21.4.2018 | Svátek má Alexandra



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


POLEMIKA: Nezapomenutelný 28. říjen Ondřeje Neffa



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 49, poslední: 8.11.2016 18:57, přehled diskusí

Zasel mnoho větru....:
Autor: I. Dvořák Datum: 8.11.2016 18:57

Zeman po celou dobu prezidentování společnost rozděluje. Na jedné straně je on se svým fanklubem a stranu druhou pojmenoval pražská kavárna. Seje vítr a seje ho mnoho. Bouře pak na sebe nenechá čekat dlouho. Stačí málo a hřmí. Jeho odpůrci a kritikové převzali jeho způsob komunikace. Kdo nesouhlasí se mnou je proti mně.

Také mne to překvapilo,:
Autor: L. David Datum: 7.11.2016 22:12

že se Neff přidává na stranu té pakáže, která rozvrací republiku a nejraději by zde vyvolala puč !

Re: Na Vaší straně je tupost a ignorance nehrubšího zrna:
Autor: V. Čermák 376 Datum: 7.11.2016 21:52

Že by přímo ON? Podle Topolánka to byl nejneschopnější ministr jeho vlády, i když stranický kolega. Snad to ON nebude...

Kvalifikovaná a vzdělaná osobnost?:
Autor: V. Čermák 376 Datum: 7.11.2016 21:48

Bejvávalo. Přisprostlý a často urážející pisálek to je!!!!

Machovo hovádko kádruje.:
Autor: V. Čermák 376 Datum: 7.11.2016 21:45

Ale moc mu to nejde. Samo na pastvisku, v noci, Bů Bů, kdopak ho uslyší?

Když primitivně lže hradní hovado, tak je sice za debila:
Autor: P. Mach Datum: 7.11.2016 21:04

ale má ovčáčka na to, aby tím, že ze sebe udělá debila ještě většího, utlumil všeobecný posměch nesoucí se ovarovým směrem. Když lžeš ty, tak jsi za debila a už ti to zůstane.

Na skutečně reálné aféry hradního hovado, si pamatují všichni. Namátkou: ovar byl nalitý jako dělo při ukázce korunovačních klenotů, ovarova dcera se účastnila swingers párty, ovar mnokrát prokazatelně lhal či si ve svých výrocích vyloženě odporoval, jeho nejbližší spolupracovník nemá prověrku a získává majetek velmi podezřelným způsobem, nebyl schopen předložit majetkové přiznání, atd. atp.

Re: Ještě státní svátek:
Autor: J. Kanioková Datum: 7.11.2016 20:36

Jaké členství ? Kdy vstoupil a vystoupil ?

Re: Je to svátek druhořadý. Dovršením naší státnosti je 1.1.1993:
Autor: K. Janyška Datum: 7.11.2016 19:06

A co Chodové, Hanáci, Horňáci a Dolňáci ? Dzp.

Re: To "MY A ONI" pane Lanz:
Autor: Ś. Svobodová Datum: 7.11.2016 18:36

Touto mentalitu je poznamenána většina našich předchozích generací, včetně vás a mne. Tak proč vás to udivuje? Vždyť i vy pracujete na tom rozdělování na MY a ONI. Stejně jako ti, kteří za inauguračním projevem prezidenta neslyšeli kritiku novinařiny, ale vyhlášení války.

Mohli jsme mít lepšího prezidenta, nemáme. Mohli bychom mít lepšího prezidenta, ale mít nebudeme. A to právě protože existují lidé, kteří stále hrotí situaci na MY a ONI.

Re: Na rozdíl od vás autore:
Autor: J. Vlček Datum: 7.11.2016 18:18

Asi tolikrát, kolik lží a pomluv vychází od těch samozvaných elit z pražské kavárny, pane Schlagele. Ty už neberu vážně hodně dlouhou dobu. Dobrou noc.

