17.10.2017 | Svátek má Hedvika



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

VOLBY: Zakryjme uši a oči a rozum do hrsti



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 43, poslední: 12.10.2017 21:24, přehled diskusí

Bureš, Junek apod. jako důsledek sametu prezidenta Havla:
Autor: P. Kuliš Datum: 12.10.2017 16:55

Proč se vůbec 27 let po sametové revoluci někdo pohoršuje nad tím, že bývalí estébáci a komunisté s podporou dnešního prezidenta Zemana ovládají dnes českou ekonomiku a politiku, když prezident Havel po roce 1989 s komunisty a estébáky nijak řádně nezatočil ( nepozavíral je, nezakázal jim podnikat a kandidovat ve volbách ) a naopak s jedním z nejmocnějších tehdejších oligarchů typu dnešního Bureše, Václavem Junkem uzavřel v roce 1996 podivný obchod( prodej 1/2 Lucerny za 200 mil. Kč s příslibem investice 1 mld do její opravy), při němž obhajoval Chemapol Group jako páteř české ekonomiky a estébáka Junka jako seriozního obchodníka a zachránce Lucerny a české ekonomiky. Tento obchod posloužil Junkovi pouze a jen jako politická pojistka pro získání téměř 20 mld Kč úvěru pro Chemapol. Po 2 letech prodal Lucernu rodině Havlových ve stejném stavu zpět jen za 154 mil Kč ( prezidentově švagrové ) a zkrachovalá páteř české ekonomiky, Junkův Chemapol nenávratně vysál 16 mld nikdy nesplacených dluhů od bank, které je nenávratně musely odepsat.

Odkaz na dobový záznam obhajoby estébáka pana Junka prezidentem Václavem Havlem ke zhlédnutí zde:https://www.youtube.com/watch?v=I744U1kXkyo

Re: Bureš, Junek apod. jako důsledek sametu prezidenta Havla:
Autor: V. Kotas Datum: 12.10.2017 19:24

No jo, ale to byl přece náš " spasitel ", tomu povolovali co mu na očích viděli.

Tipuju menšinovou vládu:
Autor: Ś. Svobodová Datum: 12.10.2017 15:58

ANO, ČSSD, KDU a s podporou komunistů. Babiš faktickým premiérem nebude, nastrčí nějakého loajálního a vydíratelného slouhu.

Re: Tipuju menšinovou vládu:
Autor: V. Kotas Datum: 12.10.2017 17:17

To nemůžeš myslet ani ze srandy.

Re: Tipuju menšinovou vládu:
Autor: Z. Lapil Datum: 12.10.2017 17:28

Ono to není zase tak nesmyslné. Bohužel.

Re: Tipuju menšinovou vládu:
Autor: I. Skolin Datum: 12.10.2017 20:16

Toho troubu už mají, Zaorálka...

Re: Tipuju menšinovou vládu:
Autor: M. Prokop Datum: 12.10.2017 21:24

Není vyloučeno, ale nevím, zda je na to Bureš dost realista.

Nu, účel světí prostředky...:
Autor: J. David Datum: 12.10.2017 14:57

Někdy ale i blbé a kontroverzní. Jak protrhlí, buší před volbami do Andrejkova ANO, aniž si uvědomují platnost "akce a reakce". Když jeden zloděj začne ryčet, chyťte jiného zloděje, je nabíledni, že okradení se vrhnou na zloděje ryčícího, než na jeho rykem označovaného čórkaře. Nu, každý má jinou volební strategii a taktiku. Partaji ČSSD již lezou "tlustý do tenkejch", proto hřmotně tlačí, ale i tajně "sere v síní" (memorandum páně Hlaváčka) . Zoufalství non plus ultra. 50 mio Babiše, kontra 300 mio Altnerovi a miliardy za OKD. To je dost síla. Místo, aby drželi kušnu a sedali ve smyslu "děvče chudé, sedávej tiše v koutě, mládenci (voliči) najdou Tě". To ne, ale když rétor Zaorálek a "Pizizubka hřivnatá" budou vyřvávat, jako hysterická "ženština", že Ondra je gauner, se kterým pišolila (ve vládní koalici) přes tři léta a pak jí nechěl dát "refundaci", to odradí mnoho nápadníků (voličů). A klerikálové KDU-ČSL? "Bílá brada" také při pišolení "kapal lubrikant", pokud měl možnost být "při tom", i natahování šprcek odsouhlasil (EET - aby ejakulát byl zachycen a nekončil v prostěradlech). Povedené složení to koaličního souručenství. Nakonec "trojka" v manželství, a v rozvodu. Samá špína pak vyplyne na povrch, "kdo s kým, jak, a do čeho s čím".

