26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Dělají z nás blbce

V úterý 17. listopadu 2015 večer jsem byl moc smutný. Cítil jsem, že masivní ofenzíva, kterou proti většině našeho národa vedou politici a mainstreamová média, se ještě znásobila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 26.11.2015 16:58

Re: Také jsem nevolil Zemana,

Od Zemanových příznivců nemůžete očekávat žádné "zázraky". :-)

L. Novák 26.11.2015 16:56

Re: Chceme prezidenta, ne Zemana!

Čest práci, soudruhu! Kdo nejde s námi, (krypto)komunisty, jde proti nám.

Že? :-P

J. Brunner 24.11.2015 22:17

Re: Máte pravdu

Uklidnil jste mne. Sobotka lezl až druhý a ani nevykřikoval o lidských právech. Když dva dělají totéž, je to někdy totéž. Ale já to Sobotkovi nevyčítám, naopak. Vyčítám Čt manipulativní zpravodajství. V podstatě to není ani naše televize, je "evropská" v dnes podivném smyslu slova.

P. Klouda 24.11.2015 21:15

Re: Já pouze reaguji na vaše slova,

Co je to mediální konání prezidenta, paní Svobodová? To je to jeho konání, které sledují média, nebo jeho konání cíleně určené médiím, a nebo to jeho konání, které by média zaznamenat neměla? Hodnotit KTERÉHOKOLI prezidenta lze hodnotit I podle jeho mediálních výstupů ~ buď je natolik inteligentní, že zvládá prezentaci ne sebe jako sebe, ale sebe jako hlavy našeho státu tak, aby jeho konání bylo co nejjednoznačnější a nejtransparentnější, nebo inteligentní není, a nebo je, ale svoji inteligenci využívá k provokování médií či občanů skrze média.

A Vaše ad 2: ano, chování p.ing.Zemana je středně až velmi rafinované. Jeho konání na Albertově před týdnem a několika hodinami bych viděl jako něco mezi těmito dvěma mantinely: »Nálepka či nadávka není argument....... řev je projevem stáda, které se zde sešlo minulý rok.« ~~ TO jsou jeho slova, která postavila jednoznačně jeho fanoušky plus vyznavače radikálního přístupu k migrantům proti lidem, kteří si vloni troufli ho zkritizovat. (Celý jeho projev jsem poslouchal v přímém přenosu ~ mmchdm.) On onomu uvedenému rozdělení naší společnosti vydatně pomáhá, podporuje ho a těží z něj.

A Váš argument, že ono cosi říká, nebo naopak neříká ~ paní Svobodová, a proč si myslíte, že vše, co říká, taky tak myslí? Podle Vás je to opravdu tak rovný člověk? ~~ Nějak mi Vaše poslední názory neladí s Vaším autorským příspěvkem ze 16:12 tohoto dne. Nebo jste si to rozmyslela, a p.ing.Zeman už pro Vás není ~ cituji ~ »sebestředný politik, užívající si svůj vrchol, bezesporu inteligentní a nebezpečný soupeř«?......

Ś. Svobodová 24.11.2015 20:55

Já pouze reaguji na vaše slova,

Pochopila jsem z toho, že:

1.že sledujete s nelibostí mediální konání prezidenta a Reportéři vás "nakopli" k tomu, požadovat rezignaci: 2.pro konání, které označujete jako vysokou formu totalitarismu.

ad1: Myslím, že hodnotit prezidenta podle mediálních výstupů je zavádějící. Možná by bylo zajímavé, kdybyste jeho slova jen četl, bez vytrhávání z kontextů, bez vizuálního doprovodu a bez toho, že byste věděl, že pocházejí od něj. ad2: Zeman nemá sílu rozdělovat společnost. Naopak, říká, že lidé mají nárok na to, aby mohli svobodně vyjádřit svůj názor, aniž by byli okamžitě označeni za "burany, čecháčky, xenofoby, rasisty, rusofily, putinovce, ale také havlisty, pravdoláskaře " atd...Společnost rozdělují jen lidé, kteří se od ní distancují.

J. Slanina 24.11.2015 20:06

Re: Také jsem nevolil Zemana,

Nu, takhle mně oslovovali naposledy spolužáci cca ve třetí třídě obecné. Vypadá to, že ty jsi chlapče, ve svém duševní vývoji asi tak na jejich úrovni.

BTW: Jak by se asi tak měl chovat občan této republiky ke svému prezidentu v případě, že naopak tento prezident mu dělá ostudu všude kam vleze? Popovídej, souruhu Guthe-Jarkovský?

