27.6.2019 | Svátek má Ladislav



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


Poche: co se mnou bude



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 571, poslední: 1.9. 2018 10:55, přehled diskusí

Re: Tak prej velkomožný pán Juncker oznámil,:
Autor: J. Anděl Datum: 1.9.2018 10:55

Zvykneme si i na nutnost pořád si na něco zvykat :-).

Určitě se k tomu můžeme vrátit časem. Nevím, jak a zda lze uklidnit vznik mýtů a urban legends, nebo řekněme postaru pověr a modlářství. Mám dojem, že nijak. Že nejaktivnější v té snaze byla dříve církev, po ní komunisté a podobné státní systémy, obě instituce z dlouhodobého hlediska v tomto směru selhaly (nedávám mezi ně rovnítko, prosím, zdůrazňuji :-).

Respektive - selhaly, když se o to snažily represí (a komunisté to nikdy jinak nezkusili, církev má s dlouholetou, každodenní, trpělivou prací zkušenosti a myslím, že v určitých dobách nikoliv špatné).

Nevím, komu jsem šlápl:
Autor: M. Mařák Datum: 31.8.2018 23:47

na kuří oko, těch adeptů je tady několik. Blíží se volby a tak, straničtí anonymové se tady opět jako tradičně houfují...

Re: To je fakt husté...:
Autor: P. Jirkovský Datum: 31.8.2018 23:12

máte tam jedno bych navíc, a úplně zadarmo ...

Re: To je fakt husté...:
Autor: P. Jirkovský Datum: 31.8.2018 23:10

Dobrý večer, nechtěl jsem se už vracet do diskusí, dostatečně mě znechutilo to, že vás vyřadili bez zřetelnýho důvodu, alespoň pokud můžu soudit. Neznám zdejší etiketu, ale pokud je založená na udávání, tak mně to tu bavit jistě nebude. Byl jsem tu, když vás vymetli, bylo mně to divný, čekal jsem nějaký vysvětlení, než mně došlo, že se nic vysvětlovat nebude. K praxi udání - spíš bych čekal péči o kulturu diskuse buď jaksi "ex officio", tedy např. vulgarity nad jistou mez, nebo na základě jistýho konsensu. Ale to bych toho bych zřejmě chtěl příliš. Po mým soudu jste se nějak divně svezl s dvěma hlupáky, Bolcem a Švikem. A nebo máte příliš volné a dobře argumentované názory, na stránky pod Burešem .... Kdo ví ...?

To je fakt husté...:
Autor: M. Mařák Datum: 31.8.2018 22:36

"Autor: I. Mertl Datum: 31.8.2018 21:15

Congratulations, žijete. Už jsme vás vybanovali. Škoda, tak příště."

Doufám, že to jen nějaká virtuání sranda...

Re: Lidská mysll je součástí SŘLI,:
Autor: J. Anděl Datum: 31.8.2018 22:12

Někteří si myslí, že to podstatné (o lidské mysli) lidé věděli už dávno před Kristem... nebo Kristus, nebo jiní, jinde na planetě... Alespoň někteří věděli. Nemyslím, že už věda dosáhla levelu těch nejlepších z těch dob. Rozhodně nikoliv psychologie nebo psychiatrie.

Co se týče lidského světa, jeho řízení či neřízení, ani oni se do jeho řízení nehrnuli. Čímž se podstatně lišili od těch, kteří na jejich pokrouceném učení vybudovali náboženství. Lišili se od vůdců klanů, králů, císařů, prezidentů nebo předsedů unií států.

Už chrní...:
Autor: R. Neveselý Datum: 31.8.2018 22:09

.

Tear For One:
Autor: M. Mařák Datum: 31.8.2018 22:06

je asi jeden z nejlepších fláků od zepelínů, ani ten slavný Bonamassa to podle mne s tou jeho kapelou nezahrál lépe.

Tady máte živák z Japonska z devadesátého šestého Page-Plant:

https://www.youtube.com/watch?v=JylchnnO02A

Nic, se mějte, zatím mizím.

Re: Lidská mysll je součástí SŘLI,:
Autor: A. Čepek Datum: 31.8.2018 22:04

Plácat je něco jiného, než naždodenně tapetovat a pastovat dokola stále stejné pitomosti.

Re: Lidská mysll je součástí SŘLI,:
Autor: M. Mařák Datum: 31.8.2018 21:58

Hayek jde číst a je to zhruba stejná utopie jako Marx s Platonem, ať si tady každý plácá, co chce, nevadí mně to.