Asi budu za blouda (nejsem psycholog, ani sociolog, jsem technokrat) ale vím, že když "zhrzená ženština" dští oheň a síru verbálně na "bejvalého" (budu genderový, tedy i naopak), dám své sympatie obvykle straně napadené a dehonestované, tedy i ve volbách. Racio mé, životní zkušenost a venkoncem i dojem pocitový, tedy realita "prducha". Koho budu volit, neřeknu, ale nebude to ČSSD, KDU-ČSL, ani TOP09 a KSČM, či ODS, Zelení ni STAN. Tož, nevyjmenovaní ještě zbydou, co by disponibilní volba. Budu volit ty, kteří mi umožní (na stará kolena) zahnat, jako kdysi 1683, musulmany Kary Mustafy Paši, analogickým způsobem do jejich musulmanské otčiny.

Dobrá úvaha:
Autor: P. Szirotný Datum: 12.10.2017 14:31

V hodnocení situace s autorem až na malé výjimky souhlasím. Jen chci věřit, že ta odporná oranžová pakáž bude spíš atakovat dvouciferný výsledek, než že by se vyšplhala ke 14%. Ale kdo ví ? Každopádně bude po příštím víkendu asi veselo a když budeme mít do vánoc novou vládu, budu to považovat za malý zázrak. God save ČR.

Proč to udělali těsně před volbami?:
Autor: A. Alda Datum: 12.10.2017 13:32

No protože je jim jasné, že po volbách by to už udělat nemohli a ty prachy by tekly do pokladny úplně jiné strany. A oni mají přitom ten dluh vůči Altnerovým dědicům...

Sobotka Conan ničitel:
Autor: F. Navr8til Datum: 12.10.2017 13:23

Nemohu si pomoci, ale připadá mi, jakoby Sobotka plnil něčí zadání zničit sociální demokracii. Co krok, to šlapanec do lejna. A pokud se o něčem či někom vyjádří pozitivně, pak je to ještě horší. Jaké běsy mu nakukaly, aby se bratřil s Kalouskem a společenstvím pravdy a lásky, aby válčil s Babišem a Zemanem, aby zapomněl na církevní restituce, aby přehlédl Bělobrádkovo a Hermanovo klanění u Posselta nebo zpronevěřil lithium podle vzoru OKD?

Re: Sobotka Conan ničitel:
Autor: M. Prokop Datum: 12.10.2017 14:52

Je tam někdo lepší?

Re: Sobotka Conan ničitel:
Autor: P. Szirotný Datum: 12.10.2017 14:57

Než Sobotka ? Myslím, že skoro každý. Snad kromě "zrádce zrádců" Chovance. Ale úplně nejlepší bude když všechna tahle jména budeme moct po volbách zapomenout.

Re: Sobotka Conan ničitel:
Autor: R. Brzák Datum: 12.10.2017 15:06

U moci se každému tmí před očima a tunelovým viděním hledí jen směrem k jejímu udržení Z toho ovšem plyne ztráta soudnosti. U stran levicových, jejichž základ tkví ve strachu o život (pohodlí atd. ať už svoje, nebo některých vybraných druhých), se vliv moci pochopitelně na ztrátě soudnosti odrazí tím spíše...

