26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

UKRAJINA: Kauza letu MH17 pokračuje

Výsledky vyšetřování by měly ukončit dohady a propagandu založenou na pohádkách, ale nevypadá to tak. Přestože se neví, kdo sestřelil letadlo, už ve večerních zprávách ČT24 byl titulek oznamující, že jej sestřelila „ruská střela“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Venc 26.10.2015 10:13

Další informace k MH17

K doplnění informačního chaosu o MH17 je třeba shlédnout:

https://www.youtube.com/watch?v=YgNWAXWgq2k

Tedy to vypadá jak na Buk, tak na stíhačku. Je to zcela logické, proč.

K. Luboš 25.10.2015 23:43

Vše už tady jednou bylo!

Už v 80. letech poslal Regan korejské civilní letadlo nad ruské základny v Tichomoří a nechal jej sestřelit... No a Ukrajinci omylem sundali jedno dopravní letadlo už roku 2001...

P. Kolar 25.10.2015 21:31

Dvě věci mně hned zarazily.

1) Jak v článku, tak v diskusi, pořád někdo mele něco o stíhačce. Zdá se, že už je prokázáno, že letadlo sestřelila raketa BUK. Proč teda dál mlžit? Stíhačka nestřílí raketou BUK.

2) Autor je opravdu naivní. Totálně převzal ruské vysvětlení, že ta raketa BUK byla staré výroby, které už Rusko ve výzbroji nemá, ale Ukrajina ano. Tudíž Rusko je neviné, co? :)

Dovolte abych se pousmál. Co takhle: Jsem velmoc, která vyrábí BUKy. Chci jeden poslat povstalcům, ať tam něco sestřelujou, tak vyhrabu někde ze skladu starou verzi BUKu (o které vím, že jí mají ukrajinci) a pošlu tu, aby se to v případě potřeby dalo na Ukrajinu svést. Takovéto scénáře se podle mého názoru probírají na první hodině kurzu "Špionáž a podvratné akce" všech zpravodajských služeb.

M. Prokop 25.10.2015 21:47

Re: Dvě věci mně hned zarazily.

Těch možností je i více, že to byla stará verze tvrdí zase jen Rusové.

Každopádně, důvod střílet na letadlo letící ze západu fakt neměli Ukrajinci, pokud už pominu vše, co následovalo potom.

P. Kolar 25.10.2015 21:56

Re: Dvě věci mně hned zarazily.

Máte pravdu, opět jenom ruské tvrzení. Já to vím taky. (Četl jsem celou tu holandskou zprávu) :)

Jenom jsem byl línej to dál rozvádět. Můj argument byl ve stylu: A kdyby to i byla stará verze BUKu, tak ...

O to je zajímavější, jak to hned různí lidé ochotně přejímají.

Asi jako Zeman: "Mám důkaz, že na Ukrajině rusové nejsou - řekl mi to Lavrov. :)))

M. Prokop 25.10.2015 22:25

Re: Dvě věci mně hned zarazily.

Skoro mne to fascinuje, ta ochota věřit Rusku a Rusům.

Pochopil bych to možná u mlaďasů, nemuseli ve škole dávat pozor nebo kdo ví, kdo je učil, ale ten Podracký podle fotky na mlaďase nevypadá. Asi jsou někteří lidé nepoučitelní.

K. Němec 25.10.2015 23:46

Re: Dvě věci mně hned zarazily.

Ukrajina byla rovnocennou součástí toho, co tu nazýváte Ruskem. Takže je fascinující nevěřit Rusům, protože byli Sovět a věřit Ukrajincům, přestože byli Sovět. Pochopil bych to možná u mlaďasů :-)

Jinak letadlo letící ze západu na východ může mít destinaci klidně v Moskvě nebo jinde v Rusku a cíl to může být pro obě strany rovnocenný. A tak je to se všemi argumenty pro jednu i pro druhou stranu. Pan Podracký to jen uvádí do rovnováhy a podle mého ukazuje na podivnosti ve faktech, bez přisuzování viny jednomu nebo druhému. To je podle mého lepší než výkřiky podle první signální - Rus Rus (byť je chápu).

J. Kanioková 25.10.2015 19:48

......

No fajn - http://jdem.cz/buafd2

P. Kolar 25.10.2015 21:13

Re: ......

