26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Manželství není pro všechny

Piráti chtějí, aby manželství bylo pro všechny a taky pro každého – pro gaye, pro lesbičky, možná dokonce pro trojice či pro skupiny různého pohlaví a různých zástupců lidské či kdoví jaké říše.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 4.5.2018 18:45

Neuznávám homomanželství,

je to rozhodně cosi jiného než RODINA. Ale to se ještě dá nějak "skousnout", budiž. ALE rozhodně odmítám jejich možnost adopce dětí. To je zrůdnost a náběh na nový byznys ! "Výroba dětí pro homosexuály" ! FUJ !

Homosexualita je problematické téma DOSPĚLÝCH, ale adopce dětí je zásadní problém pro děti ! To jejich zájmy se tímto ohrožují. Adopce NIKDY !!!

V. Kain 4.5.2018 21:11

Re: Neuznávám homomanželství,

Daniela Kolářová to je ale po čertech pěkná ženská.

J. Kanioková 4.5.2018 18:36

Mě nejvíc děsí jejich usilování o možnost adopcí,

v tom se neustále bojuje s problémy těch dospělých, ale o Právo dětí na OBA rodiče - (matku, otce plus další příbuzné.), na to se nikdo neohlíží ! Fix ! To je naprosto zásadní ! A zrůdné !

Jak agendu LGBT vidí děti - http://thefederalist.com/2015/03/17/dear-gay-community-your-kids-are-hurting/

Z článku - "Děti potřebují matku a otce - Není to proto, že jste gay. Moc tě miluji. Je to kvůli povaze stejného pohlaví. Vyrůstala jsem, a dokonce až do svých 20 let podporovala a obhajovala gay manželství. Je to jen s nějaký čas vzdálený od dětství, že jsem schopna promyslet své zkušenosti a poznat dlouhodobé důsledky, které na mě mělo rodičovství stejného pohlaví. A teprve teď, když sleduji, jak mě děti milují a milují jejich otce každý den, vidím krásu a moudrost v tradičním manželství a rodičovství.

A. Reček 4.5.2018 18:28

Manželství je svazek pouze muže a ženy

Toto znění bylo přijato před několika roky i parlamenty všech států na Balkáně i v Chorvatsku. Maďaři se k tomu také teď připojili. Nová levicově liberální multikulturní vize se snaží toto nabourat a zrušit. Některá média tomu dokonce napomáhají. V Polsku se o toto levičáci s liberály teď také snaží a vyvolávají demonstrace. Posledně v úterý na 1. máje. Málem to skončilo rvačkami na ulici.

P. Bures 4.5.2018 15:33

Zmiňované výživné pro rozvedeného manžela je tedy pěkná blbost...

J. Schwarz 4.5.2018 16:11

Re:

Ale dobře jim tak!

L. David 4.5.2018 15:17

Úchyláři všech zemí, spojte se . . .

Proč úchylní komunisté 41 let masakrovali nekomunisty povinnými schůzemi a školeními o prospěšnosti marxismu-leninismu a komunismu? Oni dobře věděli, že jejich ideologie nemá žádný mravní či objektivní základ! Avšak domnívali se (mylně), že pokud nám - nekomunistům - stokrát opakovanou lží svoji ideologii vnutí, stane se tato uznávanou normou!

Proč úchylní homosexuálové svými agresívními výboji nutí ostatní společnost k uznání jejich "nároků"? Také oni dobře vědí, že jejich prasácký způsob života nemá žádný mravní či objektivní základ! Avšak domnívají se, že pokud nám, normálním heterosexuálním bytostem, budou stokrát opakovanou demagogií vnucovat, že oni jsou normální, zatímco my heterosexuálové jsme nenormální, stane se tak jejich prasáctví uznávanou normou ! ! !

Běda zemi, ve které je heterosexuální manželství znevažováno, avšak "manželství" úchylářů protěžováno ! ! !

A. Alda 4.5.2018 14:30

Zbytečný hrách na stěně a pod ní.

Homosexuálové prostě chtějí "obřad" před starostou, z libovolné politické strany, který je třeba sám i pětkrát rozvedený.

