22.9.2017 | Svátek má Darina



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

POLITIKA: Koho chleba jíš...



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 61, poslední: 13.9.2017 21:40, přehled diskusí

Re: A co jste vy ?:
Autor: P. Rudolf Datum: 13.9.2017 21:40

Skvělý argument! Nemám co bych dodal.

Re: Díky paní autorko, velmi s Vámi souhlasím..:
Autor: Š. Hašek Datum: 13.9.2017 21:24

Ve světle lidských osudů nerad hovořím o prachách. Nedá mi to.

Je nutno připomenout, že tzv. neziskovka dá "nebohému cikánovi, který stejně na vše kašle" cca 8% z peněz fakturovaných. Ministerstvu Marksové, Norům, Bůh ví komu ještě, ......... .

Ostatní jest na: mzdy, počítače, kancelář, internetstránky, školení zaměstnanců, reklamu na stanicích tramvaje, dárky donátorům, televizní čas, tiskoviny, ........... .

A co jste vy ?:
Autor: J. Kanioková Datum: 13.9.2017 21:17

Trapný tvor..

Re: Ač jde o článek neveselý:
Autor: M. Prokop Datum: 13.9.2017 21:12

Na to jste zde vy a agent Rudolf.

V lepším případě nesmysly. V horším zlý úmysl.

Re: Dědeček by zemřel i tak, takže oběť není. :
Autor: M. Prokop Datum: 13.9.2017 21:09

Souhlas, až na závěr.

Jen si někde najděte, co s dětmi vyváděli dokonale věřící kněží v dětských domovech. Horší než Barnevernet.

Re: Blbečku,:
Autor: M. Prokop Datum: 13.9.2017 21:08

Ano, "hloupé pindy" lidí, kteří se o věc dlouhodobě a podrobně zajímají, na rozdíl od agenta Rudolfa, nenávidícího svobodu.

Re: Až na to:
Autor: M. Prokop Datum: 13.9.2017 21:06

A paní Boublíková.

Re: Několik poznámek k diskuzi:
Autor: M. Prokop Datum: 13.9.2017 21:04

Několikrát.

Chcete-li už tu lumpárnu obhajovat, zjistěte si alespoň volně dostupná fakta.

Děti měly být u sestry paní Michalákové.

Re: .......:
Autor: M. Prokop Datum: 13.9.2017 21:01

Rozvedla na nátlak Barnevernetu. Mají to promyšlené, banda zlodějská.

Re: Díky paní autorko, velmi s Vámi souhlasím..:
Autor: M. Prokop Datum: 13.9.2017 21:01

Jak kdo. Marksová-Engelsová k nim pasuje jak příslovečný Jandák na hrnec. Pachatelé dobra ...

Re: Nic nepodepisovat:
Autor: S. Netzer Datum: 13.9.2017 20:34

"S klidem si podepíšou Pařížskou úmluvu ... o opuštění kapitalismu, a teď tohle." :-))))

Re: Blbečku,:
Autor: P. Rudolf Datum: 13.9.2017 20:07

Takže, jak jsem tušil, žádná fakta jen hloupé pindy. Ten závěrečný odkaz na PL a Zdechovského je naprostá bomba. Prostě klub kykinových lhářů, jak jinak.

Díky paní autorko, velmi s Vámi souhlasím..:
Autor: J. Kanioková Datum: 13.9.2017 20:06

Norský systém JE zrůdný. A naše politiky, kteří mohli v tomto leccos dělat, těmi pohrdám. Zřejmě se od těch norských neliší..

Myslíte, že tohle nemělo na dědečkovo zdraví žádný :
Autor: J. Kanioková Datum: 13.9.2017 20:01

vliv ???

Blbečku,:
Autor: J. Kanioková Datum: 13.9.2017 19:57

stačí roky pečlivě sledovat vše, co se toho případu týká. Takže o tom vím až moc, a googlovat určitě umíte.

"Říkáte, že vám vadila i různá vyjádření. Například?"

Například to, že český stát tady replikuje věci, které říká Barnevernet. BV byl usvědčen mnohokrát ze lži. Teď třeba publikoval to, že Davídek se nechce s dědečkem vidět nebo slyšet z důvodu toho, že mu předal obrázky a že dědeček je publikoval na Facebooku. Zaprvé – dědeček nikdy neměl FB, měl problémy s elektronickou komunikací. A zadruhé – Davídek po odebrání nikdy dědečkovi žádné obrázky nepředal nebo neposlal. A to si myslím, že je jedna z věcí, která ukazuje, jak se český stát nechá oblbovat norskou stranou. Místo toho, aby si ověřoval informace a bojoval za české občany. Český stát za nějaké norské dotace a za nějaké pokoutní jednání, které vedla paní ministryně, prostě nechal plavat případ dětí, který je od začátku vidět, že je zmanipulovaný. Od začátku jsou tam desítky nesrovnalostí, od začátku je ten případ jasné porušení mezinárodního práva. žádný spis o týrání nebo sexuálním obtěžování neexistuje...

