Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Palestinská tragédie
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Veselý 16.5.2018 18:59Re: Dostal jsem za úkol nebýt za bukem a něco sám vymyslet Testovat není vyrábět, ale to víš rusáčku Gellnere ... Kgbácké prase zase lhalo . |
J. Anděl 16.5.2018 18:59Re: Snajpři ovšem stříleli "Radovat" se s nimi klidně můžou taky :-) |
M. Varadinková 16.5.2018 18:54Re: Snajpři ovšem stříleli Pokud je od Izraelců (stejně jako od Francouzů, Angličanů a Američanů) nějaké chování hovadské, tak jsou to jejich raketové útoky na Sýrii pod vylhanými záminkami. Pokud ale Izrael brání své vlastní území před útočícím davem, tak v tom nic přehnaného nevidím. Že dav není ozbrojen? To přece není pravda, i šutr je zbraň. I ten zfanatizovaný dav sám o sobě je útočná zbraň. A hlavně se ten dav nemá o takový útok vůbec pokoušet! |
J. Veselý 16.5.2018 18:53Re: Snajpři ovšem stříleli No nevím, jsou to buzny jako Arafat :-)))) |
J. Anděl 16.5.2018 18:50Re: Docela zajímavá je ta první věta V zásadě z určitého úhlu pohledu je, ale rozdíly jsou větší než podobnost. |
J. Anděl 16.5.2018 18:49Re: Snajpři ovšem stříleli No, hlavně už se radují v zahradách s pannami. |
M. Varadinková 16.5.2018 18:46Re: Docela zajímavá je ta první věta To samé je to zneužívání dětí za takovým účelem. |
J. Anděl 16.5.2018 18:46Re: Docela zajímavá je ta první věta Správně. Taky měli ty z té mateřské postřílet. |
M. Varadinková 16.5.2018 18:45Re: Snajpři ovšem stříleli Mezinárodní právo už dávno neplatí, jen právo silnějšího. Viz třeba Macronův útok na Sýrii kvůli vylhanému chemickému útoku. Pár stovek metrů? To někdo změřil? Já jsme četla už den předtím, že izraelští vojáci dostali za úkol udržet dav na vzdálenost 100 metrů od plotu. To je pochopitelné, protože když je pustí až k plotu, tak jim ho rozstříhají a pak už ten zdivočelý dav nic nezadrží. Normální člověk by tam se za takové situace vůbec necpal, ale Alláhovi mučedníci to zřejmě mají nastaveno jinak. A co u vás ve Štrasburku, dobře tam hýčkáte čečenské teroristy? |
R. Sorge 16.5.2018 18:45Re: Snajpři ovšem stříleli Středně velký kámen vržený prakem Vás může zabít, to je smrtící zbraň. |
J. Veselý 16.5.2018 18:42Jen by mne zajímalo... Proč si zasranej cikán na svém území také nepostavil prosperující stát tak jako to udělali Židé. Dej Židovi poušť a udělá z ní zahradu, dej kozojebci zahradu a udělá z ní poušť, kde se ani velbloud nenažere ... |
J. Schořík 16.5.2018 18:42Re: Snajpři ovšem stříleli Tuhle ortázku přiměřenosti by bylo možno ale klást vždycky. Kdyby došli k prvnímu plotu a začali ho ničit a útočit na vojákjy, by bylo možno tvrdit, že nemuseli střílet a mohli se stáhnout k druhému plotu atd. Za mne pokud jasně deklarovali kde je chráněný prostor a upozornili, tak to bylo rozhodnutí a odpovědnost "demonstrujících" riskovat své životy.. |
J. Anděl 16.5.2018 18:42Re: Snajpři ovšem stříleli Je to možné. Možná tam mají obě strany dojem zahnání do kouta. |
J. Schořík 16.5.2018 18:39Re: Docela zajímavá je ta první věta To jo. Mezi intifádou a pokojnými lehce směšnými demonstracemi není potřeba vidět velký rozdíl.. Je to vobojí to samý.. Rozhodopádně.. |
M. Mařák 16.5.2018 18:38Re: Snajpři ovšem stříleli Co se týče prvního odstavce, tak to samozřejmě není normální, Palestinci se často také chovají jako hovada. Ale předevčírem byla ta reakce hodně přehnaná, řekl bych. |
