13.11.2018 | Svátek má Tibor



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


EVROPA: Polské šlápnutí na brzdu



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 107, poslední: 25.12.2017 0:13, přehled diskusí

Ministr zahr. Itálie navštívil Libyi uprostřed konfliktu :
Autor: J. Kanioková Datum: 25.12.2017 0:13

migrantů - OSN začala v pátek z Libye převážet zranitelné africké uprchlíky přímo do Itálie - http://www.middleeasteye.net/news/italy-foreign-minister-visits-libya-amid-migrant-controversy-1970122894 ́

Bylo to poprvé, kdy vysoký komisař OSN pro uprchlíky (UNHCR) v Libyi evakuoval uprchlíky přímo do Evropy. Italské C-130 vojenské letadlo přistálo na letišti jižně od hlavního města nesoucí 110 žen a dětí a druhý let měl očekávat, že přiletí více než 50 osob později během dne.

Re: Pane V. Braune:
Autor: J. Kulheim Datum: 24.12.2017 18:11

Islánská demokracie je něco podobného jako socialistická demokracie. Socialismus a demokracie se navzájem vylučují. V demokratickém státě by měla bát respaktována svoboda jednotlivce. V socialismu jednotlivec nic neznamená. Mluví se o veřejném zájmu. Za veřejností se skrývají zájmy skupin. Veřejnost není schopna definovat svoje zájmy.

Re: Naprostý souhlas:
Autor: J. Kulheim Datum: 24.12.2017 17:55

Všichni to chtějí nějak přechytračit. To ale nejde. Všechno směřuje k likvidacvi ČR. Nejenom rozkzkaz k přijímání migrantů, ale zejména vnik Evropské armády a federativní uspořádání.

Tam je potřebné se vyjádřit jasmě a nekompromysně. Ne a tím debata končí. Ve federaci nebudeme mít možnost žádným způsobem ovlivňovat dění na našem území.

Mluvit o tom, že to nejde nebo šaškovat jako Fico, nemá cenu. Slovensku zatím dávají pokoj, protože chtějí oslabit soudržnost států, ktré vystupují proti přijímání lidí, kteří nechtějí respektovat naše tradice.

Vyměnit svobodu jednotlivce za materální výhody je špatný obchod. Během dvou generací nebude nikdo vědět, že jsme někdy existovali.

Re: Pane V. Braune:
Autor: Jiří_K Datum: 24.12.2017 17:50

rozdíl mezi islámem a demokracií!

https://maitah.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=640294

Re: A spřátelené armády EUSSSR nás opět přijdou osvobodit.:
Autor: Jiří_K Datum: 24.12.2017 17:21

Ano, za éry komunismu taky střídala jedna bolševická klika druhou. Plně to koresponduje se světovou neomarxistickou omladinou.

:))))))):
Autor: J. Kanioková Datum: 24.12.2017 17:12

Blbost,:
Autor: J. Kanioková Datum: 24.12.2017 17:07

TVP sleduji denně, do Polska jezdím velmi často. Mám tam příbuzné i dost kamarádů. Vaše odsudky jsou trapné !

Poláci zasluhují obdiv a uznání.:
Autor: J. Kanioková Datum: 24.12.2017 17:01

I já to tak cítím a ctím. A vždycky mě těší, když na TVP trefím na jejich diskuse. Jsou skvělé.. To není žvanírna jako u nás. To mluví sebevědomí lidé, kteří si neberou servítky..

Naprostý souhlas:
Autor: J. Kanioková Datum: 24.12.2017 16:50

a mrzí mě, že naše věrchuška nevystupuje stejně odhodlaně jako Maďaři. A že EU strká čenich do polských záležitostí, to je odporné!

Viktor Orban stojí kvůli Polsku proti EU: útok na Polsko je útokem na střední Evropu - https://voiceofeurope.com/2017/12/viktor-orban-stands-with-poland-against-the-eu-an-attack-on-poland-is-an-attack-on-central-europe/#.Wj4prU0wzRY.twitter

Vánoční poselství Viktora Orbana: Nechceme přejmenovávat naše vánoční trhy a ustupovat za betonové bloky - https://voiceofeurope.com/2017/12/viktor-orbans-christmas-message-we-dont-want-to-rename-our-christmas-markets-and-retreat-behind-concrete-blocks/

Maďarský premiér Orban chce, aby lidé západní Evropy probudili a odmítli migraci - https://voiceofeurope.com/2017/12/hungarys-pm-orban-wants-the-people-of-western-europe-to-wake-up-and-reject-migration/

"Dostáváme mnohdy služby o které nikdo nestojí. ":
Autor: M. Prokop Datum: 24.12.2017 12:56

IMHO to je hlavní EUnijní hodnota. O co lidé stojí, to si opatří sami. Co nechtějí, to jim stát a nadstát musí vnutit.