Re: Lidská mysll je součástí SŘLI,:
Autor: R. Neveselý Datum: 31.8.2018 21:49

Martine, jděte už s tím Hayekem doprdele. Stačí, když ho tady "vysvětluje" jeden magor...:-))

mysl:
Autor: M. Mařák Datum: 31.8.2018 21:48

...

Re: SŘLI a umělá inteligence,:
Autor: M. Mařák Datum: 31.8.2018 21:48

Jsem vám šlápl na kuří oko? Tak nesorry, no, těm vám...

Re: CO JE TO LIDSKÁ MYSL ? JEN TAKOVÉ MYSLÍTKO ? NE !:
Autor: R. Neveselý Datum: 31.8.2018 21:48

Tak jsi se zase vyblil a teď už jdi chrnět :-)

Lidská mysll je součástí SŘLI,:
Autor: M. Mařák Datum: 31.8.2018 21:42

není nad ním a neví, co je nad ním, je to technicky nemožné. Hayek ty hranice možnosti lidské mysli docela pochopitelně vysvětlil.

Žil však kdysi dávno a věda se od těch dob neuvěřitelným způsobem a obrovskou rychlostí posunula. Koho dnes zajímají jacísi myšlenkoví dinosauři.

Re: SŘLI a umělá inteligence,:
Autor: M. Mařák Datum: 31.8.2018 21:36

Také prochází jistou evolucí a není vyloučené, že lidskou mysl nakonec ovládne, to je prostě matematika, ekonomie, nabídka s poptávkou a evoluce. Kdo jste, že věštíte, nějaká ženská s rozkrokem nad ohněm s bylinkami jako v Delfách?

Re: Kadle,. to je nadělení ....:
Autor: S. Lazárek Datum: 31.8.2018 21:34

Lžeš, několikrát jsi to psal, že jsi kvartální piják, co se čas od času ožere nadoraz....Dzp.

Re: SŘLI a umělá inteligence,:
Autor: J. Schořík Datum: 31.8.2018 21:25

§ 359 Hanobení lidských ostatků:))

Re: Svobodný vysílač (o psovi Abo):
Autor: K. Berka Datum: 31.8.2018 21:25

Vy si děláte starosti, není-liž pravda.

Re: CO JE TO LIDSKÁ MYSL ? JEN TAKOVÉ MYSLÍTKO ? NE !:
Autor: K. Janyška Datum: 31.8.2018 21:22

Co to však myšlení je ? Je to schopnost lidské mysli, která sídlí v mozku, produkovat závěry, které jsou platné a na základě kterých se člověk dokáže efektivně adaptovat na spontánní řád světa a na spontánní řád lidského světa, které jsou zdrojem úplně všeho vzniklého na Zemi, tedy i samotné lidské mysli. Takže i ona vznikla jako reakce na ně, přesněji řečeno, jako vnitřní adaptační uzel spontánního řádu lidského světa. Jak to však dělá, že myslí ?

Prostřednictvím abstrakce, coby spontánně vyvinutým nástrojem lidské mysli k uchopení nekonečného množství konkrétního, tedy její nejsložitější a nejdůležitější součástí, ze které vybíráme informace pro další adaptační potřeby, aniž bychom to samozřejmě věděli. Je to výběr iniciovaný vnějšími impulsy přiváděnými smysly nebo také vnitřním uvažovacím mechanismem. Kdykoliv myslíme, abstrakce, tedy tato obří a složitá databanka, ale také vnitřní supersložitý spontánní řád informací, je přítomna. Rozum je pak pouhou kázní, se kterou k tomuto stroji ve stroji přistupujeme a jakobychom ho žádali o řešení pro naše uvažovací potřeby.

Lidská mysl není tedy primárně sídlem emocí a nálad a lásky a nenávisti atd, ale má úkol primárně "přežívací", který ji zadává vnější prostředí a ona ho umí zpracovat a vygenerovat řešení k přežití člověka. Je vnitřní součástí a uzlem spontánního řádu lidského světa, ba co víc, jeho základem. Souběžný vývoj člověka a jeho světa s lidskou myslí všechno spojil vjedno. Z toho vyplývá zásadní poznání. Nedá ses tím hnout. Nahradit tzv. pravidla správného chování, která jsou obsahem lidských myslí je nemožné. Jen evolučním vývojem a jen v vnitřními impulsy, které reagují na sebezáchovné, seberegulační a sebepořádací účinky spontánního řádů lidského světa, který je lidské mysli ředitelem... Dzp.

