26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Burkiny v Čechách

Tak máme snad už za sebou další „střet sluníčkářů a obyčejných lidí“, tentokráte opravdu na aktuální letní téma: plavky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Pospíšil 18.7.2017 13:55

Re: Měli bychom zakázat zahalování jeptišek!

Je pravda, že ten Ježíš je v době posledních dvou tisíciletí nějaký mlčenlivý. Od té doby, co ho otec odvolal poněkud drsnějším způsobem z toho projektu.

Ale má mnoho mluvčích, dokonce zástupců.

J. Jurax 18.7.2017 15:21

Re: Měli bychom zakázat zahalování jeptišek!

Panenkomarijasvatokopeckádočehostodušudala ...

R. Langer 18.7.2017 16:42

Re: Měli bychom zakázat zahalování jeptišek!

Oblečná žena v bazénu JE provokace. :-P

J. Karlík 18.7.2017 19:43

Re: Měli bychom zakázat zahalování jeptišek!

Logiku bych v tomto případě nechal na pokoji. Snad nevěříte, že většina muslimských žen se s radostí obléká jako strašidla? A dokonce dobrovolně! Víte, že v té jejich společnosti má žena hodnotu rovnajici se 50% hodnoty muže?

J. Vintr 18.7.2017 9:36

Ty muslimky k tomu nikdo u nás nenutí

stejně už jen tím, že se jdou samy bavit na plovárnu, porušují několik zákazů, které jim Islám ukládá, takže to s tou jejich "vírou" nebude tak vážné. To, že se chtějí koupat v "burkinách", je z jejich strany jen záměrná provokace, kterou chtějí dokázat převahu Islámu nad naším zaostalým světem. A tohle by se nemělo nechat bez odpovědi, protože je to jen podpoří jejich drzost.

J. Chaloupka 18.7.2017 9:51

Jediná správná reakce je zakázat

muslimům-mužům nosit evropské šaty. Problém spočívá v tom, že muslimku i českou poznáte, zatímco muslima ne. Což se týká i burkin.

B. Volarik 19.7.2017 1:24

Re: Ty muslimky k tomu nikdo u nás nenutí

Ano, pane Vintr! Nezapomínejme, že hidžáb není móda.....hidžáb je politické prohlášení. Islám totiž není náboženství. Islám je politické hnutí, jehož ideologie se tváří jako náboženství.

M. Prokop 18.7.2017 9:24

Liberální stát by dbal na věci podstatné,

třeba aby muslimové nemohli vnucovat své zvyklosti ostatním (i když, v tom jsou nejnebezpečnější místní vyznavači a vyznavačky multikulti) a nestaral se o blbiny typu burkini. To je věc provozovatele.

J. Jurax 18.7.2017 15:37

Re: Liberální stát by dbal na věci podstatné,

No, ne tak docela.

Pakliže provozovatel zapoví koupel burkiňačkám, byť by to opřel jen o hygienu, vzedme se pištění lidskoprávních aktivistů a případně i akce zmíněných pošuků, i ombudsmáňa si přisolí, a provozovatel riskuje veřejnou dehonestaci co rasisty, xenofoba, nácka a zaprděného čecháčka (i kdyby byl Moravan) a tak podobně, tahání po soudech s nejistým výsledkem, pokuty a tak vůbec. V nejhorším případě i odvetu od radikálnějších vyznavačů mírumilovného islámu.

P. Zinga 18.7.2017 9:14

Odmítám

jednostrannou "toleranci", to jest, že tolerantní mám být pouze já.

V. Kolacik 18.7.2017 8:58

Zástupce ombudswoman píše

"Nemůže však být sporu o tom, že zahalování žen, ať již jakoukoliv formou

, je požadavkem vyplývajícím z jiného než rovnoprávného postavení ženy v

islámu, a skutečnost, že někteří aktivisté ('např. ombudswoman Anna Šabatová', pozn. vk) se zastávají možnosti

takového zahalování jako lidského práva na svobodu náboženství, je

dokladem odklonu od zdravého rozumu." Tak nevím, dělat jí zástupce je dokladem příklonu ke zdravému rozumu? Nebo mi něco uniklo?

P. Švejnoch 18.7.2017 9:32

Re: Zástupce ombudswoman píše

Ano, možná Vám unikly dva aspekty té věci.

Jednak ten, že "zástupce ombudsmanky" není žádný subalterní úředníček (ačkoli by k tomuto výkladu název té funkce mohl svádět), a není tedy vázán dobrozdáními a názory své "šéfky". A tak pan Křeček velmi často prezentuje názory odlišné od názorů ombudsmáni Šabatové.

A druhak ten, že je dobře, že alternativou takové "odbornice", jako je zmíněná paní Šabatová, je někdo, kdo zhusta používá vlastní rozum, a dochází k celkem logickým závěrům (tedy krom problematiky bydlení, najmě pak toho "sociálního").

V. Kolacik 18.7.2017 14:36

Díky za osvětu, oba tyto aspekty

mi opravdu unikly. Znalosti jsem si již doplnil a hambím se, že jsem dosud ignoroval oba tyto reálné i komické aspekty Úřadu O.

