26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

GLOSA: Nekorektní Trump

Dovolím si osobní poznámku, kterou pak přejdu k čerstvému americkému prezidentovi Trumpovi. Měřím nějakých 163 cm, a tak jsem si vysloužil přezdívky typu baskeťák, čahoun, Napoleon, dlouhán apod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 24.1.2017 23:13

Dobře napsáno

J. Kanioková 24.1.2017 22:44

Precizní 1*

J. Kanioková 24.1.2017 22:55

Re: Precizní 1*

Tyhle věci si vážně myslí Donald Trump... http://jdem.cz/cxgxk8

C. Hulka 24.1.2017 12:14

Našel by se lepší kandidát než Trump?

Nepochybně, sám jsem si přál Cruze nebo Carsona, ale tu všemocnou mediální mašinu dokázal porazit jenom Trump (80 procent amerických novinářů je levicových a zprávy podle toho vypadají jako masírka za starého TASSu)

Takže demokrapům Trumpa škodolibě přeju za ty solidní a slušné kandidáty, které levicová media zničila - Bob Dole, McCain, Romney, Carson a další.

Navíc si ten levicovej xindl odvykl být v opozici a už dávno nevědí jak se ta hra hraje.

F. Houžňák 24.1.2017 13:02

Tak leda Carson, McCain je blb

a ti dva druzí dřevění.

J. Lancik 24.1.2017 18:24

Re: Tak leda Carson, McCain je blb

Cim je McCain pro Houznaka je nicotne, ve srovnani s nim je genius. Pro Putlera by byl obavanym protivnikem.

F. Houžňák 24.1.2017 19:41

Nicotné to jistě je, jestli je ve srovnání se mnou génius,

závisí silně na tom, v čem (v nabubřelém řečnění určitě, to mi nejde), a ten šašek, že to tak mám říct, že by byl pro Putina s Lavrovem obávaným protivníkem? Jedině že by mohli prasknout smíchy, to jo. McCain má jistě zásluhy z Vietnamu, možná i z pozdějška, ale dneska působí, nerad to říkám, jako šašek. Sleduju ho příležitostně od doby, co kandidoval proti Husejnovi, a nebyla to ani tenkrát, ani potom žádná sláva, a v poslední době už vůbec ne. V tomto názoru se mnou souhlasí několik Čechoameričanů. Svým výrazem "Putler" dáváte najevo, že vám zastydlé emoce zastiňují zdravý rozum, máte-li jaký.

J. Kanioková 24.1.2017 22:46

Souhlas..

J. Kanioková 24.1.2017 22:45

McCain ??? ..... ježišmarjáááá

K. Frauknecht 24.1.2017 10:46

Bude-li Trump Reaganem,

se teprve uvidí. Ovšem inaugurační projev byl v cajku! O čem jiném by měl americký prezident promlouvat ke svým voličům nežli o Americe, perspektivách, snech...?

Projev jsem sledoval na slovenské TA3 (taky prorežimní a prounijní, ale nevnucuje divákovi tu jedinou správnou pravdu :-)). Komentátoři (jména nedam) se snažili vyložit význam jednotlivých pasáží projevu. Nevim, jestli dobře nebo blbě, ale dalo se to poslouchat. Když skončil pořad, přepnul jsem na ČT24. Stihnul jsem jakéhosi p. Lepše, který Trumpův projev přirovnal k projevu odborářského bosse nebo čínského potentáta. Tak sem to vypnul :-)).

V. Kotas 24.1.2017 12:24

Re: Bude Trump Reaganem ?

Budu rád, když nebude a zůstane svůj.

J. Jurax 24.1.2017 23:16

Re: Bude Trump Reaganem ?

Nicméně lépe býti Reaganem než třeba Clintonem nebo nedejž bohové Obamou.

S. Donát 24.1.2017 10:29

Ano, návrat k normálnosti

vidím to velmi podobně. A čím víc se některá média a politici nad Trumpem rozčilují, tím se lépe bavím :-)

M. Valenta 24.1.2017 13:08

Re: Ano, návrat k normálnosti

Spíše to vypadá, že se rozčilují vzájemně. To jen na vyváženou.

