26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Jsme národ rasistů a xenofobů

V České republice žije bez problémů 193 190 Slováků (ti jsou tu ale vlastně skoro domácí), 51 968 Poláků, 39 106 Němců, 22 112 Ukrajinců, 12 369 Rusů, 14 672 Maďarů, 4 363 Bulharů, 1 585 Chorvatů, 1 801 Srbů, 3 219 Řeků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Starý 3.11.2015 6:42

Re: Stačilo říci

Taky proto Židé nepopravovali Němce, ale Němci Židy...

J. Jurax 3.11.2015 1:31

Re: Stačilo říci

Západ se na nás také díval (a mnohdy i dodnes dívá) jako na "komunisty" - a mezitím se Evropa skrze EU stala socialistickou. On i byvší předseda EK Barroso byl přece napřed šéfem komunistické strany Portugalska. Být Husák mladší, měl by dnes taky šanci na kariéru v EU - nebyl hloupý a byl pragmatik. Ani by ze svých názorů moc slevit nemusel ...

J. Jurax 3.11.2015 1:28

Re: Stačilo říci

No jo, židé nevyhrožovali germánským nadčlověkům podřezáním, když nepřestoupí k judaismu nebo neuznají svou podřízenost židům. Muslimové se tím netají, mají to přece v koránu. A pokud to dosud neprosazují, je to jen taktika; přece jeubohý běženec žádající o dobré bydlo nebude hned vykřikovat, že je jeho povinností šířit islám. Ale až se tu zabydlí a až jich bude moc, rozpomenou se.

Muslimové se nikdy nemohou integrovat, natož asimilovat do nemuslimské společnosti. Nepovedlo se to nikde. Nutnou podmínkou - ne postačující - by totiž bylo přestat být muslimy.

J. Jurax 3.11.2015 1:22

Re: Jsme tak slušní, že se necháme

I na bourání mešit dojde - doufejme, že to bude brzy.

J. Jurax 3.11.2015 1:20

Souhlas

Ovšem sluníčkoví multikulti blbečkové jistě budou mít tento článek za rasistický, xenofóbní, náckovský, ba snad i vlastenecký (vlastenectví je v EU sprosté slovo) a vůbec hnusný. A samozřejmě protiislámský - což on opravdu je, a to je dobře - nectící náboženskou svobodu. Svobodu se stát dhimmí nebo konvertovat k islámu.

V. Kobes 2.11.2015 23:11

Zaplatpanbu

za Psika, ze tu jeste vychazeji clanky respektujici nazor vetsiny.

B. Rybák 2.11.2015 22:26

Výborný článek !!!

Ano!!!!

Na rozdíl od národů západní Evropy, které se ještě řadu generací budou velmi těžko zbavovat hluboce zakořeněné kolonizátorské nadřazenosti, na čemž nemůže nic změnit teatrální politicko-"korytnické" sypání popele na vlastní hlavy, protože přijímání vybraných imigrantů z bývalých kolonií jim slouží k výchově kádrů pro další neo-koloniální výboje, zažíval náš národ velkopanské chování vyšší (pan)germánské rasy po celé své dějiny (včetně potupné zrady "Mnichovské" i "Jaltské")! Chová se proto přinejmenším tolerantně ke každému příchozímu, který není agresivní a je ochoten se poctivě živit! Není tedy ani xenofobní ani rasistický!

Něco úplně jiného je postoj ke kýmsi nám přidělené výhledově masové ilegální imigraci, která měla posloužit egoistickým cílům tvůrců nové socialistické, tentokrát elitářsky "zelené" říše evropské a je teď hlupácky spuštěnou lavinou ilegálů, která škodí všemu a všem (kromě odporného byznysu s humanitou) naprosto zaskočená a efektivního řešení neschopná!

Když uvážíme, že ještě před cca 20 lety jsme se vážně zabývali Fukuyamovou vizí "Konce dějin", protože konečného cíle dějin, kterým je liberální kapitalismus už bylo podle ní dosaženo, nemůže být stav západní civilizace nenapravitelný. Zatím se pouze dostala do vleku egoistických darebáků!

