23.9.2017 | Svátek má Berta



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

POLITIKA: Koho chleba jíš...



Řazeno podle času vzestupně, seřadit podle času sestupně
počet příspěvků: 61, poslední: 13.9.2017 21:40, přehled diskusí

Proc vas to prekvapuje, autorko?:
Autor: P. Sulc Datum: 13.9.2017 2:56

Cesi v minulosti vynikali v pokornem ohybani zad .A ted jeste za to dostanou miliardy, to se ohnou az k zem; penize ci pani Michalkova? Ceska vlada mohla vyvinout poradny tlak na Norsko jiz pred lety, kluci mohli byt uz davno s mamou, jenze to by uz nebyly milodary od bohatych Noru. Ty slovanske zeme stale od tech druhych neco chteji, zebraji o penize , kazdy milodar je pro ne dobry. Ted, z cista jasna zebra na Germanech pro zmenu Polsko. Proc nezebra na svych slovanskych bratrich na vychode? Vedi, z zadnych Slovanu se neda vyrazit ani kopejka, oni vyhrali valku, tak jsou na tom bidne, zato Germani ji prohrali a ted se maji jak ta prasata v zite. S tsk diky teto zebrave filosofii se dedecek Michalkovych nedockal vnuku a nedocka se deti ani pani Michalkova. Prerusit zcela diplomaticke styky s Norskem, na to se ''ohybaci'' Cesi nezmuzou, ustaly by kapky s Norska, kapsy panu politiku by splaskly. Ja se rozhodne nechlubim faktem, ze jsem Cech, pta=li se nekdo, radeji to zamluvim.

Re: Proc vas to prekvapuje, autorko?:
Autor: M. Krátký Datum: 13.9.2017 4:37

Vážený pane Šulci, pokud by jste ze svého diskusního příspěvku dokázal vypustit první a poslední větu tak bych s vámi bezvýhradně a rád souhlasil - zamyslete se nad tím - aspoň příště - i vám přeji hezký den

:
Autor: K. Pavlik Datum: 13.9.2017 5:43

Deti maji slovenskeho tatu. Feministky prestoze chteji stejna prava nedavaji otci zadna prava, pokladaji to za normalni, takze se tatu nikdo na nic nepta. Take proc? Muzi nemaji samozrejme zadna prava.

Divejte se na to z pohledu tech deti _ fakt je chcete nahnat do Ceska?

Re: :
Autor: P. Boublíková Datum: 13.9.2017 6:23

Požádal vůbec někdo o vydání dětí do čr? Pokud vím, požadavek je vrátit je matce a ta žije v Norsku. Otec poněkud vypadl ze hry...

Ač jde o článek neveselý:
Autor: P. Boublíková Datum: 13.9.2017 5:41

musela jsem se zasmát. Stejně jako autorce vypadlo "čeho" máme dostat miliardy (korun? eur? norských korun?), tak jí vypadlo i slovo "sexuální". U soudu totiž nebylo potvrzeno, že by se Michalákovi dopustili sexuálního násilí, ale k bití chlapců se pí. Michaláková přiznala a to je v Norsku nezákonné, ať si o tom myslíme co chceme. Na kriminál to sice není jako sexuální násilí, ale na odebrání dětí dle norských zákonů ano.

Na základě tvrzení, že "rodiče se ničím neprovinili" (znáte celý spis nebo jen to, co uvolnila pí. Michaláková?, víte jistě, že soudy neprobíhaly v souladu s norským právem? nebo je nevinnost rodičů váš osobní dojem?), jste vyrobila hodně podivný konstrukt.

V případě paní Michalákové se kromě Úřadu pro mezinárodně právní ochranu dětí angažovali různí poslanci (namátkou Chalánková), europoslanci (Zdechovský), různí ministři i prezident republiky. Pořád málo? Z hlediska výsledku ano, ale bohužel nevíme, co je ve spise.

