20.11.2017 | Svátek má Nikola



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


POLITIKA: O českém národním zájmu



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 117, poslední: 11.9.2017 23:32, přehled diskusí

národní zájem:
Autor: M. Kolář 067 Datum: 11.9.2017 20:46

Podle nadpisu článku jsem se domníval, že se dočtu něco o českém národním zájmu. Nikoliv. Místo toho obvyklá protiněmecká demagogie a pokusy oživit účelově obraz nepřítele. Hned se pozná že pan profesor je z bolševické rodiny..

Re: národní zájem:
Autor: M. Prokop Datum: 11.9.2017 21:18

Proč protiněmecká? AfD přece je německá.

Kde jste se učil kádrovat, v KSČ?

Re: národní zájem:
Autor: P. Portwyn Datum: 11.9.2017 21:24

Tak znáte to. Když to někdo nečte, tak se blbě reaguje na to, co v článku je :-D Spíš se tak nějak odhaduje... :-D

Asi neumíte číst..:
Autor: J. Kanioková Datum: 11.9.2017 23:32

Protektorát přichází.:
Autor: Z. Pešek Datum: 11.9.2017 18:55

Vláda není ochotna naplnit primární funkci státu - ochranu hranic.Naše armáda je přítomná v Mali, Afganistánu a Pobaltí. Do Evropy proudí miliony vetřelců a Brusel s M+M nám diktují podmínky.Mráz přichází z Berlína.

Jako obvykle - exhibující JFPN v plné polní..!:
Autor: J. Kanioková Datum: 11.9.2017 15:15

:))))))))))))))) :
Autor: S. Netzer Datum: 11.9.2017 15:27

Pan Jiří Kratochvíl Datum: 11.9.2017 10:51:
Autor: J. Kulheim Datum: 11.9.2017 14:55

"Budete se divit, ale stejný názor na Klause a spol. mají také ekonomičtí profesoři z Ameriky".

Ti "profesoři" z Ameriky, jsou nějací neomylní Bohové? Co dělali profesoři v době vzniku celosvětové ekonomické krize? Lépe řečeno v době když se krize formovala.

Ekonomičtí profesoři z civilizované NSR dělali transformaci socialistické ekonomiky v NDR. Nevíte náhodou kolik peněz ze západu odešlo do východní části? NDR přebrala zákony NSR a nic se nezlepšilo.

Pan profesor Zelený hlavně mudruje. Kde byl v roce 1989? Proč se nedal do politiky a nepřesvěčil víc jak 50% občanů o své pravdě? Myslím, že čekal, mluvil a ležel u moře.

:))))))))))))))):
Autor: J. Kanioková Datum: 11.9.2017 15:09

Přesně..

Re: Pan Jiří Kratochvíl Datum: 11.9.2017 10:51:
Autor: A. Hrbek Datum: 11.9.2017 15:15

Pn profesor Zelený se po roce do politiky hrnul, zejména přes národní socialisty. Jenomže nikdo ho nakonec nechtěl.

Ono je vždy lepší popisovat stohy papíru (někdo už to vydá), než nasadit kůži a jít na konkrétní trh o moc.

Re: Pan Jiří Kratochvíl Datum: 11.9.2017 10:51:
Autor: J. Kulheim Datum: 11.9.2017 17:41

Tak jsem to myslel. Politika je těžká a nevděčná práce.

Pan Kulheim 11.9.2017 14.55:
Autor: J. Kratochvíl Datum: 11.9.2017 18:47

Pane Kulheime, bude nejlépe, když vy si necháte vašeho po...nýho Klause a my, kteří vidíme, co je to za zač, budeme zase prosazovat naše vzory a názory, to je snad demokratické.

Co se týče NDR, tak tam určitě odešlo hodně peněz ze západu, ale také to tam je vidět a je tam trochu jiná situace od nás. Je tam kompletně vybudovaná dopravní infrastruktura (dálnice, železnice, obnovená města), životní úroveň srovnatelná se západní částí NSR. Peníze z žádného západu jsme jistě neměli,ale naše aktiva byly: vyšší úroveň našeho průmyslu, nedostali jsme za korunu marku, jako v NDR, dostáváli jsme dotace z EU a v neposlední řadě zde byl vytvořen obrovský státní dluh. A také jsme zde měli Klause a díky jemu a jeho tzv. "ek. transformaci" jsme dali světu nový ekonomický pojem tunelování. Kdyby se sečetly všechny tyto peníze, co nám Klaus prošustroval, co zde mohlo být postaveno, tak bychom se asi divili. Dnes si to již po letech dost lidi uvědomuje a ani nemusí být profesory ekonomie ze západu, ale jsme rádi, když nám naše názory někdo potvrdí a můžeme si je poslechnout.

