26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

Neviditelnost pirátů

Na Ostravsku se objevil omamný prášek, který už způsobil jedno úmrtí. Policie prostřednictvím médií varuje, že droga může mít smrtící účinky zejména ve spojení s alkoholem – právě tato kombinace byla příčinou onoho jednoho úmrtí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 16.9.2018 20:40

Re: Malé výročí

Já taky. Tyhle ruské sviňárny jsou mi nějak nesympatické.

K. Berka 16.9.2018 20:43

Re: Malé výročí

Kalousek mu zapomněl věnovat dýku, jako Savčenkové, ta jí pomohla taky vydržet hladovku a ještě přibrat na váze.

Kde je Savčenková?

M. Prokop 16.9.2018 20:47

Re: Malé výročí

Podstatné je to, kde není. Unesena vašimi kamoši.

I. Kellner 16.9.2018 21:02

Re: Malé výročí

Čí kámoši ji unesli nyní?

K. Janyška 16.9.2018 20:29

Spolupráce prvků spontánního řádu je brzdou vývoje.

Vývoj táhne konkurence, po všech stránkách... Dzp.

J. Anděl 16.9.2018 20:45

Re: Spolupráce prvků spontánního řádu je brzdou vývoje.

No, přesto je spolupráce častým jevem. Většinou však bývá účelová. Účelová ve smyslu, že je nějaký společný cíl, jehož dosažením (nebo vyčerpáním sil před dosažením) spolupráce končí, neb vyvanul její účel.

K. Janyška 16.9.2018 21:01

Re: Spolupráce prvků spontánního řádu je brzdou vývoje.

Ano. V organizaci, tedy například ve firmách a v armádě je dokonce hlavním a prvním a největším předpokladem úspěchu. Ale lidský svět organizací není a nikdy být nemůže. Prostě proto, že jen spontánní řád, tato supersložitá struktura vzniklá evolucí, v případě lidském kulturní, umožňuje jednolivcům sledovat nekonečné množství svých zájmů a účelů jednání tak, aby do sebe nenaraželi. A organizace jsou jen prvky spontánního řádu lidského světa, nemůže jí být on sám z právě posaných důvodů. A také, že není... Dzp.

P. Vandas 16.9.2018 20:14

God Save The EU?

Také bych si to i přál, ale že se Boha dovoláváš právě Ty, který mému Pánu očuráváš nohavici každý den, to mne překvapuje. Bůh může spasit jen toho, kdo jej volá, ale EU to dávno není, ta už si vybrala jiného, Alláha. Tomu se bude klanět. :-):-):-)

M. Mařák 16.9.2018 20:18

Re: God Save The EU?

Ale Pavle, Bůh je jen jeden, jen jeho zvěstovatelé a proroci jsou různí.

P. Vandas 16.9.2018 20:24

Re: God Save The EU?

Ano. Pro mne je jen jeden Bůh. :-):-):-) "V jednoho Boha věřiti budeš." 1. přikázání

M. Mařák 16.9.2018 20:31

Re: God Save The EU?

No jistě, pro mne také, no a pak je hromada proroků a mesiášů jako Budha, Mojžíš, Ježíš, Mohamed a další haldy...

D. Rucker 16.9.2018 21:28

Hromady...jsou též lidiček jako Vy, pseudokelte bez vlasti... Vířících v chaosu svých načtených poznatků s komplexy a malostí... Ani mi Vás není líto... hromado...

M. Mařák 16.9.2018 21:43

Re:

Jsem v pohodě, čéče, nemusíte mít strach. Jako občan ČR a moravsko-alsaský vlastenec jsem s životem v té mé EU zcela spokojen. Žádné extremisty podporovat nemíním a nemusím.

K. Berka 16.9.2018 20:41

Re: God Save The EU?

A nepožádáš ženu bližního svého!

J. Schořík 16.9.2018 20:18

Re: God Save The EU?

Klanet se Vasemu nenavistnemu, vypocitavemu a nemilosrdnemu Bohu? To asi radeji ten Allah..

P. Vandas 16.9.2018 20:31

Re: God Save The EU?

Vcelku přesně shrnutá podstata politické doktriny socialistů a levičáků v EU. :-):-):-)

J. Schořík 16.9.2018 20:34

Re: God Save The EU?

Vcelku jasna ukazka jak sve osobnostni vlastnosti promitate do "sveho" Boha.

S krestanskym zadny problem nemam, jen s tou Vasi karikaturou..

P. Vandas 16.9.2018 20:37

Re: God Save The EU?

