27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Češi vám to řeknou

Ne každé rozhodnutí západních ministrů a úředníků je správné – ale když se do mentorování pustí čeští politici a komentátoři, nezbývá než si k festivalu trapnosti otevřít popkorn.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Houška 31.1.2016 13:02

Re: Máte pravdu. Jen se zeptám, víte co to je rostlý spontánní

Á, Kajan si zase zapomněl vzít prášek. ...

Ś. Svobodová 31.1.2016 12:13

Statistiky vám autore nejdou a sluch či čtení nic moc.

1. V Británii žije 2,7mil. muslimů. Z toho je jich cca 400 úspěšných (dle seznamu). To je méně než 0,003%. Také připadá jako doslova nulová integrace.

2. Muslimské bratrstvo je rozlezlé v Sýrii, iráku,v Lybii, v Turecku a v Egyptě. Zeman mluvil jako o organizátorovi o Muslimském bratrstvu, nikoliv o egyptském MB.

3. Podle ministerského výkazu o ochraně dětí skončilo u příbuzných, pěstounů či v ústavech v roce 2013 v ČR kvůli problémům doma 1015 dětí. V Norsku 9070. V ČR 1 odebrané dítě na 10 364 obyvatele. V Norsku 1 dítě na 560 obyvatel.

4. Zno argumentuje Esprit De Corps - duchem jednotky.

V. Vaclavik 31.1.2016 10:20

Re: Hm, seznam

Plny souhlas. Ale rekneme, ze i kdyby to byla ta spravna integrace, porad by to bylo jen par vlastovek na hejno neprizpusobenych, kteri vice nez vyvazi jakykoli pozitivni prinos tech par vlastovek.

V. Vaclavik 31.1.2016 10:17

Typicky plod dnesniho skolstvi

Sermuje fakty, ale nemumi s nimi pracovat, jak to napriklad tady dela J.Jurax.

Jestlize my Cesi mame v techto mezinarodnich vodach nejake chyby, pak to, ze prejimame lehce kdejakou socialistickou hovadinu (po kterych jdeme jako slepice po flusu) a ze tech je tam v Evrope vetsi, nez male mnozstvi.

Jestlize bychom stali pred tou Evropou v haptaku, jak by nas autor clanku tak rad videl, dopadlo by to s nami podobne, jako v tom ceskem moudru ... nechod Vasku s pany na led... a jakoze uz to tak za toho uplynuleho ctvrt stoleti dopada, protoze do znacne miry uz v tom haptaku jsme, a to dobrovolne. Smutne na cele te veci je jen to, ze se dokazeme postavit na sve nohy az kdyz prijde do opravdu tuheho, a to navic jen slovne. Evropa nas stejne do toho haptaku zase serve, paky na to ma, muze se totiz spolehnout na nasi blbost co se vseho dalsiho, mimo tyto extremy, tyka.

J. Jurax 31.1.2016 1:14

Hm, seznam

známých britských muslimů, na kterém nechybí europoslanci, podnikatelé, herci, advokáti, sportovci nebo vojáci, dokazuje kulové.

Za prvé žádoucí je asimilace, nikoliv integrace v tom smyslu, že dotyční využívají britské demokracie pro úspěch islámu. Je znakem integrace požadavek na aplikaci práva šaría na britské muslimy?

Za druhé - kolik procent muslimů je v Británii a kolik procent je jich integrovaných? Sekundárně ještě - co je to integrace a jak se posuzuje? Je integrace už jen to že dotyčný pracuje a není na dávkách nebo stačí jen že neklade bomby? Určuje integrovaný muslim svým dcerám manžela? Smí integrovaná muslimka k muži lékaři bez doprovodu mužského příbuzného? Smí si vzít nemuslima? Smí integrovaný muslim přestoupit na jiné náboženství či stát se ateistou?

A. Richter 30.1.2016 20:36

Re: Na rozdíl

Vrána k vráně sedá, blbý blbého si hledá.

Jsme říkávali na "Obecné škole".

.... *8-D

A. Richter 30.1.2016 20:32

Re: A teď

Nemůže nikdy nikdy být. Bylo by to 278 datových DVD, ale nikdy ne konečný počet. Další přibývají exponenciální řadou.

.... *8-(

M. Prokop 30.1.2016 16:24

Zeman blbne neustále,

na to nemusí být článek.

Omlouvat zvrhlé chování Barnevernetu je také mimořádně mimo.

