10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

POLITIKA: Topolánek trnem v oku

Jistě si kdekdo všiml, jak zlobná byla reakce majitele klíčů Andreje Babiše na ohlášení Mirka Topolánka, že bude kandidovat na presidenta republiky. Kdo by byl překvapen, byl by cvok, ale tato reakce byla lehce hysterická.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Han 9.11.2017 14:30

Re: To spíše ty předchozí.

Ano, ta tendence tu je.

J. Karlík 9.11.2017 16:17

Re: To spíše ty předchozí.

Čas podání kandidátské listiny nehraje žádnou roli.

J. Kulheim 9.11.2017 12:13

Re: Někde napsali,

Proč by nemohl? Mluvčí ministerstva vnitra váš výklad práva nesdílí.

J. Kombercová 9.11.2017 12:23

Re: Někde napsali,

Také jsem poslouchala. Dokonce říkal, že ministerstvo vnitra v předstihu s touto situací počítalo a prý senátorský podpis pod více kandidáty nevadí, což bylo předem známo.

A. Alda 9.11.2017 16:02

Osobně jsem toho názoru,

že senátor i poslanec i občan mohou podepsat platně více doporučení ke kandidatuře. Podle mne je to projev demokracie - větší výběr znamená větší demokracii. Ale ze strany různých lidí, včetně několika solidních právníků, se objevil jiný výklad, s kterým žel i musím souhlasit vzhledem k blbému znění příslušného zákona. Ač je mi to proti mysli, z platného zákona je snazší dovodit, že senátor může podporovat jen jednoho kandidáta než více kandidátů. A to se může dostat i k soudu a soud má rozhodovat dle litery, nikoli dle úmyslu a už vůbec ne dle přání a sympatií. A právě pro ten případ upozorňuji na to, že v takovém případě je nutno za platnou považovat vůli později vyjádřenou, která automaticky ruší vůli vyjádřenou dříve.

P. Han 9.11.2017 16:14

Re: Osobně jsem toho názoru,

Jiní zase tvrdili, že se má rozhodovat nikoliv podle litery, ale podle jakéhosi ducha. Tak uvidíme, co na to spiritisté na ÚS.

M. Prokop 9.11.2017 14:08

Re: Někde napsali,

Nejspíš není. Akorát to bude muset potvrdit soud.

J. Kavalír 9.11.2017 10:37

Podle mého názoru

Kandidatura Topolánka znamená pouze to, že se případné finále bude konat v jiném složení. Na výsledku to nic nezmění.

R. Morava 9.11.2017 9:57

Drahoš v politice neumí nic

O tom mne přesvědčuje to, že podepsal výzvu proti neexistující xenofobii a naopak by podpořil destrukci v podobě "Sorosovy" univerzity. To je dostatečný důkaz že o politice nic neví a je tím nebezpečný.

Co se týká Topolánka, problém je že i ten je kam vítr, tam kabát a jeho parta Dalík, Langer a ostatní je opravdu nechutná. Zeman je pro hodně lidí starý, nechutný a s názory na Čínu senilní a servilní. Jenže přes to všechno je svůj a dobře chápe že hlavním problémem EU je neomarxismus a Islám a pokud opustíme ruský trh nahradí nás jiní.

Škoda že lidé nechápou že jde do tuhého a není možné volit politiky, kteří nezkouší dnešní politickoekonomický systém napravit. Bohužel ze současných kandidátů to ať už dobře nebo zle dělá jen Zeman.

J. Lepka 9.11.2017 10:12

Re: Drahoš v politice neumí nic

Mám pocit, že ignorujete zásadní fakt, post prezidenta jakéhokoliv státu by měl zastávat státník a to rozhodně neznamená, že je to každý politik, tuplem pletichář, jehož základní premisou života je pomstít se všem svým nepřátelům, kteří měli tu drzost zastávat jiný názor.

A. Alda 9.11.2017 10:38

Každý stát si může na post presidenta dosadit,

koho chce.

Pouze Angličani, Belgičani, Holanďani, Švédové a další germáni musí akceptovat fracka, co se narodil v té "správné" kolíbce.

P. Han 9.11.2017 14:32

Re: Každý stát si může na post presidenta dosadit,

Ten fracek je na to připravován od dětství.

I. Schlägel 9.11.2017 10:31

Re: Drahoš v politice neumí nic

Zeman nenapravuje, Zeman torpeduje. Na nápravu nemá ani síly, ani mentalitu, ani poradce.

V. Čermák 9.11.2017 13:52

Re: Drahoš v politice neumí nic

To ale tvrdíte pouze vy a menšina lidí. Vaše názory jsou tudíž bezvýznamné....

I. Schlägel 9.11.2017 13:59

Re: Drahoš v politice neumí nic

Není to zase tak dávno, co valná většina lidí tvrdila, že Země je placatá. Jejich názor byl z hlediska reality ještě bezvýznamnější.

R. Langer 9.11.2017 14:28

Re: Drahoš v politice neumí nic

Tenhle argument se dá ovšem použít kdykoliv a pro jakýkoliv argument. Kromě toho, ona to většina lidí netvrdila, ona to tak byla naučena tvrdit, a za jiný názor se klidně i upalovalo. Takže pozor na to!

