24.4.2017 | Svátek má Jiří







DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

PRÁVO: Norsko otáčí



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 30, poslední: 20.4.2017 22:58, přehled diskusí

Pane Zdechovský, pane poslanče,:
Autor: Š. Hašek Datum: 20.4.2017 19:32

nějak se mi jeví, že byste měl psát stále a jenom:

Já nic já muzikant.

To by sedělo. Vy jste excelentní "ani ryba ani rak", nějak jste ale už zjistil, že asi brusele komisariát/norské všedobro hapruje. Pozdě!!! Pozdě bycha honit, říkalo se dřív.

Ale chápu, že musíte být viděn a čten. Já poslance s Vaší kvalifikací nevolím. Vysvětlete nám tady, co znamená disertační práce: Volný čas dospělých?? Případně: Politická komunikace??

:
Autor: J. Novák Datum: 20.4.2017 19:31

Dle mého názoru bude vyhráno až tehdy, až budou všichni vyníci tohoto šíleného experimentu obviněni, souzeni a ti osobně zodpovědní za zločiny proti lidskosti uvězněni.

Re: :
Autor: J. Jurax Datum: 20.4.2017 22:58

Ehm - vyníci ... nedělejte si iluze, nebudou ani obviněni, natož souzeni a ztrestáni ...

ad) Dobrá zpráva:
Autor: R. Neveselý Datum: 20.4.2017 13:39

Autor: M. Krátký Datum: 20.4.2017 2:31 "Dobrá zpráva jistě, ale : kdo za to ponese odpovědnost a kdo těm rodinám skutečně nahradí to dlouhodobé strádání a trvalé a hluboké poškození rodinných vztahů ?!?!?!"

Samozřejmě, že již poškozeným rodinám těžko lze nahradit dlouhodobé strádání atd. Ale, alespoň je naděje, že nebudou přibývat další takové šílené případy.

Žádný obrat - nic se nezměnilo.:
Autor: A. Alda Datum: 20.4.2017 12:09

Dokud nebudou zločinci postaveni před soud, nic se nezmění.

Norsko:
Autor: p. smatlak Datum: 20.4.2017 10:23

Podle mě by děti norských rodičů měli býti okamžitě odebrány všem,protože jak to čtu tak skoro všichni jsou podle těch jejich měřítek retardovaní.Tak to dopadá,když se upřednostňují děti před téměř vším, myšlením a rozumem počínaje.Kdyby to takto mělo býti i v přírodě tak už asi žádná ,láďata nebyla,protože by nesplňovaly matky pravidla o výchově a názorech na ní.Zkrátka Norové jsou ne asi ale faktickz zdegenerovaní a asi víme jak a proč a potřebují děti které nejsou zprsklé příbuzensky.Tak to dopadá,když se lidé mají jjako prasata v žitě a přestavají myslet c v intencích zdravého rozumu a z paradoxem je,ře si z toho ještě udělali byznys ,jako by jim nestačilo,že už i tak se mají dobře.Je to jako u Babiše,kdo má hodně tak chce ještě více a ne obráceně tak lak jak se to mylně ve společnosti deklaruje a předkládá od různých chytrolínů,radilů a mudrců,A je to jako u těch sluníčkářů,ty také dělají vše opačně a bez rozumného myšlení.

Re: Norsko:
Autor: J. Anděl Datum: 20.4.2017 13:59

Jako - jo. Ale ono v žádném socialistickém systému nejsou jacíkoliv lidé, tedy ani děti jako takové, přede vším. Tam je přede vším vždy a jen ten systém sám o sobě.

A služebníkům toho systému přináší uspokojení harmonické chrčení bezchybně klapajícího stroje, nikoliv životy strojem zpracovaných lidí.

Pokud chceme, :
Autor: J. Karlík 653 Datum: 20.4.2017 9:41

aby občané cizích států dodržovali naše zákony, musíme totéž respektovat i u jiných států. Na děti zavlecene do jiného státu za účelem vyšší životní úrovně se vztahují zákony tohoto státu. A ty jsou věcí norských zákonodárců. Ona paní, když se dostala do problému si najednou vzpomněla, že má také české občanství, zatáhla do věci i senátorku a jistě ne zcela levného právníka. A pan europoslanec si také ohřívá svoji teplou židličku. EU je jenom mírnější varianta Barnevetu.