Sorry, to není ani vtipné. :(

M. Prokop 25.10.2015 21:49

Re: ......

Pojetí vtipnosti je holt individuální.

Čtenářům Dikobrazu nebo Rudého práva by to nepochybně připadalo vtipné.

J. Slanina 25.10.2015 21:57

Re: ......

http://jdem.cz/buf9g9

K. Janyška 25.10.2015 19:17

To bude na zakázku.

Já bych ho určil... Dzp.

K. Janyška 25.10.2015 19:17

Re: To bude na zakázku.

Byli to Sověti... Dzp.

R. Stary 25.10.2015 18:45

Kratky zaver.

Pane Podradsky, jinymi slovami receno, to letadlo tam nemelo co delat. Kdyby volilo bezpecnou rutu, nikdo by se nemohl splect. Letecka spolecnost ktere to letadlo patrilo chtelo usetrit.

M. Prokop 25.10.2015 21:50

Re: Kratky zaver.

Zajímavé je, že eunijní letecká služba bláznila, když si na Islandu foukla sopka, na tohle se vykašlali.

V. Podracký 25.10.2015 17:34

Ubožáci, kteří neumí argumentovat, dehonestují

Já jsem nikoho nebránil, snažil jsem se o logickou reakci na nizozemskou zprávu. Že kritizuji západní sdělovací prostředky kvůli propagandě je na místě. Rád bych viděl takovou propagandu v jiných případech a kolik jich bylo!!!

Že superstrukturovaný vojensky útvar sestřelí omylem civilní letadlo není žádná výjimka. Napr. 3.7.88 sestřelil US Supermoderní Křižník Vincennes omylem iránské civilní letadlo Airbus 300 na pravidelné lince z Teheránu do Dubaje s 290 pasažéry na palubě, protože tento supermoderně vybaveny vojensky křižník jej omylem zaměnil se stíhačkou Tomcat.

Americane se tehdy omluvili lakonicky : "sorry , spletli jsme se holt ".

Když se takto tragicky může zmýlit nejmodernější vojenská loď USA, jistě se mohou zmýlit i povstalci ve válenkách nebo úděsně vyzbrojená ukrajinská armáda.

J. Kanioková 25.10.2015 18:02

Pane Podracký, dík

já se k tomuto tématu nevyjadřuji, protože nemám žádné znalosti o těch technikáliích. Beru k tomu informace spíš z jednoho webu, kde tomu snad ti psavci dobře rozumí, ale nemá smysl je tu psát..

A hádat se tu s těmi, kteří "mají jasno" ve všem a vždy, to mi nestojí ani za úsměv.

Mrzí mě, že se z NP stává web, kde už není prvotním smyslem diskuzí "říkat" své názory, prostě běžná diskuze, ale pro některé jedince se to i zde stává kolbištěm. A výronem frustrací..¨

Je to škoda..

P. Boublíková 25.10.2015 18:02

Re: Ubožáci, kteří neumí argumentovat, dehonestují

Prosím, nenechte se otrávit (raději jsem četla jenom část diskuse).

Možnosti jsou myslím dvě: buďto není známo, kdo Boeing sestřelil - ale to je při dnešních technických možnostech skoro neuvěřitelné, anebo to známo je, a z nějakých důvodu se nehodí to zveřejnit.

Těším se na vaše další články.

P. Mach 25.10.2015 18:10

Popis tvého servilního postoje vůči rusácku není

dehonestace, podracký. To je popis reality. Kritizovat kvůli propagandě by bylo na místě, kdyby se nějaká propaganda ze strany západních sdělovacích prostředků vyskytla. Přičemž jediná propaganda, která se v této věci ve světovém mediálním prostoru objevuje je ta rusácká.

V. Podracký 25.10.2015 18:20

Re: Popis tvého servilního postoje vůči rusácku není

Zrovna Vy pane Machu šíříte nenávistnou protiruskou propagandu, černobílé vidění a naprostou absenci nezávislosti na západní propagandě. Demonstrujete to tím, že jen dehonestujete, argumenty nemáte, nediskutujete. To je totiž typické pro lidi Vašeho typu, kteří neumí nezávisle myslet a stát jaksi "nad věcí" a posuzovat to rozumem, nikoliv emocemi nenávisti.

