Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Praha jako meloun
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M. Prokop 7.8.2017 21:08Re: Dunění kamionů ve dne v noci To nepochopí, trh nechápe vůbec. |
M. Prokop 7.8.2017 21:07Re: Jo, jinde je to (ještě) horší. |
J. Schwarz 7.8.2017 21:06Re: "zákaz není ilegální" - jste nemocen? Tak koukám, že čím míň škodlivin ve vzduchu a čím větší průměrná délka života, tím větší kravál . Až se budeme dožívat v průměru 120-ti let určitě zakážou i kola protože z pneumatik se při brzdění oddělují nanočástice... A vzduch ve městech se bude filtrovat jako v provozu kde vyrábějí čipy... |
K. Loskot 7.8.2017 20:15Prazsti cimani spekulacemi s pozemky dobre oddalovali stavbu okruhu. |
K. Loskot 7.8.2017 20:14Praha ma proste stesti na primatory. Koran, Kondr,Koukal, Kasl,Nemec !!, Bem !! Hudecek, Svoboda, Krnda... |
A. Trick 7.8.2017 13:58Re: Dunění kamionů ve dne v noci Poplatek za vlak. I zde se k paušálu připočítávají tunokilometry. Vlak do Budějic má cca 350 tun, motorák na lokálce cca 20 tun. |
P. Švejnoch 7.8.2017 12:43Re: Dunění kamionů ve dne v noci Chybí mi údaj, k čemu se vztahuje těch 55,- resp. 12,- Kč/km. Protože pokud by to mělo být k jedné "jízdence", pak mi to (alespoň u osobní přepravy) nevychází. V takovém případě by totiž cena osobní jízdenky z Budějc do Tábora byla někde okolo 700,- Kč... Já jsem sice tuhle trasu jel vlakem naposledy někdy před 5 - 7 lety, ale takovou cifru jsem určitě ani zdaleka neplatil... Kde dělám chybu? |
B. Rameš 7.8.2017 12:36Hmmmm Nejde jen o zákaz tranzitní dopravy (tedy náklad s místem určení nikoli v Praze)? Mám Alberta pod okny, náklad tam vozí běžné Avie a podobná vozidla, rozhodně ne dvanácti a více metrové kamiony. Pokud nebude postaven pořádný okruh, vždy to někdo odskáče, to je jasné. |
A. Alda 7.8.2017 11:57Pražáci si zvolili ekoteroristy a ti teď prosazují veřejnoprávní terorismus. |
A. Trick 7.8.2017 11:47Re: Dunění kamionů ve dne v noci U nákladní dopravy je paušál 55,-Kč/km. K tomu se připočítávají poplatky za tunokilometry. Jsou to haléřové položky, ale dokáží narůst. U osobní dopravy je paušál 12Kč/km. Nemyslím zásobování potravinami, ale to co jsem uvedl. |
M. Prokop 7.8.2017 11:39Re: volby, volby, volby Policajti a pidisterstvo to vůbec nedovolí. |
M. Vondráček 7.8.2017 11:09Re: Kamiony Ale hrdina Hendrych se nebojí a nebojí :-) :-) |
P. Švejnoch 7.8.2017 10:42Re: Dunění kamionů ve dne v noci ad rajčata: Aha, to jsem nevěděl. Ještě bych k tomu snad doplnil, že zřejmě proto ta rajčata chutnají jako polystyren - tedy nijak... :-( Co se týče dopravy - nejsem si jistý "že to stát chce", resp. že to je jediná příčina nadměrné silniční dopravy. Ono to bude nemalou měrou také tím, že silniční doprava je mnohem flexibilnější - jak z hlediska místa doručení, tak i z hlediska času - a přitom srovnatelně drahá. Například si vůbec nedokážu představit zde diskutované zásobování obchodů s potravinami po železnici (z obou uvedených důvodů). A když už jste to nakousl - jak funguje ono Vámi zmiňované "mýto" na železnici? |
J. Chaloupka 7.8.2017 10:35Přidám i následující: To víte děti, blbost odkvetla a přišly plody. |
J. Lepka 7.8.2017 10:32Re: Výborný článek! Určitě ale není truhlářský nástroj. |