Re: Z rozhovoru s jednou polskou novinářkou (echo24):
Autor: Š. Hašek Datum: 24.12.2017 12:39

Vy si podejte ruku s moderním brusele lidem - Rudolfem.

Kontrolní otázečky: četla jste něco od ruských klasiků, byla jste na Rusi déle a podrobněji než "na zájezdu s Čedokem", merkujete, že bolševik není v Moskvě, ale v brusele?? Víte Vy vůbec, že už se nepíše CCCP?

Závěrem, byla jste v Petrohradě? Víte, je to v Evropě, v brusele samozřejmě ne. Putin se zabývá vlastní zemí, Čínou, USA, jiným světem, brusele (kde sloužil jako elitní špion) má jako prču na večer (voni ho chtěli přimět k poslušnosti, že jako nebudou polívky Knorr na Sibiři a polská jablka ve Vladivostoku). A přitom bruseleberlíňáci nemaj čím topit, kdyby nebylo gazu od Putina.

Začínáte nějak blbnout, narodila jste se kde?? Zdá se mi, že v Říši, jináč to není možné.

Re: Pane V. Braune:
Autor: Š. Hašek Datum: 24.12.2017 12:29

Přesné, velice přesné.

Pane V. Braune:
Autor: J. Kulheim Datum: 24.12.2017 0:59

Evropská civilizace vychází z myšlení, tradic a hodnot helénské kultury, římského práva a křesťanské morálky. Na tom nikdo nic nezmění. Jaké jsou hodnoty na kterých stojí EU nevím. Moc by mne zajímalo, kdo to vymyslel a čím.

Napsal jste, že je to svoboda a demokracie. To jsou neuchopitelné pojmy, které by bylo dobré definovat. Každý si pod tím může představovat něco jiného. Demokracii socialistickou známe dobře, existují ještě další jako křesťanská, lidová, liberální atd. V EU panuje nějaká nová forma demokracie? Vládnou nikým nevolení, neodvolatelní, nedohledatelní úředníci. 80% zákonů, které schvaluje parlament, který zvolí občané ČR přichází z Bruselu. Pokud je neschválí, tak přicházejí sankce. Jakou demokracii máme v ČR?

Individuální svoboda je stále zmenšována. Socialisiký stát sebere lidem peníze a svobodu rozhodování a peníze přerozdělí různým neziskovkám, vybraným spoluobčanům dá dotace, pobídky. Občan ztrácí svobodu ekonomickou i politickou. Dostáváme mnohdy služby o které nikdo nestojí. Nakonec nemáme ani peníze ani svobodu. Ětšina lidí pracuje do úmoru a peníze, které vydělá, stačí sotva na přežití. Čím se liší takový občan od otroka?

Svoboda občanů se smrskla na svobodu cestování, což je také asi jediná svoboda, kterou si občané vydobyli. Cestovat může jenom ten, kdo má peníze. Ten kdo vydělá tolik, aby mohl nějaké peníze ušetřit. Do této kategorie průměrný důchodce, který si neměl možnost našetřit, nepatří.

Věřím, že Poláci si svoje tradice vzít nenechají.

Re: :
Autor: M. Prokop Datum: 24.12.2017 0:36

Ano, je to skutečně tak jednoduché.

Hodnotami se dá šermovat k podpoření nějakého konkrétního názoru (dobrého i špatného).

Podrobné směrnice jsou alespoň konkrétní, což je občas jejich výhoda, většinou ale jejich slabost. Takže velcí je nedodržují, slouží jen jako klacek na nové a menší.

Re: :
Autor: V. Braun Datum: 24.12.2017 0:10

Hodnoty nejsou zákony, aby měly paragrafované znění. Už byste si měli vy EU skeptici vybrat, prodrobné směrnice vám nevoní, to je byrokracie. Stručný výčet zřejmých hodnot vám také nevoní, to je málo definované. Připomíná mi to Trautenberka z pohádky o Krakonošovi, "to kyselo je kyselý a bramboráky moc bramborový".

Re: :
Autor: V. Braun Datum: 24.12.2017 0:07

A něco k těm rozdílům o prosazování hodnot by nebylo?

Re: :
Autor: M. Prokop Datum: 23.12.2017 22:55

Jo. To je praktické využití toho gumového pojmu.

Re: :
Autor: M. Prokop Datum: 23.12.2017 22:53

Jeden z větších rozdílů je třeba brexit. I když Británie hodně zesocialističtěla, stále ještě si hodně Britů zachovalo touhu po svobodě. Svého krále si svého času prostě omezili pravidly, když to s EU udělat nejde, tak raději pryč z ní.

Re: :
Autor: M. Prokop Datum: 23.12.2017 22:51

To jsme zase kruhem zpět.

