21.5.2019 | Svátek má Monika



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


POLEMIKA: Opravník oblíbených omylů pana Frýborta



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 118, poslední: 11.7. 2018 2:52, přehled diskusí

Re: Frýbort?Nestravitelné!:
Autor: J. Jurax Datum: 10.7.2018 15:29

Zdravím, pane Sulc ... a ač Vám nepřisuzuji intelekt zahradního trpajzlíka pumprlíka, musím s politováním konstatovat, že někdy se tak nějak podobně projevíte. On ten Frýbortův článek si odsudku vpravdě zaslouží.

Re: :
Autor: J. Jurax Datum: 10.7.2018 15:24

Ale kuš - vyjadřuje to velmi diplomatickou formou emocionální náboj, jenž ve mně zde publikované názory dotyčné budí ... :-)

A dovzdělejte se - člověk kromaňonský se slovně vyjadřovat uměl.

Re: Opravník oblíbených omylů pana Frýborta:
Autor: I. Mertl Datum: 10.7.2018 15:18

Mýlíte se, pane Jášku, západní civilizace je pevně v rukách velkých západoevropských států, a mezi nimi i Německa, bez ohledů na nepopiratelné nacionalistické zblbnutí německého národa kolem velkých válek minulého století, které je, zdá se, bezezbytku vyléčeno. A podobné nacionální zblbnutí, jen maskované třídní nenávistí, posedlo v té době jiné národy, ne? I Češi se toho, byť ne s takovým nadšením účastnili. Akorát místo pangermánské civilizace se budovala jakási společnost pansocialistická, zapomněl jste?

Ani ne tak slovanstvím jako rusofilstvím,:
Autor: M. Valenta Datum: 10.7.2018 15:11

jinak bychom si nemohli zvolit Zemana prezidentem a mít stále ještě chovnou stanici na komunisty. A pan Frýbort? Ten má na rozdíl od pana Vlka nadhled a je vtipný.

Re: Protože je:
Autor: B. Hynek Datum: 10.7.2018 14:37

a to je jen dobře !!!

Re: :
Autor: J. Jelínek Datum: 10.7.2018 14:28

Netzerka,,,To je slovník hodný kromaňonce, pokud se tedy oni dovedli slovně vyjadřovat.

:
Autor: J. Jurax Datum: 10.7.2018 13:02

Jo. A právem. Tolik hovadin na tak malém prostoru see často nevídá. Netzerka je expert ... :-)

:
Autor: J. Jurax Datum: 10.7.2018 12:59

Dobře napsáno.

On pan Frýbort, jehož jinak rád čítám, se v diskutovaném případě urputně seknul.

Je vidět, že jste pravý, nový, pokrokový Evropan,:
Autor: F. Houžňák Datum: 10.7.2018 12:49

protože názor smí být jenom jeden, ten váš, pokrokový, levicový. Jinak to rozděluje obyvatelstvo (vy noví, pokrokoví Evropané zavrhujete společenství rodiny, obce, národa, solidarita nesmí být s vlastní rodinou, ale musí se vztahovat na celé lidstvo, protože jsme si tak nějak všichni rovni, a proto pro vás existuje jenom obyvatelstvo) a tomu je třeba všemi prostředky zabránit, aby se něco rozdělovalo, a kdo rozděluje, je xenofob, rasista, nacista a fašista a je třeba ho zlikvidovat. Tak to vy noví, pokrokoví Evropané hlásáte.

Když:
Autor: F. Houžňák Datum: 10.7.2018 12:44

myslíte ...

Re: Protože je:
Autor: P. Jášek Datum: 10.7.2018 12:43

A těchto "Švarcenberky a Kalousky" jsou plné kavárny, zejména pražské, ne?

Poslouchejte já ty dva jako politiky rád nemám,ale diskuze je diskuze a vzteklé prskání je vzteklé prskání!

A co takhle IVK? Tam je Klausů jako hnoje!

Re: Když už, bylo by vhodno rozlišovati::
Autor: M. Mikulec Datum: 10.7.2018 12:42

Vzdyt pan Vlk nachytal Fryborta na svestkach. Nemusi ho mit rad, ale kritizovat jeho pokrivene videni Pracechu snad smi. Jak je videt, s panem Vlkem souhlasi spousta diskutujicich. Democracie je zalozena na pluralite nazoru, nebo uz ji tzv. Liberalove zrusili?