M. Pivoda 24.11.2015 20:00

Technologie je vždy dvojsečná zbraň.

"Je to nebezpečnější než atomová zbraň", řekl Elon Musk, když dohlédl možné důsledky budoucích technologií.

Dětem a psychopatům tak silné zbraně do ruky určitě nepatří. Toto se musí patřičně kolektivně hlídat a nejen slepě věřit dnešním vůdcům.

Technologický vývoj nelze zastavit a v islámském světě určitě podstatně nepokročí. Naštěstí. Jejich teroristické útoky jsou proto jen menším zlem ve srovnání s tím, co by se mohlo stát, kdyby ty technologické schopnosti měli.

Š. Hašek 24.11.2015 19:17

Re: Chceme prezidenta, ne Zemana!

Nemám to v hlavě v pořádku.

Předpokládám, že už je máte ubytované na své chatě. Řeči se vedou, voda plyne. Zkráceno.

Teď ještě nějak eliminovat ty, co mají blouznivé názory/jiné než Vy. Snažte se, k lepším zítřkům, k novodemokratům muslimským/bruselským.

Š. Hašek 24.11.2015 19:13

Re: Se Zemanem do totalitního pekla

S Dienstbierem/Marksovou/Sobotkou/Chovancem/bolševiky brusele do totalitního pekla.

Mrazí mě Vaše jednoduchost, pane Malečku.

Š. Hašek 24.11.2015 19:11

Re: Se Zemanem je to těžké.

Se Zemanem (presidentem republiky) to vůbec není těžké.

Těžké je to se zoufalci/vyznavači neokomunistické RVHP/brusele, jinak řečeno socstátprávisty. Ti si dělají legraci z občanů. Nezaznamenal jsem sekundu, kdy by si náš president dělal legraci z občanů/selského rozumu.

P. Klouda 24.11.2015 19:09

Re: Máte pravdu

Měl jsem tím na mysli samozřejmě toto: p.ing.Zeman jel do Číny na pozvání, které ~ patrně ~ dostali přinejmenším desítky "hlav" desítek dalších států ~ na čínské oficiální oslavy 70.výročí konce 2.s.v. Během této návštěvy se ale odhodlal k tomu, čemu v květnu v Moskvě odolal ~ zúčastnit se místní vojenské přehlídky. Ta čínská se konala na náměstí Nebeského klidu (... ). Když přitom současné čínské vojenské aktivity ~ např. v dosud mezinárodních vodách moře mezi nimi Čínou a Japonskem ~ jsou co se týče míru v té oblasti dost destabilizující.

Což se dá bohužel interpretovat tak, že p.ing.Zeman fandí čínské armádě, potažmo čínským vojenským aktivitám. Prostě ~ to je otázka umění diplomacie, a v onom okamžiku se stalo p.ing.ovou diplomacií lezení do zadnice čínského militarizmu.

P. Klouda 24.11.2015 18:54

Re: Neslyšící a nevidící mě nemohou nechat klidným!

Máte pravdu, pane Pernický. Jenže já jsem od včerejšího večera hrozně ~ no, to byl vlastně jeden ruský car, že, Ivan Hrozný ~ tak velmi, velice moc rozčílený. A jak mě znají ti, co mě znají, tehdy je těžké mě brzdit, protože tehdy já sám sebe těžko brzdím. Poprvé v devíti a půl letech, dva týdny před tím, než nás "osvobodili" osvoboditelé z Waršavského paktu... 8)

P. Klouda 24.11.2015 18:48

Re: Se Zemanem je to těžké.

Váš druhý odstavec... ~ tak ho nevyzývejte k odstoupení, jestliže ho "jen" nemůžete cítit. Já bych ho rád vyzval ~ pokud bych k tomu dostal onačejší příležitost ~ právě proto, že dle mého (a už vím, že nejen mého ~ boudíky!..) vidění věcí proti svým občanům jedná. Například tím, že přiživuje nesnášenlivost mezi dvěma skupinami v naší společnosti, což je samozřejmě osvědčená taktika stranicky vyškolených komunistických kádrů: vědecký komunismus stál ~ mj. ~ na tom, že znesvářoval lidi z měst a z venkova, inteligenci a "poctivě pracující lid", etc, etc... A p.ing.Zeman rozeštvává ještě víc, než to dokážou oni sami, příznivce přijetí imigrantů a odpůrce tohoto přístupu, a to tak, že se z umírněných odpůrců postupně stávají vyhranění odpůrci, a to samé "na druhém břehu".

Ale VY ho rozhodně nevyzývejte... 8)

M. Pernický 24.11.2015 18:38

Re: Neslyšící a nevidící mě nemohou nechat klidným!