Re: Pokud chceme, :
Autor: V. Kopta Datum: 20.4.2017 10:43

pokud jsou zákony nemorální tak je nutno proti nim bojovat. Chcete snad tvrdit, že bylo nutno také respektovat norimberské zákony?

Re: Pokud chceme, :
Autor: J. Lepka Datum: 20.4.2017 10:58

Pane Karlíku, pokud vám někdo naplácá ústa a ukradne auto i jen pár km za hranicí ČR, vy se neobrátíte na českou ambasádu? A argument, že jezdíte jen do okresního města na úřady to neomluví. Prostě nepiště hlouposti nebo se zapojte do diskuze jinde.

Re: Pokud chceme, :
Autor: J. Karlík 653 Datum: 20.4.2017 16:39

Odbihate od podstaty problému, paní s rodinou odjela do Norska, její partner se k dětem choval podivně, její čeští příbuzní, snad teta, se nechala dětmi obsluhovat na WC, prostě asi nebude vše ok. Srovnávat norské zákony s norimberskymi může jen demagog. Hloupostí jsem už od vás četl více ale z diskuse vás nevylučuji. A projděte si pravidla psaní s a z.

Lžete ! Absolutně !:
Autor: J. Kanioková Datum: 20.4.2017 20:55

Nepište příspěvky k případům, o nich víte kulové !!!

Re: Pokud chceme, :
Autor: M. Prokop Datum: 20.4.2017 11:55

Však taky nikdo nic protizákonného nepodnikl (třeba únos), bohužel.

Paní, senátorka i právníci postupují dokonale v rámci norských zákonů.

Ještě něco jste nepochopil?

Souhlas.:
Autor: A. Alda Datum: 20.4.2017 12:11

Jsem rád, že nejsem ministr. Kdybych byl, už bychom asi byli s Králem Norska ve válečném stavu.

Dejte s tím už konečně pokoj,:
Autor: I. Mertl Datum: 20.4.2017 9:25

pane europoslanče! Jakoby EU neměla jiné problémy! Ostatně, i u nás doma se občas problém podobný Barnevernetu vyskytne, ne? A co s tím děláte, Vy v Bruselu, Štrasburku a na Karláku?

Re: Dejte s tím už konečně pokoj,:
Autor: M. Prokop Datum: 20.4.2017 9:34

Pan Zdechovský pojednal (dost správně) Barnevernet.

Vy máte prostor k pojednání těch jiných problémů EU. Ne, že by nebyly, ale zvláště u vás jsem zvědav, co vše zaregistrujete a jak byste to řešil.

Re: Dejte s tím už konečně pokoj,:
Autor: B. Rameš Datum: 20.4.2017 10:33

Ale tak jistě, co je Vám do cizích dětí a rodičů... Zvlášť když Vám chtěj čmoudi užrat dávky!

Aktéři únosů dětí patří před soudy!:
Autor: P. Hlosta Datum: 20.4.2017 9:17

Vyhráno bude ale teprve tehdy, až aktéři doslova únosů dětí jejich rodičům skončí za mřížemi! Není to tak, že se konalo v dobrém úmyslu, ale je prokazatelné, že se Bernevernet stal mafiánským sdružení, nebo přinejmenším organizovaným zločinem. Náprava křivd na dětech páchaných a neméně jejich rodičích, nebude ani plně uspokojitelná. Proto by měla Norská justice ve veřejných procesech dát jasný signál, že takhle teda ne!

Re: Aktéři únosů dětí patří před soudy!:
Autor: M. Prokop Datum: 20.4.2017 9:35

Jo, měla by ....

Jaká je na to naděje, to asi víme oba. Byrokracie je všude stejná a v socialistické zemi (což Norsko je) extra.

I Breivik je produktem norských socialistů, spíš socialistek:
Autor: P. Maleček Datum: 20.4.2017 7:01

Řádění norských socialistů, ve většině socialistek, maskujících se jako mnohde jinde za liberální či sociální demokraty, má na triku i mnohé další hrůznosti. Však i řádění Breivika bylo byť šíleným protestem proti jejich praktikám.

