26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

Alexander Tomský spolu s Realisty

Významná postava na naší politické a mediální scéně povede kandidátku Realistů v Pardubickém kraji. Alexander Tomský i Petr Robejšek, hlava Realistů, jsou dobře čtenářům Neviditelného psa známi. Tomský jistě bude významnou posilou Realistů. On spolu s Robejškem a dalšími protagonisty nově založené strany má odezvu v širokých vrstvách realisticky smýšlejících občanů. Teď ovšem jde o to, aby tito realisticky smýšlející občané šli a Realisty volili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Uživatel 8.8.2017 19:28

Uživatel požádal o vymazání
I. Mertl 8.8.2017 19:30

Re: Vstali noví kádrováci

Holt tam Rakušani ty osvoboditele neměli dalších 45 let, pane Láníčku.

L. Kolman 8.8.2017 19:49

Re: Vstali noví kádrováci

Otázka si stojí - co měli za války padlí rudoarmějci společného s těmi 45 lety? Historie je jen jedna, ta by se neměla měnit s politickými reprezentacemi a jejich názory. Je to dosti smutné, když historii přepisují vítězové k obrazu svému. A nemusí se u toho nutně lhát, stačí když se na některé věci "zapomene", nebo se věci zasadí do jiných souvislostí.

K. Berka 8.8.2017 19:54

Re: Vstali noví kádrováci

A malý kousek od O-ringu je Karl Marx strase.

P. Bolec 8.8.2017 18:37

Dnes je zajímavá diskuze !

Přínosem je i proto, že je v ní méně osobního napadání. Téměř každý se zde vymezuje komu asi připadne jeho hlas. Co mi chybí dnes v názorech, je reálně posoudit stav rozložení voličů a jejich reakce při volbě. Jsou tady názory, že tato vláda špatně vládla v neprospěch voličů. Když se položí otázka v čí neprospěch ? V neprospěch důchodců, invalidů (2,5 milionů voličů), učitelů,vojáků,hasičů, policie, zaměstnanců státní správy, mámy na mateřské, zvyšování platů ve výrobě....atd. Ti všichni mají špatné vzpomínky na období vlády ODS a Top. Velmi pochybují, že tyto voliče zaujmmou výkřiky o zrušení EET, což vyhovuje těm co provozují šedou ekonomiku. Ti nepředstavují tu potřebnou sílu k ovlivnění zisku k podílu na vládě. Těžko se zapomíná na zlatokopectví ODS, které jsou prakticky stále symbolem. Velmi pochybuji, že nasype hlasy stranám, které se již téměř rok vymezují vůči ANO, ohledně hříchů, které samy sebou vláčí již dlouhou dobu. Útoky na Babiše odrovnaly též ČSSD a připočteme -li k tomu Sobotku s jeho kotrmelci, což se odrazilo v preferencích. Nepomohlo jim ani zvyšování mandatorních výdajů (neobvykle rozhazovačné). Je dobré si povšimnout taktiky Babiše a ANO, který se nezúčastňuje demagogických diskuzí a je považován za někoho kdo zasáhl proti šedé ekonomice. Na to voliči slyší a když k tomu připočteme minulé zkušenosti, tak vyjde realita zatím vyjádřená v preferencích. Jsem zvědav, jak strany opustí jednotnou frontu vůči ANO a zařadí se po jeho boku do vládní koalice. Vždyť vládnout je lákavé.

K. Berka 8.8.2017 18:19

Robejšek a realisté?

Jako strana (hnutí) musí zákonitě propadnout u voleb do PS, nemaje členskou základnu, zbudovanou zdola a ještě k tomu s minimálním finančním krytím. Vemte si třeba synečka Gazdíčka, STAN mělo loni 106 registrovaných členů.

Kdyby Robejšek kandidoval na prezidentství, tak určitou naději má.

J. Laták 8.8.2017 18:25

Re: Robejšek a realisté?

Proč mu fandí zrovna pan Tomský, netuším, ale třeba z toho čouhá Robejškova teorie o hlouposti elit a moudrosti lidu obecného .. :-))).

P. Vandas 8.8.2017 19:44

Re: Robejšek a realisté?