Klaus šel hlavně po moci a ekonomie ho nezajímala, potřeboval peníze na podplácení a korumpování. Svět to o něm ví a dává mu to najevo, proto musí být vděčný každé Afd (nebo jak se ti neonacisti jmenují), že ho vezmou mezi sebe, což je pod důstojností prezidenta. Nikdo jiný se s ním nebaví, pěkně dopadl, patří mu to.

Re: Pan Kulheim 11.9.2017 14.55:
Autor: R. Tesařík Datum: 11.9.2017 19:48

To je slátanina.

Pan Kratochvíl má jakési vidiny.:
Autor: J. Kulheim Datum: 11.9.2017 19:50

"..vy si necháte vašeho po...nýho Klause a my, kteří vidíme,.."

Pane Kratochvíle nevím co jste v devadesátých letech minulého století byl a co jste dělal. Byl bych dost zvědavý kdo a kde jsou ti, kteří cosi vidí. Snad mají tito lidé nějaká jména příjmení. Tak nějaké jmenujte. Pokud jsou to nějací kumpání z hospody, tak raději nejmenujte nikoho.

Současné vidiny vaše i vašich kumpánů, jsou dnes k ničemu. Měli jste něco vidět a udělat tehdy, když bylo nutné transformovat socialistickou ekonomiku na ekonomiku tržní. Kritizovat umí každý blbec. Jestli nepatříte ke takovým kritikům jako je pan Babiš. Takoví "dobráci" jako on, využili tuto dobu. Většina lidí pracovala a on privatizoval. Teď, když je většina obyvatel ČR čistí plátci do fondů EU on bere dotace a nadává ostatním do zlodějů.

Byli i takoví, kteří tunelovali a stále tunelují. Na příklad Biolíh, Kakaová aféra, komunista Kraus, Unipetrol, Pět na stole v českých, Byt StanislavaGrosse , Podnikání Šárky Grossové, Tajný policejní tým Mlýn, Podezřelé zakázky na policejním prezidiu, Mlátička Pavel Přibyl, Lidový dům, Střet zájmů ministra Zgarby, Spekulace s pozemky za ministra Zgarby, Fencl pozemky pod dálnice, Mlékárny Madeta, Skandál kolem soudce, Jiřího Berky, Diag Human, Dálnice D47, Grippeny, Zpronevěra fondu z EU,Čepro, IPB,Arbitráž s CME, Skandály Karla Srby, Internet do škol, Tunelování podniku Liberta, Kavan agent StB, Přikryl agent StB, atd

Tunelují solárníci a možná si vzpomenete na další. Ti berou všem lidem, včetně důchodců, z kapes peníze a ještě dlouho brát budou. Co by mohlo být za tyto peníze postaveno byste se dlouho divil.

Re: Pan Kratochvíl má jakési vidiny.:
Autor: P. Rudolf Datum: 11.9.2017 20:02

Autor: R. Tesařík Datum: 11.9.2017 19:48

To je slátanina.

Re: Pan Kratochvíl má jakési vidiny.:
Autor: M. Prokop Datum: 11.9.2017 21:22

Autor: P. Hofman Datum: 29.5.2015 20:30 To neřešte. Nerozumíte daleko jednodušším věcem !!!

:)))))))):
Autor: J. Kanioková Datum: 11.9.2017 23:32

Re: Pan Kratochvíl má jakési vidiny.:
Autor: J. Kratochvíl Datum: 11.9.2017 20:04

Pokud mám info. třeba s těmi solárníky byste to rád shodil na ČSSD, ale ODS se to hodilo, když to nezablokovala, když byla u moci. ODS v čele s Klausem, který tady tunelářský systém zavedla.

A ty, kteří mají podobný názor jako já uvidíte u voleb. Jaké mají preference ODS a jaké ANO nebo ČSSD. Nebo je chcete ode mne vyjmenovat? Dost bylo ODS, Klause a jim podobných kumpánů.

"A ty, kteří mají podobný názor jako já uvidíte u voleb. ":
Autor: M. Prokop Datum: 11.9.2017 21:27

Jo, někteří z nich mne kdysi nutili i jít k těm volbám povinně.