Princip my a oni? Spíš ONI a ONI.:
Autor: Ś. Svobodová Datum: 7.11.2016 18:17

Takovou demonstraci jedněch proti druhým bych chápala kdykoliv jindy. Takto to vypadá, že tedy organizátorům na Staromáku záleželo na panu Bradymu, ale nikoliv na panu Klemešovi a ostatních vyznamenaných. Alespoň některým z nich by náležel projev úcty a neměli by mít pocit, že jsou ONI, když přebírají vyznamenání z rukou Zemana. Ale ten pocit jim dopřán nebyl.

Re: Na Vaší straně je tupost a ignorance nehrubšího zrna:
Autor: J. Vlček Datum: 7.11.2016 18:10

To pan Pospíšil neví, to ještě nebyl na světě, že pane exministře. Vy jste si sem přišel jen přihřát předvolební polívčičku, podkouřit trochu panu Neffovi, aby vám případně svými články přihrál nějaké ty bodíky pro případnou vaši kandidaturu na prezidenta, neni-liž pravda?

Re: Nenávist:
Autor: J. Vlček Datum: 7.11.2016 17:58

Pane Schlagele, předpokládám, že nikdy nebudu postaven před úkol vybrat si ze dvou kandidátů, které neznám a vidím je poprvé. Takže, aby mne někdo opil rohlíkem, že mi napovídá co chci slyšet, nehrozí. Nota bene jak by podle vás zjistil, co chci slyšet? Myslím, že vaše obavy v tomto směru jsou liché.

Na Vaší straně je tupost a ignorance nehrubšího zrna:
Autor: P. Vaňura Datum: 7.11.2016 17:53

Miloš Zeman, Wiki: "Během Pražského jara (1968) vstoupil do KSČ, ze které byl v roce 1970 kvůli nesouhlasu s okupací vojsk Varšavské smlouvy vyloučen."

Re: Je to svátek druhořadý. Dovršením naší státnosti je 1.1.1993:
Autor: J. Lancik Datum: 7.11.2016 16:18

Vam se zda trojnarodi podivne? Vzdyt existuje dodnes: Cesi, Moravane a Slezane. Verte, ze kazdy z nich si sve pravo existovat preje zachovat.

Re: Nenávist:
Autor: I. Schlägel Datum: 7.11.2016 16:16

Nezajímá Vás minulost. Vaše volba. Blízké stanovisko tomu Vašemu Vám na požádání a zcela účelově přednese i darebák z povolání. Referencí netřeba. Není nad jednoduchost :-)))

Re: Na rozdíl od vás autore:
Autor: I. Schlägel Datum: 7.11.2016 16:14

Kolikrát Vám někdo musí zalhat, abyste ho přestal brát vážně? To byla pouze řečnická. Pěkný den.

Re: Na rozdíl od vás autore:
Autor: J. Vlček Datum: 7.11.2016 15:37

Popis událostí doplněný s příslušně zvětšeným exkrementem není zajisté kydání špíny, to je kydání hnoje. To máte pravdu. A co se týče té pravdy, ta se line z pražské kavárny jako smrad ze žumpy. Ale na druhé straně je to ta správná pravda, neboť vaše, že.

Re: Nenávist:
Autor: J. Vlček Datum: 7.11.2016 15:26

Pane Schlagele, máte pravdu, že já se v seznamu prohřešků kohokoliv hrabat nebudu. Na to nemám čas ani náladu. Vám přeju při tom hledání příjemnou zábavu. Mně při výběru ze dvou kandidátů stačí si v hlavě srovnat, který z těch dvou zastává stanoviska blížící se k tomu, co zastávám já. Tak to mám jednoduché. Vy si to ovšem dělejte složité jak uznáte za vhodné.

Re: To "MY A ONI" pane Lanz:
Autor: M. Valenta Datum: 7.11.2016 15:25

K těm co si přejí, aby se za prezidenta nemuseli obden stydět.

Výsledek voleb a porážku Karla S.:
Autor: P. Vaníček Datum: 7.11.2016 14:54

nezkousli jeho bezmezní obdivovatelé dodnes.Zapomněli na jeho ctné přítelkyně,vyvádějící psí kusy po lokálech.A už úplně pomíjejí bujaré večírky a zakouřené Hradčany za panování Václava H. Nemluvě o jeho excesech při cestách do zahraničí. A sprostotu jeho obhájci už ukázali mnohokrát.

