26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Ta naše tragédie studentská

Tak spontánní studentská stávka na zhruba 100 školách v celé republice s podporou samozřejmě svědomí národa - umělců a herců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Pesat 14.3.2018 10:56

jak hystericky pise soudruh Lepka

"Ano, takhle jsme my tenkrát a tady žili a jestli se dnes navážíte do studentů, jen to dokazuje vaši nezměrnou lásku k totalitnímu stylu vládnutí nebo, a to je horší, naprostý nedostatek morálky a psaní na objednávku."

ak hystericky pise soudruh Lepka. Budete se divit, soudruhu Lepko, ale jedna ze zasad demokracie je uznani vysledku svobodnych demokratickych voleb. Proto je /minimalne pro me/ tragedie, kdyz v USA po vitezstvi soudruha Trumpa vyrazily do ulic zfanatizovane davy jeho odpurcu a ulice si chtele vynutit zmenu vysledku svobodnych demokratickych voleb. Tedy analogie s CR, kde parta Lzi a nenavisti a tzv. "demokraticky blok" nemohou spolknout volebni porazku. Presne o tom je clanek soudruha Holaska.

Cest :-)

S. Netzer 14.3.2018 11:29

Re: jak hystericky pise soudruh Lepka

Ty si, soudruhu, také přečti něco o povinnosti k občanské neposlušnosti, místo aby ses zaklínal pouhým "uznanim vysledku svobodnych demokratickych voleb".

V. Novák 14.3.2018 11:39

Re: jak hystericky pise soudruh Lepka

Parlament je žvanírna - ať žije soudruh Lenin!

Permanentní revoluce - ať žije soudruh Trocký!!

Bouřit se je správné - ať žije soudruh předseda Mao!!!

Už jste si pořídila Rudou knížku citátů?

S. Netzer 14.3.2018 11:41

Re: jak hystericky pise soudruh Lepka

Mahatma Gandhi a M L King byli taky maoisté?

M. Prokop 14.3.2018 11:49

Re: jak hystericky pise soudruh Lepka

U Kinga bych na to dost věřil.

S. Netzer 14.3.2018 11:54

Re: jak hystericky pise soudruh Lepka

To je samozřejmě stoprocentní důkaz, že "byste na to dost věřil".

A. Trick 14.3.2018 12:08

Re: jak hystericky pise soudruh Lepka

Byly v jejich době demokratické volby, milá paní?

S. Netzer 14.3.2018 12:14

Re: jak hystericky pise soudruh Lepka

Za života M. L. Kinga nebyly v USA svobodné volby? Tak to je něco jiného!

Mimochodem Adolf Hitler byl taky zvolen ve svobodných volbách. Byl protinacistický odboj z toho důvodu nelegální?

V. Novák 14.3.2018 12:32

Re: jak hystericky pise soudruh Lepka

On někdo zrušil příští volby a zavedl vůdcovský princip?

V. Novák 14.3.2018 12:23

Re: jak hystericky pise soudruh Lepka

Mahátma Gándhí bouřil bezprávné davy proti velmi nedemokratickému systému, který v Indii zavedla Velká Británie. Nikdo z lidí, kteří za Mahátmou šli, nemohl volit. A to ani původně v JAR, kde se svými protesty začal.

M.L.King protestoval proti přetrvávajícím rasistickým zákonům v USA, které také neměli černí šanci změnit pomocí voleb. Nemluvě o překážkách, které jim byly kladeny, když volit chtěli jít.

M. Těhanová 14.3.2018 11:56

Re: jak hystericky pise soudruh Lepka

To není o uznání výsledku svobodných voleb. Slušným a myslícím lidem se při poslechu a pohledu na Babiše zvedá žaludek.

Bohužel, ale většina skočí na špek kdejakému darebákovi, který si je navíc má čím koupit. Dotace mu ty prachy vrátí, že ANO ?

Srovnáváte nesrovnatelné.

S. Netzer 14.3.2018 12:02

Re: jak hystericky pise soudruh Lepka

Není rozhodující, že se "slušným a myslícím lidem se při poslechu a pohledu na Babiše zvedá žaludek", nýbrž PROČ se jim ten žaludek zvedá.

M. Těhanová 14.3.2018 12:17

Re: jak hystericky pise soudruh Lepka

Myslím, že to z toho vyplývá.

V. Novák 14.3.2018 12:30

Re: jak hystericky pise soudruh Lepka

A protože se "slušné a myslící" Těhanové při poslechu a pohledu na Babiše zvedá žaludek, nebyly ty volby demokratické a svobodné a na jejich výsledku nezáleží, netřeba ho uznávat...