Málokdo ví, že na onom ostrově, kde pomateně Breivik vraždil, sociální liberalisté nutili tam shromážděné nezletilé pochodovat za vykřikování hesel - smrt Izraeli.Tedy žádali vyvraždění několika milionů Židů.

Re: I Breivik je produktem norských socialistů, spíš socialistek:
Autor: Z. Čábelka Datum: 20.4.2017 8:23

Pane Malečku, existuje nějaký zdroj o socialisty vykřikovaných heslech proti Izraeli, který by se dal šířit? Takové názorové postoje nelze nechat ležet bez náležité publicity.

Re: I Breivik je produktem norských socialistů, spíš socialistek:
Autor: P. Lenc Datum: 20.4.2017 9:31

Pane Čábelko, o tom co píše pan Maleček sice nevím, ale podobné akce norských socialistů se opravdu konaly.Snažil jsem se o dohledání, ale asi bylo všechno smazáno.Samozřejmně publicita je pro tyto živly v současné době nežádoucí

Re: I Breivik je produktem norských socialistů, spíš socialistek:
Autor: P. Maleček Datum: 20.4.2017 10:11

Stačí si ověřit, že jednou ze základních premis nejen norských socialistických pošuků je osvobození prý palestinských chudáků od izraelského teroru - viz. slova na NP populárního Václava Vlka:

"Především je třeba si uvědomit, že Norská dělnická strana je mimořádně „antikapitalistická“ a antisionistická a podporuje vše palestinské, zejména „spravedlivý osvobozenecký boj proti židovskému útlaku“. A mladí norští sociální demokraté nesli na ostrově Utøya transparenty na podporu Palestinců a vyzývali k boji proti „sionismu“. Moderní západní socialistický antisionismus však ve skutečnosti není ničím jiným než nacionálněsocialistickým antisemitismem z dvacátého století. To se ovšem příliš říkat nesmí.“

K tomu nutno dodat, že tohle se odehrálo za podpůrné účasti předních norských socialistických politiků, kteří ostrov, prý náhodně, opustili těsně před Breivikovým příjezdem.

A tak je otázkou, zda nešlo ze strany norských socialistických papalášů o řízenou provokaci pracující s breivikovou vyšinutou psýchou, kterou chtěli využít k dalšímu vnucování svých socialistických šíleností - což se následně stalo. Čímž v žádném případě neobhajuji Breivikův hrůzný čin.

Dobrá zpráva!:
Autor: I. Procházková Datum: 20.4.2017 2:01

Sice není ještě úplně vyhráno, ale je to na dobré cestě. Snad se i paní Michaláková a s ní ostatní rodiče dočkají navrácení svých protiprávně odebraných dětí.

Re: Dobrá zpráva!:
Autor: M. Krátký Datum: 20.4.2017 2:31

Dobrá zpráva jistě, ale : kdo za to ponese odpovědnost a kdo těm rodinám skutečně nahradí to dlouhodobé strádání a trvalé a hluboké poškození rodinných vztahů ?!?!?!

Re: Dobrá zpráva?:
Autor: P. Dvořák Datum: 20.4.2017 4:47

Jestli v té době, než dojde k obratu, bude koho navracet. Za jak dlouho budou děti plnoleté?

Re: Dobrá zpráva?:
Autor: J. Frankl Datum: 20.4.2017 9:01

A nebo taky v důchodu!

Re: Dobrá zpráva!:
Autor: M. Prokop Datum: 20.4.2017 9:36

Bylo by to dobré, ale tak dlouho páchané škody už u malých dětí nelze napravit.

Re: Dobrá zpráva!:
Autor: P. Portwyn Datum: 20.4.2017 15:23

Bohužel máte pravdu.

Ale lze zabránit pokračování těch prasáren.

Nelze se divit:
Autor: J. Kovaříček Datum: 20.4.2017 1:57

Inu, co lze očekávat od potomků Vikingů? Zajisté, je tu posun k lepšímu! Dříve děti nabodávali na meče, dnes už to snad nedělají! Možná zásluhou pana Zdechovského. Newní nad osvícenou Evropskou unii.