Re: Nenávist:
Autor: I. Schlägel Datum: 7.11.2016 14:45

Někdo se odkopal, někdo si zalhal. Zemanovy předvolební lži jsou snadno dohledatelné. Kdo hledat nechce, nenajde. Pokud byste si dal tu práci, najdete možná i jeden rozsudek soudu. Pokud se vydáte do minulosti, rozsudků najdete více. Vy to samozřejmě neuděláte, obraz Vašeho prezidenta musí zůstat bez poskvrnky. Chápu. Svět je hned jednodušší.

Re: Na rozdíl od vás autore:
Autor: I. Schlägel Datum: 7.11.2016 14:42

Popis událostí není kydání špíny. Ano, i státní svátek je dobrou příležitostí, jak projevit názor. Je otázkou, kdo ho zneužívá více. Zda kritici Zemanových oprávněných přešlapů nebo Zeman samotný, co by majitel "pravdy".

Re: Nenávist:
Autor: J. Vlček Datum: 7.11.2016 14:26

O jakých předvolebních faulech je řeč, pane Schlagele? Nemáte doufám na mysli to, že se protikandidát Karel odkopal dřív, než bylo zdrávo.

Re: Na rozdíl od vás autore:
Autor: J. Vlček Datum: 7.11.2016 14:16

Zdá-li se vám, pane Schlagele, navýsost morální, zneužívat státního svátku ke svému zviditelnění a kydání špíny na nejvyššího představitelé státu, tak já váš názor prostě nesdílím, toť vše.

Re: Ještě státní svátek:
Autor: J. Vlček Datum: 7.11.2016 14:05

To jste rozpoznal z toho státního svátku, pane Pospíšile? Jen pro zajímavost, shoda vašeho jména se jménem bývalého ministra je jen pouhá shoda jmen?

Ještě státní svátek:
Autor: J. Pospíšil Datum: 7.11.2016 13:49

Pan Neff se projevil jako kultivovaná a vzdělaná osobnost.

Na úrovni pana prezidenta Zemana je poznat jeho bývalé členství v komunistické straně.

Re: To "MY A ONI" pane Lanz:
Autor: P. Khail Datum: 7.11.2016 13:16

Váš svět je zřejmě velmi jednoduchý, nenapadlo vás, že se někdo nemusí řadit ani k těm ani k oněm? Že se třeba řídí vlastním rozumem? Vy zřejmě vyznáváte ono komunistické "kdo nejde s námi jde proti nám".

Re: Nenávist:
Autor: I. Schlägel Datum: 7.11.2016 13:07

Mýlíte se, většina protestů proti Zemanovi nepochází od lidí, co nerespektují výsledek voleb. Volby proběhly dle práva a vítězství je nezpochybnitelné. Slušný člověk ovšem nemůže ignorovat způsob výkonu prezidentské funkce. Chápu, že mnohým lidem to imponuje. Zkuste prosím pochopit, že jiným lidem to vadí. Tak že protestují. Legitimně. Nikoho z protestujících jsem neslyšel, že by poukazoval na nelegitimnost volby prezidenta. Ponechávám bez komentáře fauly v předvolební kampani. Toto k Milošovi tak nějak neoddělitelně patří.

Re: Na rozdíl od vás autore:
Autor: I. Schlägel Datum: 7.11.2016 13:03

Podle toho by se měl Zeman chovat. Zeman byl jedním z nejvyšších představitelů státu i jako předseda vlády. Afér s jeho jmenovkou z té doby je dosti. Proto je co kritizovat. Jak se jeho výsost ke kritice staví je známá vesta. Z čehož se dá usuzovat, že zájem státu je pro Zemana druhořadou záležitostí. Existují prostě další zájmy nejen Zemana ale i lidí okolo něj. A ani prezident není nekritizovatelnou osobou. Notabene v situaci, kdy hlava státu neoplývá takovou zbytečností, jakou je morálka.