7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

SVĚT: Krátce k Manchesteru

„Nová švédská tradice“, neboli měsíc ramadán, má poslední dobou nepříjemnou vlastnost, totiž že v něm dochází k disproporčnímu množství teroristických útoků. Pondělí v Manchesteru zase jen zapadá do této nové švédské, britské, francouzské a vůbec západní tradice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Kubeš 24.5.2017 13:04

Jediný Izrael

má jasno a chová se racionálně, ví s kým má co do činění a podle toho jedná. Pitomečkové z EU včetně Evropského parlamentu naopak pracují na tom, aby se v celé Evropě brzy slavil ramadán a platilo tu právo šaria.

F. Kusák 24.5.2017 13:03

Re: Nevolit ANO

Tak nám to prosím sdělte, koho máme volit. Obvykle je běžné, že se lehce vymezíme proti tomu, co nechceme. Definovat ale to, co chceme a pak to zrealizovat, to je fakt fuška. Minimálně by to chtělo vyměnit všechny politiky (za koho?), pak vyměnit voliče (za jaké?) a pak si stanovit vzletné cíle. Myslím, že nám to, a není to zas až tak dlouho, vtloukali do hlavy čtyřicet let. Já myslím, že spíše bychom se měli řídit tím Kennedyovským: "neptejme se co může udělat stát pro nás, ale co my můžeme udělat pro něj", tedy jinak, každý by si měl v první řadě zamést před vlastním prahem.

T. Hraj 24.5.2017 13:03

Re: Pakáž jako pakáž.

Přesně tak. A to platí pro jakákoli práva, nejen lidská. Právo je vždy konstruktem (dohodou) nějakého společenství. Není-li někdo členem tohoto společenství, logicky se na něj dohoda nevztahuje.

To také znamená, že žádná lidská práva neexistují, protože neexistuje žádné společenství všech lidí na zeměkouli. Ccováme-li se k někomu z vnějšku dobře, je to naše dobrá vůle, ne jeho nárokovatelné právo.

V. Novák 24.5.2017 13:02

Re: poznámka

Huthis bojují proti diskriminaci jak ze strany většinových jemenských sunnitů, tak saudských sunnitských wahhábitů. Azbuci to nejsou, tak snad mají právo na sebeurčení - nebo i nevhodní Arabové musejí jen držet hubu a krok, nejen azbučtí Krymané?

Hizballáh je legální polická strana a její ozbrojené křídlo jsou jediní Arabové, kraří dokázali účinně vzdorovat izraelské armádě. V Libanonu. Mimo Izrael, podotýkám. A taky jsou síla, která dokázala (v začátcích jako jediná) podpořit legitimní syrskou vládu, která přitom vůbec nebyla prošíitská, ale sekulární, proti Muslimským bratřím a jejich odnožím, jejichž zločiny jste tak úporně zalhávala...

S. Netzer 24.5.2017 13:02

Re: Pakáž jako pakáž.

Tak ti různí Aldové, kteří by chtěli "vystěhovat, přesídlit, vyhnat, vrátít" si nezaslouží, aby "na ně byla uplatňována lidská práva"?

Až tak daleko bych nešla. V civilizované společnosti má i zločinec nárok na spravedlivý soud a ne na mstu.

R. Morava 24.5.2017 12:57

Re: Reakce Izraele

Tak máte samozřejmě pravdu, že Němci i Britové se pořád ještě cítí jako pánové, co pár chudákům z Arábie chtějí pomáhat a hlavně aby někdo vetřelcům neubližoval. Pořád si neuvědomují, že už jsou kriticky ohroženým druhem a měli by se podle toho chovat.

R. Gramblička 24.5.2017 12:49

Re: Pakáž jako pakáž.

kdo lidská práva nerespektuje, nezaslouží si, aby na něj byla uplatňována.

M. Bouček 24.5.2017 12:47

Nevolit ANO

Mně z toho v vyplývá nevolit - kromě těch srabských tradičních partají - budoucího vítěze voleb ANO-, neboť obsahuje takové exempláře, jako Jourová, Zlatuška, kejvač NATO Stropnický a jiní, kteří rádi dají svolení k dovozu tzv. imigrantů. Nehledě na jejich šéfa, který se k té otázce nevyjadřuje či jen velmi opatrně, a jakmile dojde na prachy, taky je sem rád doveze, společně s jinými ziskuchtivými hajzly z neziskovek. Staří Řekové postavili do čela polis tyrana s nutnými pravomocemi, aby městský stát uchránil před ohrožením rychlými razantními opatřeními, nehledě na dosavadní demokracii. Kecy o hlouposti jednoduchých řešení jsou zločinem. Doba je jasná, ohrožení je jasné, je třeba kolem toho jednat, a ne jen diskutovat (= kecat ). Tak koho zvolit? Já to asi vím.