Co se týče norských fondů poznámka jen na okraj - jejich čerpání je administrativně nesmírně náročné, nesrovnatelně složitější než u evropských fondů, takže se divím, že do toho vůbec někdo jde. Je to zase jiný druh zoufalosti než váš článek. Ten považuji za silně manipulativní, místy až lživý, že ho psala členka Svobodných je pro mě velké zklamání a Svobodní tímto v blížících se volbách ztrácejí můj váhající hlas definitivně.

Re: Ač jde o článek neveselý:
Autor: P. Boublíková Datum: 13.9.2017 5:45

Jo a s tou "obětí na životě" jste článek takzvaně dorazila...

Myslíte, že tohle nemělo na dědečkovo zdraví žádný :
Autor: J. Kanioková Datum: 13.9.2017 20:01

vliv ???

Re: Ač jde o článek neveselý:
Autor: M. Prokop Datum: 13.9.2017 8:54

Pověsti o spisu rozšířila Marksová-Engelsová.

http://jdem.cz/dernj4

Re: Ač jde o článek neveselý:
Autor: P. Boublíková Datum: 13.9.2017 9:36

Spis neexistuje? Přestože případ prošel v Norsku soudy všech stupňů? Co je to za blbost?

Podívejte, na jedné straně existuje jakási skupina lidskoprávních fanatiků, kteří považují dítě za majetek státu a snaží se rodinám a vůbec všem neskutečným způsobem kecat do života. Jako reakce na tohle se vytvořila jiná skupina fanatiků, která tvrdí, že nikomu nic není do toho, jak rodiče se svým dítětem zacházejí. Ani oni nemají pravdu - dítě není ani majetkem rodičů, je pod ochranou (civilizovaného) státu, který dbá na to, aby nedocházelo k týrání (které je ovšem v různých zemích definováno různě).

Michalákovi žijí v Norsku dlouhodobě a tak jim nezbývá, než respektovat tamní pravidla, což se patrně nestalo.

Snažit se měsíc před volbami sbírat body přiživováním se na tomto nešťastném případu, o kterém ve skutečnosti víme velmi málo, považuji každopádně za hyenismus, ať už je pravda kdekoliv.. A slib s tím vším v případě volebního úspěchu "zatočit" - to už je vyloženě pro blbce.

Re: Ač jde o článek neveselý:
Autor: M. Prokop Datum: 13.9.2017 12:44

Vám kradení dětí nevadí, mně ano. Podpořím (skoro) každého, kdo se nějakým způsobem snaží tomu zabránit.

Nic víc v tom není.

Re: Ač jde o článek neveselý:
Autor: P. Boublíková Datum: 13.9.2017 12:53

Plácáte nesmysly.

Re: Ač jde o článek neveselý:
Autor: M. Prokop Datum: 13.9.2017 21:12

Na to jste zde vy a agent Rudolf.

V lepším případě nesmysly. V horším zlý úmysl.

Kluci Michálkovic jsou v Norsku jen špička krutého ledovce.:
Autor: P. Maleček Datum: 13.9.2017 6:06

Smutný příběh bratrů Michálkových je jen drobnou ukázkou toho, jak krutý norský vládní systém zabezpečuje "rozmnnožování" jím orwelovsky zmanipulovaného občanstva.

Rodilí Norové totiž do té hrůzné reality, jim vnucované tam totalitně vládnoucími "lidskoprávníky" odmítají přivádět děti. A tak tamní vláda, aby měla neumazané ruce, vyrobila Barnevernet, který číhá na sebemenší prohřešky rodin cizinců a bezohledně jim děti odebírá a pak "vychovává" dle své krutě "lidskoprávní", ve skutečnosti totalitní ideologie.

A pak se divte, že tam občas, jako Breevikovi, z toho lupne v kouli.

