26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

EVROPA: Brusel, nebo Moskva?

V poslední době se hned několik našich politiků včetně našeho pana premiéra veřejně vyjádřilo, že odchodem ČR z EU by naše země spadla zpět do sféry vlivu Ruska. Aby toho nebylo málo, tak nám Bohuslav Sobotka také sdělil, že referendum o vystoupení z EU nepřipustí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vaňura 11.3.2016 0:13

Re: Neutralita??

Neutrální byla Ukrajina. Více říkat netřeba!

S. Lorenc 10.3.2016 23:41

Re: Referendum

Omyl je si myslet, že tzv.většina rozhoduje správně. Náš děda říká, že většina lidí jsou blbci :-) Tedy maximálně možný kompromis je, když ta většina promluví u voleb do PS jednou za 4 roky - a i to je často průšvih. PS: šel jsem volit Karla, protože jsem byl zděšen představou, že prezidentem by mohl být lhář, křivák, mstivý nadutec a navíc dálkově řízený z Kremlu

J. Svoboda 10.3.2016 21:22

Re: Tento

Ani já ne! To jen Popovského oponenti touží po budoucím socialisticko-komunistickém Západu.

J. Svoboda 10.3.2016 21:17

Re: Neutralita??

Špatné je to, že si myslíte, že by se komukoliv v ulicích měla provoloávat sláva! Asi vypadáte na to, že by vás písně a tabnce uživily.

J. Jurax 10.3.2016 21:16

Re: Tento

Jojo, pane Žitný, a Vy se cítíte mít blíž k Rusovi, Bělorusovi či Moldavanovi než ke Švýcarovi, když jste Čech, byť píšící bez diakritiky? K Vašim názorům by mi nějaký nějaký nafoukaný Moldavan docela pasoval ...

A jak smýšlíte o Moravanech - kam podle Vás, voni chytrej, mají blíž?

J. Jurax 10.3.2016 21:11

Re: Tento

Jojo, takže kromě Švýcarska jsou mimo EU a tudíž v ruském ráji taky Norsko a Island - řekl bych, že s nimi bych tam byl docela rád ... když to chcete jednoduše.

J. Svoboda 10.3.2016 21:09

Re: Co to vlastně znamená být ve sféře Ruska?

Necítím se povolán vám něco vysvětlovat, ale v článku je to myslím vysvětleno. Velký malér je to, že bychom vystoupili všichni, včetně těch, kteří se z EU mají královsky i těch, kteří doufají a pracují na tom, že se královsky budou mít a na naše konto si budují cestičku do EU.

J. Jurax 10.3.2016 21:05

Re: Další poraděnko

Pane Svobodo, vězte, že z dvojice Popovský - Svoboda by pan Popovský volem zaručeně nebyl.

J. Jurax 10.3.2016 21:02

Co by bylo kdybychom nebyli v EU

Nebyly by dotace a nebylo by tudíž možno je rozkrádat a všelijak s nimi manipulovat. A nemuseli bychom cpát do brusele prachy a nemuseli bychom tak kupříkladu skrze EU financovat palestinské teroristy.

Nemuseli bychom realizovat každou hovadimu, co se v bruseli vylíhne, zejména bojovat proti globálnímu teplení.

Politikové by své hňupství nemohli svádět na závazná nařízení, ba přímo příkazy z EU a taky by nemohli doufat v báječně honorované nicnedělání v orgánech EU (tedy oni tam možná i něco dělají, ale nic rozumného, samé hovadiny).

Směli bychom si bránit své hranice proti připrchlíkům, aniž by na nás nějaký blbeček z brusele sočil.

Nemuseli bychom se ohlížet na hospodářský diktát EU, jež nezřídka působí k naší škodě (kvóty na cukr a leccos jiného třeba)

J. Jurax 10.3.2016 20:48

Souhlas

A ad Sobotka - co proboha chcete od eurohujera a socana? Aby připustil referendum, jenž by mu znesnadnilo vstup na nějaký teplý flíček v EU, až konečně dopremiéruje? A popudilo europapaláše? Napřed by se stejně musel zeptat v Německu - co kdyby mu Anděla referendum neschválila?