S. Donát 24.1.2017 15:29

Re: Ano, návrat k normálnosti

Pravda, Trump jim nic nedaruje a pálí také tvrdým žaludem :-)

J. Chaloupka 24.1.2017 10:29

Asi jsem křupan a hlupák, jak píše někdo níže,

ale už dlouho Trump nepoužil jediné sprosté slovo. Tak nevím, odkud se bere to nařčení z hulvátství. Jeho inaugurační projev byl přiměřený a mírný. Ale možná to bylo jen tím překladem.

Když Trump třeba říkal to, že zakáže vstupu muslimům do USA, nedodali ostatní tu druhou část jeho věty a to: dokud se nezjistí, o co jde. A ta je podstatná. Z toho soudím, že i to hulvátství je výsledek tzv. mediálního obrazu, který by si mnozí přáli.

V. Kotas 24.1.2017 12:26

Re: Asi jsem křupan a hlupák, jak píše někdo níže,

Vždyť to znáš i odsud, použijí jenom to, aby mohli znevažovat, útočit.

F. Houžňák 24.1.2017 12:58

Nebylo, jeho inaugurační projev byl přiměřený,

mírný a upřímný i v originále.

P. Rudolf 24.1.2017 10:20

Váš názor na prezidenta Trumpa

považuji pane autore za naprosto legitimní, ale dovolím si s ním nesouhlasit. A teď bych měl uvést proč a pěkně to zdůvodnit. Vám se ale líbí styl nevychovance Trumpa, tak teda po jeho:

Napsal jste neskutečnou kravinu, jakou může stvořit jen jedinec s IQ tykve. Jděte se s tím, skrčku, vycpat!

Líbí? Já vím, na Trumpa ještě zdaleka nemám.

P. Khail 24.1.2017 10:23

Re: Váš názor na prezidenta Trumpa

:-)

M. Drašner 24.1.2017 10:53

Re: Váš názor na prezidenta Trumpa

Ano, teď se ozval PK hňup .

J. Hanzal 24.1.2017 11:08

Re: Váš názor na prezidenta Trumpa

Ještě bych si dovolil, pane Drašnere, doplnit to naprostého mamlasa. Poněvadž jinak toho Rudlu nazvati ani snad nejde.

J. Vlček 24.1.2017 13:52

Re: Váš názor na prezidenta Trumpa

Váš styl nevychovance dokazujete, pane Rudolfe, v každém svém příspěvku, takže ani v tomto žádná výjimka. Jinak ale drzého sebevědomí máte na rozdávání. Srovnávat se totiž s D.Trumpem je z vaší strany nehorázná domýšlivost. Jediné, co vám lze věřit, že víte moc dobře, a to z vlastní zkušenosti, co dokáže napsat jedinec s IQ tykve za zhovadilosti. V tomto ohledu je vaše sebekritika chvályhodná.

R. Langer 24.1.2017 14:34

Re: Váš názor na prezidenta Trumpa

Tu tykev máš na krku leda tak ty, soudruhu... :-D

J. Schwarz 24.1.2017 17:35

Re: Váš názor na prezidenta Trumpa

Odpověděl bych vám slušně, skoro po Schwarzenbergovsku - Rudolf, Rudolf.. kdo by takového magora bral vážně, ať si plácá dál, stejně to nikoho slušného nezajímá...

D. Polanský 24.1.2017 9:46

Z korektnosti nás vyléčí migranti

pak již půjde o holý život, slova ztratí význam. Jinak zatím Trump nic praktického nedokázal, tedy kromě nekorektního projevu.

V. Kain 24.1.2017 10:19

Re: Z korektnosti nás vyléčí migranti

On vůbec pan Schwarzenberg v poslední době plácá samé blbosti.

S. Donát 24.1.2017 10:30

Re: Z korektnosti nás vyléčí migranti

Myslím si, že se u něj už projevuje věk. Buď spí, nebo plácá.

B. Rameš 24.1.2017 9:13

S důvody Trumpova zvolení máte naprostou pravdu,

nicméně ve mně hlodá nemalá pochybnost, zda je pan Trump autentickým reprezentantem existujícího (skoro se chce napsat posledního) odporu proti vládnutí elitářských menšin, nebo jen vycítil, jak je mu vlastní, díru na trhu a jde tvrdě po úspěchu. Uvidíme.

V. Kotas 24.1.2017 10:10

Re: S důvody Trumpova zvolení máte naprostou pravdu,

To uvidíme. Každopádně je dobře, že zvítězil, můj názor.