26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

SVĚT: Krátce k Manchesteru

„Nová švédská tradice“, neboli měsíc ramadán, má poslední dobou nepříjemnou vlastnost, totiž že v něm dochází k disproporčnímu množství teroristických útoků. Pondělí v Manchesteru zase jen zapadá do této nové švédské, britské, francouzské a vůbec západní tradice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 24.5.2017 23:28

Re: Jediný Izrael

No, tipoval bych nemoc šílených krav - ale možná to máte vrozené ...

J. Jurax 24.5.2017 23:25

Re: Vůdce, vyvolený Prozřetelností by Evropu ZACHRÁNIL

Ti pitrysové, co nám vládnou - i ti tuzemští, co si je zase zvolíme, na ty v bruseli nemáme vliv - nikdy neudělají nic konkrétnějšího; budou však urputně žvanit a pořádat konference, summity a setkání na nejvyšší úrovni, kde budou opět žvanit. Jsou to politikaříčci bez koulí, nikoliv státníci.

Proto taky moslemíni zabíjejí obyčejné lidi, nikoliv evropské a bruselské politiky - ti politicky korektní pitrysové jsou jejich největšími spojenci.

J. Jurax 24.5.2017 23:19

Re: No

No, zatím.

Ono to má dva směry:

1) - jsem technooptimista soudící, že problémy nikdy nevyřeší žvaniví politici a nablblí aktivisté, nýbrž přírodovědci a inženýři.

2) je docela možné, že ti blbí politici elektromobily přikážou, resp. motory na ropná paliva zakážou. Sice tím způsobí obrovité problémy nejen ekonomické a samozřejmě pokles životní úrovně, ale spotřebu nafty to dramaticky sníží. A nadšení blbci v zájmu své ideologie jsou schopni jakýchkoliv obětí, tedy cizích, ne svých. Kupříkladu v Norsku a Německu již s těmito snahami přišli; v Norsku je to ale zase rychle přešlo.

M. Prokop 24.5.2017 20:40

Re: Jediný Izrael

A proto se sem stále táhnete co nevůně?

M. Prokop 24.5.2017 20:40

Re: Nevolit ANO - má komentář p. M. Bouček

Tak to je docela dobře, ne?

Jeden za 18, druhý za 20 - 2 ...

P. Vaňura 24.5.2017 20:21

Přesně tak, čiň čertu dobro a peklem se ti odmění!

Lidská práva je třeba nahradit právy OBČANSKÝMI. A mimochodem, k občanským právům se váží i občanské povinnosti, včetně té "nejčestnější."

S. Netzer 24.5.2017 20:02

Re: Jediný Izrael

Na NP jste zase nedotknutelní vy, hovězí kastráti.

To je důvod proč se zde vyskytujete v takovém množství.

J. Kanioková 24.5.2017 19:39

Nevolit ANO - má komentář p. M. Bouček

Ách jo...

První data ukazují, jak vládní krize zamávala s podporou politiků - https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/volebni-model-vladni-krize-oslabila-sobotku-i-babise-vice-ale-socialni-demokraty-31899?dop-ab-variant=&seq-no=1&source=hp

R. Tesařík 24.5.2017 19:04

Re: Jediný Izrael

štěstí, nejsou tak blbý jako vy.

P. Vaňura 24.5.2017 19:00

Naše dávné předky by ani nenapadlo, že by snad vrah

mohl mít nějaká práva. A krádež či lesní pych trestali smrtí!

A lidská práva třeba nahradit OBČANSKÝMI PRÁVY dle vzoru starého Říma! Civis romanus sum.

Cizinec měl v Římě taková práva, jaká zajišťovala MEZISTÁTNÍ DOHODA s jeho státem. Jinak mohl být třeba prodán do otroctví.

J. Hrbek 24.5.2017 18:49

Re: Nevolit ANO

Souhlas... ještě bych přidal Realisty - jako Okamura mají jasné postoje migraci+demokracii, ale nabízí důvěryhodnější ekonomickej program. Oproti svobodným působí ... realističtěji. Pavel Kohout je na jejich straně a to je člověk kterej má všech pět pohromadě...

P. Vaňura 24.5.2017 18:45

Vůdce, vyvolený Prozřetelností by Evropu ZACHRÁNIL

Především nám musí být JEDNO, budou li nám nadávat do rasistů. xenofobů atd. atd. NIKDY, OPRAVDU NIKDY se nedat uspokojit KECY! Pokud budou politici vidět, že na nás stačí kecy, NIKDY neudělají nic komkrétnějšího!

M. Prokop 24.5.2017 17:59

Re: Nevolit ANO

No koho ...

Socialisty ne, rudé, zelené, oranžové, kostelní, zelené, modré s hvězdičkami ...

Monotematické pošuky typu Okamura raději také ne.

A ze zbytku už si vyberete někoho, kdo vás nechcen příliš ochraňovat, dirigovat, odírat ...

M. Prokop 24.5.2017 17:57

Re: No

To tu věští Pivoda, ale zatím to na ně moc nevypadá. Pokrok je, ale zatím je banda stále výhodnější než baterka. Na objem i cenu energie.

B. Hančl 24.5.2017 17:49

Re: Jediný Izrael

Zase ta kráva, do Indie, tžam se Vás netknou

J. Jurax 24.5.2017 17:23

Re: Pazourky na placení měly tenkrát tu výhodu,

Kupříkladu ponožka napěchovaná mincemi by se k vzetí po lbi užít mohla. Ale písek vyjde levněji.

J. Jurax 24.5.2017 17:21

Re: Vy huso z Aldi,

Ano. Jste toho důkazem.

