26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

GLOSA: Osahané ženy. No a?

Kdo chodíval do lidových hospod, odnesl si jisté zkušenosti. Patří k nim i průpovídka: „Když nejde o život, jde o h..no.“ Často bývá užitečná, třeba na okřiknutí věčných kverulantů. Ale často pomáhá zamlžovat skutečný problém.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Urban 18.1.2016 23:16

Re: A tak mi velmi chybí názory na věc od soudružek

Jo, výstava aktů v ČSAV, to bylo pro ty 3,14či sousto, tohle nestojí renaultkám za komentář (natož nějaký postoj):-/

J. Urban 18.1.2016 23:13

Tak ona bolševička Šiklová nemůže zase až

tak překvapit. I to překabátovávání podle momentální situace je komoušům přece vlastní (myslím, že tomu říkají marxistická dialektika).

J. Nový 18.1.2016 23:11

Petráček

"Proč vlastně Rusko nezasáhlo silou na Ukrajině? To je docela důležitá otázka. Ukrajinu považuje za sféru svého vlivu. Ukrajince za Malorusy (kdysi se ten výraz používal i u nás). A to, že Krym patří Ukrajině, považuje za reziduum Chruščovovy velkorysosti, které lze kdykoliv napravit. Tak proč to ještě neudělalo, když před šesti lety poslalo tanky do Gruzie bez okolků?.... Protože nechce vystupovat jako tupý agresor v době, kdy získává na "měkké síle" a tím i na přitažlivosti ve světě. Protože mu nejde o okamžitý zisk toho či onoho areálu na Ukrajině, ale dlouhodobě spíše o něco, co je zakotveno v ruské tradici - o mesianistické civilizační poselství, a to především na adresu Západu. V Rusku už dospěla generace, která vyrůstala po pádu komunismu a stažení armády z Afghánistánu. Rusko se již neopírá o prvoplánovou agresivitu (až na tu Gruzii, že), zato získává sebevědomí - a jeho ztělesněním je Putin. Jestliže Ronald Reagan probral Ameriku z vietnamského syndromu, tak Vladimir Putin probral Rusko ze syndromu Afghánistánu, pádu komunismu i rozpadu sovětského impéria. Takto chce být Putin hodnocen a dělá vše pro to, aby ho tak příští historici i hodnotili."

S. Cinkl 18.1.2016 20:39

Re: gender a islám

Mnozí profesoři VŠ mimo záznam a šeptem, aby nebyli vyhozeni a veřejně lynčováni, přirovnávají genderová studia k VUML. Toto přirovnání je dle mého názoru velmi výstižné.

S. Cinkl 18.1.2016 20:34

uálové

Jen kdyby někdo osahal a okradl p. intelektuála nebo pí. intelektuálku. To by bylo povyku.

I když nutno dodat, že u některých by se zřejmě jednalo o radostný povyk z nově objevených rozkoší. :-)

J. Jurax 18.1.2016 18:14

Re: Intelektuál bez intelektu je uál

Upřesníl bych - píše se to uál, resp. uálka, ale vyslovuje se to vůl, resp. kráva.

J. Jurax 18.1.2016 18:07

Re: Hm

No jistě.

Jenže - dotyčného je třeba chytit, skutek mu dokázat tak, aby to soud uznal přes snahu advokáta, jenž se snaží grázla vysekat, přes jekot lidskoprávních sluníčkových blbů a taky ombudsmáni o rasismu a xenofobii - a po dvou letech práce přetížených soudů a odvolání grázl vyšetřovaný a souzený na svobodě stejně zdrhne nebo obdrží podmínku a vyhoštění, pokud je kam jej vyhostit ... a i kdyby byl zavřený, tak kriminály nejsou nafukovací. A tohle všechno stojí peníze - naše peníze - které jsou tak vlastně vrhány do WC.

A navíc - nekompatibilnost s našimi kulturními prvky nemusí být nutně trestným činem, ba dokonce ani přestupkem.

Pro nás je možnost jediná - muslimy sem prostě NEPOUŠTĚT, i kdyby se ti bruselští blbečkové s kvótami na hlavu postavili a šílená Angela projevovala tendenci zbavit se moslemínů, co si do Němec pozvala, na náš úkor. Zatím k nám invazoři stejně nechtějí - skýtáme jim nejspíš malé dávky - čiňme tedy vše pro to, aby to tak zůstalo.

V. Novák 18.1.2016 17:41

Re: Hm

Je tu třetí možnost - ty, kteří se nebudou chovat kompatibilně s našimi kulturními prvky, prostě zavřít. Bez ohledu na jeho "kulturu"...

Nechápu co na tom je k nechápání - přece to tak funguje po staletí.

J. Schwarz 18.1.2016 17:25

Re: Hm

Inu, zřejmě k tomu aby měl u paní Žilkové šanci zdejší samec, musel by projevit zdravou vitalitu a několik těch cizích samců porubat mečem... A hlavy nabodnout na plot? Možná by příroda zavelela paní Žilkové k návratu. Je to k zblití, když tu ženské napřed udělají z chlapů pacifisty a onuce a pak se vidí ve svalovcích z Afriky, kteří ještě feminismem a korektností zblblí nejsou...