R. Langer 9.11.2017 14:29

Re: Drahoš v politice neumí nic

... kdykoliv a pro jakékoliv tvrzení.

I. Schlägel 9.11.2017 14:48

Re: Drahoš v politice neumí nic

Samozřejmě. Za komančů se za jiný názor jeden čas "pouze" vyhazovalo z práce. Nicméně stojím si za tím, že "bolševismus je svinstvo" je názor objektivní.

P. Klíma 9.11.2017 12:09

Souhlas

Drahoš je póvl.

M. Těhanová 9.11.2017 13:29

Re: Drahoš v politice neumí nic

U vás je také zřejmé, že oč méně toho ve skutečnosti opravdu znáte, o to víc papouškujete kraviny, kterými se v různých obdobích snažili novináři( asi na něčí pokyn) dehonestovat.

I když netvrdím, že vámi jmenovaní jsou andělé bez chyb. Ale kdo je?

P. Lenc 9.11.2017 9:40

Dvě věci

jsou smutnou srandou.Ta první, jeden Topolánek během dvou dnů dokázal doslova rozbouřit českou politickou scénu včetně "úvah" o zákonnosti deseti hlasů senátorů které se mlelo od rána do večera ve všech sdělovacích prostředcích a ta druhá je reakce Babiše a "toho nejlepšího", Drahoše.Diskutující, kdo chce mít za prezidenta českého Kisku v žoldu Babiše, volte ho.A kdo včera poslouchal Babiše v CNN, tak ten si může udělat o tomto fízlovi obrázek sám.

J. Sova 9.11.2017 9:11

Včera

se do Topolánka pustil Jan Kraus. Nandal mu za židy - "je to žid, tak uhne".

http://jdem.cz/dkp7k6

A. Javůrek 9.11.2017 9:15

Re: Včera

pritom to tenkrat rekl Topolanek presne, ze Fischer je srab a v krizi uhne ... . Bohuzel do toho zamota jeho "zidovstvi".

R. Morava 9.11.2017 10:09

Re: Včera

Zamotal nezamotal. Jen nebyl politicky korektní. Každý národ či národnost, či náboženská skupina má určité vlastnosti. Topolánek je Moravák. Rusové, Poláci, Slováci mají k Moravákům blíž, neuhýbají tak snadno. Židé (stejně jako Češi) mají určité ať už domnělé nebo skutečné vlastnosti. Jedna z nich je že se ohnou. Není se ale co divit když musel tento národ/náboženství přežít uvnitř společnosti evropských křesťanů a arabských muslimů.

Takže já s Topolánkem souhlasím, taky si myslím že Žid uhne, ale na druhé straně umí Židé skvěle obchodovat, podnikat, a jsou to chytří a vzdělaní lidé. Myslím že naší zemi byli a jsou dobrým kořením.

I. Schlägel 9.11.2017 10:37

Re: Včera

Řekl bych, že na základě zkušeností s nacismem již Židé neuhýbají. Nemají kam. Dokázali to mimo jiné v několika po sobě jdoucích válkách proti Arabům. Jejich krédem je jasné sdělení, "Už nikdy jako ovce.", vzpomínáte? Toto že ztělesňuje bývalý kandidát na prezidenta Fišer? Ale jděte.

J. Kulheim 9.11.2017 12:17

Re: Včera

Neuhli, protože neměli kam. Uhýbání jim pomohlo přizpůsobit se a přežít v diaspoře.

I. Schlägel 9.11.2017 13:57

Re: Včera

Proč ne. Uhýbání má ovšem své limity, po jejichž překročení můžeme dotyčné nazývat posery. Což Židé jako národ rozhodně nejsou.

J. Kulheim 9.11.2017 15:00

Re: Včera

S tím souhlasím. Hrdinsví i přisobování se má své limity. Je otáka, kdo tyto limity bude určovat. Jan Kraus je ten, kdo by měl mlčet a schovat se do kanálu. On nejvíc využil tzv. spacákovou revoluci.

Na tom jestli je někdo žid nebo křesťan hrdinství ani poseroutství nestojí.

I. Schlägel 9.11.2017 15:20

Re: Včera

Ano, na tom to nestojí. Spacákovou revoluci bych zas tak neodsuzoval. Je dobré se zamyslet nad tím, co jí předcházelo ze strany některých politiků. Nebylo to nic hezkého, ani státotvorného, ani veřejnoprávního.

M. Těhanová 9.11.2017 13:40

Re: Včera

On to řekl v souvislosti s tím, že je jedno, jestli je někdo žid nebo gay, že to záleží na tom kterém člověku. A dal tam nějaký příklad z těchhle dvou skupin.

Udělala se aféra , protože se to zkreslilo. Tenkrát bylo nutno udělat z Topola blbce a nevzdělance. Dnes jsem od někoho četla, že je to plebejec.

No, zatím jsem neslyšela o nikom, kdo se narodil vysokoškolsky vzdělaným rodičům, že je plebejec.