Pane Klouda: něco vám napíší- Blbec nikdy nepochopí,že je blbcem skutečně,proto blbci,že je blbec říkaš scela zbytečně.

J. Hejna 24.11.2015 18:19

Re: Také jsem nevolil Zemana,

Pane špatně vyuzený přesolený špeku, ještě se naučte chovat k prezidentu republiky.

J. Brunner 24.11.2015 18:15

Re: Máte pravdu

Spousta slov je tady k ničemu, každý si najde své argumenty, Jen bych potřeboval vysvětlit rozdíl mezi Čínou z doby návštěvy Zemana a Čínou momentální, za Sobotky. Děkuji.

Ś. Svobodová 24.11.2015 18:04

Re: Se Zemanem je to těžké.

Nezastřeně Vám tedy odpovídám takto: Zeman je demokraticky zvolený prezident. Není o nic horší nebo lepší než Klaus či Havel. (Havla žurnalisté milovali a byť udělal několik tak zásadních "bot", že nás stíhají dodnes, je vynášen a nekritizovatelný. Klause nenáviděli, ale báli se ho a zaútočili až na konci mandátu. Zeman, který prohlásil, že se nikdy nebude s novináři soudit, je pro bezpracnou a snadnou kořistí.)

Vyzývat prezidenta k odstoupení na základě toho, že ho nemohu ani cítit, pokládám za pitomost. Kdyby se ukázalo, že jedná proti svým občanům pak klidně.

L. Novák 24.11.2015 17:47

Re: Také jsem nevolil Zemana,

:-)

L. Novák 24.11.2015 17:45

Chceme prezidenta, ne Zemana!

Kdo po tom všem, co předvedl Miloš Zeman - z božího dopuštění prezident ČR - od svého dosazení na Hrad, podporuje jeho úřadování i nadále, ten to nemůže mít v hlavě v pořádku.

P. Klouda 24.11.2015 17:36

Re: Neslyšící a nevidící mě nemohou nechat klidným!

Já děkuji VÁM, paní Dvorská! Opravdu moc ~ už si nepřipadám jako "mimozemšťan"... 8) Opravdu děkuji.

P. Klouda 24.11.2015 17:32

Re: Neslyšící a nevidící mě nemohou nechat klidným!

Paní Dvorská, já děkuji VÁM! Teprve teď jsem se poprvé za posledních cca 5 hodin přestal cítit jako "mimozemšťan", aneb ten, koho příznivci Zemana a Bloku hážou do jednoho pytle s rosolovitými, ttž. tekutě amorfními politiky z EU, kteří mají na svých hlavách máslo jiných kvalit... ,)

Opravdu děkuji.

J. Dvorská 24.11.2015 17:26

Re: Neslyšící a nevidící mě nemohou nechat klidným!

Pane Klouda, díky za Váš příspěvek, absolutně souhlasím  ! Jsem z okresu, kde má sídlo Minář, jeho paktování s komunisty a rusáky je do nebe volající. A akce zájezd na Hrad a vlezdoprdelismus Zemamovi, je absolutní prasárna. Dělat si ve státním symbolu soukromé akce - větší hnus tady ještě nebyl !

P. Klouda 24.11.2015 16:31

Re: Se Zemanem je to těžké.

Tak teď, paní Svobodová, velmi obtížně hledám odpověď na otázku, zda byl Váš koment k mému příspěvku souhlasem, či nesouhlasem. Protože v tom, co jsem si právě přečetl ve Vašem příspěvku, nenalézám nic, čím byste popírala moje vidění reality, a stejně tak já nemám důvod cokoli na Vašem vidění "našeho soužití" s p.ing.Zemanem zkoušet zpochybnit. Tedy... ~ krom toho, že nám celý týden po minulém úterku ukazuje, jak p.ing.Zeman může stmelit lidi s jediným společným názorem, ač jiné názory mohou mít naprosto odlišné, a tedy: nějakou reálnou moc má... Bohužel...

Asi bychom měli své souhlasy i nesouhlasy psát méně zastřeně... 8)

I. Schlägel 24.11.2015 16:26

Re: Se Zemanem je to těžké.

Souhlasím s Vámi. To, že varuje před masivní migrací z něj ještě automaticky nedělá průměrně poctivého (nepoctivého-dle výběru) politika. Bohužel lidé hodnotí svou elitu zhusta dle jednorázových více či méně populistických vyjádření a nevěnují pozornost celé pohnuté kariéře konkrétního politika. A že politická kariéra páně Zemanova umí nabídnout celou řadu pohnutých událostí.