J. Schwarz 18.1.2016 17:21

Re: A tak mi velmi chybí názory na věc od soudružek

jsou potichu, protože všechny odjely do Německa pomáhat migrantům od sexuální tenze a jsou z toho tak rozbolavělé, že už nemají čas na sebeprezentaci na Facebooku...

J. Schwarz 18.1.2016 17:18

Inu, já se intelektuálům

nedivím, jejich cílem je zničení tradiční evropské společnosti. K tomu se hodíilo preferování nejrůznějších "menšin" na úkor většiny , která v důsledku neměla mít práva žádná. Feministé, LGBT komunita, různí zelení, anarchisti, ekologisti a podobní úchylové sloužili jako užiteční idioti. Ovšem v momentě, kdy by ochrana žen mohla naopak tradiční hodnoty posílit "intelektuálové" otočili. Ale alespoň každý názorně vidí, že se nejedná o žádnou "elitu" ale o partu narcistních frustrátů kterým jde jen a jen o jejich agendu...Po intelektuálsku chápaná práva menšin se dají charakterizovat takto: Představte si, že většinu baví hrát fotbal, menšinu šachy, kuličky a petangue. Menšiny nesmějí být diskriminovány takže třeba šachisti mají právo na svoje soukromí kde si v klidu zahrají, ovšem taky nesmějí být odnikud vykazováni... roztáhnou-li si šachovnici uprostřed fotbalového hřiště, "většina" si fotbal nezahraje aby snad neporušila právo menšiny...

V. Kain 18.1.2016 16:44

Re: Ne podle slov, ale podle skutků...

Šiklovou známe.Tahle jebnutá přemoudřelá stařena bude otravovat ještě nad hrobem.Marksová skončí se Sobotkou.Ta to má spočítané jako Diensbier,Valachová a další socanští hotentoti.

J. Berger 18.1.2016 16:26

Re: Lichotka projevená ženě

Jo, kamaráde, když tu lichotku řekneš Ty, je to harašení. Když přimigrant (a nejen lichotku), je to kulturní odlišnost.

J. Hanzlík 18.1.2016 15:41

Ne podle slov, ale podle skutků...

Dovolte, abych to “přeložil”: arabští chlapci a starší muslimští nadrženci, svým spontánním sexuálním silvestrovským řáděním v Evropě upřímně vzkázali všem mladým evropským ženám: Pro nás jste a budete jen a jen nevěřící děvky!

Rozhodně bychom měli pomoci s osvětou mezi oběťmi a vyslat expertky na muslimskou mentalitu, a to dámy kalibru ministryně paní Marksové a nestorky sociologie paní prof. Šiklové. Současně však z úcty k ženám důrazně protestuji, aby tato dvě názorová strašidla byla poslána přímo mezi samotné muslimy! Obávám se však, že i návštěvou oběťí nebudou tyto dámy v bezpečí.

V. Novák 18.1.2016 14:50

Re: gender a islám

Exsoudružka Šiklová byla vždy v čele pokroku - v 50. letech jako nadšená svazačka a stalinistka, koncem 60. jako nadšená socialistka s lidskou tváří, v 70. a 80. jako nadšená chartistka, od 90. jako nadšená havlistická pravda-a-láskařka a pohlavní výzkumnice (gender studies). Vždy nadšená, vždy hluboce přesvědčená a vždy nad nějakou realitu povznesená.

Křestanství i islám jsou monoteistická níboženství, dosti nesnášenlivá a z jednoho kořene rostoucí - tedy z judaismu. Muslimové uznávají i Ježíše, "jen" ho nepovažují za Syna Božího, mesiáše a nevěří že by byl popraven a vstal z mrtvých. Což je asi tak všechno, co já jako ateista mohu na nich najít spokečného. Divil bych se, kdyby exsoudružka měla nějaké hlubší teologické vzdělání...

Vůbec nepochybuji, že na Spartakiádách k mnohým vochmatykám docházelo - ostatně těžko mohlo nedocházet, když se dostala do kontaktu zejména dorostenecká mládež obého pohlaví a hlavně vojáci - přičemž všichni velmi zdraví, velmi mladí, velmi hezcí (hlavně hezké) a velmi vytrénovaní. A taky po všech těch obecních, okresních a krajských kolech velmi vybraní. Mladší a starší žactvo snad dokázali pedagogové uhlídat, na zbytek by musely být ploty z ostantého drátu použity.

Ale nikdy jsem neslyšel, že by ony vochmatyky měly podobu parfózního honu na neochotné, ba odpor projevující.

J. Vintr 18.1.2016 14:28

Ono je těžké přiznat že je člověk blbec

proto to někteří lidé řeší tak, že raději obrátí svět vzhůru nohama ...

