Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
DOPRAVA: Nečekejme revoluci
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A. Pakosta 12.1.2018 7:45Re: Autor popsal jen dvě nevýhody elektromobilu ...ano ano, a tak pěkně to začalo, když světový rychlostní rekord automobilu v roce 1899 - 100 km/h získal elektromobil.... |
A. Pakosta 12.1.2018 7:37Re: Ještě by nám vždycky podporovatelé elektromobilů Ano, souhlas, a taky cudně obcházejí fakt, že v našich klimatických podmínkách a při současné konstrukci vozidel v zimě auto polovinu spotřebované energie vydá na topení! U tepelných motorů je to jedno, topí se většinou "odpadním teplem" z motoru, ovšem elektroauto musí topit "z baterií" a nebo být vybaveno nezávislým naftovým topením :-) |
F. Houžňák 12.1.2018 6:51Ještě by nám vždycky podporovatelé elektromobilů všude měli vždycky říct, kde vezmou tu elektriku, když chtějí vypnout jaderné a uhelné elektrárny, a jak to chtějí zároveň udělat, aby si každý mohl svůj elektromobil dobít tehdy, když to potřebuje. Tohle téma přívrženci elektromobilů cudně obcházejí. |
D. Krajíček 12.1.2018 6:27Autor popsal jen dvě nevýhody elektromobilu Jenže nevýhod je trochu víc, než jen dvě: jako další bych uvedl - vysoká cena, samovybíjení článků (zkuste nechat stát nabitý elektromobil přes zimu u chodníku a na jaře už neodjedete), neekologická likvidace, dlouhá doba nabíjení, nutnost posílit zdroje elektřiny - převážně pomocí uhlí, nutnost postavit další vedení, riziko zapadnutí v zimě (umrznete během pár hodin, protože na topení není elektomobil vhodný), jakmile stoupne nasycenost nad určité procento, už se k nabíječce na sídlišti nedostanete... A ještě by se našly další nevýhody. Nákladní přeprava elektromobily je už naprostá šílenost. Závěrem lze s autorem souhlasit, že elektromobilita je slepý článek vývoje. |