P. Klouda 24.11.2015 16:17

Re: Pane Kloudo,

Paní Svobodová, děkuji Vám za Vaše uklidňující ujištění o pochopení mého rozčilení. Bez jakékoli, byť skryté ironie... 8) Leč...

... k Vaší poslední větě a jediné otázce. Zkusím odpovědět pouze na základě toho, co teď má pro mě smysl hodnotit jako nejčerstvěji, a tedy s nejmenším zkreslením vnímané. ČT jako jediná minulé úterý odvysílala V PŘÍMÉM PŘENOSU celý projev p.ing.Zemana. Tím těžko mohla něco zkreslit. Ovšem právě onen projev je cosi, co stojí za rozbor díky více než jednomu pro naši demokracii problémovému místu. Tolik za prvé. A za druhé: ve včerejších Reportérech byly použity autentické audio-video záznamy z mnoha momentů oné akce Hradu, kterou patrně jako "No 1" zorganizoval hradní mlynář ~ co na těch záznamech Vám připadá jako spekulace či doměnka? Vše, co tam bylo řečeno a učiněno je stejným faktem, jako jsou jím slova p.ing.Zemana.

Pokud to ale někdo nechce jako fakta vnímat, pak mi nezbývá než zopakovat [s využitím citace autora, jehož jsem nepožádal o svolení] název svého prvotního příspěvku: »Neslyšící a nevidící mě nemohou nechat klidným!«

Pro mě je to to samé, jako když se se mnou před cca 15ti lety přel jeden student, že černá prostě JE barva. Bavili jsme se přitom o černé nejako malíři či natěrači, ale z hlediska optiky. On se prostě rozhodl, že černá barvou je, a všuchni fyzici optikové mu můžou políbit....... Jako by popíráním reality bylo možno realitu odstranit.

Ś. Svobodová 24.11.2015 16:12

Se Zemanem je to těžké.

Když si odmyslím všechny ty rádobykauzy obsahující emoce, doměnky, manipulaci, ale jen minimum faktů, zbyde mi obraz sebestředného politika užívajícího si svůj vrchol, bezesporu inteligentního a nebezpečného soupeře, odměňujícího své kamarády a dělajícího vše pro to, aby se na výsluní mohl ještě jedno volební období ohřát. 

Spoléhat na něj je sázka nejistá, protože reálnou moc něco ovlivnit nemá. Může být jen tlampačem.

R. Langer 24.11.2015 15:57

Re: Obecná rada: Přemýšlejte, přemýšlejte!

Technologický vývoj se zatím vždy, na rozdíl od náboženských fantasmagorií (včetně těch komunistických, zelených a jim podobných) ukázal pro lidstvo jako prospěšný. Takže se na jeho důsledky velmi těším, na rozdíl od důsledků činnosti pomatených věřících. Třeba zelení vám slíbí, že ten technologický vývoj zastaví, a pokud nezastaví, budou jej všemi silami bojkotovat.

Pokud jim dopřejete sluchu, pak si to patřičně užijete. :-P

Ś. Svobodová 24.11.2015 15:57

Pane Kloudo,

Chápu stav Vašeho rozčilení nad prezidentem. Pokud člověk neustále čte o jeho eskapádách a sleduje zprávy a nyní "Repotréry", udělá si obrázek. Ale prosím, nepodléhejte manipulaci. Pochopte, že dnešní většinová novinařina je jen obchod s emocemi. Pokud budete v těch zprávách hledat pouze fakta a vynecháte-li spekulace, doměnky a vyjádření "odborníků na všechno", co zbyde?

J. Slanina 24.11.2015 15:47

Re: Také jsem nevolil Zemana,

No víte, ač je Ovar vypitý a vyhulený, rozhodně není blbý. Právě vy jste toho důkaz. Uvědomte si, že Ovar už vlastně zahájil volební kampaň na další prezidentské období. A jelikož se asi těžko najde protikandidát, který by se bez skrupulí postavil vedle Konvičky a vyhověl tak rádoby přání "ohroženého" davu.

BTW: Nerad bych abyste mne osočil z nějakého sluníčkaření. Pro mne je dobrý muslim jen ten v Istambulu a dál.

P. Klouda 24.11.2015 15:15

Re: Neslyšící a nevidící mě nemohou nechat klidným!

Pokud jste tím, paní Svobodová, vystřílela všechny své "argumenty", nemám se ~ promiňte ~ nejspíš čeho obávat. Btw ~ panu Svěrákovi nic nabízet nemíním ~ nemám ho jako přehrávajícího "herce" rád.