M. Mařák 16.5.2018 18:35Re: Snajpři ovšem stříleli Tam jsou ty hranice dvě, no a oni se přiblížili na pár stovek metrů jen k té první oplocené části. Mně se to prostě i v rámci mezinárodního práva zdá velmi ošemetné a asi bych do nich hned nestřílel. |
J. Anděl 16.5.2018 18:33Re: Docela zajímavá je ta poslední věta ... Prý skoro mateřských školek... To ty mladé lidi určitě nenaštve :-) |
M. Varadinková 16.5.2018 18:31Re: Docela zajímavá je ta první věta Je to tak. Ale Aston má na to dvojí metr. |
J. Veselý 16.5.2018 18:29Re: Snajpři ovšem stříleli A hlavně to nejsou civilisté, ale to Vy dobře víte , |
J. Veselý 16.5.2018 18:28Re: Snajpři ovšem stříleli Je to normální, v 1938 jsme nějak stříleli málo ... |
R. Brzák 16.5.2018 18:27Re: Snajpři ovšem stříleli Skutečně? Ta kauza v době pozemní války s Hamásem, kdy sami novináři uklízeli zbraně u zabitých Hamásníků a pak je vydávali za zabité civilisty, Vám nic neříká? Ale možná máte pravdu - já tam ovšem nebyl a oficiálním médiím věřím stejně, jako různým sputnikům...tedy alespoň ve vztahu k Izraeli - prokazují totiž dlouhodobě obrovskou náklonnost k nebohým palestinským Arabům ( to nebohé nemyslím ironicky). |
J. Anděl 16.5.2018 18:27Re: Snajpři ovšem stříleli Jasně, takhle napsáno, souhlas. Teď ještě pár normálních situací z toho konfliktu pro srovnání. Když civilista dojde s bombou někam třeba do parku a odbouchne se, to je normální? Netvrdím, že ti civilisté na demonstraci byli teroristé, nebo že Izrael je svatý a Palestinci jen zvířata, jen se mi těžko ukotvují měřítka. Mně to tam celé nepřipadá normální. |
M. Varadinková 16.5.2018 18:26Re: Snajpři ovšem stříleli Ani neozbrojený dav nemá co brát útokem střeženou hranici. Natož dav ozbrojený šutry. Co byste dělal Vy na místě těch vojáků, co měli tu hranici střežit? Nechal byste se umlátit těmi šutry? |
M. Varadinková 16.5.2018 18:23Re: Dostal jsem za úkol nebýt za bukem a něco sám vymyslet Na tom, že testujeme novičok, nic špatného není. Problém je to lhaní a zatloukání. Máme snad co zatloukat, že hned trestáme ty, co přiznali pravdu? |
M. Mařák 16.5.2018 18:23Re: Snajpři ovšem stříleli Pokud by mezi těmi mrtvými a zraněnými byl alespoň jeden skutečně ozbrojený, byla by toho plná všechna oficiální média. |
J. Anděl 16.5.2018 18:20Re: Snajpři ovšem stříleli Akce samozřejmě mohla být hrubě neúspěšná, přesto na takhle konkrétně položenou otázku těžko odpovědět bez těch upřesnění, co píše pan Brzák, myslím. |
R. Brzák 16.5.2018 18:20Re: Snajpři ovšem stříleli Vzhledem k tomu, že sám Hamás má cca deset tisíc elitních členů ve zbrani (a co Hamásník, to terorista), tak to není vyloučeno. |
M. Mařák 16.5.2018 18:20Re: Snajpři ovšem stříleli Normální není to, když voják odstřelovač střílí na civilistu s šutrem, nebo bez šutru, který se na pár stovek metrů přiblíží k první části hranice, tedy podle mne. To nemůže dobře dopadnout, i krysa, která je zahnaná do kouta, nakonec zaútočí. Prostě jí nic jiného nezbývá. |
R. Brzák 16.5.2018 18:18Re: Proč Izrael neopustí Palestinu? Jednoduše proto, že osady vznikají v pásmu, které podle dohod z Osla (porušovaných výhradně palestinskými Araby) připadají do správy Izraele a mají podle ní v budoucnu být součástí Izraele. Chce to trošku hledat zdroje, ne jen se nechat unášet emocemi... Kdyby totiž Izrael chtěl celou Palestinu, mohl ji mít po vyhraných obranných válkách - protože totálně rozdrtil všechny protivníky včetně Jordánska, které vzniklo na 80% původní Palestiny... |
J. Anděl 16.5.2018 18:16Re: Snajpři ovšem stříleli Tohle ovšem vyžaduje upřesnění slova "normální". |