R. Gramblička 24.5.2017 12:47

Re: poznámka

a ten první odkaz má být co, prázdná wikistránka? Máme tam snad něco napsat?

R. Morava 24.5.2017 12:43

Skvělé shrnutí pane Kechlibar

A děkujeme za skvělé články. Přesně to s Araby jsem si taky znovu uvědomil při návštěvě Trumpa v SA. Někdy jsou kroky EU i USA naprosto nepochopitelné a vysvětluje to mimo iracinálního neomarxismu a dalších moderních "ismů" především toto - petrodolary, které mají zachránit ekonomiky celého světa (ale nezachrání) a naplnit kapsy politiků. Vysvětluje to i chování Trumpa, který místo do Evropy přijel tam, kde Evropě vládnou (SA) a Ergodana, který podporuje ty co vládnou. Jen by si měli politici uvědomit, že je to vytloukání klínu klínem. A že zrada křesťanských ideálů a modlení se k penězům je cesta do pekel. A ropu "dal" Arabům jistě vládce pekla. Západ zbrojí, proto, že chce mít vliv na ropu a na Blízkém Východě. BV si z nás, ale dělá ještě větší poskoky. Podporujeme svými zbraněmi a ústupky naše dobyvatele.

Pan Kechlibar opět udeřil hřebíček na hlavičku, jako i ve všech ostatních článcích, kde dodává odkazy, statistiku i logická vysvětlení (a není to ironie).

S. Netzer 24.5.2017 12:38

Re: poznámka

Hisbollah a Huthis jsou poslové míru, že ano.

R. Brzák 24.5.2017 12:22

Re: celý problém s musulmanama vyplývá

Pocit méněcennosti muslimů obecně vyplývá ze zásadního vědomí, že jejich Alláh je krutý bůh, který neodpouští chyby. V podstatě nemá muslim jinou možnost, než být boha poslušný - a ani tehdy není jisté, zda bude odměněn. Odměna pro muslima za jeho život je jistá jen v případě, že zemře jako mučedník - tedy v boji za věc Alláhovu. Muslimové však jsou stejní lidé, jako my - tedy v základní tužbě žít a být šťastní. Ale pokud zároveň mají být dobří muslimové, štěstí neprožívají. To je totiž v lidském životě spojeno se svobodou a odpovědností. A svoboda i odpovědnost je všemocným Alláhem určujícím každý jeho krok a trestající každou jeho chybu z jejich životů odstraněna. Mají jen podvolení se jeho vůli...jak mohou nebýt ve svém podvědomí méněcení?

R. Brzák 24.5.2017 12:08

Re: Reakce Izraele

Srovnání s Izraelem sice pokulhává - ale pojďme s ním pracovat. Co předcházelo vzniku Izraele a jeho zbudování jako moderní, sebevědomé a obranyschopné země? Téměř zničení Izraelitů za druhé světové, potom obklíčení nepřáteli ze všech stran a obrovskou převahou útočníků a nakonec trvalé ohrožení týmikž útočníky, přestože je několikrát porazil, zahnal, obsdil jejich území (a pak jim je vrátil). Co z toho vyplývá? Že my, lidé, se měníme - a intenzivně bráníme či bojujeme - až pod velkým tlakem. Snad nebude nutné, abychom si my, křesťané, prošli podobným příběhem, jako Židé. Ale je jisté, že jakmile zareagujeme a začneme se bránit, je s arabským světem a dost možná s celým muslimským světem konec.

S. Netzer 24.5.2017 12:01

Re: Pakáž jako pakáž.

Obávám se, že jste vůbec nepochopil co píšu.

A je tak trochu absurdní, když se člověk který by neraději "použil recept dr. Beneše" a chtěl "vystěhovat, přesídlit, vyhnat, vrátít" odvolává na lidská práva.

Lidé vašeho druhu dávají toto slovní spojení obvykle do uvozovek.

C. Hulka 24.5.2017 11:55

A na husajna obamu zapomněl

ačkoliv ten má na tom všem lví podíl díky své idotské politice kterou páchal osm let.

M. Rubáš 24.5.2017 11:47

Krize bude pokračovat

Jediná šance je zavřít hranice. protože migrantská krize bude neustále pokračovat. Celá desetiletí. A doufám že Saudská Arábie zkrachuje.

http://www.epshark.cz/clanek/95/muslimsky-svet-predstavuje-permanentni-uprchlickou-krizi

V. Novák 24.5.2017 11:47

Re: poznámka

Nic novějšího jste nevyhrabala? To mi dost nahráváte...

V. Novák 24.5.2017 11:45

Re: Prostě ten aparteid měl něco do sebe,

Nikoli, to jsem četl ve zcela moderní knize "Proč státy selhávají": Daron Acemoglu, James Robinson.