F. Houžňák 18.7.2017 8:55

Nejde vůbec v zásadě o nějakou hygienu,

tedy o tu taky, ale hlavně o to, že se vnucují nemuslimům muslimské mravy. Další fáze je požadavek, aby všichni (všechny) měly takové "plavky", a kdo nebude chtít, toho podřízneme. Stejně jako řiťolezecké zakazování vepřového ve školách a podobné jevy.

B. Volarik 19.7.2017 1:19

Re: Nejde vůbec v zásadě o nějakou hygienu,

Pan Houžňák trefil hřebík na hlavičku!!!

Každá totalitní diktatura něčím začíná, zpočátku zvolna....

D. Stirský 18.7.2017 8:07

Vlastně

vždyť byl seriál "Křeček v noční košili", tak by mohlo být pokračování: Křeček v burkinách.

D. Stirský 18.7.2017 7:44

Napadl mne

Křeček v burkinách.

J. Jurax 18.7.2017 15:40

Re: Napadl mne

Mně ombudsmáňa v těchže ...

K. Kovář 18.7.2017 7:27

Tak problém nestojí!

Nicméně mám zato, že muslimstvo musí být zničeno !!!

P. Dvořák 18.7.2017 8:19

Re: Tak problém nebude!

Protože soudím, že Evropa bude islamizována.

P. Lenc 18.7.2017 9:06

Re: Tak problém nestojí!

I já tak soudím!

A. Zajícová 18.7.2017 7:27

V Turecku,

dokud bylo přísně sekulární a muslimské pokrývky hlavy pro ženy i muže byly přímo zakázané se dalo krásně žít, země prosperovala, vzdělanost se zvyšovala, životní úroveň také.

Jak to vypadá v Turecku v posledních letech, kdy se ortodoxní islám stává zase povinnou součástí života tam se můžete jet sami přesvědčit.

R. Langer 18.7.2017 9:49

Re: V Turecku,

Přesně tak. Turecko čeká návrat zpět v čase.

B. Volarik 19.7.2017 1:20

Re: V Turecku,

Kemal Atatürk dobře věděl proč zakázal fezy!

P. Boublíková 18.7.2017 6:37

Mně burkiny nevadí

Z hygienického hlediska - metráková baba v jednodílných plavkách na sobě může mít toho textilu i víc.

Z hlediska obecného zvyku - muslimové svým ženám zakazují odhalovat na plovárně tělo, nemuslimové zakazují zpravidla (v krytých bazénech nebo na koupališti, v přírodě mohou být pravidla leckde volnější) odhalovat ženám poprsí, zas takový rozdíl v tom není, princip je úplně stejný.

J. Schwarz 18.7.2017 9:40

Re: Mně burkiny nevadí

Pěkně o tom na svém blogu psal pan Hatem Berezouga. Muslimové dbalí koránu by se vůbec neměli koupat společně s cizími lidmi, ať oblečení nebo ne. A už vůbec ne společně s minimálně oděnými nevěřícími - tak praví Korán. Na druhé straně Korán nic netvrdí o zahalování ani střihu plavek. Tedy burkiny nemají nic společného s koránem jako spíš se záměrnou provokací.

P. Boublíková 18.7.2017 10:39

Re: Mně burkiny nevadí

Takové provokace jsou mi úplně šumák.

Divím se těm ženám, že si nikdy nepustí na kůži ani trochu sluníčka - asi raději berou vitamín D v kapkách.

V. Student 18.7.2017 1:26

Považuje za zhoubné...

že vychází najevo nejednota. Pane Křečku, zhoubné může být, pokud vůbec, že nejednota existuje, ale ne to, že vychází najevo:-).

P. Dvořák 18.7.2017 0:54

Nebyl by problém s koupáním v burkinách,

kdyby nebyl problém s islámem obecně.

Nebyl by problém s koupáním v burkinách, kdyby islámští teroristé a jiní islámští fanatici nenajížděli s náklaďáky do davu, nestříleli do redaktorů časopisů, neupalovali zaživa zajaté vojáky, nechrstali kyselinu do obličejů mladých dívek, neotravovali vzduch na vánočních trzích, nekamenovali ženy znásilněné několika muži.

Nebyl by problém s koupáním v burkinách, kdyby evropští politici nepodporovali dovoz islámských teroristů ve velkém, neziskovky "nezachraňovali" připrchlíky tři sta metrů od Libyjského pobřeží, v Turecku nečekaly další miliony, kdy je Erdogan konečně pustí do Evropy, jih Itálie již de facto nebyl muslimský.

Nebyl by problém s koupáním v burkinách, kdyby jakýkoliv projev vlastenectví nebyl nazýván xenofobií.

M. Krátký 18.7.2017 6:31

Re: Nebyl by problém s koupáním v burkinách,

Naprostý souhlas pane Dvořáku, nejste sám - je nás již mnoho s tímto postojem. Nechci v ČR islám - ani trochu !!! Jsem už dost starej a zkušenej abych přemýšlel o dovolené v Egyptě a pod muslimských zemích. Do Turecka jsem párkrát před 20ti lety nakouknul, bylo to zajímavé a poučné. Ale dnes - vyloučeno, nemám na to ani odvahu ani peníze. Hezký den