Ať ho mají: my křesťané už stejně uzavíráme sňatky je před svými církevními obcemi a představenými a ateisté, nejsou-li homosexuální, žijí v konkubinátech a sňatky neuzavírají vůbec.

D. Stirský 4.5.2018 13:47

No, pokud budou názory a la

Pisařík, pak je třeba o věci mluvit a mluvit. Dva gayové či dvě lesby v žádném případě nemohou vychovat další stejnopohlavně zaměřené jen díky tomu, jaká je jejich orientace. To by pak muselo platit, že heterosexuální pár by musel zase vychovat jen a jen heteráky. Myslím, že není důležité, jak se svazek nazve. To, nač se občas zapomíná a co, myslím, z článku nepřímo vyplývá, je fakt, že ty dva/ty dvě se mají docela obyčejně rádi/y. To je třeba neustále opakovat a zdůrazňovat! Jenže mnozí pořád jen zkoumají, jak to ti dva/ty dvě spolu dělají. Což lze komentovat výrokem, že "čeho je mysl plná, tím ústa (klávesnice PC) přetékají." Jinak: článek je rozumný.

J. Schwarz 4.5.2018 16:17

Re: No, pokud budou názory a la

Jenže po celé věky manželství nebylo něčím, kde se prostě "mají dva rádi", ale hospodářskou jednotkou. Společenskou ochranu a právní statut získalo kvůli dětem, kdyby šlo jenom o souložení a podobná potěšení nebylo by manželství třeba stejně jako nemají zvláštní statut dva, které těší spolu žrát ananasy. A "lesbičky a gayové" jsou spolu kvůli plezíru. Je v pořádku, že je v civilizované zemi nikdo nelynčuje, ale druhý extrém - totiž dělat z jejich "špecifiká" nějakou málem ctnost je blbost.

M. Drašner 4.5.2018 17:57

Re: No, pokud budou názory a la

ale vždyť ono to tak je, pane Stirský: produktem manželství je v cca 96% případů jeden až několik heterosexuálů (skoro sto). Pokud bychom to obrátili, dítě, vychované v homopáru bude ze skoro 100% další úchylka. Pokud tedy platí, že naučené chování je z 50% o napodobování vzorů.

P. Klíma 4.5.2018 13:36

Ámen. Podepisuji.

F. Svoboda 4.5.2018 11:56

Vřelé díky za článek.

Jako vždy dotyčná autorka píše inteligentně, citlivě a s výborným přehledem popisované problematiky !!!

V. Student 4.5.2018 10:46

Pokus o seznámení.

Kdyby se mnou někdo chtěl navázat vztah, tak vystupuji z anonymity a přidávám svojí fotku.

L. Písařík 4.5.2018 10:37

Další

Co tak homopárek -homopárka - on a ten, co dělá ji. Nebo lesbičičky - tam už to nejde tak snadno rozlišit. Dost vtipů: Pro stát má zásadní význam manželství, které produkuje děti - budoucí občany a tento vztah by měl být v zájmu státu preferován. Preferován jen do jisté míry, protože i z dětí lze udělat zdroj obživy.

Dobře, i neobvyklé formy soužití mohou vychovávat děti svým osobním příkladem, ale co jiného vychovají dva homosexuálové než dalšího homosexuála? Nebo dvě lesbičky - dvě mámy vychovají asi jen další lesbu. A silně přitlumit akce jako Pragerpride, věřím, že většina občanů nestojí o takový tyjátr, snad jen muži jako já si říkají: jaká škoda, taková krásná holka, co ta by mohla potěšit chlapů.

M. Valenta 4.5.2018 9:23

Závist?

Zatím to spíše vypadá, že zbytek "normální" populace závidí těm ostatním volnost a tak se pro jistotu nežení a nevdává už skoro nikdo.

P. Grigar 4.5.2018 10:04

Nízký index ženivosti a vdavekchtivosti..

