21.11.2017 | Svátek má Albert



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


Učitelé dostanou přidáno



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 494, poslední: 12.9.2017 23:47, přehled diskusí

Re: "Bolest má vždycky jest přede mnou" ...:
Autor: V. Klepetko Datum: 12.9.2017 23:47

"ty":-)

Re: "Bolest má vždycky jest přede mnou" ...:
Autor: V. Klepetko Datum: 12.9.2017 23:46

Nezkoumal jsem ani jestli to byla Židovka. Spíše ano, ale nevím...

Vím ale úplně přesně o čem mluvíte, když se zmiňujete o té rané. Je to tak. Možná že to říkáme jinými slovy, ale asi to cítíme stejně. V létě a na podzim 2015 jsme dostali tu pecku čenichovku!

Ti příchozí jsem vzdy vnímal spíše jako obětí vsech těch migromafií... V čele s velkou evropankou a vůdkyní svobodného světa.

Dobrou noc!

Re: "Bolest má vždycky jest přede mnou" ...:
Autor: M. Prokop Datum: 12.9.2017 23:29

Zda jde někdo "za lepším" nebo parazitovat je v praxi prakticky nerozlišitelné. Rozhodně ne rozlišitelné státním úředníkem. Lze to řešit jen tak, že parazitování na sociálních požitcích prostě není poskytnuto, rozhodně ne hned. Což Česko celkem splňuje a proto se sem nikdo moc nehrne (tedy, 3i se nehrnou). Pokud sem někdo i za těchto podmínek přijde (třeba ti Ukrajinci, Vietnamci, i další), nic proti němu a ať to zde zkusí s námi a my s ním. Pokud by nezapadl, pryč s ním.

Re: "Bolest má vždycky jest přede mnou" ...:
Autor: H. Balzám Datum: 12.9.2017 23:29

Ano, já souhlasím, vlastně říkáme oba to samé, ale já mluvím o hluboké a silně krvácející ráně, která se bude těžko hojit. Vždyť vy sám mluvíte o té paní, Židovce, která má averzi na imigranty, přitom Židy jsem poznal jako extrémně tolerantní lidi.(jistě, ona asi spíš kritizovala Němce, ale i tak...) Cesta do pekel... a dál už to znáte :-)

Re: "Bolest má vždycky jest přede mnou" ...:
Autor: H. Balzám Datum: 12.9.2017 23:21

Já za ekonomické migranty považuji pouze lidi, kteří jdou za lepším, ale ne parazitovat. A rozhodně s tím nemám problém, možná proto, že jsem poznal spoustu takových, kteří si tu prací chtěli vydělat na lepší život pro sebe a rodinu a jsou to většinově nasprosto pohodoví lidé. Vietnamci, Ukrajinci.

Re: "Bolest má vždycky jest přede mnou" ...:
Autor: V. Klepetko Datum: 12.9.2017 23:20

Já nejsem tak radikální stran toho "kdokoliv"... Zamyslete se nad touto definicí :

"Původní druh (též autochtonní druh) je biologický druh, který se vyskytuje na daném místě přirozeně, tzn. vznikl nebo doputoval na danou lokalitu bez přičinění člověka"

Analogicky by se dalo říci, že existují u nás nejen autochtonní "našinci", ale i autochtonní cizinci, kteří se k nám dostali tou spontánní INDIVIDUÁLNÍ migrací, bez lékařů bez hraníc a svědomí, bez neziskovek a Sorosů... A myslím že ti autochtonní k nám prostě patří. Český kafemlejnek fungoval od nepaměti, jsme možná asimilačně nejúspěšnější národ v Evropě!

Jinak jsme na tom dost podobně - narodil jsem se v Praze, ale pocházím ze smíšeného manželství. A příbuzné nemám snad jen v Antarktidě :-)))

ZEO,V UK JE STÁTNÍ LOTERIE !!!:
Autor: J. Vobr Datum: 12.9.2017 23:17

https://en.wikipedia.org/wiki/National_Lottery_(United_Kingdom)

______________________________________________

Re: "Bolest má vždycky jest přede mnou" ...:
Autor: M. Prokop Datum: 12.9.2017 23:13

Lidská migrace je přirozená, ovšem, jak správně píšete, musí mít nějaká pravidla.

To tvrdím od začátku také a na tom nic nezmění Netzer, Andělína, Chovanec, Zeman, Rudolf, Juncker či kdokoliv jiný.

A také je nutno oddělit skutečné uprchlíky s nárokem na dočasný asyl dle pevně daných pravidel od ekonomických migrantů. Ti jedině, přesvědčí-li o své užitečnosti, asi tak systémem zelené karty.