Vy víte, že to co píšete není pravda. Pokud nějakou teorii Robejšek propaguje, tak je to Paretův princip, že 20% příčin má za důsledek 80% následků. Tož k těm Robejškovým teoriím. :-):-):-)

K. Berka 8.8.2017 17:54

Lety u Písku -proč se bourá velkochov

Zimola (ČSSD): Skutečnou podstatou je zlikvidovat úspěšný chov vepřového na Písecku

Parl. listy

J. Laták 8.8.2017 18:06

Re: Lety u Písku -proč se bourá velkochov

Je to tak. Zimolovi starosti jsou hluboké, leč marné. Musí víc doufat a ono se to podá.

O. Uživatel 8.8.2017 18:11

Uživatel požádal o vymazání
M. Varadinková 8.8.2017 16:44

ODS je nevolitelná

nejen proto, že ji vede slabý Fiala, ale hlavně proto, že vůbec nechápe, která bije. Prakticky všichni její představitelé papouškují dokolečka rusofobní, zemanofobní případně babišofobní nesmysly, aniž by si uvědomovali, že dnes je třeba se semknout zprava doleva a hájit zájmy naší země před nastupující totalitou, kterou nám sem tlačí EU. Že je potřeba se dát dohromady s Poláky, Maďary a Slováky a čelit tomu společně. Že společně nesmíme za žádnou cenu připustit v naší části Evropy islamizaci, jaká bohužel probíhá v Německu, Švédsku, Británii, Francii a dalších západních zemích. Že nesmíme připustit znovuzavedení režimu podobného tomu, ze kterého jsme se vymanili před 28 lety. Dnes nejde primárně o to, jestli budou větší nebo menší daně, jestli někdo zruší to, co zavedli jeho předchůdci a zavede něco jiného, ale o to, zda si vůbec budeme sami suverénně vládnout ve svobodné a bezpečné zemi, nebo zda budeme trvale pod diktátem zvenčí.

J. Kyselková 8.8.2017 17:10

Re: ODS je nevolitelná

Souhlasím, že ODS se dostala do další pasti. EET a KH je nesnesitelná buzerace, která žádný finanční zázrak nepřinese - jen zlikvidovala pár (?) nás drobných živnostníků, ale zabíhá se a galérku má Babiš zmáknutou, takže vzhlem k celosvětovému IT trendu je to téma omšelé. Ovšem, téma ODS - zjednodušení byrokracie je dobré, víme-li, jak na to.

P. Bolec 8.8.2017 18:54

Re: ODS je nevolitelná

Nechci vám to nadšení brát. EET a KH milony voličů vůbec nezajímá a naopak jim fandí, poněvadž jsou jim známy praktiky, které část (!) živnostníků provozovala. Pravdou je, že to některé ty poctivé postihlo. Když se zamyslíte, jak to ovlivní následující volby, tak mám určitou pochybnost. Zjednodušení byrokracie také volebně nepotáhne, poněvadž ovlivňuje existenci nemála státních úředníků a co je pikantní, tak na situaci mají svůj podíl všechny strany. Odstranění byrokracie je možná pouze změnou zákonů,což je běh na dlouhou trať a za jedno volební období se to nestihne Jinak vám přeji úspěch.

V. Čermák 8.8.2017 20:10

Re: ODS je nevolitelná

Souhlasím, ale myslím, že lidi a já s nimi věří, že práve Babiš dokáže různé nešvary odstraňovat operativně a nejrychleji.

M. Moravcová 8.8.2017 17:10

Re: ODS je nevolitelná

souhlas

D. Green 8.8.2017 17:26

Re: ODS je nevolitelná

Nikdy jsem je nevolil, ale přesto vzlykám smíchem. Mají na kandidátkách Němcovou a Bendu. :))))

J. Anděl 8.8.2017 17:32

Re: ODS je nevolitelná

Z části s tím souhlasím, ovšem o to, jaké budeme mít daně (a další věci, související třeba s ekonomikou, svobodou slova atp.), jde taky. Páč to by se pak na vlně strachu z EU a muslimů mohli dostat do vlády jacíkoliv vykukové a jiní parchanti.

Spolupráce s uvedenými zeměmi je ok resp. žádoucí.