CO JE TO LIDSKÁ MYSL ? JEN TAKOVÉ MYSLÍTKO ? NE !:
Autor: K. Janyška Datum: 31.8.2018 21:22

Pro platnou odpověď na tuhle kardinální, ale také možná nejsložitější, otázku lidstva vůbec, musíme do kompozitivní teorie. Tedy ke vždy nejvyššímu, vědou, a jen vědou, permanentně aktualizovanému a stále prokazovanému, vědění o lidském světě, a to jen a jen bez pověr a mýtů. Je to tedy suma vědeckých, a jen přísně vědeckých, informací, vzájemně provázaných a neodporujících si, získaná kompozitivní, tedy skladnou, metodou společenských věd. Viz slavná Kontrarevoluce vědy od A.F.Hayeka.

Co tedy přináší toto přísně vědecké pojednání z hlediska nalézání odpovědi na předmětné téma ? Samozřejmě, že vše podstatné, co s lidskou myslí souvisí, tedy jejím vznikem, funkcí a důsledky z její existence. Popisuje, jak vznikla a vyvíjela se a co pro život člověka znamená dnes a bude znamenat navždy. Vždyť její existence je neodělitelná od existence biologického lidského těla a je jedinou možností pro jeho adaptaci na svět, tedy na situaci, prostředí a budoucí neznámé tak, aby přežil.

Náš prapředek, mějme na mysli toho, který žil v tlupách a genetickou stavbou byl už podoben nám, byl řízen instinkty stejně, jako jiné druhy zvířat. Ostatně v jejich říši tak tomu je dodnes. Jen člověku se podařilo z důvodů, které nejsou předmětem této úvahy, dostat se ve vývoji dál a souběžně s ním se také zvyšovala jeho schopnost se přizpůsobovat všemu, co ho obklopovalo. A nezůstalo to bez následků. Jako odezva na tento neosobní spontánní vývoj se mu v mozku, tedy organizačním zařízení těla, vyvinutém genetickou evolucí, vyvíjela evolucí kulturní i schopnost reagovat více a více na události v jeho okolí a přenosem minulých zkušeností v čase a jejich nápodobou i schopnost je používat. Vyvinula se nejsložitější entita vesmíru, lidská mysl. Pozvolna a v dloudé době tak narůstala schopnost našeho prapředka myslet.

Re: SŘLI a umělá inteligence,:
Autor: K. Janyška Datum: 31.8.2018 21:21

A vy lidovecký pitomec Ilsner... Dzp.

Re: SŘLI a umělá inteligence,:
Autor: I. Mertl Datum: 31.8.2018 21:20

Bože, chudák Hayek, ještě že je 25 let po smrti. Človíčku, to co provádíte, je snad nekrofilie.

Re: Kadle,. to je nadělení ....:
Autor: K. Janyška Datum: 31.8.2018 21:20

Kdepak, hloupý lidovče Ilsner, jsem abstinent... Dzp.

Re: SŘLI a umělá inteligence,:
Autor: K. Janyška Datum: 31.8.2018 21:19

Ano, bude. Lidská mysl je tím nejsložitějším mechanismem a spontánním řádem vesmíru prostě proto, že je produktem vesmírných spontánních sil. Umělá inteligence ne, ta je produktem lidské mysli... Dzp.

Re: SŘLI a umělá inteligence,:
Autor: R. Neveselý Datum: 31.8.2018 21:18

Isner je tenista, pitomče :-))

Re: SŘLI a umělá inteligence,:
Autor: R. Neveselý Datum: 31.8.2018 21:17

Pane Bože, ty jsi blboun Kadle..

Re: Kadle,. to je nadělení ....:
Autor: R. Neveselý Datum: 31.8.2018 21:16

Vypadá to ale, že jsi spíš ožralý ty, Kadle. Pod obraz.

Re: SŘLI a umělá inteligence,:
Autor: K. Janyška Datum: 31.8.2018 21:16

Ne, Isner, tím jste vy. Hloupý a sprostý jako všichni rudočerní... Dzp.

Re: Svobodný vysílač (o psovi Abo):
Autor: M. Prokop Datum: 31.8.2018 21:15

Jo, Putin má nějaké starosti s Rusáky.