R. Morava 30.1.2016 14:42

Kašpárku

Takové nesmysly a naivitu aby člověk pohledal:

1) Muslimové se do společnosti neintegrují, je naivní to po nich chtít, což říkají především sami Muslimové. Označují volání po tom, aby se muslimové nějak měnili, za diskriminační:

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/393120-muslimska-komunita-se-neintegruje-je-naivni-to-po-ni-vubec-chtit-rekl-exsef-britske-rady-pro-rovnost.html

2) Informovanost novinářů Guardianu anebo manipulace s informací je věc za kterou by měli zahodit novinářský průkaz. Zeman to možná trochu přehnal, ale o Egyptě se vůbec nezmiňoval. Muslimské bratrstvo sice bylo založeno v Egyptě už v roce 1928. Ale poměrně dobře se jeho ideje rozlezly po všech islámských zemích vč.Sýrie. I pokud by se někde nejednalo přímo o Muslimské Bratrstvo, jsou tu jeho odnože. Jeho idee byly zdrojem dnešního islamismu. Že někteří islamisté opravdu finančně podporují imigranty je známý fakt, který má i logiku, proto o něm není třeba pochybovat.

Příště si ověřte zda Guardian nepíše úplné pitomosti než to zmíníte. Zapněte mozek a zjistíte že Evropa a evropský tisk a politika není vždy chytřejší než Češi. Vzpomeňte si že to tu už bylo za Hitlera. I tehdy bylo Československo mnohem prozíravější co se týče Hitlera než francouzský a britský tisk, který si myslel jak Mnichov znamená pro ně mír

S. Cinkl 30.1.2016 14:40

Re: Autor

Skutečnost, že odebírání dětí v ČR začíná být na úrovni jiných "vyspělých" zemí je alarmující a o oprávněnosti mnohých se dá vážně pochybovat. Nejhorší je, že "aktivní" činovník povětšinou raději odebere a pak se snaží za každou cenu obhájit své kroky. Na vině je systém, který je založen na představě, že lidská společnost bude bezchybná a je nutno zabránit újmám. Bohužel chodníček na hranici dobra a zla je tak uzounký..., a ze zkušeností historických a povětšinou i vlastních víme, že nejvíce hrůz, zla a bezpráví bylo spácháno ve jménu "dobra".

S. Cinkl 30.1.2016 14:10

Autor

plácá hlouposti a používá absurdní argumenty. Samozřejmě, že Fritzl neměl právo. Ale je v naprostém pořádku aby Barnevernet sbíral děti z rodin pro každičký drobný přešlap proti socanské představě o výchově? Obojí jsou extrémy ale Fritzl byl v celkové populaci ojedinělý případ (o to více medializovaný), zatímco Barnevernet je státem nekontrolovatelná a přesto placená, zcela ze řetězu puštěná,de facto obchodní organizace.

J. Aspirin 30.1.2016 14:09

Problém je ve volbě slov...

...viz první odstavec - integrace není možná (Zeman) a integrace se ne vždy zadaří (Kašpárek, dokládá to seznamem muslimů).

Ale řekl bych, že není jen otázkou vkusu použít "nikdy", "ne vždy" nebo "málokdy". Pro volbu správného slova by nám pomohlo až porovnání počtů v seznamu s celkovým počtem muslimů v GB a obraz by dokreslil i seznam (počet) radikálních, souhlasících a spolupracujících muslimů... jinak to vypadá spíš jako ono známé "poloprázdná sklenice" versus "poloplná sklenice":-))

P. Lenc 30.1.2016 13:36

Také znám

několik cikánů,mimochodem oni sami říkají že jsou,cikánského, nikoliv romského původu, kteří se integrovali a mohu si jich jenom vážit.Bohužel,je jich jenom několik.Podobně tomu je i v Británii co se týče muslimů. Ale vysvětlovat to autorovi je asi naprosto zbytečné.

K. Krejčů 30.1.2016 13:29

Re: Je-li muslim europoslancem,

Znamená to, že je to Jára Cimrman. Může být také ještě lyžařem .......

P. Vaňura 30.1.2016 13:22

PRESIDENT ZEMAN NEŘEKL, že se jedná o EGYPTSKÉ

muslimské bratrstvo. Každý, kromě autora ví, že jsou míněny radikální muslimské organizace jako takové!

P. Vaňura 30.1.2016 13:17

Dokonce i Adolf Hitler přiznával, že JEDNOTLIVCI ze

zaostalých zemí se mohou uplatnit.

Jenže, samozřejmě, mezi migranty jde jen o vyjímky, které potvrzují pravidlo. Muslimští poslanci nic nemění na faktu, že v mnoha částech Británie nemůže žena sama na ulici a do některých čtvrtí tamních měst se bojí i policie!

Ostatně, muslimský vědec může být přijat na britskou univerzitu ANIŽ by se kvůli tomu muslely konat policejní manévry ba dokonce, aniž by si toho někdo všiml. A, samozřejmě, přichází do země LEGÁLNĚ!!!

P. Harabaska 30.1.2016 13:12

Máte pravdu. Jen se zeptám, víte co to je rostlý spontánní

Nějak se vám dnes třepou ruce a nedokážete se strefit na tu správnou klávesu, šiřiteli dobra a řádu lidské interakce. BTW, ten řád lidské interakce je vás vynález nebo jste učení o něm jenom zdokonalil?