S. Sedlák 14.3.2018 12:10

Re: jak hystericky pise soudruh Lepka

Nikdo (prozatím) nevolá po odstoupení Zemana a Babiše. Jen je bráněna ČT, aby tito dva spřísahanci od ní dali ruce pryč. I oni by měli respektovat výsledek voleb a nekrást to, co nezískali.

Zemana vítězství neopravňuje nectít Ústavu.

J. Lepka 14.3.2018 14:32

Re: jak hystericky pise soudruh Lepka

Několik zásadních postřehů, milý Pešate, soudruh jsem nikdy nebyl, ba ani do ROH mě nechtěli, tudíž musím konstatovat, že vaše důvěrné oslovení je opět šlápnutí do výkalu, tak oblíbené ve slovníku tepačů opozice. Co se týká svobodných voleb, můžu a mám zásadní pochybnosti o legálnosti premiéra v demisi pokouše se o jednobarevnou vládu, když získal sotva pětinu hlasů všech možných voličů /DTTO MZ, ten má třetinu/ samozřejmě chápu, že máte zásadní problémy s logikou, ale to opravdu není většina, ostatně váš hradní slovník svědčí o jisté zmatenosti pojmů.

Jo a nazvat mou poznámku o vlivu studentů na režim, ve kterém oni prožijí většinu života, hysterií je už diagnóza sama o sobě.

Z. Koutecký 14.3.2018 10:54

15.březen

je jistě velmi vhodné datum pro demonstraci věrnosti našim spolehlivým západním spojencům.

V. Lunák 14.3.2018 10:54

Musí se uznat,

V. Lunák 14.3.2018 10:55

Re: Musí se uznat,

že dnes komentář ve třetím odstavci obsahuje alespoň nějakou sebereflexi.

M. Pesat 14.3.2018 10:35

v zasade souhlas, soudruhu Holasku

"Dobrá tedy, pojmenuji to tak, jak to cítím. Je třeba zblbnout tu část národa, která prozatím přemýšlí tak daleko, jak jí stačí baterie v iPhonu, a pak musí dobít. Těm je třeba vymývat hlávky, což se nyní, zdá se úspěšně, za pomoci bezpáteřní části učitelstva děje a nejspíš dít bude. Je třeba vyvolat vlnu hysterie, jako na tom nešťastném Slovensku, až se první z politiků podělá z vidiny, že na náměstí je pár desítek tisíc lidí, co jsou zcela mimo, ale je to dobře slyšet, vidět a skvěle se s tou tvárnou hmotou dá demagogicky pracovat. A hurá k předčasným volbám."

v zasade souhlas, soudruhu Holasku, jen bych rad pripomnel, ze to neni zase tak davno, kdy partaj modrych bolsanu navrhovala snizit hranici veku volicu.Ano, mlade je snadne oblbnout/vyplachnout, zejmena v hystericke medialni/spolecenske atmosfere. V kazdem pripade dekuji za rozumny clanek.

Cest :-)

A. Zajícová 14.3.2018 10:43

Re: v zasade souhlas, soudruhu Holasku

mladé je snadné oblbnout, protože jsou ješt schopni přemýšlet, vybírat si, nechat se ovlivnit. Staří se naopak drží svého jako ho...košile, takže volí pořád diktátorky, bolševiky a další, tradicí v ČR uhnízděnou svoloč.

V. Novák 14.3.2018 11:40

Re: v zasade souhlas, soudruhu Holasku

To jsem rád, že tak podporujete mladé, kteří v Rusku nejvíc podporují Putina...

M. Prokop 14.3.2018 11:50

Re: v zasade souhlas, soudruhu Holasku

Často i z basy, za nedovolené demonstrování. :-P

V. Novák 14.3.2018 15:57

Re: v zasade souhlas, soudruhu Holasku

Opravdu často?

Tak to musí ty volby projet, ne?

B. Rameš 14.3.2018 10:23

Pozoruhodné.

S drobnými úpravami by mohlo vyjít v Rudém právu před třiceti lety.

S. Netzer 14.3.2018 10:14

Koncentrovaný hnus,

jste vy a vaše články, Holásku.

O. Uživatel 14.3.2018 10:31

Uživatel požádal o vymazání
M. Klas 14.3.2018 10:37

Re: Koncentrovaný hnus,

Jako burcující spíše vidím to, že neuznává právo studentů na jiný názor! Co z nich vyroste, pokud budeme takto dusit jejich iniciativu? Ale možná to ocení, až tu bude vládnout zase bolševik, jak se k tomu chystá.

O. Uživatel 14.3.2018 10:42

Uživatel požádal o vymazání
M. Klas 14.3.2018 10:43

Re: Koncentrovaný hnus,

Přemýšlím, debatuji, naslouchám a také se vyjdřuji, jak jste viděl výše.