Re: Opravník oblíbených omylů pana Frýborta:
Autor: P. Jášek Datum: 10.7.2018 12:39

Někde jsem něco takového napsal? Já nemluvím o jejich genetice ale politické výbavě. Ukrajinci, Srbové, Bulhaři nebo Řekové jsou Mongolové? Nejsou, ale nepatří do Západní křesťanské civilizace, patří do Východní křesťanské civilizace. A Němci se po sjednocení proti "prohnilému" Západu angažovali až do sebezničení.Jenom ONI tu svoji novou, pangermánskou, civilizaci chtěli pouze pro sebe.

Klidně si dejte jejich propagandu za WWI!Také nějaké ty diskuze o reformě za RU v Českých zemích. O jistém Schickelgruberovi nemluvě!

Když už, bylo by vhodno rozlišovati::
Autor: D. Stirský Datum: 10.7.2018 12:25

Neb není Němec jako Němec. Jiná je mentalita bavorská, jiná, co já vím, saská, meklenburská... Navíc země byla po r. 45 uměle rozdělena. I to muselo zanechat stopy. Problém páně Vlkův je v tom, že myšlenky, které by nemusely být a priori úplně nesmyslné, zamotá do různých polopravd, vzteklých a často vulgárních invektiv, smotá páté přes deváté, marxismus s muslimy, Hitlera, co já vím, třeba s Havlem... A nezná míru v rozsahu - já tomu říkám stařecká tlachavost. Když jsme se, dávno již tomu, ptali rodičů mého švargra z Bavor, zda jeho prarodiče volili Hitlera, byla odpověď: "Když on byl za krize hlad." Představuju si mámu, která nemá dát děckám co k jídlu. Pak je volba jasná. Knírkatý řvoun jídlo zajistí. Nevím, zda ženy ve "Výmaru" mohly volit, ale když tak to odvolil taťka. Myslím, že Vlk nemá rád Frýborta. To ovšem stačí sdělit jednou větou.

Re: Opravník oblíbených omylů pana Frýborta:
Autor: J. Jelínek Datum: 10.7.2018 12:21

Jasně, jsou to převlečení Mongolové. Pane Jášku, tohle fakt myslíte vážně? Pokud ano, pak si zasloužíte Janyškův Řád Železného Kompostéru s meči a brilianty.

Re: Protože je:
Autor: J. Jelínek Datum: 10.7.2018 12:16

Ale synek je dobře potatěnej.

To vás šlechtí:
Autor: F. Houžňák Datum: 10.7.2018 12:16

ještě víc. Abyste se z toho neušlechtil.

Protože je:
Autor: F. Houžňák Datum: 10.7.2018 12:15

jenom jeden.

Re: No, to vás:
Autor: P. Jášek Datum: 10.7.2018 12:14

a ne třeba za chybu?

Já znám více lidí co to považují za zločin a jinak s nimi nemám problém.

To máte štěstí, u nás o pár ulic dál na konečné:
Autor: F. Houžňák Datum: 10.7.2018 12:10

tramvaje zhaftli už druhou arabsko-tureckou muslimáckou bandu, co tam přepadávala, loupila, mlátila a bodala nožem lidi jako jste vy. Teď se nepochybně formuje třetí, protože v okolí bydlí samí takoví. Muslim se neliší do té doby, než mu jeho imám řekne, že ty nevěřící psy jako jste vy je třeba pobít, protože to korán přikazuje.

Re: Pokud jde o bláboly, :
Autor: P. Jášek Datum: 10.7.2018 12:08

A ruský muslim je hodný muslim? Ten se prostě za slovanské národy a jejich osvobození od židozonystů popere až do krve, ne?

Re: Jak už píšu jinde, spousta z nich je dožraná,:
Autor: P. Jášek Datum: 10.7.2018 12:07

a proč ne Klausy?

No, ona neříkala "na západ do Německa", to je:
Autor: F. Houžňák Datum: 10.7.2018 12:06

moje interpretace, říkala něco jako "Kerndeutschland". Oni se Němci ze "západu" (západ byl až někam k Drážďanům) taky dívali na ty ze Slezska a z Ostpreussen jako na provinční primitivy na okraji Říše.