P. Harabaska 18.1.2016 13:53

Re: Není psycholožka, nýbrž...

Když holt se něčeho z jakéhokoli důvodu nedostává, musí se jeden (jedna) víc snažit.

P. Harabaska 18.1.2016 13:50

Škaredá rudá Šiklová, takto fanatická komunistka z 50 let,

Co chcete? Člověk vždycky lituje nejvíc toho, co propásl. Například, že zapomněl vsadit čísla, která vyšla. I já si kolikrát vzpomenu, že jsem - pokud šlo o holky - mohl být přece jen odvážnější.

L. David 18.1.2016 13:29

Re: A tak mi velmi chybí názory na věc od soudružek

Přesná poznámka. Nejvíce asi litují soudružky Šabatová, Marksová . . .

M. Krátký 18.1.2016 12:51

Re: zemanovský styl ?

Jo, ale Babiš na té nechuti k muslimům těží body pro další volby - Babiš na Hrad - tak to vidím já - a blbci ho budou znovu volit

F. Matousek 18.1.2016 12:36

Re: A tak mi velmi chybí názory na věc od soudružek

ty ony co zminujete mrzí, ze u toho v Kolíne nebyly.

Jsou to vesmes seherezády a zmagorené frigidy, na které se nedostává..

P. Vaňura 18.1.2016 12:06

Postavit plot? Nikoliv, pásma drátěných zátarasů

se strážními věžemi a na nich kulomety. Předtím minová pole. Rozkaz kulometčíkům "nesmí projít ani myš."

J. Šafránková 18.1.2016 12:05

Re: A tak mi velmi chybí názory na věc od soudružek

Výborná poznámka.

P. Vaňura 18.1.2016 12:02

I patnáctileté dívky jsou obětí sexuálního obtěžování

imigranty a to nejen na Silvestra a nejen v Kolíně nad Rýnem. Je to v Německu OBECNÝ JEV.

J. Šafránková 18.1.2016 11:55

gender a islám

Opět výborný příspěvek. Německo pěstující natvrdo genderovou ideologii a krajní feminismus na univerzitách a vysokých školách, teď bude prostřednictvím těch samých profesorů hlásat, že žena musí chodit na vzdálenost vztyčené pravice od muže a musí se vhodně oblékat, neboť tak si to žádá nadřazená ideologie multikulturalismu a oživení EU.Musím se také přiznat, že na paní Šiklovou jako zakladatelku gender studies v ČR mám dopal kvůli její aroganci, s kterou příležitostně projevuje proti občanům ČR tím, že je označuje za nevzdělané, nepřemýšlivé a mne jako křesťanku navíc dopálila sdělením, že křesťanství a islám jsou si podobné, aniž to zdůvodnila. Paní Šiklová je signatářkou tzv. petice vědců, která mimo jiné praví, že cílem této výzvy není zlehčovat skutečná rizika uprchlické vlny. Je nepochybné, že vůči ženám tato rizika paní Šiklová svými vyjádřeními o osahávání na spartakiádách zlehčuje.

L. Severa 18.1.2016 11:41

Lichotka projevená ženě

byla málem harašením, no ,holt, teď to bude trošičku jinak.

L. David 18.1.2016 11:31

A tak mi velmi chybí názory na věc od soudružek

feministek, gendristek a spol., zkrátka sluníčkářek.

Proč jsou v té záležitosti najednou potichu? Že by si neuměly vybrat?

J. Lepka 18.1.2016 11:18

Re: Hm

Eufemismus. Asi kvůli cenzuře.

J. Kraus 18.1.2016 11:16

Pro někoho

Pro někoho by celá ta záležitost mohla být inspirující. Pomalu se v myslích lidí i za východní německou hranicí utvrzuje vědomí, že co není dovoleno mně, je dovoleno muslimovi. Co se jím stát taky? Nechat si s partou kamarádů narůst muslimské plnovousy, vhodně se ustrojit, v mešitě se nechat zaštítit vírou a už by to mohlo začít. Ne někde na Václaváku, spíš na nějakém nenápadnějším místě. Však ony ty holky by byly rády, že vyvázly živé a kdyby některá šla na policii, ti by jí vysvětlili, že si to zavinila sama a jak vlastně dobře dopadla. Tedy pokud by byly dvě nebo čtyři, ne pět set. To by se mohlo rozkřiknout a nějaký nácek by si na nás mohl počkal se železnou tyčí. Ale pět set bychom stejně nezvládli, možná až tak za rok nebo za dva, až nás bude víc. A ti naši náckové jsou stejně nějací ustrašení a nevýbojní. Hlavně abychom ty nastupující trendy včas zachytili a neujel nám vlak. To by nám pak ty holky mohli sebrat muslimští Euroněmci, ti blonďatí z dobrých eurorodin, a to bychom neradi.

P. Klouda 18.1.2016 10:42

Re: zemanovský styl ?

Babiš vlaje tam, kam cítí, že je pro něj výhodné vlát.