..je způsoben výhodami při pobírání dávek pro samoživitel-e/ky. Rozhlédněte se ve svém okolí. No a k těm požadavkům ostatních osmi sexuálních identit..není přece nutno reagovat na každou pitomost. Myslím tím zákonodárce, kteří neberou ohled na daleko důležitější požadavky svých voličů.

M. Valenta 4.5.2018 10:57

Re: Nízký index ženivosti a vdavekchtivosti..

Jistě, i ty a asi především ty finanční výhody jsou o té svobodě. A já ženatý jsem.

E. Kovářová 4.5.2018 8:48

Výborný článek

Souhlasím a děkuji!

J. Fridrich 4.5.2018 9:13

Re: Výborný článek

Souhlasím a připojuji se - názory a myšlenky paní Kovářové jsou výborné, až moudré..

P. Lenc 4.5.2018 10:31

Re: Výborný článek

Dovolím se také připojit.

B. Lukáš 4.5.2018 11:02

Re: Výborný článek

Přidávám souhlas a vyzývám všechny ty, kteří umí oslovit veřejnost a u kterých rozum dosud vítězí nad pudy, aby se k autorce přidali a nenechali ji v jejím názorovém střetu se zhoubnou a pro společnost nebezpečnou blbosti osamocenou.

V. Student 4.5.2018 8:33

Skvělé, díky!

Dovolím si takový příměr: po staletí se dopravní prostředek, pohybující se po vodě, zove loď. Ostatní se zovou jinak. Vlak. Letadlo. Auto...

Návrh Pirátů mi připadá stejně stupidní, jako návrh říkat "loď" úplně všem dopravním prostředkům, protože to jsou dopravní prostředky. Je jasné, že za takovým návrhem by stála prostá, iracionální závist toho názvu, nic jiného!

Proč se, proboha, chtějí nazývat manželi dvě lesby! Auto není loď!

J. Holíček 4.5.2018 7:13

Slabší ministryně.

Dobrá spisovatelka.

Má postřeh.

S gay a lesbami je potíž, ale já je chápu. Mají úplně stejnou celkovou výbavu jako všichni, jen Bůh se na nich provinil nepatrnou chybou v řídícím procesoru.Výsledkem je pak něco jako bílá vrána. A vyřešit problém v tom, abych byl vnímán jako stejný, ale současně respektován jako jiný se ve skutečnosti vyřešit nedá. Zvlášť v demokracii, kde většina rozhoduje.

Rovnoprávnost a zvláštní ohledy prostě nejdou dohromady. Piráty zdobí mládí a jsou podsdstatně více empatičtí než stáří, kteří už mají něco za sebou, tedy zkušenosti. :-))

V. Student 4.5.2018 8:38

Re: Slabší ministryně.

Empatie je schopnost vcítit se do potřeb druhých a chápat je. Myšleno jako obecná schopnost, nikoli selektivní. Pokud vnímám citlivěji potřeby zelinářů a přehlížím potřeby všech ostatních, to ze mě empatickou bytost nedělá. Že piráti chápou uživatele marihuany a chtěli by ji legalizovat, to chápu. Jejich slabost pro alternativní sexuály taky, prostě Piráti mají slabost pro menšiny. To z nich ale empatické bytosti v žádném případě nedělá, oni si řeší svoje problémy a svoje mindráky.

R. Jonák 4.5.2018 10:05

Re: Slabší ministryně.

Nevím kde jste přišla k tomu, že to byla slabší ministryně, jen bych poznamenal, že můžeme jenom litovat, že byla ministryní tak krátkou dobu.

J. Holíček 4.5.2018 11:00

Re: Slabší ministryně.

Tak se mi prostě jevila, nic jiného v tom není. :-))

J. Schwarz 4.5.2018 16:54

Re: Slabší ministryně.

A u vás se empatie projevila pocitem, že paní Kovářová byla "slabší ministryně"...

J. Holíček 4.5.2018 21:55

Re: Slabší ministryně.

Poněkud zmateční formulace. Víte vůbec, co znamená slovo empatie a v jakém kontextu se používá?

J. Novak 4.5.2018 5:59

Piráti ve sněmovně

Piráti se dostali do sněmovny jako velký omyl přírody, nic jiného.