Re: Kluci Michálkovic jsou v Norsku jen špička krutého ledovce.:
Autor: B. Brousková Datum: 13.9.2017 8:07

"Špička krutého ledovce" ! ? Každý rok je v naší zemi odebráno z rodin 3000 dětí. V procentech a v přepočtu na počet obyvatel je to stejné číslo jako v Norsku. Nebylo by od věci dát rodičům těch "našich" dětí stejný prostor v televizi a tisku jak má paní Michaláková. At ́se dozvíme pravdu o "orwelovském systému" , kterým ti naši lidskoprávníci manipulují občanstvo. Vlastně nás všechny. A naše vláda, vlastně stejně jako ta norská "číhá na sebemenší rohřešek rodičů a bezohledně jim děti odebírá a pak vychovavá dle své hruté lidskopravní ve skutečnosti totalitní ideologie". A pak se divme, že občas u nás někomu třeba v Uherském Hradišti lupne v kouli a vystřílí celou hospodu. Nicméně je snad každému čestnému a českému vlastenci jasné,, že za to může Kalousek a jeho protistátní spiklenecká banda.

Re: Kluci Michálkovic jsou v Norsku jen špička krutého ledovce.:
Autor: P. Maleček Datum: 13.9.2017 9:12

Textově bezesporu vtipné, avšak nemající nic společného s realitou. Množství a brutalita odebírání a převychovávaných dětí, je s tou v ČR neporovnatelná.

Nejen v tom, že Norsko má polovinu obyvatel co ČR a tak je tam dle Brouskové odebráno cca 6000 dětí ročně, tj. vzhledem k tomu že Barnevernet o víkendech chalupaří či jachtaří, víc jak 20 denně. A to zejména cizincům z post socialistických zemí, kterým jejich státy neposkytují potřenou ochranu. Naopak z norskou vládou navážených islámských rodin, kde jsou děti vychovávány v krutě starověkých podmínkách brutálního islámu k odebírání dětí téměř nedochází.

Jasné proč - udělat to co Michálkovým německé rodině, je z toho tvrdý mezinárodní koflikt na který by Norsko doplatilo. No a islamisté by si to vyřešili po svém. Barneveťáky, co by jim odebrali děti, by prostě podřízli.

A tak si Barnevernet vyskakuje hlavně na rodiny z postkomoušských, a tak norské dotace potřebujících států. A tak zbaběle nechávajících své občany v krutých spárech norského státu. Sobotka se Zaorálkem jsou toho ukázkovým příkladem.

Dědeček by zemřel i tak, takže oběť není. :
Autor: D. Polanský Datum: 13.9.2017 7:01

stále nechápu proč paní Michálková mlátila děti a teď o ně tak zuřivě bojuje. Přece člověk nemá rodinu proto, aby mohl mlátit děti, navíc když je v Norsku takováto činnost zákonem zakázána. Nebo jo? Tak trochu vzdáleně mi to připomíná paní Marksovou, která chce, aby stát platil výživné na děti za neplatiče. Podobná absurdnost. Přece děti mám, abych se o ně staral, vychovával je, miloval. Nebo ne?

Jinak článek je manipulativní.

Re: Dědeček by zemřel i tak, takže oběť není. :
Autor: M. Prokop Datum: 13.9.2017 8:49

Manipulativní je pojem "paní Michálková mlátila děti".

Re: Dědeček by zemřel i tak, takže oběť není. :
Autor: R. Morava Datum: 13.9.2017 16:21

Já to sice uplatňuji naprosto výjimečně, ale většinu slušných lidí které znám jejich rodiče "mlátili". Což znamená, že za lumpárny jim občas vrazili. (I když ne tak, že by z toho měli následky)

Re: Dědeček by zemřel i tak, takže oběť není. :
Autor: J. Hruška Datum: 13.9.2017 17:07

Mlátila?? Parchant (šestiletý) který se poškleboval svému hluchoněmému otci dostal přes prdel, měl dostat 2x. Ať si ho ta současná macecha vyžere, hajzlíka co nechce znát svou matku ani babičku, protože se má dneska líp, nemusí se učit česky. Tragické je, že to odnáší i jeho mladší bráška, ten si to nezasloužil. Kluk který nepozná vlastního dědu je ochuzen a poznamenán na celý život. Zajímalo by mě, co si myslí přidělená macecha. Ať se stará a pečuje jak nejlépe umí, čemuž mohu věřit, přece nenosila syna devět měsíců pod srdcem. Jak by se podívala skutečné matce do očí? Podala by jí dítě do náruče nebo by se i s ním odvrátila?? Vzpomeňme na Šalomounův soud, jak rozsoudil spor macechy a matky o živé dítě.

