26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

POLITIKA: Babiš? Chirakovo stíhání bylo také přerušeno

Počátkem devadesátých let se významný francouzský politik a starosta Paříže Jacques Chirac dostal do podezření, že se dopustil zpronevěry. Když byl tento politik v roce 1995 zvolen prezidentem Francouzské republiky, jeho vyšetřování a stíhání bylo přerušeno a postaven před soud byl až 7. března 2011.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Sedlák 18.1.2018 20:38

Každé srovnání kulhá, to vaše na obě nohy

To vaše srovnání je dosti cinknuté. Řekl bych tak babišovsky nebo zemanovsky. Chirak ty peníze využíval na financování strany, nikoliv soukromého letního sídla. Babišův čapák není jediný jeho prohřešek a je prolhaný nade všechny meze. Takový jedinec nemá v politice co dělat.

J. Vintr 18.1.2018 19:01

Omyl je tvrzení, že vláda být musí a že stát musí někdo spra

Klidně si to můžou vyzkoušet. Nic se nestane a nikdo, kromě novinářů, kterým zbydou témata ke psaní, si toho časem ani nevšimne. Kdyby totiž opravdu něco záleželo na těch lidech, kteří se střídají na ministerstvech, tak už bychom dnes nejspíš jedli trávu.

Š. Hašek 18.1.2018 13:40

Má to hlavu a patu.

A všichni vědí, jak jsem Křečkovi nemohl přijít na jméno, kdys, když se jednalo o nájemníky.

Oni fakt zas sedli v tom parlamentu na lep Kalouskovi. No, všici ne. To se snad čeká, že Drahoš pověří sestavením vlády Feriho? Teď jsem to přepísk ..... no, mazat to nebudu.

J. Lepka 18.1.2018 13:46

Re: Má to hlavu a patu.

"...všichni sedli na lep Kalouskovi." Tak nevím, jestli je to jen další level babiššího "za vše může Kalousek" nebo diagnóza.

Š. Hašek 18.1.2018 16:43

Re: Má to hlavu a patu.

Neberte doslova.

Všichni ale víme, jak Kalousek "precizoval" všechny koalice, které spoluzakládal. A všichni víme, jak Kalousek (s prominutím) stále mele, i když má asi šest poslanců. Z toho jeden z nich při jednání parlamentu stejně furt studuje testové otázky na rychlopráva. Kdyby aspoň študoval paragrafové znění!! Testy (za mých školních lavic) do sebe bušili jen propadlíci. No, nic, jen aby řeč nestála.

Kalousek by mně ani nevadil - kdyby měl poslanců jak Babiš, "tak bych ho bral", pak ať buduje, chlapec. Hlavně to "nejpravicovější euromoderno se sociálními prvky".

Z. Lapil 18.1.2018 17:47

Re: Má to hlavu a patu.

Přepísk, ale inspiroval. Co takhle šéfpirát, Bartoš, tuším? Představa, jak říká Babišovi "Teď vás neberu, protože tady mám výsledek včerejšího členského referenda, ale kdybyste tohle a tamto, můžeme hlasovat znovu", není marná.

A to jsem ještě dnes nic nepil :-).

I když Feri průběžně komentující jednání na Facebooku taky není nic, co by mě rozesmutnilo.

J. Lepka 18.1.2018 10:20

Jmelí !

P.S. Ten člověk se prezentuje funkcí "zástupce veřejné ochránkyně práv". Tak to teda dělá dost blbě.

Š. Hašek 18.1.2018 13:43

Re: Jmelí !

Připomínám (realisticky), že Křečkovi to pálí asi tak 10 na 18. líp než soudružce Šabatové. Terno to není, uznávám, ale nejsem snílek politický.

J. Lepka 18.1.2018 13:50

Re: Jmelí !

Asi jsem měl zdůraznit "OCHRÁNKYNĚ PRÁV", ovšem zřejmě ani vám ani Křečkovi nevadí argumentace zloděje: Ale on taky krade !

J. Schwarz 18.1.2018 15:06

Re: Jmelí !

Tak přece pan Křeček neargumentuje, jen vyvrací tvrzení eurohujerů, že ve "vyspělé Evropě" by se nic takového nemohlo stát a proto by Babišovou instalací coby předsedy vlády byla jednak poškozena pověst republiky, druhak že by s ním v Evropě "nikdo nejednal" protože v Evropě je něco takového "nemyslitelné".

Š. Hašek 18.1.2018 16:47

Re: Jmelí !

Nejde o ohodnocení parametrů zlodějů.

