19.3.2024 | Svátek má Josef


Diskuse k článku

POLITIKA: Neumětelství Šlachtových šéfů

Parlamentní komise ukončila prošetřování reorganizace útvarů kriminální policie a zveřejnila závěrečnou zprávu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Starý 8.2.2017 23:12

Proti komu je Blažek v opozici?

Je před volbami a vytváří se společná povolební antiBabišovská koalice. Takže jedinou opozicí pana Blažka je Babišovo ANO. Proto se také ODS a TOPka dokázali na něčem shodnout s ČSSD, protože věří, že tím uškodí Babišovi...

J. Laták 8.2.2017 17:09

Chraň Bůh, zpochybňovat parlamentní komisi, i když

je notoricky známo, že ta naše parádně zrychtovaná parlamentní demokracie, pochází z dílny STB & KGB. Pak uplynulo sedmadvacet let a jakémusi Čobolovi se ztopořil poštěváček, takže si řekl, ANO, budu majorom. V tom okamžiku propuká otevřený boj o skutečnou moc ve státě. Estébák Laube proti estébákovi Babišovi od Čobolů. Nad nimi se kymácí společensky unavený Miloš Zeman. Co chvíli vrávorá u židle toho druhého a neví kudy kam. Aby ne, všichni přece byli jeho dobří kamarádi a stále patří pod jedno rudé polejvání .., že? :-)))

P. Götze 8.2.2017 12:29

RE

Jeste nikdo ovsem neosvetlil, jak ma tedy ceska policie stihat politicke kauzy, pokud se dotykaji i napriklad strany majici ministra vnitra. Jak by to melo vypadat aby to nebylo napadnutelne, ze policie a zastupci delaji politiku? O to tady totiz jde. Jak delat nepolitickou policejni praci, kdyz politici maji pristy primo v policii, coz nam nazorne predvedli.

J. Kulheim 8.2.2017 13:03

Re: RE

"... jak ma tedy ceska policie stihat politicke kauzy.."

Které politické kauzy myslíte?

"....nepolitickou policejni praci.."

Co máte namysli. Co to je?

I. Schlägel 8.2.2017 13:52

Re: RE

Co jsou politické kauzy? Kterékoliv porušování práva, jehož účastníkem je politik. Pak to není obyčejná kauza, ale politická. Bez ohledu na to, zda je pro tento termín vytvořené vhodné paragrafové znění. A pokud má stíhaný politik vliv na policii, státní zástupce či soudy, naprosto přirozeně se snaží vyšetřování a další kroky ovlivnit ve svůj prospěch. Kluci, co spolu mluví, si to nějak zařídí.

J. Kulheim 8.2.2017 16:40

Re: RE

Politika je řešení věcí veřejných. Politici jsou zodpovědní mj za bezpečnost. Musí mít vlna činnost policie.

Poku spáchá tresný čin, tak je jako každý jiný občan ČR. Policie to musí prokázat, poslanci posoudit a stání zástupce předat soudu. Polie nemůže bezdůvodně kriminalizovat politiky.

Vaše úvaha je teoretická.

I. Schlägel 8.2.2017 17:02

Re: RE

Ano, moje úvaha je teoretická. Vycházející z praxe, že jsou odjakživa rovní a rovnější. To co orgány teoreticky musí je jedna věc, jak se reálně chovají v tom či onom případě je druhá věc. Vaše námitka je irelevantní.

J. Kulheim 8.2.2017 18:53

Re: RE

Máte nějaký konkretní podlad pro takové tvrzení?

I. Schlägel 9.2.2017 7:44

Re: RE

Pokud jste slepý, nepomůže Vám ani podklad který dnes a denně máte přímo před nosem. A nejde o tvrzení, ale o názor. Udělejte si prosím pořádek v pojmech. Thanks.

J. Kulheim 8.2.2017 11:16

Šlachta a spol. měli být dávno odvoláni pro neschopnost.

Pláč nad panem Šlachtou, ze strany některých plitiků a zde píšících expertů /J. Štrobl, P. Maleček, L. Písařík apod/ je dojemný. Šlachta a spol neumí nic jiného než sedět na zadku a odposlouchávat. To, že se mýlí dost často ukazuje, že Ištvan to zkoušel na pana Čunka a minul se, Nečas, zase vedle, poslanci nula, Ritig po x letech nula. Zbývá Nagyová a nezdaněné kabelky. Zdá se, že na 100 krát zdaněných kabelkách padla vláda a změnil se politický systém v ČR. V které zemi by na základě takto získaných argumentů, padla vláda?

Spojovacím článkem všech kauz je paní Nagyová. Paní Nagyová prý úkolovala vojenské zpravodajství. Neúkolovala, protože k tomu nemá žádné pravomoci. Vojenská rozvědka si sama určí, co bude šetřit a co nebude. Petr Tluchoř je označen za trafikanta, vsazen Ištvanem za trafikantství do lochu, vláčen coby trafikant více než půl roku médii, leč celé to má jednu podstatnou vadu. Nějak tu chybí ta trafika.