Koneckonců lid nemá sociálním demokratům do vládnutí co kecat, hlavně když je zvolil.

A stejně by se případné referendum dělalo v eurostylu - referendí se tak dlouho, až z lidu vypadne ta správná, bruselem schválená odpověď. Druhdy v Irsku vypadla už napodruhé ... :-)

L. David 10.3.2016 20:16

Sobotka ve spojení s Bruselí jsou neštěstím České Země ! ! !

L. Popovský 10.3.2016 19:24

Děkuji

Děkuji Vám všem za Vaše komentáře a za slušnost!

L. Šarina 10.3.2016 18:26

Re: A vy všichni, co se bojíte, ať Ruska nebo EU přestaňte

No, máte pravdu, ono to skoro vyjde nastejno :-))

V. Kain 10.3.2016 17:16

Re: Další poraděnko

Svobodo vy jste ovšem bezkonkurenční.Co to tady pořád melete o nějakém ruském chřtánu? Podívejte se který chřtán schlamstne(a nebude to dlouho trvat) socialistický západ.Radši pod Putinem než pod muslimem.

J. Lancik 10.3.2016 16:49

Re: Tento

Zkuste studovat sam pane Langre. Podivejte se nazpet na rok #1 cs statu rok 1918 kdy jsme mohli zkusit neco na zpusob svycarske konfederace. Aby takovy system pri tak nesourodem obyvatelstvu mohl fungovat musi byt mezi ruznymi narody pocit vzajemnosti, sounalezitosti, pokud takovy neni tak se o neho snazit. Co nasi predkove po roce #1 udelali? Misto sounalezitosti postavili antagonizmus, vetsinu proti mensine. Ta vetsina predstavovala neco predtim neexistujiciho o cem se predpokladalo, ze bude fungovat, narod ceskoslovensky, mensina zivel germansky a madarsky. Co bylo vykonano pro sounalezitost vetsiny a mensiny? Nic nez protivensvi, zruseni zemskych snemu a samosprav, zruseni zeme slezke, pozadavek znalosti vetsinoveho jazyka u statnich zamestnacu atd. Zkratka naprosty opak svycarske konfederace je prazsky centralizmus a skrze neho jenom vedla cesta uz jenom k Mnichovu. Odcizili jsme si nejen ceske Nemce, ale i Slovaky.

Jake jsme si vzali z toho vzali ponauceni? V roce 1998 tehdejsi predseda vlady M. Zeman predstavil nove statni usporadani ktere zprasil zpusobem nanejvys hanebnym. Cs. federalni shromazdeni prohlasilo v roce 1990 zruseni zeme moravskoslezke za protipravni a poplatne totalite, slibilo napravu. Tuto moznost Zeman mel, co udelal? Okopiroval od Gottwalda system 14 kraju, posunul historickou zemskouhranici cimz urval, posunul celou zapadni Moravu do Cech a takto setrvani ve stavu protipravnim. Opravdu myslite, ze mame na Svycary?

L. Severa 10.3.2016 16:38

Co to vlastně znamená být ve sféře Ruska?

Často se opakující obava by měla mít konkrétní podobu. Přímá okupace je asi blbost, že by to bylo jak za komunistů a naše vláda by dostávala instrukce z Moskvy to se mně také nezdá. Při našem vystoupení z EU by nás západ začal drtit ekonomicky, že by odstěhoval některé fabriky, přestal u nás investovat - tomu moc nevěřím. Jestliže někdo s námi hospodářsky spolupracuje, nedělá to z křesťanské lásky, ale proto, že mu to vynáší. Byl bych rád kdyby mně někdo vysvětlil jakou hrozbou by bylo vystoupení z EU.

Š. Hašek 10.3.2016 16:01

EU se stejně rozpadne,

nebo z ní bude celkem nechutný totalitní stát, zahnívající, .........