Apřes vaše demagogie, soláry a podobné lumpárny odhlasovali komouši, oranžgutani, unionisté a lidovci.

Spravedlivá odměna zatím stihla jen některé unionisty.

http://ekonom.ihned.cz/c1-46754920-kdo-muze-za-solarni-prusvih-my-nic-my-muzikanti-vzkazuji-ministri-i-poslanci

Re: Pan Kratochvíl má jakési vidiny.:
Autor: J. Kulheim Datum: 11.9.2017 21:46

Těch, kteří chtějí žít za cizí peníze a o nic se nestarat, je vždycky víc než těch, kteří jsou ochotni za osud svůj a své rodiny vzít sami odpovědnost. Demokracie končí v momentě, když lidé zjistí, že mohou volit takové strany, které jim slíbí, že jim dají z cizího. Zatím se na setkání členů ODS lidé nestřílí. Zatím ODS platí za dohodnuté služby.

Tuzemské solární elektrárny průměrnou rodinu stojí ročně zhruba 712 korun.Bude to stát cca 866 miliard korun za následujících 15 let. Značná část z těchto peněz půjde investorům do zahraničí a to především německým důchodovým fondům.

Návrh zákona o obnovitelných zdrojích předložila vláda Vladimíra Špidly (ČSSD) v listopadu 2003. Sněmovna zákon schválila v únoru 2005, přičemž jej částečně pozměnila. Pro zákon hlasovala většina poslanců tehdejší vládní koalice (ČSSD, KDU-ČSL a US-DEU) a komunistů, proti byli zákonodárci za ODS.

V roce 2005 prosadila poslankyně ČSSD Iva Šedivá při schvalování zákona o obnovitelných zdrojích energie (180/2005) pozměňovací návrh, který dnes znemožňuje snížit cenu elektrické energie z obnovitelných zdrojů o více než 5 % ročně.

"a my, kteří vidíme, co je to za zač":
Autor: M. Prokop Datum: 11.9.2017 21:20

Kdo to je, že si vás zvolil za mluvčího?

Ty ekonomické bláboly lépe nekomentovat.

Bolí paranoia ??? :
Autor: J. Kanioková Datum: 11.9.2017 23:29

Naprostý souhlas s názory autora v článku i ve videu:
Autor: J. Kanioková Datum: 11.9.2017 14:44

Naprostý souhlas s Klausem:
Autor: I. Semrád Datum: 11.9.2017 12:05

...tedy s těmito slovy:

"I na tomto fóru bych chtěl zcela jednoznačně a – pro ty z Vás, kteří to buď nevědí, nebo to vědět nechtějí – velmi zřetelně a nahlas zopakovat své přesvědčení, že PRO NÁS VSTUP DO EVROPSKÉ UNIE NEMĚL A NEMÁ ALTERNATIVU a že v naší zemi neexistuje žádná relevantní politická síla, která by tento výrok mohla či chtěla zpochybňovat".

(Projev v EP, 19.2.2009, zvýrazněno VK)

Re: Naprostý souhlas s Klausem:
Autor: S. Netzer Datum: 11.9.2017 12:10

"Wir sollten mit den Vorbereitungen zum Verlassen der EU anfangen." Václav Klaus, Hofheim, 30. August 2017

Re: Naprostý souhlas s Klausem:
Autor: M. Vondráček Datum: 11.9.2017 12:18

To není tak blbej nápad :-)

Re: Naprostý souhlas s Klausem:
Autor: P. Rudolf Datum: 11.9.2017 12:23

Jak "sollten"? Vždyť vy jste už dávno začali/začal. Naštěstí na to proruská paka z IVK, "svobodných" a SurRealistů nemají dost síly. Jaksi nejsou lidi!

Re: Naprostý souhlas s Klausem:
Autor: R. Chodovsky Datum: 11.9.2017 12:11

Všiml jste si toho data?

Re: Naprostý souhlas s Klausem:
Autor: P. Rudolf Datum: 11.9.2017 12:20

Jak tady neustále mečí jeho ovečky, je konzistentní.

Re: Naprostý souhlas s Klausem:
Autor: J. Kombercová Datum: 11.9.2017 12:26

Jak zůstat konzistentní, když se mění pravidla během hry bez odsouhlasení všech hráčů?

Lidem s gumovou páteří to nevadí, že?