P. Vaňura 2.11.2015 22:18

Re: V roce 1726

Zjistil jsem, že máte pravdu, Leopold skutečně zemřel r. 1705. Nicméně patent, vydaný jeho jménem byl patrně r. 1726 pořád v platnosti a proto je na něj v té době odkazováno.

F. Vokurka 2.11.2015 21:44

Re: Blábol o tom, jak jsou Češi skvělí

ano jiste, nekdo to v sobe udrzi a nekdo ne. kazdy neni stejny jak se nam vsude staci namluvit.

chapu, ze se stavaji excesy a autor jiste nemyslel, ze se u nas nic nedeje. je to ovsem okrajova, marginalni, zalezitost a zadne pravidlo. zkratka v kazde spolecnosti na celem svete najdete vrahy, zlodeje, zkorumpovane politiky, rasisty ... a autor tim nejspise myslel, ze nijak z "jakehosi" prumeru nevybocujeme, narozdil od silenych komentaru mistnich ci zahranicnich proslunenych pachatelu dobra.

D. Stirský 2.11.2015 21:04

V roce 1726

žádný císař Leopold u nás ani jinde nevládl.

M. Prokop 2.11.2015 20:47

Re: Blahopřeji místní partě,

"Moje parta, moje Petra" :-P

B. Rybák 2.11.2015 20:35

Re: Stačilo říci

K tomu, aby jste zjistil, že jedinec pocházející z rizikové oblasti není nakažen (nebezpečným parazitismem) musíte ho na nějakou dobu izolovat a pozorovat, eventuálně léčit. To ale není trest, říká se tomu karanténa a je pro ochranu obyvatel (tedy i nevinných dětí) naprosto nezbytná!

J. David 2.11.2015 20:16

Re: Doporučuji osvědčený princip řezání uší dle výnosu

Ono toho bylo kdysi více smysluplného... Jak ale naložit s našimi aktivisty, kteří v rozporu se zákonem někde v Chorvatsku aktivně napomáhají porušování našich zákonů (s ilegály)? Kdo ty altruisty - přestupníky našich zákonů finančně honoruje? Že by v "Cizích službách"? Tuhle jsem potkal dvojici, somrovali prachy na imigranty. Sice kasou až tak nehrkaly, jako kdysi holky z BDM na Winterhilfe, ale byly také otravné, tak jsem je empaticky poslal do rektálního otvorů. Dědek rasistickej, nedá nám vydělat, znělo pak na "backgroundu", když jsem odcházel. Jak jsem již několikrát presentoval, na neziskovky nedám ani "vorla" dobrovolně, tedy pokud mne "goverment" nejak nezdaní penzi, koho a co si budu vydržovat, je mojí věcí. A otázka, není lepší si vydržovat erosenku, než nelegálního imigranta? Erosenka za prachy našince generuje neřestné potěšení, imigrant za prachy našince neřestné problémy. Já jsem pro prevenci, nepustit, střílet, potopit. Ilegálové bez identity, do prčic, co to je? Nějaký nový kolorit EU? Když mne chytí s propadlou občankou naši pomahači, mám u správního orgánu na triku min. litřík pokuty, a jedná se pouze o dátum. Ale u ilegální svoloči to neplatí, to je prý multikulti obohacení. Bon, zahodím doklady, budu se vydávat za migranta, teoreticky by mělo být o mne postaráno... Blábolím? Asi blábolím, ale jukněte na realitu...

I. Mertl 2.11.2015 19:58

Blahopřeji místní partě,

jak se tu sešla

V. Podracký 2.11.2015 19:55

Není co dodat

řečeno přesně.