Tedy nevím, co tady stále řešíme. Spíš bude problém současnou mladou generaci předělat na nefňukající občany (platí zejména pro novomultimamaklinikabakaláře).

Stran Ruska - samé plkání. Od chvíle, kdy Němec Hitler pozval bolševika až do Postupimi, "se to nějak táhne" - tedy blbé plkání echt komoušů jako je třeba Štětina nebo Dienstbier. To je těžké pochopit, co tady za posledních dvacet udělal rozvrtal "náš vlastní levicový blbismus" (s podporou Obamy a brusele)!!!!!!!

Myslím, že ruskému novocarovi Putinovi je Evropy vskutku líto. Vzhledem k tomu, že těsně u hranic má Turka a podobnou verbež. Jdu si dát šproty s cibulkou, vodku, z Petrohradu.

Zkráceno, zjednodušeno.

M. Prokop 10.3.2016 15:09

Re: Tento

Já si nevšiml, že by pan Popovský plédoval za vliv Ruska.

P. Svoboda 10.3.2016 15:02

Další poraděnko

Pane Popovský,

Vy jste ale vůl

J. Pražák 10.3.2016 14:51

Re: Naprostý souhlas.

Další volby budou možná poslední relativně svobodné. Pak už bude jen "Národní islámsko-sluníčková fronta"....

J. Rechnovský 10.3.2016 14:24

Re: Omyl

To myslíte vážně?

NATO stojí a padá na dobré vůli USA bránit členy i přesto, že dlouhodobě neplní své závazky a jen se vezou. O rovném postavení nemůže být ani řeč. Členové jsou defacto, více či měně, mezinárodními podporovateli bezpečnostní politiky USA. Pokud USA omezí nebo (nedejbože) rezignuje na Evropský prostor, jsme v pěkném průšvihu...

K. Frauknecht 10.3.2016 13:57

Re::-))

Já jo, je to mnohem dražší!!!

V. Němec 10.3.2016 13:17

Re: Tento

A to je důkaz, že není jiná možnost než EU nebo Rusko?

Pokud se vy sám cítíte blíž k Rusku než k západní Evropě, tak Váš postoj chápu...

R. Langer 10.3.2016 13:13

Re: Tento

A čím se tedy liší Čech od Švýcara, máte na to nějakou studii? :-P

R. Langer 10.3.2016 13:12

Re: Omyl

NATO.

R. Langer 10.3.2016 13:11

Re: A vy všichni, co se bojíte, ať Ruska nebo EU přestaňte

Jasně. A s agentem Babišem máme jako co? Vy vidíte nějaký rozdíl? Já ne.

R. Langer 10.3.2016 13:09

Re: Naprostý souhlas.

Nevzpomenou. Stačí pivo, kobliha nebo třicetikoruna u doktora a mezi ušima je vypláchnuto... :-P

R. Langer 10.3.2016 13:07

Re: Referendum

Jasně, referendum je nebezpečný nesmysl, viz.volba Zemana. Zatímco kdyby lid zvolil knížepána, tak by to byla skvělá ukázka demokracie. Tak jste to myslel? Volil jste v těch volbách nebo ne, pokud je považujete za nevhodné, to by mě zajímalo?

R. Langer 10.3.2016 13:03

Re: Když vystoupíme z EU české pohraničí

Zapomněl jste na smajlíka! ;-)

L. Šarina 10.3.2016 12:53

Re: A vy všichni, co se bojíte, ať Ruska nebo EU přestaňte

Nebýt Babiše a hnutí ANO tak dnes máme na hradě Zemana a v podhradí vládu ČSSD(Komunistickou frakci)+KSČ(m) s celou pro Ruskou 5.kolonu a následným zákonem o referendu a ve finále za Ruble hlasy na vystoupení z EU a NATO. No 27 let vymazáno, poučení z krizového vývoje tel 1989-2015 a jelo by se po staru, s tím rozdílem ,že zahraniční kapitál odejde a po nastolení manýru komunistů zdrhnou všichni co něco mají a umí!!!!