"Pokud tedy žádný spis o týrání nebo sexuálním obtěžování není, proč se tehdy ta norská školka na norskou sociálku obrátila?"

Paní Michaláková si na tu paní učitelku ve školce stěžovala. Protože se jí tam ztrácely často nové věci. To je také důležité v tom příběhu říci, že předtím byly stížnosti. Paní Michaláková několikrát třeba také vyjádřila nějaké pochybnosti, co je s dětmi prováděno, jak je to prováděno, jak jsou děti vychovávány, nebo co budou nebo nebudou jíst. Prostě to komentovala. A tam si myslím, že vznikla nějaká averze. Averze vůči matce a možná taková ta snaha potom to nějakým způsobem vrátit. Já jsem u toho nebyl, těžko se mi to komentuje. Ale prostě, jak jsem pochopil i z toho, co je napsáno v těch úvodních papírech Barnevernetu, tak matka se zdála učitelce ve školce konfliktní. Několikrát si na učitelku stěžovala. To tam je doslova někde uvedené. - http://jdem.cz/dernj4

Re: Dědeček by zemřel i tak, takže oběť není. :
Autor: J. Hejna Datum: 13.9.2017 19:54

Vás asi, pane Polanský, mlátili málo.

Pavel Hasenkopf, který p. Michalákové právnicky pomáhá:
Autor: J. Kanioková Datum: 13.9.2017 19:37

https://www.facebook.com/pavel.hasenkopf.5/posts/1616533268398658

Trochu mne šokovalo, že i v den smrti pana Pavelky se objevilo v různých diskusích dost hodně nevraživých komentářů proti rodině.

Proti sobě nestojí koncept "Eva Michaláková si odebrání dětí zaslouží" versus "nezaslouží". I ti, kdo ji urážejí, si v duchu uvědomují, že nezaslouží (je to patrné z jejich argumentace). Dělící čára běží mezi těmi, kdo na ten humanitární zločin, které Norsko spáchalo na Michalákových, upozorňují a chtějí ho napravit a potrestat, a těmi, kdo říkají "no dobře, stalo se, ale děti už si zvykly, chyba se stane, ale už jim dejte pokoj". A aby si to obhájili sami před sebou, dodají alibisticky "a co vy víte, že se tam vlastně stalo". Je to na stejné úrovni, jako omlouvat zločiny komunismu s tím, že ti lidé už jsou staří a stalo se to dávno.

Zesnulý děda plakal kvůli dětem Michalákovým :
Autor: J. Kanioková Datum: 13.9.2017 19:30

i tomu, jak se Norsko chovalo k dceři. Už dost, řeknu pravdu o tom, jak Marksová lhala a co hájila

http://jdem.cz/dernj4

Re: Lháři !!!:
Autor: P. Rudolf Datum: 13.9.2017 19:23

Tak schválně, pravdomluvko, zkuste má fakta vyvrátit. Ale prosím, žádné žvásty ala IVK, či hoaxy z Kremlu.

Jste fakt tak infantilní ???:
Autor: J. Kanioková Datum: 13.9.2017 19:22

Re: Jak to bylo s dětmi doopravdy nevím.:
Autor: J. Kanioková Datum: 13.9.2017 19:21

4.9. - Vážně nemocný dědeček dětí Michalákových prosí: Ukažte mi ještě vnuky! Norové dál kličkují. - http://jdem.cz/detpc4 ... Vážně nemocný dědeček dětí Michalákových prosí: Ukažte mi ještě vnuky! Norové dál kličkují.

Odtud akviziční fond investuje do norské péče o děti: - Výhodnější než ropa - https://www.dagbladet.no/nyheter/herfra-investerer-oppkjopsfond-i-norsk-barnevern---mer-lonnsomt-enn-olje/68599158

Bolestivé, jak to je - to je třetí část seznamu -

https://www.facebook.com/BarnevernetStealsChildren/posts/646258342212427

Re: .......:
Autor: J. Kanioková Datum: 13.9.2017 19:07

Reakce Petičního výboru na podporu rodiny Michalákových na včerejší vyjádření ministra Zaorálka. - http://jdem.cz/detn96

Re: .......:
Autor: J. Kanioková Datum: 13.9.2017 19:05

Pane Zaorálku, proč jste tak pasivní vůči Norsku? - http://echo24.cz/a/wBjHq/pane-zaoralku-proc-jste-tak-pasivni-vuci-norsku

.......:
Autor: J. Kanioková Datum: 13.9.2017 19:03

Zemřel dědeček Michalákových. Norové umírajícímu neumožnili kontakt s vnuky - http://echo24.cz/a/ibSAw/zemrel-dedecek-michalakovych-norove-umirajicimu-neumoznili-kontakt-s-vnuky

Poslankyně Jitka Chalánková (TOP 09), která se kauzou dlouhodobě zabývá, je na postup českého ministerstva zahraničí rozzlobená. Požadovala totiž, aby české velvyslanectví ověřilo, zda se skutečně informace od rodiny k chlapcům Denisovi a Davidovi dostávají.