Re: Musíme objevovat Ameriku?:
Autor: M. Prokop Datum: 12.9.2017 23:08

Prakticky všude je provozuje ten, kdo dostane státní licenci.

Jinak, mně je to jedno. Tenhle náš stát mám za rozhazovačný v mnohem horších věcech, než je nějaká účtenková loterie.

Osobně se loteriím vyhýbám, příliš špatný poměr mezi průměrnou výší vsázky a výhry.

KLEPETKO VÝBORNĚ !!!:
Autor: J. Vobr Datum: 12.9.2017 23:01

Tak si představuji diskusní příspěvek.

______________________________________________________

Díky.

Re: "Bolest má vždycky jest přede mnou" ...:
Autor: H. Balzám Datum: 12.9.2017 22:58

Nejhorším následkem celého sociálního experimentu je změna myšlení celé skupiny lidí, původně vlažných nebo nerozhodnutých. Všichni ti, kteří se snaží pořídit si odpustky, od vzdělaných lidí po úplné tupce typu Netzer, tlačili na pilu tak dlouho a tak silně, že spoustu lidí přiměli přijmout negativistický názor. Jsem ze smíšené rodiny, nikdy jsem se necítil být "etnicky čistým" Čechem, i přes českou národnost i občanství ctím zvyky rodu z tátovy strany. Lidská migrace mi vždy přišla naprosto přirozená . Když "to" začalo, křičel jsem od začátku, že je příchozí potřeba důkladně lustrovat a zanést do systému a pak je to v cajku, i za to jsem si tu vysloužil přízvisko xenofoba. Dnes je doba taková, že prostě zaujímám velmi vyhraněný postoj, příchozí považuji za nepřátele a stejně tak všechny místní, kteří si na nich dělají rito. Tahle jizva tu bude dalších x let a ještě dlouho kdokoliv z Blízkého Východu bude prostě osoba nežádoucí.

Re: Musíme objevovat Ameriku?:
Autor: Z. Rychlý Datum: 12.9.2017 22:57

Loterií je jak nasr.... Ale loterie z účtenek je kvůli podpoře EET, tak o co vám jde? EET je hnus.

Re: Musíme objevovat Ameriku?:
Autor: J. Vobr Datum: 12.9.2017 22:54

A protože Slovač a Chorvatsko jsou členské země EU,tak je Polpot !!!

TO DÁ ROZUM !!!

Re: Musíme objevovat Ameriku?:
Autor: J. Matuška Datum: 12.9.2017 22:45

Nevíte, kde v cizině stát provozuje loterii? Vadilo by Vám, kdyby se obnovila státní loterie v ČR?

Re: Musíme objevovat Ameriku?:
Autor: M. Prokop Datum: 12.9.2017 22:40

Bureš se učí na Slovači a v Chorvatsku, ne na Tchajwanu.

Musíme objevovat Ameriku?:
Autor: J. Matuška Datum: 12.9.2017 22:38

Dívám se na Události, komentáře. Dozvěděl jsem se, že jdeme vlastní cestou při zavádění Účtenkové loterie nebo jak se to jmenuje. Nechápu, proč nepřevezmeme logický systém Tchaj-wanu.

Rovněž co je špatné na Státní loterii, pane Skopečku? Co Francie /fakt je, že část prodali/?

Re: Vláďo ty struktury nejsou homogenní,:
Autor: M. Prokop Datum: 12.9.2017 22:26

Já nějak odmítám pro jedno nevidět druhé či další. Odbory zajisté, ale nejen ty.

Taky dobrou.

"Bolest má vždycky jest přede mnou" ...:
Autor: V. Klepetko Datum: 12.9.2017 22:24

(Citát z Žalmu 38,18, vytesaný na stelle, věnované Chaimem Herzogem, prezidentem Státu Izrael, 17.10.1991 památce obětí, vězněných a zabitých v Terezíně)

Vždy jsem si myslel, že David chtěl v tomto místě říci, že "bolest je stále s námi". Je to možná i jinak - naše bolest nás teprve čeká...

Jenom pár metrů od tohoto daru jsou staré pece Terezínského krematoria. A to co teď řeknu, bych si z úcty ke všem těm mrtvým vymyslet nedovolil. Stál jsem tuto neděli odpoledne u jedné z těch pecí společně s manželkou a australským švagrem, kvůli kterému jsme do Terezína vážili cestu, chtěl to vidět, ačkoli Židy v rodině neměl: babča byla Sudetská Němka z Malenkovic, zamilovala se do místního Poláka a v roce 1943 se jim podařilo prchnout jakýmsi zázrakem do té Austrálie. Takže jak jsme tam u té pece stáli, přistoupila k nám taková obyčejná starší paní a po chvilce mlčení povídá : "Tak tady nás pálili! Tak tady nás likvidovali! A těď by nám chtěli určovat, kolik si máme vzít migrantů !"

