26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

Slovenský příklad

Tisíce lidí na ulicích, protesty, petice, projevy. Přeje si někdo důraznější důkaz, že Miloš Zeman je člověk svou osobností nezpůsobilý vykonávat funkci prezidenta republiky, hlavy státu, politického svorníku a mezinárodního reprezentanta?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 15.3.2018 22:04

" k dobru" ??? ha ha ha

P. Vandas 15.3.2018 22:04

V Maďarsku se konají masové demonstrace na podporu Orbána..

Dokonce je přišli podpořit i Poláci, kteří se cítí být komandováni Německem. Jenom od nás tam nikdo podporu zatím nevyjádřil a to je škoda, nerad bych, abychom zůstali stranou. :-):-):-)

S. Lazárek 15.3.2018 22:04

Re: Senát by mohli rozpustit

Vy tu furt něco rozpouštíte Láňo, já ne.

M. Prokop 15.3.2018 22:03

Re: Většina médií tu pouliční demokracii

Ano, Vitovská to, pod velkým tlakem, docela slušně zvládla. Já ale komentuji celkový a dlouhodobý dojem.

Kotel nekomentuji a hlavně nesleduji (jen tedy nevím, proč má být ve veřejnoprávní), ale ty moderované diskuse si občas pustím, hlavně při vaření, když nelze číst nebo blbnout na internetu. No a dojem je, bohužel, jednoznačný. A vadí mi právě proto, že ta teorie veřejnoprávnosti slibuje něco jiného. V privátě ať si blbne kdo chce a jak chce. Mimochodem, třeba Partie Primy bývají jasnější. Moderátor obvykle nenadržuje jedné ze dvou stran. A nejhorší je, pokud si kamkoliv pozvou jednoho hosta, který z pořadu udělá své PR. Tomu neumí zabránit žádný moderátor.

M. Mařák 15.3.2018 22:02

Re: Merkel a tvrdé EU jádro

Tento rok stát konečně začíná více "vydělávat", než platit, již se tady ozývají levicové hlasy, že v dobách nadbytku by se mělo začít více přerozdělovat, ale Macron i premiér se proti tomu okamžitě docela rázně postavili.

Co se týče toho deficitu, nechce se mně to již hledat, nevím, jestli na to přijde řeč i někdy příště, mrknu se po tom. Nic, se měj, pomalu to balím.

M. Prokop 15.3.2018 21:57

Re: Zlaté Slovensko

To je dobře, že byste neřekl. Protože kdybyste řekl, tak bych se musel zbláznit. Já nehledám nepřátele, já jsem naopak nerad, že je zcela nereálná politika soudruhů z Brusele a jejich národních tu podporovatelů, tu vodičů a vodiček vytváří. Na to, co je skutečné nebezpečí zřejmě přijdete až půl hodiny po dvanácté, nebo taky vůbec.

L. Kolman 15.3.2018 21:55

Re: Senát by mohli rozpustit

To by se stalo, stejně jako kdyby rozpustili vás.

M. Prokop 15.3.2018 21:53

Re: Merkel a tvrdé EU jádro

Dost jo, ale má to problém: Frantíci by byli jedinými zástupci "jihu", takže by se v podstatě ve všem museli přizpůsobit přehlasování států "severu", s úplně jiným ekonomickým a asi i morálním uvažováním. A hluboce pochybuji, že by se jim to nějak líbilo. Jak dlouho už nejsou schopni či ochotni dostat deficit do Maastrichtských kritérií?

I. Mertl 15.3.2018 21:52

Re: Zlaté Slovensko

Neřekl bych, že Vaše hledání nepřátel nalevo napravo, hlavně však v západní Evropě, a povadlé nálepkování bez chápání skutečných nebezpečí je lepší přemítání kadeta Bieglera.

M. Prokop 15.3.2018 21:50

Re: Zlaté Slovensko

To jste zase vedle.

Nepovažuji studenty za zmanipulované, i já sám se občas někam naženu. Zklamaný nejsem už vůbec, nedůvěřivý ano, na to už jsem "starý pes", abych nebyl trochu podezřívavý k lidským pohnutkám.