„Naši velvyslanci a konzulka tam vždy jen zavolali, ale šéfka úřadu Barnevern jen vzkazovala něco, co NIKDO neověřil. Třeba, že kluci nechtějí dědečka vidět. Nezjistili vůbec nic. Hlavně paní konzulka nevyužila možnosti, kterou ze zákona má, tedy vyjet za občany, ověřit stav chlapců a zjistit, jestli jim byly vzkazy z české strany předány,“ sdělila deníku Echo24 poslankyně.

Jsou to norské zrůdy ! A jak asi manipulují kluky jejich pěstouni, to je naprosto předvídatelné. Zvláště ta rodina, která chce jednoho z brášku adoptovat. A že Michalák jedná, jak jedná, je jeho pomsta p. Michalákové, že se s ním rozvedla.

Lháři !!!:
Autor: J. Kanioková Datum: 13.9.2017 18:55

Proč lžete ???

Re: Několik poznámek k diskuzi:
Autor: J. Kanioková Datum: 13.9.2017 18:52

4.9. - Vážně nemocný dědeček bratrů Michalákových žádá Norsko o kontakt s vnuky - http://zpravy.idnes.cz/eva-michalakova-deti-v-norsku-barnevern-jiri-pavelka-peticni-vybor-jitka-chalankova-gmc-/domaci.aspx?c=A170904_135519_domaci_fer

Mockrát už dřív žádal o umožnění setkání s vnuky, vždy zamítnuto, nebo přímo - žádná reakce ze strany norských úřadů. A když to tak neustále vycházelo, tak žádal o kontakt alespoň přes Skype. Nepomohlo !

9.9.zemřel.... Zrůdy!!! .... http://jdem.cz/detnb8

Re: Dědeček by zemřel i tak, takže oběť není. :
Autor: J. Hruška Datum: 13.9.2017 17:07

Mlátila?? Parchant (šestiletý) který se poškleboval svému hluchoněmému otci dostal přes prdel, měl dostat 2x. Ať si ho ta současná macecha vyžere, hajzlíka co nechce znát svou matku ani babičku, protože se má dneska líp, nemusí se učit česky. Tragické je, že to odnáší i jeho mladší bráška, ten si to nezasloužil. Kluk který nepozná vlastního dědu je ochuzen a poznamenán na celý život. Zajímalo by mě, co si myslí přidělená macecha. Ať se stará a pečuje jak nejlépe umí, čemuž mohu věřit, přece nenosila syna devět měsíců pod srdcem. Jak by se podívala skutečné matce do očí? Podala by jí dítě do náruče nebo by se i s ním odvrátila?? Vzpomeňme na Šalomounův soud, jak rozsoudil spor macechy a matky o živé dítě.

Celý problém má kořeny v "dialektickém materializmu" který pohlíží na člověka jako na kus masa, náhodou vzniklého z jakési břečky a posléze z opice prý přirozeným výběrem. Jaký rozpor! Kluci si přirozeně vybrali macechu před matkou, asi, asi ne. Zdař Bůh, Josef.

Re: Až na to:
Autor: J. Schwarz Datum: 13.9.2017 16:53

Aha! Tak "norské soudy dokázaly" Michalákové domácí násilí protože "bila děti" a ti hodní, tolerantní Norové ji nechají pracovat ve školce a starat se o cizí děti, zatímco její vlastní jí seberou. To může považovat za normální jenom někdo, kdo se jmenuje Rudolf a spolu s Reném chodívá na golf.

Re: Dědeček by zemřel i tak, takže oběť není. :
Autor: R. Morava Datum: 13.9.2017 16:21

Já to sice uplatňuji naprosto výjimečně, ale většinu slušných lidí které znám jejich rodiče "mlátili". Což znamená, že za lumpárny jim občas vrazili. (I když ne tak, že by z toho měli následky)

Re: Několik poznámek k diskuzi:
Autor: R. Morava Datum: 13.9.2017 16:18

Je mi celkem jedno o co požádali, ale je naprosto nenormální zakázat děděčkovi vidět svoje vnuky!