6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

GLOSA: Nekorektní Trump

Dovolím si osobní poznámku, kterou pak přejdu k čerstvému americkému prezidentovi Trumpovi. Měřím nějakých 163 cm, a tak jsem si vysloužil přezdívky typu baskeťák, čahoun, Napoleon, dlouhán apod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Morava 24.1.2017 12:34

Re: S důvody Trumpova zvolení máte naprostou pravdu,

Tak Trump jde po úspěchu a nikdo neví komu jeho politika poslouží nejvíc. Ale článek je o něčem jiném. Třeba o tom, že není normální aby britská univerzita podlehla feministkám a vyhodila laureáta Nobelovy ceny, protože řekl v Japonsku vtip na ženy.

Ať je Trump jakýkoliv. S velkými politiky jako Churchill, de Gaule má společné něco už dnes. Nepřizpůsobuje se názorům tisku a pošuků ale razí si svoje.

J. Kanioková 24.1.2017 22:53

Re:

Tyhle věci si vážně myslí Donald Trump...http://jdem.cz/cxgxk8

M. Šetka 24.1.2017 8:43

škoda,pane Nachere,

že jste si nedovolil alespoň stručné ohodnocení projevu Donalda Trumpa. Na něco takového nemusí být jeden politolog. Váš článek vzbudí jistě kladné ohlasy,neboť výroky prezidenta Trumpa jsou /podle vás/ návratem k normálu,potření přehnané politické korektnosti atd. Nesouhlasím. Byl to projev hrubý a křupanský,veskrze urážlivý nejen pro bývalé prezidenty a vlády,ale i pro občany USA. Byla to urážka jejich přirozené inteligence. Všichni Trumpovi předchůdci a jejich vlády lhaly,kradly a hájili jenom své zájmy a zájmy nějakých "cizinců",do kterých nám nic není. A všichni američané si to nechali líbit a byli jako ovce. Teď se ovšem lide vláda věcí tvých k tobě navrátí. Já udělám nové pracovní příležitosti,skoncuji s drogami a jinými neřestmi,přestanu podporovat vše cizí a vy všichni budete šťastni.Jak správně podotkl pan Igor Lukeš,že už vidí Trumpa jak otvírá dlouho zavřené uhelné doly v západní Virginii,jak vrací do Ameriky textilní výtobu z chudé Asie. Těch pitomostí tam bylo víc,velký příznivec Donaldův náš pan prezident se jistě bude inspirovat. Ostatně,v hrubosti a křupanství jsou oba dokonalí.

M. Prokop 24.1.2017 9:09

Re: škoda,pane Nachere,

To je dobře, že Trump irituje Lukeše nebo vás. Proto totiž byl zvolen a jak bych k němu nějaké ty výhrady našel, proti Hillary jich bylo více a zásadnějších.

P. Lenc 24.1.2017 9:51

Re: škoda,pane Nachere,

Haf pane Šetko, haf.To je jediné, co se dá o vašem příspěvku napsat.

P. Rudolf 24.1.2017 10:52

Re: škoda,pane Nachere,

Chtěl jste snad spíš říct, že je to to jediné, co jste vy schopen o něm napsat!

P. Lenc 24.1.2017 13:58

Re: škoda,pane Nachere,

Jejda, na Timura Rudolfoviče jsem zapomněl.Jak se daří u vás, bolševiků?

R. Langer 24.1.2017 14:35

Re: škoda,pane Nachere,

Hm, a copak jsi dokázal napsat ty, tykvová hlavo? :-D

P. Khail 24.1.2017 10:22

Re: škoda,pane Nachere,

Vystihl jste to výborně, díky! I reakce pana Lence jeho obvyklým stylem to dokazuje, argumenty mu věru neschází. :-)

F. Houžňák 24.1.2017 13:00

Jekot Šetků zní jako Hosanna

zpívaná cherubim a serafim.

M. Valenta 24.1.2017 13:21

Re: škoda,pane Nachere,

Máte v podstatě pravdu. Přesto bych viděl na jeho zvolení určitá pozitiva. A tím hlavním je léčba současných elit Trumpem. Buď to zabere, a Zemani a spol odpadnou jako štěnice. A když ne, tak máme zaděláno na velký průšvih.

V. Němec 24.1.2017 8:27

Swanzenberga

je mi upřímně líto.

D. Polanský 24.1.2017 9:47

Re: Swarzenberga

Proč? Kvůli jeho velikému majetku? Tolik starostí!

V. Kotas 24.1.2017 8:12

Nekorektní jsou především ti kteří to s tou

korektností přehánějí, udělali si z ní modlu.

J. Fridrich 24.1.2017 6:29

Velká chyba této doby je, že právě korektnost a

Velká chyba této doby je, že právě korektnost a " politická korektnost " se u těchto mimozemšt'anů nerozlišuje. Ona totiž politická korektnost u podivných, většinou levicových " intelektuálů " ( intelektuálové to jsou ale jen ve svých myslích ) znamená pokřivené vidění nynějšího světa a jeho problémů. Oni totiž chtějí pomáhat velkým skupinám-desítkám milionů nepřátelských lidí z úplně jiných civilizačních okruhů ( pokud se dá o civilizaci vůbec mluvit ), kteří nás přichází opanovat a zničit - pracovat a integrovat se do Euro-Atlantické, křest'anské civilizace se určitě nehodlají...

Například POPULISMUS - jeho význam byl zcela obrácen - za populisty jsou označováni lidé se zdravým rozumem a rozhledem a vidí se svou znalostí vývoje světa ta nebezpečí, která protizákonným otevřením nelegálním a nepřátelským cizincům hrozí Evropě a všem jejím zemím, tedy napadají ve Francii Le Penovou, v Německu AfD Petryovou, v Rakousku Hofera a další v jiných zemích. Také XENOFOBIE - strach z neznámého je zneužívána, protože lidé moudří a s rozhledem mají obavy ze ZNÁMÉHO.. Tak tedy tak-nějak.

T. Pansky 24.1.2017 2:48

Amerika ma jednu nezmeritelnou vyhodu - demokraticky ...

... system postaveny na velmi dobre napsane ustave zarucujici demokracii. Soucasne zvoleni Trumpa je odpovedi na prudky odklon doleva vsech soucasti americke politiky po nastupu Obamy. Diky demokratickemu systemu, na kretem je postavena Amerika jako takova, Amerika ma schopnost sebe-korekce. Ultra-levicovy Obama zapricinil zvoleni Trumpa, ktery najmenoval nejkonzervativnejsi vladni kabinet od druhe svetove valky.

Tuto schopnost sebekorekce Evropa nema, nema ji ani Ceska republika jako takova.

H. Lukešová 24.1.2017 0:57

NO já jsem také proti vývozu demokracie na Blízký východ

Arabové a muslimové nikdy demokracii neměli, neznají, co je podstatou demokracie a vládcové-diktátoři drželi relativně stabilní a sekulární režimy v islámských zemí. Svržením Sadáma se v Iráku dostal k moci IS, snahy o podkopání Asadovy vlády využívají džihádisté-kaidisté z An Nusry a IS, pád Kadáfího nastolil éru islamismu v Libyi, pád šáha Páhlavího znamenal nástup ajatoláha Chomejního, který se oženil s devítiletou holčičkou. Destruktivní zásahy do stabilních blízkovýchodních režimů znamenal nástup islamistických hrdlořezů.