EU spustila proceduru a kromě nasraných Poláků žádný výsledek nebude (tedy, v lepším případě). Ty hodnoty prostě definovány nejsou. Je jen taková pěkná proklamace, pod kterou si může každý představovat co ho jen napadne. Na definici by byl třeba podrobný popis, co ještě ano, co už ne. Toho se zákonitě všichni bojí co čert kříže, protože by se na tom nikdy neshodli všichni.

EU může mít nějaké směrnice, předpisy, zákazy. Je jich tolik, že dodržovat všechny ani není možné a nikdo s tím ani nepočítá. Jen je možno něco v případě potřeby vytáhnout na menší nebo nový stát (na zakládající členy ani náhodou). to je jakž takž popsáno a použitelné. Hodnoty popsané nejsou.

Re: Z rozhovoru s jednou polskou novinářkou (echo24):
Autor: JarkaF Datum: 23.12.2017 22:23

Vielen Dank :)) Wa alejkum salam :))

Re: Z rozhovoru s jednou polskou novinářkou (echo24):
Autor: P. Han Datum: 23.12.2017 22:00

Á, vracíte se ke kořenům.

Re: Z rozhovoru s jednou polskou novinářkou (echo24):
Autor: S. Netzer Datum: 23.12.2017 21:55

Счастливого Рождества и веселого Нового годa i vám, kremlobotko.

Re: Z rozhovoru s jednou polskou novinářkou (echo24):
Autor: JarkaF Datum: 23.12.2017 21:31

Milý eurosoudruhu Rudlo Hofmane, milá eurosoudružko Netzer!

Jsem moc ráda, že jsem přišla na tuto diskusi - kde jinde by byla taková sranda, jako je tady s vámi dvěma??

P.S. Hezké Vánoce (pokud tedy slavíte Vánoce a ne ramadán) přeji! A v novém roce hodně sil do dalších urputných bojů :))

Re: Z rozhovoru s jednou polskou novinářkou (echo24):
Autor: S. Netzer Datum: 23.12.2017 21:00

Kdepak, ta je z Веб-бригад z Федеральное агентство новостей, sídlem v Petrohradě.

Re: :
Autor: V. Braun Datum: 23.12.2017 20:55

A proto to ení EK, ale jednotlivé členské státy, kdo budou posuzovat, zda v Polsku jsou nebo nejsou naplňovány hodnoty EU. EK jen spustila danou proceduru. Pokud je někde vyhlášeno, že je něco závazné tak musí existovat procedura, která posoudí, zda jsou závazky plněny. Nic více a nic méně. Osobně na tom, na rozdíl od autora článku, který si ani nezjistil zda jsou EU hodnoty definovány, nic špatného nevidím.

Re: EU hodnoty nikdo nespecifikoval? :
Autor: V. Braun Datum: 23.12.2017 20:49

Jistě, v posledním přísěvku jsem byl osobní, ovšem vám jsem jen poděkoval a řekl, že vás nikdy nepochopím, o vás osobně jsem jinak nijak nemluvil ani jinak nehodnotil. Ostatně, nehodnotil jsem vás osobně nikde, jen jsem otevřeně řekl, že váš příspěvěk o vás vypovídá, což je obecně pravda o všech příspěvcích. O tom, o čem to vypovídá, nechť si udělá úsudek každý čtenář daných příspěvků sám.

Re: :
Autor: V. Braun Datum: 23.12.2017 20:43

Provedení? Kde vidíte ty rozdíly? Například ten seznam Britských hodnot jsem zkopíroval ze stránky tamní "školní inspekce" neboť školy v Británii mají shora nařízeno dané hodnoty propagovat.

Re: :
Autor: M. Prokop Datum: 23.12.2017 20:24

To je asi jako polemika, zda je lepší státní zástupce volit (USA), nebo jmenovat (většina Evropy). Oboje má svoje plusy a minusy. Ledaže by ten nezávislý soudce spadl odněkud z Marsu, nebo tak nějak. Vždycky na něj má někdo vliv. Víte vůbec, jak je to u nás? A prakticky nikde nejsou soudy podřízeny moci výkonné. Ani v tom Polsku. Není to ano/ne, je to, všude, méně/více.

Re: :
Autor: M. Prokop Datum: 23.12.2017 20:20

Ano. Stejný seznam, dost odlišné provedení.

Mně víc zajímá provedení, než seznam.

Re: Z rozhovoru s jednou polskou novinářkou (echo24):
Autor: P. Rudolf Datum: 23.12.2017 20:09

A jak jinak u vás na ruský ambasádě? Jolka stojí? Vodka teče proudemqq? Hoaxy lítaj světem? Báťuška hraje hokej? Kremloboti przněj diskuze?!