P. Vaňura 30.1.2016 13:11

Dokonce i Adolf Hitler přiynával

J. Kostelanský 30.1.2016 12:44

Nomen Omen...

Článok sa dá zhrnúť jednoducho: Nomen Omen.

Že sa z miliónov moslimov (len) pár percent dokázalo uplatniť a živiť vlastnými rukami, je klasickou výnimkou potvrdzujúcou pravidlo.

Z. Koutecký 30.1.2016 12:29

Pan Kašpárek

má samozřejmě právo publikovat své názory, dokonce i jako kašpárek. Diskutovat s ním by však mělo smysl snad jen pro Škrholu. Chybí mu v tom jeho článku pro normální diskusi právě to, po čem volá, totiž fakta. Například, jaké procento muslimů z Blízkého východu, Afriky, Albánie a Kosova (to je totiž dnes převládající složení imigrantů), kteří do Evropy přišli, případně se tu narodili, řekněme po roce 1990, se podařilo plně "integrovat"? Pokud jde o Egypt, tak tam jsme, na rozdíl od Afganistánu, Libye, Iráku a Sýrie, zavádění naší liberální demokracie jaksi nedotáhli do konce a spokojili jsme se s nastolením demokracie vojenské junty v čele s demokraticky zvoleným maršálem as-Sisím, který nechal pár desítek tisíc svých odpůrců zlikvidovat a je tam klid. Egypťané neutíkají a my o demokracii v Egyptě diskrétně mlčíme.Stejně jako třeba o demokracii v Saudské Arábii a jinde u našich přátel.

P. Khail 30.1.2016 12:16

Na rozdíl

od ostatních zde diskutujících mně připadá článek velmi rozumný. Díky pane autore.

K. Janyška 30.1.2016 10:08

Máte pravdu. Jen se zeptám, víte co to je rostlý spontánní

řás lidské interakce a lidského světa ? Pokud ano, pak kritizujte, ale jen z této fundamentální podstaty. Pokud ne, dovzdělejte se, neboť jste stejná trouba, jako oni a ostatní milirady lidí... Dzp.

P. Princ 30.1.2016 9:39

Je-li muslim europoslancem,

podnikatelem, hercem, advokátem, sportovcem, vojákem... ještě to neznamená že se integroval.

V. Říha 30.1.2016 8:34

Je oblíbeným zvykem "spravedlivých"

uchopit nějaký výrok "nepřítele" a překroutit nebo doplnit jej tak, aby z "nepřítele" byl blbec nebo hajzl. Grafomani zase rádi z v podstatě bezvýznamného plácání vytvářejí aféru osudového významu. Tak proto tento článek.

R. Tesařík 30.1.2016 7:39

A teď

seznam muslimů, kteří se nikam neitegrovali , ten by nebyl?....

S. Rehulka 30.1.2016 4:36

Pane Kašpárku....

...silou vůle jsem se přinutil, abych Vám už ze začátku nenadal do zeleno rudých, levicových volů, pro Vaše vždy stejně směrované články ! Opravdu nejsem fandou Vašeho presidenta Zemana, a netvrdím, že za neintegrací muslimů stojí egyptská část Muslimského Bratrstva, ale ptám se Vás : kolik jste osobně znal, nebo třeba jen i potkal loyálních muslimů, žijících v nemuslimské zemi ? tedy o problému, o kterém nemáte šajnu, raději držte hubu !

Co se týče služby žen v ozbrojených silách, toho také asi moc nevíte ! Moje dcera sloužila 15 let v RAAF (australském letectvu) a sama ví, že mentálně jsou ženy naprosto rovnocenné mužům, ale často to není i fyzicky. V případech národní a státní potřeby, je to nevyhnutelné ( stát Israel obklopený muslimskými vrahy), ale ani ti neposílají děvčata do prvních linií (specielních jednotek), pokud to není nutné. Nežli budete psát na jakékoliv téma, promluvte s lidmi, kterých se to týká a pak na NP nebudete za vola !

Z. Čábelka 30.1.2016 2:59

Držet hubu, držet krok!

Pane, budete nám všem taktovkou ťukat do kroku - levá, pravá, seno sláma? Nevím, co jste chtěl říct? Nerozumím Vám. Máme snad jen držet hubu? Mám poslouchat naše děti oblblé státem nebo Vaše názory? Nějak rozdíl v kecech nevidím. Pro děti mám ale pochopení a snad jsem je i z toho dostal. Ale co s Vámi?

Není k čemu se dál vyjadřovat. Snad jen to, že děti opravdu patří rodičům pokud nejsou jimi ohroženi na životě a zdravém i mravním vývoji. Nechápu co stím má společného válka Severu proti Jihu. Že by troctví?

Tak to hrabete opravdu na dně žumpy. O vojačkách vaším pohledem je zbytečné mluvit. Opravdu i dnes budu raději, když se alespoň máma bude moci do poslední příležitosti starat o děti za chcíplého otce. Nepotřebuji k tomu sexismus ani genderismus!