Nějak se mi jeví, že ta Šabatová je fakt bl. To Křeček není. Dodávám - Křeček jest socan (nediensbierovského typu), Šabatová bolševička (dienstbierovského typu). Zjednodušeno.

P. Zinga 18.1.2018 10:13

Hlas v poušti.

Co na tom, že pravdivý?!

A. Alda 18.1.2018 9:53

Jasné a srozumitelné.

Škoda, že pan Křeček nekandidoval na presidenta. Toho bych volil zcela jistě.

I. Širůček 18.1.2018 11:45

Re: Jasné a srozumitelné.

Proti Zemanovi?

A. Alda 18.1.2018 12:48

Jistě.

Křeček by byl dobrý president a přitom to není žádný nový člověk od nikud, ale politikou se živil velmi dlouho.

Z. Lapil 18.1.2018 17:36

Re: Jistě.

On byl hlavně dost dlouho šéfnájemník, a kdyby přišla řeč na Křeček for president, vyčítal bych mu to docela dost. Jestli TO není člověk Koho chleba jíš..., tak už nikdo.

Což mimo jiné znamená, že je dobré mít ho na své straně. Ajajaj.

J. Berger 18.1.2018 12:39

Re: Jasné a srozumitelné.

Pane Aldo, přesto, že je socdem a já jsem víceméně pravicově zaměřen tak p.Křečka považuji za rozumného a slušného člověka (což pochopitelně neplatí o trockistce ombudsmance). Vládu prostě mít musíme, ANO to vyhrálo, ač ho moc nemusím, tak souhlasím s Klausem jr. že jít do vlády ano, jinak neprosadíme nic (z oposice) ze svého programu. Jsem totiž skutečný demokrat, tak rozhodla většina a tak to je (nikoliv když se mi to nelíbí, tak jsou ostatní fašouni a budu se i podpásovkami zkoušet změnit situaci - viz USA, Hollywood - a media vůbec - a Trump). Trump jistě není ideální, tak jako nebude ideální ani Drahoš, ani Zeman (ani by nebyli ostatní kandidáti). Ale počkejme si na volby, lidi rozhodnou, co raději. A my, ač se nám to třeba nebude moc líbit, to jako demokraté přijmeme.

A. Alda 18.1.2018 12:48

Tak jest.

Mluvíte mi z duše.

J. Karlík 18.1.2018 8:40

Ale

Vy přece nemůžete uvádět příklady, které jsou příznivé pro Babise, to nejde, všichni přece ví, že lže a krade. A nějaké, tak vychvalovane zvyklosti? Jen, když se hodí. A presumpce neviny? Zakotvená v ústavě, na kterou všichni poslanci přísahají? Jak to, že všichni ti mravokarci nejsou stíháni za nabádání k porušování ústavy? Tvrdí přece, že trestně stíhaný není nahlížen jako dosud nevinný, ale jako sprostý obviněný.

P. Lenc 18.1.2018 9:46

Re: Ale

Ta kobliha byla hodně tvrdá, že?

S. Sedlák 18.1.2018 20:42

Re: Ale

Babiš je nezloděj neagent a nepodvodník.

Hlavně nemelte o ústavě. Tou si ta vaše parta vytírá zadek.

M. Těhanová 18.1.2018 7:29

Ach jo,

kdyby nebyl Babiš již 4 roky ve vládě, dalo by se přijmout páně Křečkovo zdůvodnění, proč s ním spoluvládnout.

Ale pan Křeček pomíjí jednu důležitou věc, že Babiš nechce s nikým spoluvládnout, on chce řídit. A to jaksi v koalici není možné.

Navíc je nutné, abyste měl aspoň minimální důvěru ve svého spolupracovníka, což nezlobte se, u člověka, který lže, jen co otevře ústa, jaksi není možné. Je zvláštní, že tohoto jeho povahového rysu si dodnes jeho voliči nevšimli, ale nicméně inteligentní člověk se před ním musí mít na pozoru.

J. Karlík 18.1.2018 8:28

Re: Ach jo,

Takže si klidně dejte pohov.

P. Zinga 18.1.2018 10:18

Re: Ach jo,

Paní Těhanová, nesouhlasím s Vámi: Babiš chce vládnou, proto je v politice. A vládnout chce-když to jinak nejde- s těmi, kteří s ním mají spíše více než méně společného a proto nabídl spoluvládu ODS. Že tam jsou v čele pitomci, za to on nemůže.

P. Lenc 18.1.2018 12:23

Re: Ach jo,

Víte pane Zingo, ony se ty partaje poučily.Být s Babišem jenom proto aby na ně svedl co doku...a potom si snima vytřel pozadí...