26.4.2024 | Svátek má Oto

Diskuse k článku

ROZCESTNÍK: Jindřichův Hradec (potřetí)

Město a jeho zajímavosti

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Jitur 14.8.2018 8:19

Re: Jitu, jsi skvělá virtuální průvodkyně :)

Bylo tam opravdu fajn.

Perseidy - u nás prý bylo nejlepší pozorování v nedělní noc, ale ve městě to jde s těmi všemi světly kolem hůř...

Z. Jitur 14.8.2018 8:17

Re: Tenhle jindřichohradecký seriál

Bylo tam všechno - historie, památky, ňamky, milí lidé a i ti vlídní strážníci!

Z. Jitur 14.8.2018 8:16

Re: Milá Jitur,

určitě to stojí za to!

Z. Jitur 14.8.2018 8:15

Re: Jindřichovým Hradcem

plno krásných míst je v JČ a nejen tam, všude u nás...

Z. Jitur 14.8.2018 8:14

omluva

hezké ráno všem, omlouvám se, že jsem včera nereagovala na další příspěvky - z domova jsem se nemohla přihlásit, nepamatuji si heslo. Tak jdu hned napravit:

M. Crossette 13.8.2018 18:49

Jitu, jsi skvělá virtuální průvodkyně :)

a celá sada fotek se ti moc povedla, velmi sugestivně lákají k návětěvě (já se tedy musím spokojit jen tím prohlížením). Zarazila mě ta čistota celého města, nedivím se, že se tam turistům libí.

Tak u nás prý včera byla největší šance vidět "padat hvězdy". No když jsem šla večer pro Trixie, zůstala jsem na její zahradě asi deset minut sedět (je tam větší tma). Kroutila jsem hlavou jak jen jsem ze židle mohla, ale bohužel nejenže jsem neviděla žádnou sprchu padajících hvězd, nezahlédla jsem ani jednu jedinou. Zkusila jsem to ještě o dvě hod. později, když jsem Trixie odváděla zpět - a zase nic. A přitom byla obloha náádherně jasná, posetá hvězdami. Holt jsem měla smůlu.

Z. Hanča 13.8.2018 17:23

Tenhle jindřichohradecký seriál

se ti, Jitur, opravdu povedl, četl se moc hezky! Byla jsem v přímo v Jindř. Hradci dvakrát, ale pokaždé jen na skok, poprvé jsme viděli zámek a loni muzeum. Ale jak píšeš, je tam toho k vidění moc moc a město určitě stojí za samostatnou návštěvu. Jo a taky tam mají vlídné městské strážníky! :-))

Z. Jenny 13.8.2018 16:14

Milá Jitur,

i třetí putování se mi moc líbilo, díky ! Ráda bych na jih Čeech osobně, uvidíme, mám teď inspiraci.

Z. Vave 13.8.2018 16:05

Jindřichovým Hradcem

jsme v sobotu projížděli, resp. ho objížděli. Nebyl čas se kdekoli zastavit, ale zdá se, že někdy si budeme muset zopakovat výlet do Jižních Čech. Je tam plno krásných míst. Děkuju za připomenutí, Jitur, tímto podrobným seriálem i pěknými fotografiemi.

Z. Jitur 13.8.2018 15:06

Re:

Dík! Mám velkou radost, už je Vás hodně, co jste dostali zálusk vidět na vlastní oko :-)))

Z. Maw 13.8.2018 14:44

diky moc za paradni pokracovani! asi se tampristi rok z dovolene zastavime :)

Z. Jitur 13.8.2018 13:25

Re: Díky, Jitur

Jj, jaro bude pro návštěvu po všech stránkách asi nejvhodnější, už je pěkně, leccos kvete, turistů méně než v sezóně...

T. Zana 13.8.2018 12:33

Díky, Jitur

za moc pěkný výlet. V Jindřichově Hradci jsme už docela dlouho nebyli, asi s tím budeme muset něco dělat. Naposledy v prosinci mezi svátky - to bylo sice báječné, že nikde nikdo nebyl, ale bohužel taky skoro všude měli zavřeno.

To takhle na jaře... :-)

Z. Jitur 13.8.2018 12:25

Re: Moc hezky jsi to nafotila

díky, dárečky jsem dovezla, spíš pozornost - vnučce a dceři mandlovou kočičku a berušku, ostatním čokolády (prodávali na muzejní noci v Muzeu gobelínů) a sobě jsem koupila malinký bucláček se šmolkovými puntíky, na kafíčko tak akorát velké... Mrzí mne, že jsem se nepokoukala víc v obchůdcích v pátek, kdy bylo otevřeno všude; v sobotu sice některé krámky byly otevřené, no v neděli už málokterý...

Z. Jitur 13.8.2018 12:22

Re: Jitu

díky moc! Trávily jsme tam prodloužený víkend, tedy od pátku kolem poledne, do pondělního rána, kdy jsme odjížděly zpět do Prahy. V pátek jsme stihly zámek "zvenčí", kostel s poledníkem, Muzeum gobelínů; v sobotu pak ten výlet zčásti pěší a zčásti úzkokolejkou do Muzea veteránů; nakonec v neděli Muzeum JH, zámek prohlídková trasa, procházka podél Nežárky a Vyhlídka Karlov. Teprve po příjezdu domů jsme zjistily, že je toho ještě dost, co jsme nenavštívily...

Z. Matylda 13.8.2018 12:12

Moc hezky jsi to nafotila

adoufám, že jsi dovezla i ějaký dárek a darovala ho- ty hrníčky s růžemi bych klidně užila :) Uvažuju o menší čajové konvici do práce, tam bych si určitě vybrala :)

V. Glover 13.8.2018 12:08

Jitu

To je to tak krásně napsané, že si tam budeme muset zajet. Kolik dní jste tam byli?

Z. Jitur 13.8.2018 9:57

Re: Milá Jitur,

...kdepak, ono hodně informací je načerpáno právě z prospektů města... ale krásně tam tedy opravdu je...

Z. Jitur 13.8.2018 9:56

Re: Tahle dovolená

...ještě lepší, jet se přesvědčit na vlastní oči!

Re: hezký den

Je to opravdu moc hezké město...

Z. Yga 13.8.2018 9:04

Milá Jitur,

Město Jindřichův Hradec by ti mělo platit dividendy - takovýto parádní průvodce hned tak každé město nemá! A navíc ho dokreslují zajímavé fotky!

Město pana Jindřicha jsem několikrát už navštívila, i poledník patnáctý překročila či přeskočila - to se mi zdá stylovější (;o) - a ráda se do něj vracím, nejen fyzicky, ale i duševně. Možná na podzim ...

Z. Lika 13.8.2018 8:24

Tahle dovolená

se vám opravdu povedla, Jitur. Řeka se zelenými břehy ve městě - paráda! A mají tam opravdu úpravno, radost pohledět. Díky za nákuk :-)

Z. Xerxová 13.8.2018 6:43

hezký den

hezké pondělí všem Zvířetníkům a zvířátkům... :o)

Krásná upoutávka na zajímavé město. Byla jsem v něm opakovaně a musím říct, že se o něj z hlediska turistů vzorně starají.