Re: Pokud jde o bláboly, :
Autor: P. Jášek Datum: 10.7.2018 12:06

Pane Fridrichu, také jsem to chtěl použít, ale soudruzi bruselofašisté se asi hodně činili a je to error!

Re: Opravník oblíbených omylů pana Frýborta:
Autor: P. Jášek Datum: 10.7.2018 12:02

Paní Netzer, je mně líto, ale Němci od dob likvidace Sváté říše římské a sjednocení pod Pruskem, nemají se Západem, myslím civilizační okruh ne geografický, nic společného!

Re: Frýbort?Nestravitelné!:
Autor: P. Sulc Datum: 10.7.2018 11:53

Napsal jste neco tsk hloupeho, ze je to az neuveritelne. Skutecne ukazujete intelekt zahradniho trpajzlika pumprlika. S p. Vlkem jste asi velci kamosi.

Jak už píšu jinde, spousta z nich je dožraná,:
Autor: F. Houžňák Datum: 10.7.2018 11:46

že se Češi mají dobře a oni už nejsou ti bohatí příbuzní ze Západu. A k tomu přijde ještě to, že spousta z nich zamrzla v roce 1968, kdy utekli. A proto volí Švarcenberky a Kalousky a nenávidí Klause.

Výuka dějin, jako prakticky všeho na německých:
Autor: F. Houžňák Datum: 10.7.2018 11:43

školách, je chaotická. Každý učitel si vybere, co se mu líbí, co se mu nelíbí, zamlčí (například učitelka angličtiny na gymnáziu našich dětí prohlásila, že Američany nemá ráda a tak jim o Americe nebude nic povídat), vyučuje se zpravidla bez souvislostí a bez nějakého přehledu, zato oblíbená témata učitele se probírají do detailu (například v chemii měly naše děti chromofory, i s příslušným zdůvodněním jevu na kvantově mechanické úrovni, což je látka, která se na vysoké škole probírá jenom ve specializaci, protože to nikdo kromě specialistů nepotřebuje), a v dějepisu je to v zásadě Hitler, Hitler, Hitler, to omílají furt, aby dali najevo, jací jsou pokrokoví. K tomu něco starověku, ale zase bez souvislostí, středověk je Luther, Američani byli otrokáři, Evropani byli zlí kolonialisti, Němci vymysleli úředníky, osvícenství a vůbec všechnu kulturu, takže ponětí běžného německého gymnasiálního vzdělance o historii Evropy a světa je matné. Němci se řídí výrokem jakéhosi německého básníka "Am deutschen Wesen soll die Welt genesen", jako že Němec je vzorem celému světu, takže udílejí rady doprava doleva všem, jak se má co dělat, ale doma se jim rozpadají silnice, mosty, školy a na úřadech je bordel.

Re: Ano, to je obvyklá replika Němce na to, že Němci:
Autor: P. Harabaska Datum: 10.7.2018 11:42

Patrně jsem se díval na stejný film. Když pamětnice říkala, že prchali na západ do Německa, napadlo mě tehdy, že tím říká, že Ostpreußen vlastně Německem nebylo. Byli tam tedy Němci na cizím?

Pro Frau Sybille Netzer a její přívržence:
Autor: V. Vlk Datum: 10.7.2018 11:37

LN : Čecháček v nás" P.Komers: Čím dál víc se o čecháčkovství mlu¬ví ve smyslu politickém: kdo nevolí jako my, tomu se přisoudí údajná česká malost. Jako by ten, kdo se sám malý necítí, byl automaticky velký a měl už jen proto větší pravdu. A co když právě pro to, že netoleruje názor druhých, sám tuto pravdu tak docela nemá? Přitom touto ostrou municí střílí i vzdělaní lidé. Vzdělání holt není vše.

Alergií na Čecháčka trpěl už velký češtinář Pavel Eisner. „Nenávidím tu lotrovskou zdrobnělinu, neboť kdekoli zazní, bude pravděpodobnost 99:1, že zazněla z úst skutečného Čecháčka," na¬psal k tomu. Ostře řečeno. Jenže Eisner zažil protektorát, kdy se to slovo hojně používalo v tisku. Občas i dnes člověku přijde, že se uživatelé podobných výra¬zů vydávají na cestu jakési hysterické štvavosti...Kdo shazuje jiné, chce sebe obvykle jen povýšit.