Re: Sobotka Conan ničitel:
Autor: V. Kotas Datum: 12.10.2017 17:21

Až bude mít ČSSD zase pod 10%, tak si v ní snad začnou dělat pořádek, pokud nechtějí zaniknout.

Re: Sobotka Conan ničitel:
Autor: M. Mikulec Datum: 12.10.2017 17:31

Už se můžou pomalu začít učit od svých evropských bratří, jak se prohrávají volby a ztrácejí poslanecká křesla.

Problémem je:
Autor: J. Schwarz Datum: 12.10.2017 12:33

nabídka stran. Hodně voličů by chtělo referendum o setrvání v EU, zvlášť když v ní přetrvají současné trendy. Bohužel většina "standardních stran" s rozumným hospodářským programem je nesnesitelně eurohujerských a touží být přímo v "integračním jádře" EU. Když se ale člověk chce chovat zodpovědně a například nedělat dluhy, nabízí "jádro" že nevadí, jiní je klidně nadělají za vás, vy jenou zaplatíte. A navíc stále hlásá jednotnou evropskou azylovou politiku. Pak ale nebude divu, když některé z příštích voleb vyhraje strana i s dost ulítlým ekonomickým programem, která ale nabídne referendum o setrvání v EU nebo alespoň odmítnutí EURa, společné migrační politiky a nebude se cpát do "integračního jádra", které integruje hlavně eurosocialistické nesmysly.

Smííích :-):
Autor: P. Klíma Datum: 12.10.2017 11:29

Volby ?:
Autor: L. Šarina Datum: 12.10.2017 9:58

Žadný strach on to Babiš stluče s lidovci,odesáky,okamurovci a v záloze má jako tlačidlo komunisty,ty použije jako bu bu bu!

Dost reálné.:
Autor: M. Prokop Datum: 12.10.2017 9:09

.

Na volby jsou potřeba peníze.:
Autor: K. Novák 396 Datum: 12.10.2017 8:19

Určitá část voličů (údajně asi 40%) se rozhoduje podle předvolební reklamy (bilboardů). Často se rozhodují na poslední chvíli. Kdyby ČSSD neměla na kampaň peníze, asi by její volební výsledek byl ještě o dost horší než předpovídají průzkumy. ČSSD kvůli kauze Altner peníze nemá, ale evidentně je na kampaň utrácí. Takže si je asi nějak kdovíjak půjčila a případ lithium je způsob, jak je získat, aby mohla splnit tajné sliby. Pravděpodobně je někdo drží v hrsti a kdyby volební výsledek byl slabý (pod 10%, což se vůbec nedá vyloučit), byl by s nimi konec. Debil Sobotka s hovnem na hlavě hraje vabank.

Re: Na volby jsou potřeba peníze.:
Autor: J. Schwarz Datum: 12.10.2017 12:42

proto taky socani horečně vymýšleli různá omezení financování kampaní, transparentní účty atp. Doby, kdy socani dostali od Soukupa 90% "slevu" na billboardovou kampaň apak mu to po volbách vynahradili prostřednictvím reklamy zadávané ČEZem a jinými firmami se státní účasní končí a tak bylo třeba omezit zdroje i ostatním. Socani jsou tou nejodpornější částí našeho politického spektra, v odpornosti vedou i nad komunisty.

Re: Na volby jsou potřeba peníze.:
Autor: P. Szirotný Datum: 12.10.2017 14:43

Nevím kde jste došel k číslu 40% voličů, co se rozhodují podle předvolebních bilboardů. Já jsem tedy za svůj život nepotkal nikoho, jehož volební preference by bilboardy ovlivnily. Naopak si myslím, že jsou to naprosto zbytečně vyhozené peníze. Když se dívám na ty vyretušované panáky, digitálně o dvacet let omlazené a usměvavé, chce se mi střídavě smát i řvát. Všichni nabízejí nižší daně, vyšší platy, euro-neeuro, více EU-méně EU, příp. STOP migrantům, kteří k nám stejně nechodí. Může tohle soudného člověka ovlivnit ? Kdybych se orientoval podle líbivých hesel na bilboardech, volím při cestě autem přes okresní město postupně asi deset stran.