Chápete to? Jaké strašlivé násilí nad sebou musí člověk cítit, aby na TAKOVÉM místě řekl něco podobného? Budu si to pamatovat celý zbytek života. Paměť je důležitá ! Již nikdy nesmíme dopustit likvidaci lidí kvůli jejich původu nebo náboženství. A stejně tak nesmíme připustit násilné etnické transfery migrantů na základě jakýchsi evropských kvót, "stálých přerozdělovaciích mechanizmů"!

Deportace a násilné etnické transfery totiž probíhají nejen v prostoru, v dobytčácích, ale i v ČASE! Bolest má je vždy přede mnou... Nepravosti své vyznávám, a pro hřích svůj teskním, Hospodine!

Re: Vláďo ty struktury nejsou homogenní,:
Autor: M. Mařák Datum: 12.9.2017 22:22

To jsou hlavně odbory, což je ten fašismus v ČR i v EU na mnohem vyšší a základní úrovni, to se s nějakou Antifou, nebo tzv. občanskou společností nedá vůbec srovnávat.

Nic, jdu chrápat, se měj.

Re: Vláďo ty struktury nejsou homogenní,:
Autor: M. Prokop Datum: 12.9.2017 22:14

Mně nevadí aktivní ovlivňování agitací, podporou finanční, publikační, etc. Na to má každý právo a velice bych se bránil, kdyby bylo komukoliv odpíráno.

Vadí mi jen, pokud stát svěřuje část své moci institucím, které nejsou voleny všemi. Však to je v tom traktátu o fašismu dost přesně popsáno.

Kecy o brýlích přenech pohádkářské kolchoznici nebo podobným "diskutérům".

Re: Ty struktury nejsou ani homologické,:
Autor: M. Prokop Datum: 12.9.2017 22:09

Momentálně píšu jen o významu slova srovnávat. Nechápu ho jako postavit na roveň, to by byl až výsledek srovnání (nebo taky nebyl). Jisté společné rysy jsou a mělo by být v primárním zájmu EU vyhnout se chybám RVHP.

Využití, dalo by se říci, praktické, pro mne důležitější.

Mimo něj je pochopitelně ještě využití politické, kdy se jedna strana pokouší dokázat totální prohnilost EU přirovnáním k RVHP, druhá životnost či perspektivnost EU odmítnutím přirovnání k RVHP.

To už mne zajímá méně, protože oba extrémy se mi snaží něco nakecat.

Ikonky jsou pro srandu, případně provokaci skalních.

Re: Vláďo ty struktury nejsou homogenní,:
Autor: M. Mařák Datum: 12.9.2017 22:07

Jo, až na ten IVK, neovlivňuje aktivně tak náhodou volby v Německu?

Myslím si, že ty růžové brýle bys mohl občas odložit.

Re: Vláďo ty struktury nejsou homogenní,:
Autor: M. Prokop Datum: 12.9.2017 22:03

Dost přesný.

Pokud by neziskovky dělaly jen to, co dělá IVK, tedy publikovaly, nic proti nim. Některé ale dělají více.

TO JE MOUDRO ! TO BYCH NEDAL !:
Autor: J. Vobr Datum: 12.9.2017 21:59

:-)))

:-)))

Re: Ty struktury nejsou ani homologické,:
Autor: M. Mařák Datum: 12.9.2017 21:58

No, vnímám to jinak, Milane, však víš. Dříve jsem to bral jako takový váš spolek pubertálních ikonek, teď to vnímám dejme tomu jako nadsázku.

Re: Ty struktury nejsou ani homologické,:
Autor: M. Prokop Datum: 12.9.2017 21:52

Srovnávat se dá takřka vše. Tedy, pokud jako já chápeš slovo srovnávat jako v podstatě hodnotit odlišnosti.

Re: A FURT JIM ŘÍKÁM - NEHRAJTE SI S TÍM BUMERANGEM:
Autor: M. Mařák Datum: 12.9.2017 21:42

Nechte ho žít, vždyť o nic nejde, je to jen taková kulisa, prostě tady něco pořád úporně bzučí, no...

Re: Ty struktury nejsou ani homologické,:
Autor: M. Mařák Datum: 12.9.2017 21:37

Je to něco jiného, nedá se to srovnávat, stejně jako se podle mne nedá srovnávat EU s RVHP a SSSR.

Re: Ty struktury nejsou ani homologické,:
Autor: R. Neveselý Datum: 12.9.2017 21:33

Staré struktury jsou radikálně odlišné!

Re: DI DO PRDELE,DEBILE !!! (c)Lazárek:
Autor: R. Neveselý Datum: 12.9.2017 21:29

Jasně. V čem? :-))