Ta vaše teze o manipulovatelnosti a rozdílu mezi Čechy a Slováky, to máte podloženo něčím jiným, než dojmologií? Já mám celkem v paměti, jak se Slováci nechají manipulovat tu Mečiarem, tu Ficem, tak mne tyhle nereálné ideály nedrží. To přemýšlení bych vám také doporučil, ale chce to trochu solidnější podklady než dojmologii a rychlé soudy typu 0/1.

M. Mařák 15.3.2018 21:48

Re: Merkel a tvrdé EU jádro

Mně osobně by pro začátek vyhovovala "unie" Německa, Francie a Beneluxu. Myslím si, že v tomto prostoru by to mohlo být reálné.

M. Mařák 15.3.2018 21:44

Re: Slovenské vládní eurohujery

Nejen dnešní. Možná není blbý, ale je podle mne velmi demagogický a jen slepě sleduje ideologickou linii svého zaměstnance. Nevím, jestli to není ještě horší, než kdyby byl jen černobílý prosťáček.

M. Prokop 15.3.2018 21:44

Re: Merkel a tvrdé EU jádro

A dostanou se tak zase kousek za hranici únosného.

Těch pět až osm států by byl mix severu a jihu?

S. Donát 15.3.2018 21:43

Re: Senát by mohli rozpustit

Rozpuštěný a vypuštěný? :-)

P. Rajman 15.3.2018 21:42

Re: Zlaté Slovensko

Jsem rád, že argumentujete a stáváte se tím otevřenější než zakuklený veselý bolševik Hašek.

Váš příspěvek je zajímavý tím, že studentům fandíte(bravo) a současně je považujete za zmanipulované (někdo je tam nahnal). Musíte být velmi zklamaný a proto krajně nedůvěřivý. I když trochu manipulace je vlastní každému člověku (nejsme andělé), míra manipulace se liší nejen velikostí, ale i rozsahem. A jsme u jádra pudla. Češi jsou historicky mnohem snáz manipulovatelnější než Slováci a po válce také Němci (pochopitelně hlavně západní). Ti už by si Rakušana za kancléře znovu nezvolili. Zkuste o tom přemýšlet.

M. Mařák 15.3.2018 21:41

Merkel a tvrdé EU jádro

Současná vládní koalice v Německu, ekonomická konjunktura EU a skutečnost, že se podle mne bude chtít Merkel zapsat do dějin, nahrává tomu, aby byl učiněn další krok k příští evropské federaci, či konfederaci. Ač se to zdá paradoxní, je to podle mne pro společnou evropskou věc příznivější, než kdyby Merkel a její strana drtivě vyhrála volby v Německu.

Očekávám, že se letos podniknou první kroky k vytvoření tzv. tvrdého jádra, ve kterém bych rád viděl maximálně tak pět až osm států s relativně srovnatelnou ekonomikou, sociální politikou, důchody a výplatami.

M. Prokop 15.3.2018 21:36

Re: Doporučuji přitvrdit:

Já ty demonstrace považuji za normální, ať už s účastníky souhlasím nebo ne. Ovšem s vyjímkou těch, kde se ničí nějaký majetek, jsou napadáni odpůrci nebo mají příliš okatou státní či policejní podporu.

J. Anděl 15.3.2018 21:35

Re: Většina médií tu pouliční demokracii

Pomalu to začínám chápat (jak to nesleduju a neposlouchám, těžko se mi to hodnotí).

Ale Vitovská, jak jsem slyšel, byla prý v prezidentské debatě profesionální.

Já jsem nicméně obecně na moderované diskuze v TV fakt alergický, už jsem to tu psal, tu Vitovskou jsem si zkusil pustit a rozčilovali mě tam všichni tři. Takže předpokládám, že třeba takový Kotel by na mě mohli použít místo watterboardingu.

S. Lazárek 15.3.2018 21:34

Re: Senát by mohli rozpustit

Já si myslím Láňo, že rozpustit by mohli klidně i Vás, hovno by se stalo.

J. Matuška 15.3.2018 21:34

Re: „Musíme jít zase na Václavák!