V Rudém právu by ji určitě neotiskli, autoři totiž nevidí velkého rozdlu mezi institucemi ruskými (carskými) a sovětskými.

Postupné zavádění apartheidu od počátku 20. stol. tam popisují poměrně podrobně.

V. Novák 24.5.2017 11:39

Re: Pakáž jako pakáž.

Ve stavu lidských práv je obrovský rozdíl mezi Íránem a SA.

V. Novák 24.5.2017 11:38

Re: Logicky mi vychází

Vybombardujete Libyi?

Nebo požádáte některou z libyjských "vlád" - to byste ovšem nejdřív musel zjistit, která momentálně ovládá území, kde žijí jeho příbuzní - aby to provedla za vás?

Dokud žili v Británii ve strachu před Kaddáfím, nevraždil.

P. Vaňura 24.5.2017 11:29

Kde jste přišel na ten nesmysl že by to nefungovalo!

Celá tisíciletí to funguje. To pouze Vy ve své útlocitnosti se snažíte najít zástupný důvod proč tak nepostupovat.

Sekta asasínů terorizovala 150 let celý Blízký východ až udělali ten nerozum, že se pokusili zavraždit Čingischánova nástupce Mankochána. Načež to Mongolové vzali šmahem a totálně je zlikvidovali i s jejich synpatizanty!

A. Alda 24.5.2017 11:28

Rudé právo z 50. let je veřejně dostupné.

http://archiv.ucl.cas.cz/?path=RudePravo

Vřele doporučuji ke studiu.

A. Alda 24.5.2017 11:26

Vraždění a teroru komunistických bojůvek

v Západní Evropě byla vystavena stopka porážkou hnízda toho zla, to je Sovětského svazu, který zanikl.

Stejně tak islámskému vraždění může být vystavena stopka jedině zničením islámského hnízda zla, to je Mekky a tamního meteoritu, kterému se všichni muslimové pětkrát denně klanějí.

R. Stary 24.5.2017 11:26

Reakce Izraele

Uz jsme tak degenerovani, ze dovedeme jen narikat a pocitat mrtvoly. Kdyby tak jednali v Izraeli, uz by Izrael neexitonala. Nase jedine vychodisko je nepustit tenhle ksindl do republiky. Co se taky osvetcilo, zakazat minarety. To aby realizovali, v jake zemi jsou. Pro potencialni vrahy nexistuji lidska prava.

A. Alda 24.5.2017 11:21

Dík za osvětu.

Sedí to. Mělo by se to více vědět. Ale Mladá fronta ani jiné babišotisky to jistě neotisknou.

A. Alda 24.5.2017 11:18

Pakáž jako pakáž.

rozlišovat mezi Iránem a Saudskou Arábií je z hlediska lidských práv totéž jako rozlišování mezi Třetí říší a stalinovským Sovětským svazem. Hromada mrtvol je prostě hromada mrtvol bez ohledu na to, jestli na ní hodují krkavci nebo supové.

A. Alda 24.5.2017 11:15

Nesouhlasím.

Je třeba je vystěhovat, přesídlit, vyhnat, vrátít - prostě použít recept dr. Beneše, který se dle zákona zasloužil o náš stát.

Kde nejsou muslimové, tam se muslimské atentáty nekonají.

Muslimové ať si žijí v muslimsku podle svého - v Evropě nemají co dělat, sem prostě nepatří.

L. Křivan 24.5.2017 11:15

Re: celý problém s musulmanama vyplývá

z jejich přítomnosti v Evropě, ve světě, kde cítí svojí méněcennost.

Ráno ho probudí budík, vynález nevěřících. Pak vaří kafe na elektrickém vařiči, vynález nevěřících. Do práce jede autem, metrem, všechno vynález nevěřících. I ta lopata je vynález nevěřících. A tak to jde dál až do večera, vude kam se podívá vidí vynálezy nevěřících. Divíte se, že ví o méněcennosti arabů ?

A. Alda 24.5.2017 11:13

Kde muslim, tam nebezpečno.

Velmi jednoduše to shrnul pan Větvička zde:

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Ladislav-Vetvicka-k-masakru-v-Anglii-Je-to-valka-Cizi-kmen-prijde-zacne-zotrocovat-Kde-ho-vyzenou-jako-my-Nemce-tam-je-bezpecno-Na-cestach-jsem-zjistil-489079

a pro větší hrabaly ve faktech to rozebral pan Salivar zde:

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Boze-chran-nas-Nic-hezkeho-nas-neceka-Kdo-veril-ze-imigranti-Cesko-minou-se-spletl-naznacuje-analyza-489003

M. Prokop 24.5.2017 11:04

Re: Na internetu jsem našel

Ano.