Paní Nagyovou vláčeli v „medvědovi“ za asistence kamer a asistence několika policajtů. Odkud se vzalo a kam se podělo těch 150 miliónů a kilogramy zlata? President Zeman marně čeká už několik let na informace od pana Ištvana. Ten z něho udělal naivního stařečka. On neříká nic.

Toto je možné pouze totalitním státě. Na základě něčeho tak chatrného, jako předložili Ištvan a spol., probíhá onen neuvěřitelný monstrproces. Jediným výsledkem nakonec zůstane pád vlády. Za tohle si státní zástupce platíme? Soudci se budou měnit tak dlouho, až se najde někdo, kdo bude soudit podle not pana Šlachty a Ištvana. Možná nám tito jediní spravedliví rozpletou Čapí hnízdo, Bakalovy byty, Šlachtovu trafiku atd. Z toho monstr-procesu s panem Nečasem, poslanci ODS ( Šnajdrem, Fuksou a Tlučhořem), a dalšími, ty metráky zlata a peněz v bankách a jiné, byla jen bublina a velká blamáž.

Komise vyšetřila to na co měla zadání od PS. Co udělá PS a vláda je věc PS a vlády.

P. Maleček 8.2.2017 13:01

Re: Šlachta a spol. měli být dávno odvoláni pro neschopnost.

Nepláču nad Šlachtou a spol., jen poukazuji na to, že Blažek a většina členů této komise měla zatraceně silný důvod Šlachtu a spol. potopit. Hlavně proto, že zásahem na Úřadu vlády Šlachta a spol. odhalili a rozbili korupční mafii ovládající (přes mezinožku jimi uplácené premiérovi sekretářky) samotného premiéra a tím vyvolaný pád vlády připravil o výnosná koryta na státním mnohé z členů této komise a tím i jejich též se na státním pasoucí partaje.

Že pak soud tyhle prasárny schoval pod poslaneckou imunitu a další právnické kličky (s čímž řada legislativců nesouhlasí) je už jiná. Stejně jako to, že prý demokraté od socanů a lidovců vzali do vlády totalitního, STBáctvím páchnoucího oligarchu.

Za to Šlachta ani st. zástupci nemůžou.

J. Kulheim 8.2.2017 13:15

Re: Šlachta a spol. měli být dávno odvoláni pro neschopnost.

Pan Blažek stíhaný nebyl a proč by měl nenávidět toho, kdo dobře vykonává práci za kterou je placený. Jste to vy, kdo nenávidí a osočuje každého, kdo nemá stejný názuor jako vy a vám podobní.

Jakou korupční mafii pan Šlachta odhalil? Po čtyřech letech to nevím a pokjud to víte vy, tak určitě se najdou diskutéři, které to bude zajímat.

Váš diskusní příspěvek neobsahuje nic konkretního.Jenom z toho čouhá nenávist k Blažkovi, který je poslancem za ODS. Pro některé lidi je takový způsob uvažování cizí. Vy to považujete za normální.

J. Kyselková 8.2.2017 20:42

Re: Šlachta a spol. měli být dávno odvoláni pro neschopnost.

Soulasím s Vaším názorem, pane Kulheime. Velice jsem se podivila drzosti soudruha Babiše, který si dovolil napadnout čest exministra Blažka. Škoda, že komise nerozkryla kdo šéfoval ty zákeřné policejní akce a pád vlády. Zřejmě ty směšné výsledky nám mají stačit.

A. Alda 8.2.2017 11:00

Není možné, aby politiku dělali prokurátoři a policie.

To zde bylo koncem 40. a začátkem 50. let a neosvědčilo se to. Ani komunistům se to neosvědčilo, jak by to tedy mohlo být akceptováno v demokratickém státě?

J. Štrobl 8.2.2017 7:20

Všichni bohužel víme,

jak "enteligentní, moudrý, zásadový a neovlivnitelný" pan Blažek je.Takže výplod jeho komise nebude stát za zlámanou grešli. Jestliže parlament do čela této komise postavil takového člověka, tak si z veřejnosti buď dělá srandu nebo nás má za hlupáky. Je to i ukázka hlubokého úpadku politiky v naší zemi. I když je docela dobře možné, že v parlamentu nikdo lepší než Blažek v současné době není. Mezi námi je to velmi znepokojující a nechutný příznak.

J. Myslivec 8.2.2017 8:27

Re: Všichni bohužel víme,

Souhlasím a tvrdím, že kdyby komise nebyla, výsledek by byl stejný! Máme co jsme si zvolili!

M. Prokop 8.2.2017 10:26

Re: Všichni bohužel víme,

Jistě, to ovšem platí na každou parlamentní komisi.