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Musime-jit-zase-na-Vaclavak-Tohle-je-dulezitejsi-nez-protesty-proti-Ondrackovi-Aktivista-chce-dostat-lidi-znovu-do-ulic-528199

M. Prokop 15.3.2018 21:33

Re: Slovenské vládní eurohujery

Jo, Strejček více zdůrazňuje jeden z aspektů věci. Ale nepřijde mi to konspirativní, máš-li na mysli jeho dnešní článek.

Tak blbej zase není.

L. Kolman 15.3.2018 21:27

Senát by mohli rozpustit

Tuto pojistku demokracie mohou v případě potřeby kdykoliv zastoupit studenti. Studenti to udělají rádi, na ulici je rozhodně větší zábava než ve škole. Stačí je přesvědčit, že vítězem voleb se stal omylem ten nesprávný a je třeba mu vystavit červenou kartu.

M. Prokop 15.3.2018 21:27

Re: Většina médií tu pouliční demokracii

Ale jistě. Dokonalá objektivita je něco hrubě nepřirozeného. Ale co se ČT a ČRo týče, tak z nich jejich přesvědčení čouhá opravdu příliš okatě. Nejde o 0/1, ale méně/více. Dokud je to v mezích, beru, zázraky nečekám. Ale ono to obvykle v pro mne únosných mezích není. Výběrem hostů, výběrem otázek, ...

P. Rajman 15.3.2018 21:25

Re: Zlaté Slovensko

které ten český (pochpitelně)

M. Prokop 15.3.2018 21:23

Re: Zlaté Slovensko

Demokracie tam funguje nemlich stejně jako zde. I zde se můžete pokusit nahnat na náměstí tolik lidí, že se Bureš nebo Zeman leknou. V tom jsou študáci mnohem úspěšnější, než vaše zdejší přemítání kadeta Bieglera. To na náměstí nevyžene ani nohu.

J. Anděl 15.3.2018 21:22

Re: Většina médií tu pouliční demokracii

To je problém s očekáváním "vyváženosti a objektivnosti" tv zpravodajství. Zpravodajství o protestu studentů a o protestu odborářů se šibenicemi (či konvičkovci s velbloudy) se budou prostě lišit. Mně by přišlo divné, kdyby se nelišily. Chápu, že to někomu připadá "neobjektivní".

Ale kdyby televizi řídili podle představ pana Zemana, budou se ta zpravodajství taky lišit.

M. Prokop 15.3.2018 21:21

Re: Ta dnešní demonstrace byla jalová

Ano. Už o tom kdysi rozprávěl (a odvolával) kakaový Bob Kraus.

Jsou naštěstí i lidé, kteří chtějí i něco víc.

P. Rajman 15.3.2018 21:19

Zlaté Slovensko

tam ještě demokracie funguje. Tam ještě premier s důvěrou umí vyvodit odpovědnost z nespokojenosti lidu a lid umí dát nespokojenost najevo. Slovenský prezident také umí premierovi oponovat a ne mu jen poklonkovat a hledat si účelově náhradní cíle v opozici, které ve své vypočítavosti, zbabělosti a z nich plynoucí podlosti používá jako zástupné fackovací panáky.

M. Prokop 15.3.2018 21:18

Re: Ať je Fico jaký je

Zajímavá logika, ať sere na demokracii, kamarádí se s mafiemi, posílá kdekoho do prdele, jen když zavede € a stát do tvrdého jádra zeleného socialismu.

Tvrzení ryze symptomatické.

J. Matuška 15.3.2018 21:16

„Musíme jít zase na Václavák!

Tohle je důležitější než protesty proti Ondráčkovi." Aktivista chce dostat lidi znovu do ulic

... Záleží jen na vás. ale já vás prosím, nedejte mu to. Pojďme v pátek 16. 3. od 17 hodin na Václavák a zastaňme se ředitele GIBSu. Tohle je to nejdůležitější, co jsme zatím dělali a musíme udělat. Vím, že je to těžké chodit demonstrovat prakticky každý den, ale to, co příjde pak, bude ještě těžší pro všechny z nás. Prosím občané, bojujte.