J. Jurax 24.5.2017 17:20

Re: Pakáž jako pakáž.

Možná. Ale zvonkajšku to tak nevyzerá.

J. Jurax 24.5.2017 17:18

Re: Logicky mi vychází

Důsledně uplatněno funguje. Jenže my na to nemáme žaludek.

J. Jurax 24.5.2017 17:17

Re: Logicky mi vychází

No jo - účinné by to bylo, ale zatím to naráží na legislativu a taky na nevhodné konotace - u nás například s heydrichiádou.

Na tohle jsme jednoduše moc humánní - a nejsem si jist, jestli to není dobře. I když - jde-li o přežití, je humanita na překážku. Jenže není všeobecná shoda v tom, že opravdu jde o přežití - v Evropě je mír a blahobyt přes sedmdesát let (s výjimkou byvší Jugoslávie), poslední bojovníci a tehdy dospělí pamětníci války jsou pomalu století a původní obyvatelstvo Evropy zpohodlnělo - a zblblo z multikulti a zelenorudých ideologií.

J. Jurax 24.5.2017 17:08

Re: Reakce Izraele

Jenom aby.

Vždyť bránit se by bylo rasistické, xenofobní, nehumánní, ba možná i nacistické a fašistické a určitě by to porušovalo hned dvě svaté krávy - svobodu vyznání a základní lidská práva muslimských připrchlíků. A určitě by při tom zahynuli na nepřátelské straně i nějací civilisté, neřkuli děti - a to je dnes vošajstlich. To by nám světové veřejné mínění omlátilo o hlavu a OSN by vydala řadu rezolucí - to si dnes žádný politik nelajsne.

Takže se budeme bránit až bude hodně zle - použiju-li paralely, tak teď jsme ve fázi odpovídající appeasementu konce třicátých let. Evropa jako celek ovšem nemá kanál La Manche, který na poslední chvíli zachránil Velkou Británii; kdyby ho nebylo, ani statečnost Britů v bitvě o Anglii by nepomohla.

J. Jurax 24.5.2017 16:56

Re: Nevolit ANO

Tak já ani omylem ... :-)

J. Jurax 24.5.2017 16:50

No

"Modlím se k bůžkům ropného průmyslu, aby technický pokrok ve frakování zlevnil ropu na úroveň kolem 20 dolarů za barel."

Možná pomohou jiní bůžci - jestli se masově rozšíří elektromobily, což se zdá být v horizontu řekněme dvaceti let pravděpodobné, nebudě třeba tolik ropy - elektřinu pro ně z ropy vyrábět netřeba.

R. Morava 24.5.2017 16:25

Re: Nevolit ANO

Není toho moc co volit, ale Okamura, Svobodní a další tu ještě jsou. Mne volit nebudete, takže toho pro stát zatím tolik udělat nemohu, ale třeba jednou..:) Fiala s ODS není špatný člověk, ale pořád tam řádí kmotři a Fiala je slušný asi moc. Ještě tak mladého Klause by se z ODS volit dalo. KDU by bylo možno volit, pokud by je začali vézt lidi jako Čunek (má svoje chyby ale dovede být přísný i k vlastním dětem, což je dnes u politika dobrá vlastnost), takže možná někdy, zatím ne... Určitě ale nevolit Ano, určitě ne ČSSD s šíleným, zbabělým a křivým Sobotkou. Proč nevolit Babiše už tu psali, protože je stejně pokrytecký jako ČSSD a podpořil by Soroše. Pro zamezení migrace neudělá nic a ještě krade. Má pod sebou Jourovou, která pracuje proti svobodě informací na internet a pelikána, který chce zákony aby nás mohl odsoudit pokud řekneme cokoliv pravdivého proti menšinám. Stropnický je taky jenom kývač bez vlastních idejí. Takže nějaké možnosti jsou a určitě ne Ano ani ČSSD ani TOP09.

Co se týká prezidenta, tam je to horší protože Zeman je zatím jediná možná, jakkoliv špatná volba. Pokud by kandidoval pan Kelichbar, volil bych jeho. Ostatní jako Horáček, Drahoš nepochopili, co je to Soroš ani multikulturalismus ani neomarxismus protože jim to vysvětlují trockistka Uhlová a multikulturalistka Vašáryová. A tak dale...

S. Netzer 24.5.2017 14:55

Re: Vy huso z Aldi,

Škoda, že proti lidské blbosti neexistuje žádný lék.

A. Holík 24.5.2017 13:59

Re: Mno ..

Je proste zajimave, ze uprchlici a terorismus je nejvetsi tema v zemi, ktera s tim ma nejmensi problem. Nekomu to samozrejme vyhovuje ..

A. Alda 24.5.2017 13:48

Vy huso z Aldi,

alternativou proti vyhnání je vyvraždění.

S. Netzer 24.5.2017 13:31

Re: poznámka

Jasně, Huthis bojují proti diskriminaci a útlaku jako soudruzi v Doněcké a Luhanské "lidové republice" a ruský spojenec v Sýrii, Hisbollah, je legální polická strana.

Na rusáckou propagandu nejsem zvědavá, soudruhu.

S. Netzer 24.5.2017 13:07

Re: Jediný Izrael

Jaké štěstí, že Israelci nejsou tak omezení jako diskutéři na NP.

Společný nepřítel je nutí k pragmatickému jednání. https://en.wikipedia.org/wiki/Israel%E2%80%93Saudi_Arabia_relations

V. Němec 24.5.2017 13:05

Re: Nevolit ANO

Budu volit Okamuru.