Re: Na volby jsou potřeba peníze.:
Autor: K. Novák 396 Datum: 12.10.2017 16:21

Odvodil jsem si to číslo z přednášky prof. Kellera, publikované před několika lety. Cituji z ní: "... právě proto, že se o politiku příliš nezajímají, a že se těmi širšími věcmi příliš nezabývají, jsou snadno ovlivnitelní ve volební kampani. Právě kvůli těmto lidem se před volbami vylepují plakáty s Lucií Bílou a hokejistou Jágrem. ODS nemůže těmto lidem slíbit vůbec nic. Jejich politika s nimi vůbec nepočítá, může jich však dost strhnout v průběhu posledních týdnů před volbami na svou stranu dobře načasovaným vystoupením prezidenta Klause, Jiřího Bartošky, nebo nějakého jiného baviče." To platí i dnes. I ČSSD musí v předvolební kampani "být vidět" a na to jsou potřeba peníze.

Hlavně by mělo přijít co nejvíce lidí volit.:
Autor: V. Kotas Datum: 12.10.2017 5:40

Výběr je veliký. Kdo nejde volit, je vlastně zbabělec.

Re: Hlavně by mělo přijít co nejvíce lidí volit.:
Autor: F. Kusák Datum: 12.10.2017 7:47

Výběr je minimální, protože faktické rozdíly mezi partajemi jsou minimální. Když vyloučím nenáviděnou a neustále dehonestovanou stranu a KSČM, která, i když se tak netváří, je právě tou nesystémovou stranou, pak mně tedy poraďte, koho volit. Směšně působí sliby a návrhy řešení problémů ODS nebo ČSSD. Hned vás napadne, proč už to tedy neudělaly, nebo trapné a typické lavírování lidovců. Vždy jsem je volil, ale teď působí rozplizle a praktická politika je nekoncepční a hlavně nekonzervativní. Důvod proč jsem je volil, byla právě možnost volit konzervativní stranu, jiná totiž není. Piráti, Zelení, TOP 09 nebo tlučhuba Okamura, tak to se nezlobte, to už je za hranou. Navíc mám pocit, že hlavním důvodem oněch novinářů ("politologů")-propagátorů těchto stran je heslo "rozděl a panuj".

Takže i nevolit je volba, samozřejmě se všemi důsledky, které z toho vyplývají.

Re: Hlavně by mělo přijít co nejvíce lidí volit.:
Autor: V. Kotas Datum: 12.10.2017 7:58

Ano, držet potom hu bu.

Re: Hlavně by mělo přijít co nejvíce lidí volit.:
Autor: F. Kusák Datum: 12.10.2017 8:05

Jestli budu držet hubu je moje věc, Vás jsem žádal o radu, koho volit.

Re: Hlavně by mělo přijít co nejvíce lidí volit.:
Autor: M. Prokop Datum: 12.10.2017 9:11

Volte stranu, s jejímž programem a lidmi dokážete souhlasit. Pokud je zatím malá, třeba se tím zvětší.

Re: Hlavně by mělo přijít co nejvíce lidí volit.:
Autor: F. Kusák Datum: 12.10.2017 9:31

Tady na NP je docela zajímavý článek Pavla Chrastiny, co vše vyplývá z toho, když volíme malé strany. Nic proti nim, ale musíme si uvědomovat riziko, které z toho vyplývá.

Já osobně nepropaguji nejít k volbám, taky si myslím, že je to hloupost, obzvláště, když jsem dlouhá léta snil o svobodných volbách. Těm, kteří neví koho volit, je lépe zneplatnit svůj hlas.