Celý problém má kořeny v "dialektickém materializmu" který pohlíží na člověka jako na kus masa, náhodou vzniklého z jakési břečky a posléze z opice prý přirozeným výběrem. Jaký rozpor! Kluci si přirozeně vybrali macechu před matkou, asi, asi ne. Zdař Bůh, Josef.

Re: Dědeček by zemřel i tak, takže oběť není. :
Autor: M. Prokop Datum: 13.9.2017 21:09

Souhlas, až na závěr.

Jen si někde najděte, co s dětmi vyváděli dokonale věřící kněží v dětských domovech. Horší než Barnevernet.

Re: Dědeček by zemřel i tak, takže oběť není. :
Autor: J. Hejna Datum: 13.9.2017 19:54

Vás asi, pane Polanský, mlátili málo.

Až na to:
Autor: P. Rudolf Datum: 13.9.2017 8:09

že norské soudy Michálkům prokázaly domácí násilí (otec tvrdí, že děti bila jenom matka, on ne), mravnostní prohřešky (dokonce zdokumentované na fotografiích) a další jednání, neslučitelná s norskými zákony. Otec souhlasil s adopcí dětí a povolil i udělení norského občanství staršímu synovi, který už dávno odmítá styk s matkou s tim, že se jí bojí. Michaláková byla, i na základě silné medializace případu (což se v Norsku kvůli dětem považuje za nepřípustné), zbavena veškerých práv vůči svým synům.

Zmínka pak o smrti dědy je výrazem vrcholného nevkusu. Holt "svobodní"!

Re: Až na to:
Autor: I. Břízová Datum: 13.9.2017 8:21

Otec, který povolí adopci svých dětí, to je opravdu otec k závidění.

Re: Až na to:
Autor: M. Prokop Datum: 13.9.2017 8:48

Mimo to, tu rodinu rozvrátilo mimo jiné přání Barnevernetu, který matce naznačoval, že pokud se s otcem rozejde, tak možná ....

Čekáte od agenta Rudolfa, že by snad bránil nebo vyžadoval svobodu?

Re: Až na to:
Autor: P. Rudolf Datum: 13.9.2017 9:05

Souhlasím s vámi. Podařená rodinka. Konečně snad ty děti budou žít normální, šťastný život.

Re: Až na to:
Autor: J. Sedlář Datum: 13.9.2017 10:18

Rozdělení sourozenců je fajn ? Stačí prosté ano/ne.

Re: Až na to:
Autor: J. Lepka Datum: 13.9.2017 12:04

Vy musíte být nešťastný zakomplexovaný jedinec, zklamaný životem a vlastní neschopností, závistivec se starším, mnohem schopnějším sourozencem, jehož úspěchy jste nerozdýchal.

Jste fakt tak infantilní ???:
Autor: J. Kanioková Datum: 13.9.2017 19:22

Re: Až na to:
Autor: JarkaF Datum: 13.9.2017 9:38

Obzvlášť když jsou ti sourozenci rozděleni, každý jinam, viďte.

Re: Až na to:
Autor: R. Langer Datum: 13.9.2017 13:14

Nelži, soudruhu Rudolfe, norské soudy neprokázaly zhola nic:

Úředníci přišli pro chlapce v květnu 2011 kvůli podezření na násilí v rodině a pohlavní zneužívání. Žádné obvinění se nepotvrdilo a policejní vyšetřovatelé dokonce vypovídali ve prospěch Michalákové. Chlapci i přesto zůstali rozděleni ve dvou pěstounských rodinách.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/norsko-eva-michalakova-denis-tomas-zdechovsky-peticni-vybor-p5i-/zahranicni.aspx?c=A170712_180945_zahranicni_fer"