P. Vaňura 2.11.2015 19:12

Doporučuji osvědčený princip řezání uší dle výnosu

císaře Leopolda z r. 1726. Byl-li dopaden ilegál, uřízli mu ucho a kat ho vymrskal na hranice. Pokud byl chcen podruhé, uřízli mu druhé ucho a opět ho vymrskali ze země. Pokud chytili někoho bez uší, popravili ho. Pomoc ilegálům se trestala pokutou 100 zlatých, v případě nedobytnosti "jiným vhodným způsobem."

Ale pokud bychom obnovili praxi Protektorátu, imigrantský problém by NEEXISTOVAL! Ilegál mohl být rád, když skončil "jenom" v koncentráku, přechovávání policejně nehlášené osoby se trestalo smrtí!

J. David 2.11.2015 18:56

Nějak jsem se změnil...

Před pár lety jsem občas přispěl na nějakou tu charitu "pětikilčem", byv rozněžněn nějakým srdceryvným příbalovým letáčkem v dopisu se složenkou, v kastlíku. Dobrovolně. Dnes jsem ale stále masírován, že musím "se podělit", musím se nechat "obohatit", musím "chápat", musím, musím..., jinak jsem xenofob, rasista a zvrhlík, protože nechápu kolorit nezvaných hostů, kteří mi v zahnojených holínkách lezou do kanafasu. A ještě si vybírají, do kterého kanafasu polezou a jaký gáblík jim mám přinést do postele. Takže nedám už na nějaké neziskové/ziskové "dobrodefekáty" ani vorla, natož na nějakou svoloč, za kterou druzí musí uklízet a stlát i ty postele. Dokupuji tedy za ušetřený peníz munici a zvyšuji "training" na střelnici a doma více času věnuji na "sušení", abych ve svém pudu sebezáchovy technicky a zručností nezaostal. Ono se to časem vyplatí, těžko na cvičišti, lehko v boji. Ono za to "pětikilo" máte tak 50-70 patron do krátké bambitky, 20-30 patron do dlouhé ručnice, což je vzhledem k nynější situaci docela smysluplná "investice" "pětikilové bankocetle". Na stará kolena již bez bambitky pod sakem na hýždi, či v podpaždí nikam nevyrážím, lépe je se s bambitkou propotit a nepoužít jí, než se nepropotit a nemít jí, když bych jí potřeboval. Kouzelná rétorika doby, na jednu stranu nám experti meldují mantru o bezpečnostních zámcích, bezpečnostních dveřích, alarmech, kamerách, fotopastěmi, etc., na druhou stranu máme býti "otevření" a "vstřícní potřebám a koloritu ilegálních nájezdníků. Otevření na duchu i na majetku, oni nás přece přicházejí "obohatit". Když jim ale výše uvedenými opatřeními zašpérujeme naše "vigvamy", pak jsme maloměští krkouni, prolezlí všelikými fobiemi a předsudky. Nu, každého je to "věcí názoru", já si svůj udělal. Kdo chce být altruistou, nechť jím je, ale za své prášule. Nikolivěk ale, "Vy je krmte ze svého a My Vám budeme metodicky radit za palmáre z Vašeho, jak je máte vykrmovat, také z Vašeho". Nepouštět, střílet, potopit. Prevence. Asi tak.

K. Křivan 2.11.2015 18:39

Re: Zkuste zbourat jednu mešitu.

Souhlas, to se mělo stát už v šestidenní válce.

P. Vaňura 2.11.2015 17:20

Re: Zkuste zbourat jednu mešitu.

Ne, tu Jeruzalémě, na místě dvou chrámů nemá co dělat!

K. Křivan 2.11.2015 16:39

Re: Zkuste zbourat jednu mešitu.

Hmmm, a kterou máte na mysli ?  Tu brněnskou ?  Jednou to přijít musí.

T. Krystlík 2.11.2015 16:34

Re: Janyškův český blud

Skvělý český protiargument! Děkuji.

K. Janyška 2.11.2015 16:07

Re: Janyškův český blud

Myslím, že melete pátépřesdeváte, Krystlíku... Dzp.