P. Mach 25.10.2015 18:56

Re: Popis tvého servilního postoje vůči rusácku není

Já nejsem západní média podracký, a jediné co šířím je můj vlastní názor, který na rozdíl od tebe není korigování tím co sdělí tiskový pracovník kremlu. Až budu komentovat článek s argumenty, tak sdělím své protiargumenty. Když okomentuju snůšku tupé propagandy bez argumentu jakou jsi ne poprvé a zřejmě ani naposled předvedl ty, tak mi to opravdu ale opravdu nestojí za to abych se s vypisováním nějakých argumentů unavoval. Pláčeš na špatném hrobě. Uveď svoje argumenty, o což ses doposud ani nepokusil, a pak bude možné diskutovat.

M. Prokop 25.10.2015 18:29

Re: Ubožáci, kteří neumí argumentovat, dehonestují

Jo, taková loď se mýlí každou chvilku. Asi málo chodila do školy nebo tak.

:-P

Nizozemci konstatovali technická fakta, mimo jiné i to, že letadlo bylo sestřeleno ruskou raketou. To JE fakt, žádná propaganda.

Vojenská a politická zodpovědnost časem vyleze také, ale Rusové vinu nikdy nepřiznají - tedy, nikdy v dohledné době. U Katyně jim to trvalo skoro půl století.

J. Slanina 25.10.2015 18:43

Re: Ubožáci, kteří neumí argumentovat, dehonestují

Správně, zmýlit se nemůže snad jen Pánbůh. Ovšem podstatný rozdíl nastává, kdo tu chybu přizná a ještě větší vznikne, když by se dotyčný "chybující" měl snad dokonce omluvit, že, soudruhu Podracký?

Už jste někdy zaznamenal jakoukoliv rusáckou "omluvu"? Za cokoliv, nemusí to být přímo za 300 mrtvých.

V. Loula 25.10.2015 19:18

Re: Ubožáci, kteří neumí argumentovat, dehonestují

Mám pocit, že za rok 68 se Rusové Ceskoslovensku omluvili dokonce třikrát. Poprvé již za Gorbačeva.

J. Slanina 25.10.2015 21:07

Re: Ubožáci, kteří neumí argumentovat, dehonestují

Úžasná omluva: http://jdem.cz/aaaa8

J. Slanina 25.10.2015 21:09

Re:Oprava:

http://jdem.cz/buf9e3

J. Lancik 25.10.2015 19:29

Re: Tak tak pane Podracky Americane se tehdy

Omluvili lakonicky, zato Rusaci par let predtim kdyz sestrelili korejske letadlo nad Ochotskym morem se neomluvili vubec a i tam zahynulo vic jak tri sta cestujicich. Dokonce tvrdili, ze kdyz byl porusen jejich vzdusny prostor na to meli plne pravo. Jiste vite, ze korejske letadlo bylo sestreleno sovetskou stihackou a pilot velmi dobre videl na koho strili. Spojil se s velitelstvim a na prikaz nejvyzsich sovetskych autorit letadlo sestrelil. Mate pravdu pane Podracky, ze kazdy se muze mylit, ale v tomto pripade neslo o omyl nybrz zlocin hromadne vrazdy. Omluvil az Gorbacev, jediny sovetsky statnik-politik se smyslem pro cest a spravedlnost.

T. Krystlík 25.10.2015 23:36

Re: Ubožáci, kteří neumí argumentovat, dehonestují

Odkdy, Vlastíku, střílí americký křižník na americké letadlo Tomcat, zejména když všechna letadla mají automatickou rádiovou identifikaci? To už opravdu nejsi schopen racionálně myslet?

K. Němec 25.10.2015 23:58

Re: Ubožáci, kteří neumí argumentovat, dehonestují

http://technet.idnes.cz/proc-americane-sestrelili-dopravni-letadlo-s-290-lidmi-na-palube-pbx-/tec_technika.aspx?c=A080121_221653_tec_technika_pka

V. Podracký 26.10.2015 13:43

Re: Ubožáci, kteří neumí argumentovat, dehonestují

Nevím Tomáši, kde je Tvoje racionalita, já jsem si to nevymyslel. Doufám, že tím nechceš říci, že nic nesestřelili.