P. Lenc 8.2.2017 9:29

Re: Všichni bohužel víme,

Opravdu pane Štroble "všichni bohužel víme"?Já se domnívám, že pan Blažek a celá komise, oproti mnoha jiným, v minulosti zřízeným komisím odvedla dobrou práci.A pokud se považujete za hlupáka...Mimochodem, jasný pokus Babiše o ovládnutí policie jste zřejmě nepostřehl, další jeho nynější pokus v rámci celníků vytvořit vlastní policii je asi také mimo vaši pozornost. Mezi námi je to velmi znepokojující a nechutný příznak. Bylo by upřímnější napsat, že prostě nemáte pana Blažka rád a také vypsat všechny jeho "nepravosti" kterých se dopustil či dopouští.A ano, souhlasím s autorem, že v rámci reorganizace bylo také odstranění Šlachty, bohužel jak autor píše na jeho odstranění v rámci velitelských kompetencí nikdo neměl "koule".Ovšem jeho odstranění byl pouze druhotný produkt celé reorganizace.

V. Kraus 8.2.2017 9:57

Re: Všichni bohužel víme,

Ano, vystihl jste to dobře.

L. Severa 8.2.2017 14:57

Re: Všichni bohužel víme,

Souhlas, domnívám se, že Babiš chce mít prsty všude, a že Šlachtu vehementně hájil, protože to byl jeho člověk.

J. Štrobl 8.2.2017 15:03

Re: Všichni bohužel víme,

No Blažek mne nakrkl v roce 2012, když chtěl změnit pro pomluvy informační zákon a argumentoval, že informační svoboda doléhá na přísedící u soudů. Miloš Čermák to tehdy komentoval: "Nedovedu si ale představit, že když někdo napíše pomluvu, je to trestný čin. Jak budeme řešit, když napíšu, že Blažek je deb*l? Může se nechat vyšetřit a předložit důkazy, že má IQ 160 a já ho budu muset odškodnit, ale jak bude policie rozhodovat, jestli je deb*l nebo ne? A proč by to měla vyšetřovat?" Jenže já si vzpomněl, jak můj kamarád v hospodě kdysi řekl, že Husák je vůl a dostal 3 roky na tvrdo. A od té doby holt Blažka nemusím.

Jinak ta zpráva nic nepřinesla mimo toho, že nikdo za nic nemůže a rozhodnutí o potrestání žvanilů. Také omezování práv státních zástupců se mi moc nelíbí. Ne snad, že by tam bylo všechno v pořádku, ale rád bych na tu věc četl názor ústavních soudců. Jak se to nechá socanům a Babišovi pánbůh s námi.

K. Krejčů 8.2.2017 10:25

Re: Všichni bohužel víme,

Ano. Dejme jim čas. Do švestek.

M. Prokop 8.2.2017 10:26

Re: Všichni bohužel víme,

Ti "všichni", to jste vy a kdo ještě?

A. Alda 8.2.2017 11:04

Blažek dokázal dosud nevídané.

Je to první parlamentní vyšetřovací komise, která něco vyšetřila.

Úspěch sice slavila i jiná vyšetřovací komise, zvaná Kolderova, ta však nebyla parlamentní, leč partajní.

Ad hoc ustavené politické vyšetřovací komise jinak zatím nikdy nic nevyšetřily. U nás (v USA je to ovšem běžný a osvědčený postup, zpravidla úspěšný - snad jen s výjimkou Kennedyho smrti).

P. Maleček 8.2.2017 5:47

Blažek že v akci Ištván opozice - naopak koruční koalice!

Schneider, jak je u něj obvyklé se mýlí (či vědomě manipuluje) v tom zásadním. Blažek není v Šlachto-Ištvánově případu opozicí, ale naopak velmi prorostlou koalicí.

Koalicí exponentů partají, i s pomocí oposmlouvy systémově rozkrádajících stát. Však brněnská přezdívka Don Pedro hovoří sama za sebe. No a ty Ištván se Šlachtou trefili na komoru, když zásahem na Úřadu vlády rozbili jimi léta budovaný a pro ně na úkor státu výnosný korupční systém. A hlavně ho učinili viditelným v očích veřejnosti.

Čímž nedělám z těch dvou svaté, ale jejich dehonestace, oslabení a v případě Ištvána a st. zástupců obecně omezení pravomocí a samostatnosti vůči politikům bylo cílem komise s Blažkem v čele.

To že v komisi došlo k vzácné shodě samo říká co cílem ČR politiků je - pod maskou demokracie totalitně vládnout a okrádat stát. I proto ty Sobotkovy kecy o ohrožení demokracie kritiky této korupcí, na dálku jak chlív páchnoucí komise.

M. Valenta 8.2.2017 9:12

Re: Blažek že v akci Ištván opozice - naopak koruční koalice!

Asi tak, ale přesto. Bezpečnostní "expert" Schneider se nemýlí. On jen neomylně sleduje zájmy "Zemanů a Putinů".

Z. Čábelka 8.2.2017 14:27

Re: Blažek že v akci Ištván opozice - naopak koruční koalice!

Prosim o dolozeni vazeb Blazka z ODS na Zemana. Vazbu na Putina to mate asi z pohnuti v sestinedeli nebo z politicke nalevacky politruka M. Stropnickeho.

L. Písařík 8.2.2017 4:43

Pan premiér pravil

Blažkova komise je demokratická, já to říkám, kdo mi bude odporovat, ukážu mu. Důležité bylo, že nic neprokázala.

A já praktik říkám: Kdyby komise nic nedělala, byl by výsledek tentýž?