jsou "neslučitelné se svrchovaností Spojených států", se říká, "platí pro všechny dotčené státy," zdůrazňují čtenáři. "Takže i pro nás."

Komentáře - 1. Pokud naše vláda podepíše tento pakt, měli bychom je okamžitě zatknout za velezradu. Vzhledem k tomu, že Spolkový úřad pro ochranu ústavy zjevně úplně zapomněl, co naši úředníci tajně a tiše... 2. Ať migrační pakt OSN není na summitu ve dnech 10. a 11. prosince v Marrákeši podepsán. Spojené státy a Maďarsko argumentují podobně a oba státy již oznámily, že tento Pakt OSN nepodepíší.

Z. Čábelka 30.10.2018 18:18

Re: Je to přírodní zákon?

Pane Rado, levicovost všech, jak se dnes říká, populistů je naprosto nevyvažitelná. Sprosté lži o Ráji na Zemi a s tím spojené slibující podvody se pravdou vyvažují opravdu jen těžce. Stává se tak většinou až po velkých průšvizích. Ty ale vy strojíte velmi rychle a s nadáním Mohamedů, Marxů, Leninů, Stalinů, Hitlerů a dalších zrůd této planety. Tož čest vaší práci, soudruhu.

V. Novák 30.10.2018 17:56

Re: Paní je právnička

To vám načiřikali brabci - váš milovaný zdroj?

Z. Čábelka 30.10.2018 17:47

Re: Je pouze otázkou času...

Ano, to se již i děje. Viz palestinský muftí při páření s Adolfem a adoraci holokaustu.

P. Rada 30.10.2018 17:12

Re: Je to přírodní zákon?

Pane Brzáku mám za to, že se bud mýlíte nebojste asosiál.

Na pojem pravicovosti pohlížíte možná jen s úhlu dospělého a jedince přitom. Akcentování svobody a odpovědnosti je ale až důsledek růstového trendu jednotlivce který přišel na svět jako prakticky bezmocný a byl zprvu vyživován sociálním okolím. Sociální okolí je také nositelem výchovy bez které by jedinec nemohl přežít a růst.

Stát by měl přitom být garantem pravidel která by těm nejmenším vúbec umožnila růst ale i těm odrůstajícím by měl být garantem platnosti pravidel. Takovýto výklad ale přeci není o souboji se státem.

Pokud se však jednotlivec (který za svůj život nabyl čerpáním ze společnosti sílu a schopnosti ji jak využít tak zneužít) začne naopak chovat přezíravě až represivně vůči svobodnému okolí, měl by to také být zase stát, který se vůči takovému chování postaví v rámci dohodnutých pravidel.

Jen asociálové až notoričtí zločinci proto ve zdravé demokratické společnosti vedou ... "neustálý boj se státem"... Je to snad Váš případ pan Brzáku?

Z. Lapil 30.10.2018 16:52

Re: Svoboda a odpovědnost.

Svoboda bez odpovědnosti fungovat nemůže, ale dovolím si vážně pochybovat o funkčnosti systému, ve kterém stát přisoudí odpovědnost za čin někomu, kdo ho nespáchal. Je-li spáchán atentát na Osobnost, zavřou snad velitele ochranky a vraha nechají běžet? Nebo možná přesněji - je snad výrobce nožů zodpovědný za vraždu tím nožem spáchanou?

Nebo dokonce: proč za projev on-line odpovídá ausgerechnet Google (například), a ne výrobce "zdrojového počítače"? Nebo by bylo správnější, kdyby tu pokutu platil majitel příslušné internetové kavárny?

R. Brzák 30.10.2018 16:27

Re:

To je zajímavý pohled. Ano, souhlasím s první větou. S druhou již méně. Zakazovat anonymitu je dle mého názoru chyba. Ale mohu jako jednotlivec pro sebe odmítat informace pocházející z anonymního zdroje. Tedy, nemusím jim přikládat žádnou hodnotu pro své uvažování a rozhodování. A jinou cestu považuji za riskantní.

K. Janyška 30.10.2018 16:01

Re:

Internet musí podléhat soukromému právu jako cokoliv jiného. Dnes to není možné, neboť v mnoha případech nedohledatelné. Zákaz anonymity na internetu je jedinou cestou... Dzp.

K. Janyška 30.10.2018 15:58

Re: Já bych s tou svobodou projevu zase tak nešermoval.

Já vím, že je. Zejména pro vás - jednoduché... Dzp.

P. Grigar 30.10.2018 15:35

Re: Paní je právnička

..pane Valento, se svobodou slova a vůbec s jakoukoli svobodou se to má stejně jako s graviditou, buď je nebo není, nic mezi tím. Ale to lidé vaší kategorie neradi připouští, jakási regulace přece musí být, ono se to může někdy hodit, že ano..

P. Grigar 30.10.2018 15:30

Re: Vidím, že se blíží návrat

.. no abyste se nespletla, v dnešní době vás čapnou už při nákupu většího množství papíru, ještě než stačíte zaplatit u pokladny. Rozhlédněte se v papírnictví, přinejmenším v jednom stropním světle uvidíte jedno rybí oko...

P. Grigar 30.10.2018 15:25

Je pouze otázkou času...

.. kdy se ozve nějaký slušný Němec a bude požadovat odstranění památníků holocaustu, protože on s tím neměl nic společného a zveřejňování drastických záběrů z koncentráků nebo masových poprav může být považováno za čin srovnatelný s tím, za který byla postihována Marine LePen.

M. Prokop 30.10.2018 15:19

Re: Paní je právnička

Jemu?

R. Brzák 30.10.2018 14:38

Re:

Chcete snad organizovat nějaký ten správný vývoj? Nebo je lepší se smířit s tím, že člověk se rodí chybující (tudíž i lží a pomluv schopný) a že jediné, co se s tím dá dělat, je vyvozovat osobní odpovědnost pro toho, kdo něco konkrétního spáchal - tedy například před soudem. Ano, žádoucí by bylo jistě mnoho věcí - ale rozhodně pro mne není žádoucí, aby mne pro moji ochranu před "ošklivým slovem", které by mi potenciálně mohlo ublížit (což u sebe dost pochybuji) někdo zavedl zákaz ošklivých slov jako preventivní opatření.

P. Lenc 30.10.2018 13:50

Re: Včera jsem si poslechl

Ano, pamatuji.Potom, že se dějiny neopakují.