M. Varadinková 8.8.2017 17:51

Re: ODS je nevolitelná

Ke svobodné zemi samozřejmě patří i svoboda slova. A kdo ji dnes potlačuje nejsou ti, co se bojí muslimů, ale naopak ti, co sem muslimy horem dolem tlačí!

J. Anděl 8.8.2017 18:24

Ano.

Ještě dodám pár otázek: kdo z dnešních politiků nabízí, co uvádíte? Tedy spojit se napříč spektrem, spolupracovat s Polskem atd, bránit se omezování svobody slova, vzdorovat islamizaci? Jakou mají naději na úspěch? Bude to prosazovat Babiš?

A poslední: myslíte si, že v zájmu obrany před islamizací může být omezena svoboda hlásit a propagovat Islám obecně, a že je potřeba zvětšovat kontrolu a dohled státu nad všemi aspekty občanského života? Což se vztahuje namátkou i na věci jako je kouření a eet, topení, komunikaci, způsoby placení (hotově) atd. atp.?

Kde mi o podotázku: jaký svět chceme před tou islamizací chránit? Svobodný, nebo totalitní, avšak po našem?

Předpokládám, že svobodný. Pak se ale nelze spojit napříč. Bohužel. Si myslím. Jakkoliv "je to potřeba", nestane se to.

J. Laták 8.8.2017 17:51

Re: ODS je nevolitelná

ODS - parta žvanivých slimejšů - o pravicové politice blouznící, ale skutek vždycky utek.

F. Doušek 8.8.2017 15:50

Sem se dočetl, že se dnes slaví MDŽO.

Tak chlapi, hrr na ně!!!

L. Kolman 8.8.2017 16:55

Re: Sem se dočetl, že se dnes slaví MDŽO.

A že jste ho dostal zrovna vy! Někomu to jde dolů, někomu do hlavy.

J. Anděl 8.8.2017 17:33

Re: Sem se dočetl, že se dnes slaví MDŽO.

Cha, prej mezinárodní :-))))

F. Šimek 8.8.2017 15:26

já už nepracuju- jen furt nadávám

důchodce bych postřílel. Byl by s nima aspoň pokoj ! U nás celá rodina Dunků, nikdá nearbajtovala, jen tlousnou, jezdí nakupovat taxíkama a taxi je vozí pro podporu. Mají ŠEST dětí a každej měsíc mají novej mobil. 24 h.čumí na placený DIGI-TV. ZLATÝ KOMUNISTI !!!

J. Dobrý 8.8.2017 14:55

Drtiva vyhra ANO

Obavam se, ze to skonci drtivym vitezstvim ANO. Ani ne kvuli ziskanym hlasum, ale kvuli hlasum, ktere se zahodi a prepocitaji kvuli 5% hranici.

Ocekavam, ze vice nez 20% volicu kteri prijdou k volbam, vcetne volicu Realistu nebudou mit ZADNE zastoupeni, jejich hlas se proste vyhodi.

Hnus!

PS: pres riziko propadnuti hlasu neni dobry napad volit mensi zlo z toho co se tam podle pruzkumu dostane. Uz jen kvuli vlastnim svedomi.

J. Franke 8.8.2017 14:51

Dobrý den z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník

Jak už jsem nastínil dávno, letos poprvé nebudu volit, ale losovat. Jelikož jsem se několikrát spálil či moje volba propadla, učiním výběr akceptovatelných partají (moc jich nebude, cca 3 - 4) a se zavřenýma očima vyberu jednu, jejíž lístek pak prdnu do obálky a následně do urny, aniž bych tušil, o koho jde. Aspoň po volbách nebudu zklamán. Zda tam zařadím Realisty? Rozhodne příští týden, kdy podle odpovědi na můj mail budou zveřejněny všechny kandidátky... Zajímá mě můj kraj a doufám že tam nedají nějaké obskurní figury.

J. Anděl 8.8.2017 14:56

Re: Dobrý den z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník

Že se ani nekouknete, koho jste vylosoval, je zajímavá alternativa. To mě nenapadlo.

P. Boublíková 8.8.2017 16:29

Re: Dobrý den z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník

On se podívá na ty zbývající, nevylosované ;^)

J. Anděl 8.8.2017 16:42

Re: Dobrý den z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník

:-)))