J. Machotka 2.11.2015 15:55

Re: Stačilo říci

Hlavní předpoklad: někteří lidé parazitují na společnosti

Vedlejší předpoklad: pan Kučera je člověk

Platí závěr, že pan Kučera parazituje na společnosti?

Dle pravidel výrokové logiky (sylogismu) samozřejmě nikoliv, protože na základě těchto předpokladů nelze o platnosti závěru rozhodnout.

Pokud použijete druhou větu tak, jak jste to udělal, předpokládá se, že míníte všechny Rómy (tj. používáte všeobecný neboli velký kvantifikátor), a pokud se být "vzdělaný a pracovitý" vylučuje s "parazitovat na majoritní společnosti", pak jsou tyto dva předpoklady sporné. Což neznamená, že neexistují žádní Rómové-Češi-Vietnamci-doplňte dle potřeby, kteří parazitují na majoritní společnosti. Osobně považuji parazitismus (spolu s tendencemi k oligarchii) za jednou ze dvou největších nebezpečí současnosti,ale trestat se musí parazitismus či sám parazit, nikoliv příslušnost ke skupině.

R. Langer 2.11.2015 15:48

Re: Stačilo říci

Ano, zbytek totiž volí komunisty v těch ostatních stranách. :-P

M. Starý 2.11.2015 14:53

Re: Stačilo říci

Máte pravdu, že občané jsou ve světě hodnoceni podle toho, co vyvádí jejich představitelé. Vzpomeňte si u nás na povinné první máje a kladení věnců k 7. listopadu. Západ se na nás také díval (a mnohdy i dodnes dívá) jako na "komunisty", protože diktátorský komunistický režim nepřipustil svobodné volby. Dnes se ve svobodných volbách ukazuje, že komunisty volí jen kolem 15% obyvatel (a mnozí jen z trucu).

S. Landa 2.11.2015 14:10

Re: ALE ona je to pravda! Křováků, původních obyvatel,

Takže žádné boje s Hotentoty se v 17. století nekonaly? To je nová informace...

T. Krystlík 2.11.2015 14:05

Re: Janyškův český blud

Aby bylo jasno, z dějepisu byste měl dostat pětku! Čechy vyháněli Poláci z Těšínska připadlého Polsku, Slováci ze Slovenska. Maďaři Slováky a Čechy z území jim připadlých po vídeňské arbitráži a obsazení Podkatpatské Rusi nevyháněli! Asi největším překvapením pro Vás bude, že ani Němci nevyháněli Čechy z území jim připadlých mnichovskou smlouvou! Je známo pouze 41 případů, kdy německé úřady požádaly Čechy, aby se vystěhovali do zbytku Československa (40 železničářů i s rodinnými příslušníky za sabotáž drážních kabelů a jeden komunistický starosta).

Že čeští historici dodnes o tom lžou, je jiná věc.

D. Polanský 2.11.2015 13:58

Re: Stačilo říci

Všichni určitě ne, ale většina.

D. Polanský 2.11.2015 13:57

Skutečnosti

Oni to dobře ví, nežijí na Marsu, doma také nadávají na muslimy, jenom oficiálně ne, jelikož je to velice dobře živí. Kdo by se chtěl zdát života v pohádkovém blahobytu bez práce?

V. Novák 2.11.2015 13:55

Re: Janyškův český blud

Ze zprávy do Vídně z roku 1851 plyne, že kdosi z Čech, nejspíš nějaký z Vídně dosazený komisárek, dal panu Bachovi zprávu, o níž předpokládal, že se panu Bachovi bude líbit.

Kdopak to byl, konkrétně?

BTW - Češi a Slováci měli 20 let na to, aby tento záměr uskutečnili, pokud ho měli. Neuskutečnili - zato Němci uskutečnili v r. 1938 záměr vysídlit Čechy ze Sudet a Maďaři Slováky ze zabraných území Félvidéku... Talže kdo měl jaký záměr?