Že máte problém jsem si všimnul. :-):-):-)

J. Schořík 16.9.2018 20:38

Re: God Save The EU?

Jsem překvapem, že jste si schopen ještě nečeho všimnout. Gratuluji.

M. Prokop 16.9.2018 20:46

Re: God Save The EU?

No, teď vás náhodou vyhmátl přesně. Radši ten Alláh, jeho vyznavači "správně" volí.

https://zpravy.idnes.cz/svedsko-volby-reportaz-stockholm-imigrace-fkc-/zahranicni.aspx?c=A180909_110219_zahranicni_ane

Nepřekvapilo, že nejsevernější volební obvod byl klasicky rudý, kde sociální demokraté a komunisté dostali více jak 80 %, ale volební obvod Rinkeby ve Stockholmu, který je téměř 100 % obydlený přistěhovalci, dostali sociální demokraté 77 % a komunisté 17 %. Takže, tam bych hledal ty hlasy navážené od dob Palmeho do Švédska, hlasující pro Rudo-zelenou koalici.

https://www.eportal.cz/Articles/10164-drsny-komentar-k-vysledku-svedskych-voleb-ktery-by-v-ceske-televizi-neprosel.aspx

J. Schořík 16.9.2018 20:50

Re: God Save The EU?

Ale houby pane Prokope. Jde o mé osobní stanovisko.

Pokud bych si měl vybrat (čistě já) mezi Bohem pana Vandase (to není křesťanský bůh, ale někdo, kdo uznává "roztomilé" názory a náhledy pana architekta) a Alláhem, volím Alláha. Z mé skutečnosti bude milosrdnější a méně na penízky..

Samozřejmě se mohu mýlit..

M. Prokop 16.9.2018 21:05

Re: God Save The EU?

Řekl bych, že názory pana Vandase jsou velmi reálné. Ty ideály o Alláhovi vám asi nevymluvím, ale když nic jiného, tak pan Vandas ve jménu svého boha nepáše ani nepropaguje zabíjení nevěřících. Stoupenci Alláha dost často.

No a Evropa národních států se i s myšlenkami páně Vandase vypracovala k současnému sebevražednému "humanismu", víte snad o nějakém státě vyznavačů Alláha, který by se něčemu takovému jen přiblížil?

J. Schořík 16.9.2018 21:14

Re: God Save The EU?

Vas nazor. Muj nazor na pana arvhitekta je takovy, ze by pachal kdyby mohl.

A delat z Allaha jen boha teroristu jeczhruba stejne chytre jako delat z kredtanskeho Boha noha pedofilu nebo krizovach vyprav.

M. Prokop 16.9.2018 21:30

Re: God Save The EU?

Jen? Kde dělám "jen"?

Píšu, že u stoupenců Alláha je to běžnější než u křesťanů (současných). A že zároveň stoupenci Alláha nikde nevytvořili stát demokratický dle našich kritérií.

Co by kdo kdyby, to lze komentovat jen klasickým "Kdyby seděl, stejně by nepustil".

J. Schořík 16.9.2018 21:33

Re: God Save The EU?

Porovnávám jako jeden člověk Boha jiného člověka (kterému se zjevně líbí nemilosrdnost, špinavost a vychcanost) s dalším jiným Bohem. Vy s panem Vandasem z toho vyvozujete nějaké generalisované závěry pro celou levici, či co. Křesťanského boha bych oproti Alláhovi upřednostnil.

Kolikrát to mám ještě napsat? :))

M. Prokop 16.9.2018 21:42

Re: God Save The EU?

"To asi radeji ten Allah.."

Kolikrát to mám ještě napsat? :))

J. Schořík 16.9.2018 21:45

Re: God Save The EU?

Nez buh Vandase. Ano.

Ten ale neni krestansky.

K. Janyška 16.9.2018 20:40

Re: God Save The EU?

Té ovšem šéfují rudočerní společně. A přirozeně. Jsou ve svém racionalistickokonstruktivistickém myšlení, tedy úctou k řídící autoritě, stejní... Dzp.

K. Janyška 16.9.2018 20:36

Re: God Save The EU?

Alláh je Bůh stejný jako jiný Bůh. Vždyť Báh je jen jeden, pokud je. To náboženství jsou lidským zločinem. Lidmi vymyšlené pohádkové nesmysly pro ovládnutí jiných. Církev je ústředním výborem katolíků... Dzp.

J. Schořík 16.9.2018 20:37

Re: God Save The EU?

Ja to vifim dost podobne. Ja jen neberu Vandasova boha, ten mema s tim krestanskym moc spolecneho..