J. Lepka 7.8.2017 10:31Re: To je prosté, rozšíříte Tohle jsem viděl cca před deseti lety, snad to bylo v Chrudimi. Postavili si hezký malý kruhák na náměstí, patrně za dotace a s vidinou ideálního řešení situace. Pak někde rozkopali most či co a přes tenhle kruháček poslali tranzitní dopravu. Už hned ten první kamion protáhl zadní nápravu přes ten hezký, upravený střed kruháčku a byla z něj oranice. Chtěl bych tak dát zároveň hold památce Pavla Kantorka, protože na tuhle situaci padne jeden z jeho vtipů konce šedesátých let: "Děti, pojďte se podívat, blbost kvete!" |
J. Lepka 7.8.2017 10:23Re: volby, volby, volby To ale neznamená, že budeme tolerovat každou kravinu, kterou ti neumělci vypustí z huby, s tím, že to zase brzo odvolají. Kdyby necítili aspoň jakýsi odpor, nikdy by to totiž neodvolali. |
A. Trick 7.8.2017 9:51Re: Dunění kamionů ve dne v noci Rajčata ze Španělska se trhají zelená a pak se "plynují" aby na místě zčervenala. Proč vozit ingoty pře celou republiku po silnici? Šrot na vzdálenost 100 km. Sklářský písek, vápno, cement, uhlí? Protože to stát chce. Železniční doprava platí krvavé mýto za každý kilometr. Rozbité silnice? Opravy ze státního! |
S. Moc 7.8.2017 9:50volby, volby, volby Milá Markéto, rád vás čtu! Jste chytré děvče a dokážete narýsovat realitu celkem spolehlivě. Aspoň v Česku... ale tentokrát jste asi trochu ujela. Oni to po volbách zase zruší" To vás nenapadlo? |
P. Manda 7.8.2017 9:41Re: Naprosto chybné vyhodnocení situace Stát ? Své pražské části ! |
P. Manda 7.8.2017 9:40Re: Kamiony hahaha ? |
P. Švejnoch 7.8.2017 9:31Re: Dunění kamionů ve dne v noci Bez ohledu na to, zda pan Gramblička napíše odpověď (ať už angažovanou či jakoukoli jinou), jeho prvotní teze, tedy že Vaše odpověď je hloupá, nepochybně platí. Kdybyste na příspěvek pana Hejdaka odpověděl větou, že nepotřebujete žádné zásobování motorovými vozidly, považoval bych to za sice krajně nepravděpodobné, leč k věci. To, že nepotřebujete zrovna a jenom rajčata (a to ještě konkrétně "zplynovaná a zelená a ze Španělska), je v tomto kontextu naopak informace o ničem nevypovídající. Mimochodem: Nevím, co jsou "zplynovaná rajčata", a také by mě celkem zajímalo, který obchodník Vám nabízí rajčata zelená...? |
I. Hendrych 7.8.2017 9:21Kamiony Paní Šichtařová straší a straší....především těmi supermarkety bez zboží. Hahaha. |
D. Polanský 7.8.2017 9:13To je prosté, rozšíříte chodníky pro chodce, přidáte cyklostezku, místo křižovatek uděláte veliké kruháče a kamiony si neškrtnou, projedou jenom osobáky a menší dodávky. A láska a pravda zvítězí. |
J. Tachovský 7.8.2017 8:50No ja bych se toho tak nebal Tak si tam ty vesnice daji semafory, zakazy vjezdu pro kamiony. A tim odsunou kamionovou dopravu ze strednich cech. |
A. Trick 7.8.2017 8:46Re: Dunění kamionů ve dne v noci Napište lepší, angažovanou. |
M. Prokop 7.8.2017 8:44Re: "zákaz není ilegální" - jste nemocen? Souhlas s tím, že okruh měl už dávno být. Otázka je, zda toto opatření k výstavbě povede. |
M. Hoblík 7.8.2017 8:29Výborný článek! Autorka je buď řidič kamionu, nebo ji nějaký kamion přejel. |
J. Pražák 7.8.2017 8:27Re: "zákaz není ilegální" - jste nemocen? Nedostavěný silniční okruh je zase zločin státu - politiků. Zákony by měly platit pro všechny. Doprava v Praze způsobuje překročení limitů škodlivin povolených zákony. Každého to stojí v průměru 9 měsíců života. |
R. Gramblička 7.8.2017 7:47Re: Dunění kamionů ve dne v noci dost hloupá odpověď. |